Alla kategorier Målare Västmanland Västerås Nordisk Yta Målerispectrum

Målerispectrum

Metallverksgatan 21, 721 30 Västerås — Visa karta

Vi på Målerispectrum har utfört byggnadsmåleri i Västeråsområdet sedan 1987 och genom åren har vi samlat på oss en bred kunskapsbas, många duktiga och yrkesutbildade målare samt ett stort nätverk inom Västerås byggbransch.

Oavsett om det gäller nyproduktion, om- eller tillbyggnad eller reparationsmåleri kan vi på Målerispectrum hjälpa dig. Vi är proffs på hemmamåleri, men känner stor stolthet i att även kunna erbjuda renovering av t.ex. kyrkor, slott och herrgårdar med traditionella tekniker samt avfärgning av putsfasader. Genom nätverket Nordisk Yta kan vi erbjuda ännu fler tjänster, hör av dig så berättar vi mer!

Vill du ha hjälp med hela byggprojektet? Vi projekterar, kalkylerar och färgsätter alla typer av uppdrag och tack vare våra många år i branschen kan vi hitta en lösning även för bygg, el och VVS.

Läs vad 37 kunder tycker om Målerispectrum

• Thomas N
    Thomas N skrev om Målerispectrum
    Målerispectrum har åter igen levererat en produkt som överträffar allas förväntan.
    Deras uppträdande/servicemind under pågående byggnation samt eftermarknad är enligt mig helt otroligt. Alltid positiva, uppmuntrande-som bidrar till en positiv stämning är i världsklass.
  • Kaij B
    Kaij B skrev om Målerispectrum
    Bemötandet är toppen . Vi gjorde 28 lgh och 3 trh och de höll upp till förväntningarna. Det jag personligen tycker är att det är förmycket ÄTOR.
    Kvalitets mässigt har jag inget att klaga på , dom tar också reda på fel utan problem.
  • Peter
    Peter skrev om Målerispectrum
    Mycket bra överlag.
    Lite dyra på tillkommande arbeten och många frånskrivningar i anbudsskedet.
    Anders B skrev om Målerispectrum
    Bra bemötande som både kund och leverantör. Vi anser att vi har ett tätt och tajt samarbete vilket gynnar oss båda. Vi upplever också att leveranserna varit av mycket bra kvalitet. Toppbetyg.
  • Per P
    Per P skrev om Målerispectrum
    brakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Målerispectrum
    Jag har köpt tjänster, både inomhus och utomhusmålning, Bra bemötande från både utförare och arbetsledning. alltid bra återkoppling före, under och efter arbete. Prisvärda och leveranssäkra
  • Johan B
    Johan B skrev om Målerispectrum
    Har jobbat med Målerispectrum under många år, de är alltid trevliga och bra att ha att göra med. Som alla måleriföretag är de beroende av den enskilda hantverkaren och det finns givetvis variationer i kunskap och ambitionsnivå.

