Alla kategorier Målare Västmanland Västerås Nordisk Yta Målerispectrum

Målerispectrum

Metallverksgatan 21, 721 30 Västerås — Visa karta

Vi på Målerispectrum har utfört byggnadsmåleri i Västeråsområdet sedan 1987 och genom åren har vi samlat på oss en bred kunskapsbas, många duktiga och yrkesutbildade målare samt ett stort nätverk inom Västerås byggbransch.

Oavsett om det gäller nyproduktion, om- eller tillbyggnad eller reparationsmåleri kan vi på Målerispectrum hjälpa dig. Vi är proffs på hemmamåleri, men känner stor stolthet i att även kunna erbjuda renovering av t.ex. kyrkor, slott och herrgårdar med traditionella tekniker samt avfärgning av putsfasader. Genom nätverket Nordisk Yta kan vi erbjuda ännu fler tjänster, hör av dig så berättar vi mer!

Vill du ha hjälp med hela byggprojektet? Vi projekterar, kalkylerar och färgsätter alla typer av uppdrag och tack vare våra många år i branschen kan vi hitta en lösning även för bygg, el och VVS.

Läs vad 61 kunder tycker om Målerispectrum

• Carolina S
    Carolina S skrev om Målerispectrum
    De gjorde ett fantastiskt jobb när de målade om i vårt hus. Skicket väggarna var i innan var inte alls bra men då de gjorde ett utmärkt underarbete blev resultatet så bra och vi är väldigt nöjda. Bemötandet var bra, vi kände att de kunde sin sak. Under tiden de var och målade hade vi täta avstämningar och de var klara den dag de utlovat. Vi kommer anlita Målerispectrum vid framtida behov och rekommenderar dem varmt.
  • Pär G
    Pär G skrev om Målerispectrum
    Jag är mycket nöjd med Målerispectrum arbete. Trevlig och serviceinriktad personal och man höll offert och tidsramar.
  • Christian S
    Christian S skrev om Målerispectrum
    Proffsigt bemötande genom hela processen vid målningsarbeten på vårt hus.
  • Henrik R
    Henrik R skrev om Målerispectrum
    Vi har fått mkt bra bemötande från start med offert efter personligt besök, mkt duktiga målare, klar på utsatt tid. Vi anlitade Målerispectrum för att riva gamla tapetväggar och sedan skapa släta målade väggar o tak och element. Vi kommer garanterat höra av oss till Målerispectrum nästa gång vi har ett behov.
  • Jan N
    Jan N skrev om Målerispectrum
    bra bemötande
    håller utlovade tider
    snabb offert
    bra återkoppling
  • Yvonne W
    Yvonne W skrev om Målerispectrum
    Fantastiskt bemötande och fantastiskt bra utfört arbete med målning av tak, dörrar, fönsterbrädor samt tak- och golvlister plus lasering av entre'. Jag är pedant men mer än nöjd.
  • Karl-Jörgen M
    Karl-Jörgen M skrev om Målerispectrum
    Superbra bemötande ända från början och till slut. Efter bokning hösten innan så meddelades i god tid när det började bli dags och sedan flöt jobbet på utan problem.
  • Eva S
    Eva S skrev om Målerispectrum
    Vi anlitade Målerispectrum för tak och vägg målning i hall och trapphus .Vi är väldigt nöjda ! Cathrine som jobbade hos oss var trevlig, duktig och nogrann ,Stefan som vi hade första kontakten med gav ett yrkeskunnigt ,trevligt intryck.
    Ett alltigenom proffsigt företag som vi varmt rekommenderar
  • Cecilia D
    Cecilia D skrev om Målerispectrum
    Vi fick hjälp med invändig målning på ca 80 kvadrat. Både planering och själva utförandet var toppen och vår målare Henrik var toppen.
  • Johnny W
    Johnny W skrev om Målerispectrum
    Vi har inte haft så många entreprenader tillsammans här via Riksbyggen.
    Jag upplever i tidigare sammarbete mycket bra och proffsigt bemötande, utförande.

