Nordisk Yta

Nordisk Yta består idag av företag, målerier och specialiserade bolag inom plåtmålning och smide, baserade i hela Mellansverige.
Genom att gå ihop kan vi utnyttja samma fördelar som stora rikstäckande bolag, men eftersom varje enskild firma drivs och verkar lokalt behåller vi det personliga bemötandet och de långsiktiga relationerna. Att samla mycket kompetens och kunskap gör att vi kan erbjuda ett brett sortiment av hantverkartjänster och det tillåter samarbete mellan de olika bolagen på ett enkelt och kostnadseffektivt sätt.
Våra butiker finns i Örebro och Vadstena samt online. Där kan du handla allt du behöver när du ska måla eller tapetsera, både utomhus och inomhus. Du kan även få tips, råd och hjälp vid val av material, verktyg eller färgskala av våra kunniga medarbetare.
Hör av dig till oss nästa gång du ska renovera, bygga nytt eller bygga om!
Nordisk Yta

Harstenagatan 5, Linköping
4.7/5 av 131 omdömen
Metallverksgatan 21, Västerås

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar