Måleri-Hantverkarna

Har du precis köpt dig en lägenhet eller ska du bygga hus? Är det företagslokalerna som behöver fräschas upp eller jobbar du i en offentlig verksamhet?

Vi är Linköpings största måleriföretag med ca 60 medarbetare och 25 år i branschen.
Inget jobb är för stort eller litet för oss. Är det hela huset som ska renoveras eller är det bara en tapetvåd som måste bytas ut? Inga problem, vi fixar det!

Tack vare våra servicemålare med fullt utrustade bilar kan vi vara snabbt på plats.
Behöver du hjälp med kulör- och materialval hjälper gärna vår färgsättare till med det. Med vårt breda kontaktnät inom byggbranschen kan vi även hjälpa dig med snickeri- och VVS-arbeten.

Kontakta oss så kommer vi och tittar på vad du vill ha gjort och lämnar en kostnadsfri offert!

Gå gärna in på www.malerihantverkarna.se för att läsa mer om oss.

Vi finns såklart även på sociala medier:
Facebook - facebook.com/malerihantverkarrna
Instagram - instagram.com/malerihantverkarna

Läs vad 203 kunder tycker om Måleri-Hantverkarna 2

2022-05-23 Insamlad av företaget
    Målning av takkupor, fram och baksida av huset som utfördes på absolut bästa sätt av en mycket trevlig och social målare.
    Hej Leif, det var kul att höra! Tack för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2022-05-21 Insamlad av företaget
    Enkelt att få kontakt, offert. Arbetet utföres proffisionellt och enligt lovad tidplan. Mycket trevlig personal.
    Håller vad dom lovar. Kan verkligen rekommedera Måkerihsntverkarna.
    Tack Claes, det är precis så vi vill att det ska vara! Välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2022-05-20 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda. Skickliga och med ett stort yrkeskunnande har de renoverat hela vår lägenhet.
    Trevliga, ansvarsfulla och engagerade.
    Vi är mer än nöjda!
    Christin källström
    Hej Christin, tack för din rekommendation! Ni är varmt välkommen att höra av er igen. Måleri-Hantverkarna
    2022-05-01 Insamlad av företaget
    Mycket professionellt bemött.
    Bra kontakt redan från början och våra förväntningar på företaget uppfylldes väl.
    Kontakt i god tid innan arbetet skulle påbörjas.
    Målare Per - ett mkt bra genomfört arbete.
    Hej Siw! Tack för en fin och utförlig rekommendation. Ska vidarebefordra detta till alla inblandade. Välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande. Arbetet är förträffligt utfört. Har anlitat denna firma vid 3 tillfällen tidigare och alltid varit nöjd.
    Hej Maj! Det var väldigt roligt att höra, välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2022-04-29 Insamlad av företaget
    Har bara positivt att säga. Jättefint arbete av Uffe👍👍
    Tack Monica för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2022-03-08 Insamlad av företaget
    Bra dialog kring offert och några justeringar som tillkom i efterhand, men framför allt är det själva målningen och spacklingen som hantverksmässigt var en fullträff!

Supernöjd!
    Tack för en fin rekommendation Henrik! Vi kommer gärna tillbaka. Måleri-Hantverkarna
    2022-03-07 Insamlad av företaget
    Proffsig och utmärkt service, trevlig personal och väl utfört jobb. Fjärde gången vi anlitar målerihantverkarna, alltid nöjda!
    Tack Caroline för att för att vi får komma tillbaka :) Det är för oss det bästa betyget vi kan få! Måleri-Hantverkarna
    2022-03-05 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande med bra råd inför de beslut jag skulle ta. Väl utfört arbete före utsatt tid.
    Tack Åsa, det är precis så vi vill att det ska vara! Måleri-Hantverkarna
    2022-03-04 Insamlad av företaget
    Snabbt proffsigt prisvärt
    Inga problem alls
    Kul att höra Per-Olof, välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2022-02-06 Insamlad av företaget
    Snabba i sin återkoppling och lätta att ha att göra med. Mycket bra resultat och de tar ansvar även efter utfört arbete.
    Hej Helena, tack för ditt fina omdöme. Du är varmt välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Trevliga och kunniga. Gick snabbt och smidigt och störde ej även när jag jobbade hemifrån samtidigt som det jobbades!
    Kul att höra Filip, du är varmt välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Snabbt, rätt och perfekt utfört. Dessutom nycket trevlig personal.
    Tack Claes, precis som vi vill att det ska vara. Välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Dom var trevliga att ha o göra med. Och ett bra arbete
    Tack Tony för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2022-01-14 Insamlad av företaget
    Vi kontaktade de från rekommendation av en kollega. De fixade jobbet snabb och mycket bra gjort. Alla har frågat vem fixade den fina tapeten hemma.
    Hej Veronica! Det var roligt att höra, tack för ditt omdöme! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-26 Insamlad av företaget
    De var tillmötesgående. Svarade snabbt på sms eller mail. Hade möjlighet när jag önskade.
    Var angelägna om att jag skulle bli nöjd med resultatet. Jag hade beställt bredspackling och målning av väggar i vardagsrummet samt målning av tak och dörrfoder. Målaren var dessutom behjälplig och kom med tips och stöd till den övriga målningen som jag utförde själv i lägenheten.
    Hej Frida! Tack för ditt omdöme och vad kul att du är nöjd med vårt arbete. Vi kommer gärna tillbaka! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-25 Insamlad av företaget
    Vi fick trevligt bemötande från företaget. De svarade på telefon på första försök och var på plats samma dag. Vi fick ett offert samma kväll och erbjöd tjänster nästa vecka. Vi är helt nöjda med snabbt svar.

