Måleri-Hantverkarna

Måleri-Hantverkarna

Har du precis köpt dig en lägenhet eller ska du bygga hus? Är det företagslokalerna som behöver fräschas upp eller jobbar du i en offentlig verksamhet?

Vi är Linköpings största måleriföretag med ca 60 medarbetare och 20 år i branschen.
Inget jobb är för stort eller litet för oss. Är det hela huset som ska renoveras eller är det bara en tapetvåd som måste bytas ut? Inga problem, vi fixar det!

Tack vare våra servicemålare med fullt utrustade bilar kan vi vara snabbt på plats.
Behöver du hjälp med kulör- och materialval hjälper gärna vår måleridesigner till med det. Med vårt breda kontaktnät inom byggbranschen kan vi även hjälpa dig med snickeri- och VVS-arbeten.

Kontakta oss så kommer vi och tittar på vad du vill ha gjort och lämnar en kostnadsfri offert!

Gå gärna in på www.malerihantverkarna.se för att läsa mer om oss.

Vi finns såklart även på sociala medier:
Facebook - facebook.com/malerihantverkarrna
Instagram - instagram.com/malerihantverkarna

Läs vad 175 kunder tycker om Måleri-Hantverkarna 2

2021-05-31
    Pålitliga. Snabba. Att rekommendera!
    Tack Göran, du är varmt välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-27
    Fick hjälp att måla hela nya lägenheten innan inflyttning.
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande av hantverkaren. erbjöd delaktighet i de beslut som behövde fattas och jag upplevde en stor skicklighet i hantverket och en genuin yrkesstolthet.
    Arbetet utfördes effektivt och var klart till den som vi hade avtalat.
    Rekommenderas
    Hej Thomas, tack för ditt omdöme. Vad kul att du är nöjd med vårt arbete! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-26
    Målning och tapetsering av ett mindre rum. Fick snabbt en offert och man kunde starta redan efter 2 veckor. Bra kommunikation och mycket bra utfört jobb. Priset var något högre än vid liknande jobb utförda av andra firmor tidigare.
    Tack för din rekommendation Dan! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-26
    Måla om ett kök och tapetsera om ett rum.
    Målarna gjorde ett kanonjobb och var verkligen proffsiga!
    Tack Staffan, du är välkommen att höra av dig ingen! Måleri-Hantverkarna
    Målningsarbeten inom Sporthallen.
    Bra och snabb service
    Fint resultat
    Motsvarade förväntningar
    Tack David, det var kul att höra! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-25
    Väldigt nöjd med det arbete som utfördes av proffesionell målare
    Tack Kjell, du är välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-25
    Håll tiderna, trevliga medarbetare och ett fint resultat. Kan rekommendera dem. Rolf
    Tack för din rekommendation Rolf, du är varmt välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-25
    Jag beställde utvändig målning av fönster , takkupa , balkong och entre. Mycket bra dialog och genomgång tillsammans med deras projektledare Hans Agne.
    Mycket uppskattat att han även kom förbi och kollade läget under arbetes gång vilket ledde till bra tillägg och förändringar i beställningen som man inte tänkte på initialt. Kan tillägga att en skylift hyrdes och då vill man utnyttja den maximalt.
    Bra bemötande och noggrant genomfört arbete av målare Emil.