Vänligen
    Johnny Westling
    Riksbyggen
    Leveranschef
    Bygg, drift, Tekniskförvaltning.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Målerispectrum
    Känner till företaget och vet vad jag får, vid detta arbete köpte jag både projektering och utförande och det blev bra, dyrare än projekterat men det fanns orsaker till det.
  • Mikael K
    Mikael K skrev om Målerispectrum
    Nordikon har ett mycket långt samarbete med Målerispectrum i både mindre samt stora om och nybyggnadsprojekt. De levererar efter våra och kundens förväntningar på en bra slutprodukt. Kvalitet och service är ledord.
  • Michael H
    Michael H skrev om Målerispectrum
    Proffisionellt och bra bemötande allt från hantverkare till tjänstemän. Har varit behjälpliga i budgetingar av projekt i tidigt statie vilket är mycket uppskattat. Har alltid haft en uppenoch ärlig dialog med företaget.
  • Magnus H
    Magnus H skrev om Målerispectrum
    Alltid bra service, håller tidplan. Hyresgästerna nöjda med personalen.
    Får hjälp vid akuta beställningar, fördelen med att de är ett större måleriföretag.
  • Henrik L
    Henrik L skrev om Målerispectrum
    Som alltid ett fantastiskt bemötande och sedan bra dialog under våra projekt, vare sig det handlar om små servicejobb eller lite större projekt.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Målerispectrum
    Hela bemötandet har varit bra igenom hela processen
  • Kenneth Ö
    Kenneth Ö skrev om Målerispectrum
    anlitade dom på ett stort jobb på en brf,och dom levererade fullt ut,priset vi fick stämde helt närt jobbet var utfört,och vi hade en bra kontakt under hela jobbet så vi var jättenöjda att jobba med dom,och det kommer vi göra i framtiden flera gånger .
  • Micael L
    Micael L skrev om Målerispectrum
    Hej!
    Bra företag med duktiga medarbetare alla är måna om kunderna.
  • Peter W
    Peter W skrev om Målerispectrum
    Har alltid bemöts med ett gediget kunnande och ett trevligt sätt. En för mig väldigt seriös entreprenör, som håller utlovade färdigställande tider och med ett bra slutresultat.
  • Lars P
    Lars P skrev om Målerispectrum
    Alltid ett bra bemötande och snabb service.
    Har fått hjälp med servicearbeten som fungerat utan anmärkningar.
    Ett proffsigt bemötande hos kunder vilket skapar ett bra förtroende.
  • Jesper F
    Jesper F skrev om Målerispectrum
    Trevliga människor, proffsigt bemötande och väl utfört arbete.
  • Johan S
    Johan S skrev om Målerispectrum
    Lättsamma att jobba med , oftast goda resultat och nöjda kunder
  • Kristina C
    Kristina C skrev om Målerispectrum
    Beställer både små och stora jobb utav Målerispectrum. Jag uppfattar företaget som det ledande i Västerås. Jag uppfattar dem som proffsiga, kunniga, samarbetsvilliga.
  • Stefan I
    Stefan I skrev om Målerispectrum
    Det har alltid fungerat bra med Målerispectrum som leverantör, trevligt bemötande och utförandet har varit mycket bra inget att anmärka på.Så vi kommer att fortsätta att använda Målerispectrum som leverantör till oss.
  • Thomas N
    Thomas N skrev om Målerispectrum
    Målerispectrum har åter igen levererat en produkt som överträffar allas förväntan.
    Deras uppträdande/servicemind under pågående byggnation samt eftermarknad är enligt mig helt otroligt. Alltid positiva, uppmuntrande-som bidrar till en positiv stämning är i världsklass.
  • Kaij B
    Kaij B skrev om Målerispectrum
    Bemötandet är toppen . Vi gjorde 28 lgh och 3 trh och de höll upp till förväntningarna. Det jag personligen tycker är att det är förmycket ÄTOR.
    Kvalitets mässigt har jag inget att klaga på , dom tar också reda på fel utan problem.
  • Peter
    Peter skrev om Målerispectrum
    Mycket bra överlag.
    Lite dyra på tillkommande arbeten och många frånskrivningar i anbudsskedet.
  • Anders B
    Anders B skrev om Målerispectrum
    Bra bemötande som både kund och leverantör. Vi anser att vi har ett tätt och tajt samarbete vilket gynnar oss båda. Vi upplever också att leveranserna varit av mycket bra kvalitet. Toppbetyg.
  • Per P
    Per P skrev om Målerispectrum
    brakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
  • Jimmy P
    Jimmy P skrev om Målerispectrum
    Jag har köpt tjänster, både inomhus och utomhusmålning, Bra bemötande från både utförare och arbetsledning. alltid bra återkoppling före, under och efter arbete. Prisvärda och leveranssäkra
  • Johan B
    Johan B skrev om Målerispectrum
    Har jobbat med Målerispectrum under många år, de är alltid trevliga och bra att ha att göra med. Som alla måleriföretag är de beroende av den enskilda hantverkaren och det finns givetvis variationer i kunskap och ambitionsnivå.