Vi ville måla några ytor i våran lägenhet.
    Målare gjorde ett smidigt och bra jobb samtidigt som vi bodde i lägenheten.
    Vi kände oss bekvämt när målningen utförs.
    Hej Chiramel, tack för din rekommendation och vad kul att ni är nöjda! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-25 Insamlad av företaget
    Beställde ommålning av min nya lägenhet och alla rum blev över förväntan fina. Supertrevligt bemötande från första kontakt. Kommer anlita dem mer framöver i kommande projekt och hus.
    Rekommenderas varmt!
    Tack Viktoria för ditt fina omdöme! Vi kommer gärna tillbaka när det är nya renoveringar på gång. Måleri-Hantverkarna
    Blev bra bemött.
    Vi har haft dem hos oss tidigare och var då nöjda med dem, även denna gång är vi nöjda 👍 Vi har haft hjälp med målning o lite tapetsering ,kök, hall & sovrum.
    Hej Björn, tack för din rekommendation. Återkommande kunder är det finaste betyget vi kan få! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-25 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande och utförande
    Tack Linus för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-25 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande! Flexibla! Snabba med att lösa det som inte blev som vi tänkt oss. Höll i övrigt tidsplanen väl! Rekommenderas verkligen.
    Tack Emmy för din rekommendation! Vad bra att ni sa till så vi kunde fixa till det direkt. Välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-24 Insamlad av företaget
    Trevlig personal, ett utmärkt jobb och räkningen var på överenskommet pris.

M.v.h
    Jörgen Karlsson
    Hej Jörgen! Vad kul att du är nöjd, det är precis så vi vill ha det! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-24 Insamlad av företaget
    Trevliga och duktiga hantverkare
    Tack Patrik, du är välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Helt otrolig leverans från första telefonkontakt till slutet. Snabba! Öga för detalj och proffsig rådgivning! Flexibla! Serviceminded! Noggranna! Jag har aldrig haft en sådan bra bemötande och leverans av en hantverkarfirmor och vi har renoverat 3 boende.
    Hej Joan! Det var verkligen roligt att höra! Tack snälla för ditt omdöme. Du är varmt välkommen att höra av dig igen. Måleri-Hantverkarna
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Tapetsering och målning snabbt och snyggt
    Hej Anna, vad kul att du är nöjd! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Vi är mycket nöjda med den utvändiga ommålningen av vårt hus.
    Vad kul att höra Kerstin, tack! Måleri-Hantverkarna
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Bra och proffsigt utfört arbete med vitmålning av furutak inomhus. Trodde det skulle vara bökigare att genomföra än det faktiskt var. Väl inplastade och skyddade väggar o golv. Trevligt bemötande av alla!
    Helena
    Hej Helena! Tack för ditt fina omdöme! Välkommen åter med nya måleriuppdrag. Måleri-Hantverkarna
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemött och mycket stort yrkeskunnande. Snabbt jobbat.
    Kul att höra Henrik, du är välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-31 Insamlad av företaget
    Pålitliga. Snabba. Att rekommendera!
    Tack Göran, du är varmt välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-27 Insamlad av företaget
    Fick hjälp att måla hela nya lägenheten innan inflyttning.
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande av hantverkaren. erbjöd delaktighet i de beslut som behövde fattas och jag upplevde en stor skicklighet i hantverket och en genuin yrkesstolthet.
    Arbetet utfördes effektivt och var klart till den som vi hade avtalat.
    Rekommenderas
    Hej Thomas, tack för ditt omdöme. Vad kul att du är nöjd med vårt arbete! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Målning och tapetsering av ett mindre rum. Fick snabbt en offert och man kunde starta redan efter 2 veckor. Bra kommunikation och mycket bra utfört jobb. Priset var något högre än vid liknande jobb utförda av andra firmor tidigare.
    Tack för din rekommendation Dan! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-26 Insamlad av företaget
    Måla om ett kök och tapetsera om ett rum.
    Målarna gjorde ett kanonjobb och var verkligen proffsiga!
    Tack Staffan, du är välkommen att höra av dig ingen! Måleri-Hantverkarna
    Målningsarbeten inom Sporthallen.
    Bra och snabb service
    Fint resultat
    Motsvarade förväntningar
    Tack David, det var kul att höra! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Väldigt nöjd med det arbete som utfördes av proffesionell målare
    Tack Kjell, du är välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Håll tiderna, trevliga medarbetare och ett fint resultat. Kan rekommendera dem. Rolf
    Tack för din rekommendation Rolf, du är varmt välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Jag beställde utvändig målning av fönster , takkupa , balkong och entre. Mycket bra dialog och genomgång tillsammans med deras projektledare Hans Agne.
    Mycket uppskattat att han även kom förbi och kollade läget under arbetes gång vilket ledde till bra tillägg och förändringar i beställningen som man inte tänkte på initialt. Kan tillägga att en skylift hyrdes och då vill man utnyttja den maximalt.
    Bra bemötande och noggrant genomfört arbete av målare Emil.

