Alla kategorier Målare Västmanland Västerås Nordisk Yta Målerispectrum

Målerispectrum

Metallverksgatan 21, 721 30 Västerås — Visa karta

Vi på Målerispectrum har utfört byggnadsmåleri i Västeråsområdet sedan 1987 och genom åren har vi samlat på oss en bred kunskapsbas, många duktiga och yrkesutbildade målare samt ett stort nätverk inom Västerås byggbransch.

Oavsett om det gäller nyproduktion, om- eller tillbyggnad eller reparationsmåleri kan vi på Målerispectrum hjälpa dig. Vi är proffs på hemmamåleri, men känner stor stolthet i att även kunna erbjuda renovering av t.ex. kyrkor, slott och herrgårdar med traditionella tekniker samt avfärgning av putsfasader. Genom nätverket Nordisk Yta kan vi erbjuda ännu fler tjänster, hör av dig så berättar vi mer!

Vill du ha hjälp med hela byggprojektet? Vi projekterar, kalkylerar och färgsätter alla typer av uppdrag och tack vare våra många år i branschen kan vi hitta en lösning även för bygg, el och VVS.

Läs vad 11 kunder tycker om Målerispectrum

• Erna L
    Erna L skrev om Målerispectrum
    Målerispectrum åtog sig uppdraget att tapetsera mitt vardagsrum, sovrum, hall och kök samt måla taken. Arbetet var genomgående förstklassigt med hög standard från förfrågan till slutförande. Ett tillmötesgående och pålitligt förhållningssätt präglat av vänlighet och respektfullhet i kontakten. Ett lysande exempel på en seriös och ytterst kompetent hantverkare. Sammanlagt ett företag jag verkligen kan rekommendera.
  • Bengt J
    Bengt J skrev om Målerispectrum
    Mycket bra och noggrant utfört arbete.inget att klaga på.
  • Catrine S
    Catrine S skrev om Målerispectrum
    Målning och tapetsering av lägenhet.
    Mycket trevligt bemötande.
    Snabb återkoppling från Stefan Allvin vid frågor.
    Engagerade målare på plats.
    Ordning och reda.
  • Hans E
    Hans E skrev om Målerispectrum
    Kunnig och trevlig personal som jag gärna använder igen
  • Lena B
    Lena B skrev om Målerispectrum
    Vi fick ganska snabbt ett besök och en offert. Några dagar senare än beräknat satt arbetet igång tapetsering och målning av tre rum inkl öppen trappa. Upplevde arbetet som smidigt hanterat, välgjort och vi är mycket nöjda med resultatet. Professionellt bemötande rakt igenom. Duktiga hantverkare.
  • Anders B
    Anders B skrev om Målerispectrum
    Vi beställde tapetsering av ett sovrum och bemötandet från början till slut var riktigt bra. Målaren jobbade snabbt och resultatet blev kanonbra.
  • Timo L
    Timo L skrev om Målerispectrum
    De var snabba att lämna offert och efter att jag tackat var arbetet igång på ett kick och färdigställdes snabbt med ett mycket bra resultat med hög finish och kvalitet!
  • Ulf B
    Ulf B skrev om Målerispectrum
    Är mycket nöjd med tapetsering arbete. Resultatet blev jättebra.
  • Annika H
    Annika H skrev om Målerispectrum
    Bra utfört arbete'trevlig peronal.
  • Anna Ö
    Anna Ö skrev om Målerispectrum
    Vi anlitade Målerispectrum för tredje gången, och denna gång för omtapetsering av ett barnrum. Vi råkade ut för lite leveransproblem med den tapet vi bestämt oss för, men upplevde att vi fick ärliga och raka besked av Målerispectrum, så det vägde upp nackdelarna med att jobbet blev lite försenat. Både säljaren och målaren var väldigt trevliga, så vi var aldrig oroliga för att släppa in dem i vårt hus, när vi inte var hemma.
  • Elizabet B
    Elizabet B skrev om Målerispectrum
    Bra bemötande hela kedjan från offert till färdigställt arbete. vi är mycket nöjda.

Metallverksgatan 21, 721 30 Västerås