Oavsett vilken tjänst vi köper är det viktigt med kunskap och att leverantören har egna idéer kring tjänst/produkt som ska levereras.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Målerispectrum
    Bra . Bra service, snabba med att utföra arbeten , bra kvalité
  • Arne N
    Arne N skrev om Målerispectrum
    Det fungerar bra med bra bemötande och bra utfört arbete.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Målerispectrum
    Trevligt bemötande och kunnig personal
  • Claes A
    Claes A skrev om Målerispectrum
    Vi anlitar Målerispectrum vid våra byggnationer. Dom lämnar ett bra jobb efter sig och sköter tidhållningen bra.
  • Curt G
    Curt G skrev om Målerispectrum
    Köpt målningsentreprenader, stora som små. alltid fått bra bemötande och schyssta priser till god kvalité.
  • Tord S
    Tord S skrev om Målerispectrum
    Har nyligen anlitat dem och har ej startat upp arbetet. Men ett bra och proffsigt bemötande hit tills
  • Peter V
    Peter V skrev om Målerispectrum
    Ingen uppfattning eftersom jag inte har något samarbete med företaget,
  • Lennart R
    Lennart R skrev om Målerispectrum
    Jag har b.la köpt målning av fönster i kulturmärkta byggnader. Stor kunnighet när det gäller gammal målningsteknik och hög servicegrad samt bra kommunikation.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Målerispectrum
    Dom senaste beställda arbeten gäller återställning efter en vattenskada på ett äldreboende där 1 lgh ,flera omklädningsrum och en korridor behövde målas om och återställning av 1 helt utbränd lgh med spärrmålning, färdigmålning och tapetsering.
    Målerispectrum har varit delaktiga i planeringen tillsammans med hyresgäster och oss under hela arbetet och allt har fungerat mycket bra, arbetet utfört inom överenskommen tid och det har hela tiden varit undanstädat inom arbetområdet.
    Jag är mycket nöjd med det utförda arbetet.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om Målerispectrum
    Ett vänligt och proffsigt bemötande, kunniga och smidiga målare som är på minna jobb och det är service karaktär på dessa jobb i kontors miljö oftast.
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Målerispectrum
    Målerispectrum är inte bara seriösa i sitt engagemang när jag anlitat dem utan också mycket kunniga!
  • Anders P
    Anders P skrev om Målerispectrum
    Tycker att det funkar bra att anlita Målerispectrum. Det är en ganska stor firma så det brukar alltid finnas resurser. Ibland har vi probelmmed att vissa målare skriver väldigt mycket extra
    tid som inte alltid är relevant
  • Anders B
    Anders B skrev om Målerispectrum
    Trevligt och proffsigt bemötande. Har förmågan att se helheten av vad jag som beställare önskar få utfört. Detta trots att det ibland är ganska bristfälliga underlag.
  • Göran B
    Göran B skrev om Målerispectrum
    Ett mycket bra samarbete hela vägen för Brf Kummeln.
  • Thomas P
    Thomas P skrev om Målerispectrum
    Har använd Målerispectrum på målar tjänster till fastighetsbolaget Castellum som jag jobbar åt.
    Det är lätt att få kontakt och har bra prisbild.
    Utför snabbt och med bra resultat.
    Kommer att anlita dom även i framtiden då jag är nöjd med deras bemötande.
  • Tomas R
    Tomas R skrev om Målerispectrum
    Garage.....................................................
    2017-04-10 Målerispectrum svarar Tomas R
    Hej Tomas!
    Kan du förtydliga din kommentar så att vi vet vad det handlar om för projekt.
    Så att vi får en möjlighet förbättra den erfarenhet du i och med ditt betyg verkar ha av oss.
    Vänligen
    /Stefan Allvin
  • Anna A
    Anna A skrev om Målerispectrum
    Mycket bra och trevligt bemötande av samtliga jag varit kontakt med, gäller såväl admin som entreprenörer
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Målerispectrum
    Vi har anlitat Målerispectrum vid tre tillfällen och de har alltid levererat över förväntan. De är verkligen proffs ut i fingerspetsarna, både i utförande och bemötande!
  • Kimmo M
    Kimmo M skrev om Målerispectrum
    Kanonjobb av två tjejer från firman. De rev tapet, bredspacklade väggar samt målade väggar, en trapp samt flera furutak.
    Noggranna och proffsiga.

Metallverksgatan 21, 721 30 Västerås