Oavsett vilken tjänst vi köper är det viktigt med kunskap och att leverantören har egna idéer kring tjänst/produkt som ska levereras.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Målerispectrum
    Bra . Bra service, snabba med att utföra arbeten , bra kvalité
  • Arne N
    Arne N skrev om Målerispectrum
    Det fungerar bra med bra bemötande och bra utfört arbete.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Målerispectrum
    Trevligt bemötande och kunnig personal
  • Claes A
    Claes A skrev om Målerispectrum
    Vi anlitar Målerispectrum vid våra byggnationer. Dom lämnar ett bra jobb efter sig och sköter tidhållningen bra.
  • Curt G
    Curt G skrev om Målerispectrum
    Köpt målningsentreprenader, stora som små. alltid fått bra bemötande och schyssta priser till god kvalité.
  • Tord S
    Tord S skrev om Målerispectrum
    Har nyligen anlitat dem och har ej startat upp arbetet. Men ett bra och proffsigt bemötande hit tills
  • Peter V
    Peter V skrev om Målerispectrum
    Ingen uppfattning eftersom jag inte har något samarbete med företaget,
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Målerispectrum
    Jag har b.la köpt målning av fönster i kulturmärkta byggnader. Stor kunnighet när det gäller gammal målningsteknik och hög servicegrad samt bra kommunikation.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Målerispectrum
    Dom senaste beställda arbeten gäller återställning efter en vattenskada på ett äldreboende där 1 lgh ,flera omklädningsrum och en korridor behövde målas om och återställning av 1 helt utbränd lgh med spärrmålning, färdigmålning och tapetsering.
    Målerispectrum har varit delaktiga i planeringen tillsammans med hyresgäster och oss under hela arbetet och allt har fungerat mycket bra, arbetet utfört inom överenskommen tid och det har hela tiden varit undanstädat inom arbetområdet.
    Jag är mycket nöjd med det utförda arbetet.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Målerispectrum
    Ett vänligt och proffsigt bemötande, kunniga och smidiga målare som är på minna jobb och det är service karaktär på dessa jobb i kontors miljö oftast.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Målerispectrum
    Målerispectrum är inte bara seriösa i sitt engagemang när jag anlitat dem utan också mycket kunniga!
  • Anders P
    Anders P skrev om Målerispectrum
    Tycker att det funkar bra att anlita Målerispectrum. Det är en ganska stor firma så det brukar alltid finnas resurser. Ibland har vi probelmmed att vissa målare skriver väldigt mycket extra
    tid som inte alltid är relevant
    Anders B skrev om Målerispectrum
    Trevligt och proffsigt bemötande. Har förmågan att se helheten av vad jag som beställare önskar få utfört. Detta trots att det ibland är ganska bristfälliga underlag.
  • Göran B
    Göran B skrev om Målerispectrum
    Ett mycket bra samarbete hela vägen för Brf Kummeln.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Målerispectrum
    Har använd Målerispectrum på målar tjänster till fastighetsbolaget Castellum som jag jobbar åt.
    Det är lätt att få kontakt och har bra prisbild.
    Utför snabbt och med bra resultat.
    Kommer att anlita dom även i framtiden då jag är nöjd med deras bemötande.
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Målerispectrum
    Garage.....................................................
    2017-04-10 Målerispectrum svarar Tomas R
    Hej Tomas!
    Kan du förtydliga din kommentar så att vi vet vad det handlar om för projekt.
    Så att vi får en möjlighet förbättra den erfarenhet du i och med ditt betyg verkar ha av oss.
    Vänligen
    /Stefan Allvin
  • Anna A
    Anna A skrev om Målerispectrum
    Mycket bra och trevligt bemötande av samtliga jag varit kontakt med, gäller såväl admin som entreprenörer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Målerispectrum
    Vi har anlitat Målerispectrum vid tre tillfällen och de har alltid levererat över förväntan. De är verkligen proffs ut i fingerspetsarna, både i utförande och bemötande!
  • Kimmo M
    Kimmo M skrev om Målerispectrum
    Kanonjobb av två tjejer från firman. De rev tapet, bredspacklade väggar samt målade väggar, en trapp samt flera furutak.
    Noggranna och proffsiga.
  • Erna L
    Erna L skrev om Målerispectrum
    Målerispectrum åtog sig uppdraget att tapetsera mitt vardagsrum, sovrum, hall och kök samt måla taken. Arbetet var genomgående förstklassigt med hög standard från förfrågan till slutförande. Ett tillmötesgående och pålitligt förhållningssätt präglat av vänlighet och respektfullhet i kontakten. Ett lysande exempel på en seriös och ytterst kompetent hantverkare. Sammanlagt ett företag jag verkligen kan rekommendera.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Målerispectrum
    Mycket bra och noggrant utfört arbete.inget att klaga på.
  • Catrine S
    Catrine S skrev om Målerispectrum
    Målning och tapetsering av lägenhet.
    Mycket trevligt bemötande.
    Snabb återkoppling från Stefan Allvin vid frågor.
    Engagerade målare på plats.
    Ordning och reda.
  • Hans E
    Hans E skrev om Målerispectrum
    Kunnig och trevlig personal som jag gärna använder igen
  • Lena B
    Lena B skrev om Målerispectrum
    Vi fick ganska snabbt ett besök och en offert. Några dagar senare än beräknat satt arbetet igång tapetsering och målning av tre rum inkl öppen trappa. Upplevde arbetet som smidigt hanterat, välgjort och vi är mycket nöjda med resultatet. Professionellt bemötande rakt igenom. Duktiga hantverkare.
    Anders B skrev om Målerispectrum
    Vi beställde tapetsering av ett sovrum och bemötandet från början till slut var riktigt bra. Målaren jobbade snabbt och resultatet blev kanonbra.
  • Timo L
    Timo L skrev om Målerispectrum
    De var snabba att lämna offert och efter att jag tackat var arbetet igång på ett kick och färdigställdes snabbt med ett mycket bra resultat med hög finish och kvalitet!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Målerispectrum
    Är mycket nöjd med tapetsering arbete. Resultatet blev jättebra.
  • Annika H
    Annika H skrev om Målerispectrum
    Bra utfört arbete'trevlig peronal.
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Målerispectrum
    Vi anlitade Målerispectrum för tredje gången, och denna gång för omtapetsering av ett barnrum. Vi råkade ut för lite leveransproblem med den tapet vi bestämt oss för, men upplevde att vi fick ärliga och raka besked av Målerispectrum, så det vägde upp nackdelarna med att jobbet blev lite försenat. Både säljaren och målaren var väldigt trevliga, så vi var aldrig oroliga för att släppa in dem i vårt hus, när vi inte var hemma.
  • Elizabet B
    Elizabet B skrev om Målerispectrum
    Bra bemötande hela kedjan från offert till färdigställt arbete. vi är mycket nöjda.

Metallverksgatan 21, 721 30 Västerås