Kan rekommendera Målerihantverkarna till andra och kommer själv återkomma om arbete på andra delar av huset.
    Vilken härlig läsning Lars, tack för din rekommendation! Vi ska se till att Hans och Emil får ta del av den fina kritiken. Måleri-Hantverkarna
    2021-05-25 Insamlad av företaget
    Fin service, bra arbete och känsla för detaljer
    Tack Tommy för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-24 Insamlad av företaget
    Bra bemötande och utmärkt utfört arbete.
    Tack Anders, du är varmt välkommen att hör av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-23 Insamlad av företaget
    Väldigt bra bemötande från beställning, planering till utförande. Mycket bra resultat!
    Hej David, vad härligt att du är nöjd med vårt arbete! Tack för din rekommendation. Måleri-Hantverkarna
    2021-04-13 Insamlad av företaget
    Det har varit proffsigt, mycket duktig tjej och med rätt fokus och inställning. Hon har gjort sitt jobb, vi har knappt märkt av henne och när vi haft kontakt varit mycket social, trevlig och duktig. Hon har målat kontorsväggar vid ombyggnad i Skäggetorp kyrka. Kan varmt rekommendera henne till andra!
    Hej Anna-Carin! Vad kul att höra att du är nöjd med Hannas arbete. Måleri-Hantverkarna
    2021-03-15 Insamlad av företaget
    Vi tapetserade och fick hjälp, målaren kom i tid och var mycket proffsig och resultatet blev enligt förväntningarna
    Hej David, det är precis så som vi vill att det ska vara! Tack! Måleri-Hantverkarna
    2021-03-14 Insamlad av företaget
    Måleri/tapetsering av bostadsrätt.
    Trevligt, avspänt, seriöst, förtroendefullt.
    Jag hade en bra referens, men den gick ett antal år tillbaka i tiden så jag hoppades att det fortfarande stämde.
    De hade också kontakt med en snickare som kunde hjälpa mig på ett jättebra sätt.
    Jag är helt nöjd och rekommenderar dem varmt.
    Hej Lena, kul att du är nöjd med vårt och snickarens arbete. Det är det viktigaste för oss! Tack för din rekommendation. Måleri-Hantverkarna
    2021-03-14 Insamlad av företaget
    Måleriarbete, ”Micke Målare” har hög kvalitet på sina jobb, han är mycket trevlig och är lätt att ha att göra med.
    Hej Mats, tack för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2021-03-12 Insamlad av företaget
    Vi fick en trerumslägenhet renoverad genom målning och tapetsering. Vi bemöttes mycket bra från första mötet till betalningen. Målarna som arbetade i lägenheten lämnade den tillfredsställande städad efter sig. Vi känner oss mycket nöjda både med arbetet på plats och hjälpen med val av färger. Vi rekomenderar gärna Målerihantverkarna till nya jobb.
    Hej Git, det var kul att få vara med hela vägen från val av färg till färdigställande. Ni är varmt välkomna tillbaka! Måleri-Hantverkarna
    2021-03-12 Insamlad av företaget
    Målning av hall, superbra service. De visade att de ville ha jobbet och visade intresse och serviceanda direkt. Utförde jobbet med perfektion. rekommenderas starkt!
    Vad kul att höra Sebastian, tack för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-21 Insamlad av företaget
    Proffsigt på alla sä'tt, mycket nöjd!
    Hej Henrik! Tack för din rekommendation, välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-20 Insamlad av företaget
    Mycket nöjd med arbetet. Snabbt och snyggt.
    Tack Liselott för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-20 Insamlad av företaget
    Spackling och slipning av väggar och tak i hall. Hade förväntat mig att få fixa små detaljer efteråt men inte i så stor omfattning som det visade sig krävas. Mycket bra bemötande och snabbt utfört arbete till rimlig kostnad men jag hade gärna betalt lite extra för att få högre kvalitet.
    Hej Christer! Det är alltid lite lurigt när kunden bara beställer en del av arbetet. I det här fallet handlade det om att vi bara skulle spackla och slipa. Efter grundning ser man lättare om man behöver komplettera med spackling någonstans. Hoppas vi kan få göra hela jobbet nästa gång så lovar jag att du ska bli helt nöjd!
    Du är varmt välkommen att höra av dig igen!
    2020-12-20 Insamlad av företaget
    Målning inne och ute. Smidigt och trevligt. Och såklart bra resultat.
    Vad kul att du är nöjd Peter, välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-20 Insamlad av företaget
    Väldi väl utfört arbete Tapetsering och målning av två rum.
    Hej David, tack för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna