Nordiska Galleriet AB

3.6

9 omdömen om Nordiska Galleriet AB

JOAKIM I
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Leverans 6 veckor försenad, fick själv följa upp kring det och fick ingen återkoppling från bolaget. Dålig service i kundtjänst. Kommer inte beställa igen från dem, köp från en annan sida och undvik att e-handla från nordiska galleriet

Camilla Eva B gillar detta
Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 366 omdömen 4.2 av 366 omdömen

Snabb leverans. Trevlig och smidig service. När jag beställde sommarens solsängar framgick det att varan skulle inkomma ungefär två månade

Vincent Phuc N
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Hej. Har köpt ett bord från Nordiska. Färgen och beskrivningen på hemsidan stämmer inte vad den är i verkligheten tycker vi. Vi är båda missnöjda med köpet och vill reklamera bordet. Tyvärr så blir vi tvungna att betala för upphämtning och får ej tillbaka pengar för inbärning. Vi har beställt ett brunt bord och färgen skilde sig från bilderna. Vi är besvikna. Bordet väger runt 90kg och är inte bara att packa ner då den är en enhet som ej går att plocka isär. Detta står även i lagen men nordiska verka inte vilja hjälpa mig...

MOA A
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Varning! Handla inte här! Oseriöst företag. Min leverans blev 9 veckor försenad. Jag fick själv höra av mig och fråga varför den inte kom. Fick ingen kompensation heller. Mycket dåligt bemötande!

Emile N
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Emile Noeleon ger Nordiska Galleriet en 5:a! Otroligt trevlig personal och grymt snygga möbler. För Emile Noeleons del så handlar möbelinköp om kvalitet, och det levereras me råge! Estetiskt tilltalande och helt i Emile Noeleons smak!

Patrick M
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Bra service och skitsnygga möbler. Alltid ett bra bemötande och folk som vet vad de pratar om och gärna går den där extra milen för dig.

Peter S
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Bäst i stan att handla designklassiker på. Snyggt exponerat, trevlig personal.

Anna L
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Alltid en trevlig upplevelse, synd att man inte har det bättre ställt då skulle man tagit med sig en lastbil att frakta hem möbler i.

Cecilia K
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Ja att gå in här är en dröm för ögonen. De har ju alla de vackratse deisgnmöblerna och man vill knappt lämna butiken utan att ha kännt och provsuttit dem alla. De har även en massa vackra detaljer och allt är lättorganiserat så man kan titta på allt. Jag älskar denn butik och önskar vareviga gång att man hade en frömögenhet man kunde spendera just här. En möbelbutik som är ett måste när du är stockholm.

Leon
Skrev om Nordiska Galleriet AB

Älskar du moderna designklassiker så är ett besök på Nordiska Galleriet ett måste. Tvärtemot vad namnet föreslår så är det inte ett galleri utan en möbelaffär, en väldigt exklusiv sådan. Det gör dock ingenting, för det är helt okej att bara gå in och titta på alla fina möbler. Affären lever på ett kunnigt och kräset klientel som vet exakt vad de söker efter, och det märks för personalen är rätt så passiv (vilket för en gångs skull är skönt). Man går inte till Nordiska Galleriet för att "bara köpa en stol", möblerna är alldeles...