Kan rekommendera Målerihantverkarna till andra och kommer själv återkomma om arbete på andra delar av huset.
    Vilken härlig läsning Lars, tack för din rekommendation! Vi ska se till att Hans och Emil får ta del av den fina kritiken. Måleri-Hantverkarna
    2021-05-25
    Fin service, bra arbete och känsla för detaljer
    Tack Tommy för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-24
    Bra bemötande och utmärkt utfört arbete.
    Tack Anders, du är varmt välkommen att hör av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2021-05-23
    Väldigt bra bemötande från beställning, planering till utförande. Mycket bra resultat!
    Hej David, vad härligt att du är nöjd med vårt arbete! Tack för din rekommendation. Måleri-Hantverkarna
    2021-04-13
    Det har varit proffsigt, mycket duktig tjej och med rätt fokus och inställning. Hon har gjort sitt jobb, vi har knappt märkt av henne och när vi haft kontakt varit mycket social, trevlig och duktig. Hon har målat kontorsväggar vid ombyggnad i Skäggetorp kyrka. Kan varmt rekommendera henne till andra!
    Hej Anna-Carin! Vad kul att höra att du är nöjd med Hannas arbete. Måleri-Hantverkarna
    2021-03-15
    Vi tapetserade och fick hjälp, målaren kom i tid och var mycket proffsig och resultatet blev enligt förväntningarna
    Hej David, det är precis så som vi vill att det ska vara! Tack! Måleri-Hantverkarna
    2021-03-14
    Måleri/tapetsering av bostadsrätt.
    Trevligt, avspänt, seriöst, förtroendefullt.
    Jag hade en bra referens, men den gick ett antal år tillbaka i tiden så jag hoppades att det fortfarande stämde.
    De hade också kontakt med en snickare som kunde hjälpa mig på ett jättebra sätt.
    Jag är helt nöjd och rekommenderar dem varmt.
    Hej Lena, kul att du är nöjd med vårt och snickarens arbete. Det är det viktigaste för oss! Tack för din rekommendation. Måleri-Hantverkarna
    2021-03-14
    Måleriarbete, ”Micke Målare” har hög kvalitet på sina jobb, han är mycket trevlig och är lätt att ha att göra med.
    Hej Mats, tack för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2021-03-12
    Vi fick en trerumslägenhet renoverad genom målning och tapetsering. Vi bemöttes mycket bra från första mötet till betalningen. Målarna som arbetade i lägenheten lämnade den tillfredsställande städad efter sig. Vi känner oss mycket nöjda både med arbetet på plats och hjälpen med val av färger. Vi rekomenderar gärna Målerihantverkarna till nya jobb.
    Hej Git, det var kul att få vara med hela vägen från val av färg till färdigställande. Ni är varmt välkomna tillbaka! Måleri-Hantverkarna
    2021-03-12
    Målning av hall, superbra service. De visade att de ville ha jobbet och visade intresse och serviceanda direkt. Utförde jobbet med perfektion. rekommenderas starkt!
    Vad kul att höra Sebastian, tack för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-21
    Proffsigt på alla sä'tt, mycket nöjd!
    Hej Henrik! Tack för din rekommendation, välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-20
    Mycket nöjd med arbetet. Snabbt och snyggt.
    Tack Liselott för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-20
    Spackling och slipning av väggar och tak i hall. Hade förväntat mig att få fixa små detaljer efteråt men inte i så stor omfattning som det visade sig krävas. Mycket bra bemötande och snabbt utfört arbete till rimlig kostnad men jag hade gärna betalt lite extra för att få högre kvalitet.
    Hej Christer! Det är alltid lite lurigt när kunden bara beställer en del av arbetet. I det här fallet handlade det om att vi bara skulle spackla och slipa. Efter grundning ser man lättare om man behöver komplettera med spackling någonstans. Hoppas vi kan få göra hela jobbet nästa gång så lovar jag att du ska bli helt nöjd! Du är varmt välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-20
    Målning inne och ute. Smidigt och trevligt. Och såklart bra resultat.
    Vad kul att du är nöjd Peter, välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-20
    Väldi väl utfört arbete Tapetsering och målning av två rum.
    Hej David, tack för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
  • Ulf
    skrev om Måleri-Hantverkarna
    2020-12-20
    Målning tak, tapetsering väggar. Mycket bra bemötande. Är väldigt nöjd med resultatet.
    Tack Ulf för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-18
    Seriöst företag med kompetent bemötande från arbetsledning och hantverkare. God vägledning bland alternativ. Höll tiden och trevligt bemötande.
    Underarbete och målning av väggar och snickerier inomhus på löpande räkning. Landade strax under det vi själva räknat med.
    Hej Mikael, det låter ju toppen! Du är varmt välkommen att höra av dig igen. Måleri-Hantverkarna
    Tapetsering och målning
    Otroligt professionell och duktig målare, har bara haft kontakt med Mats Nilsson inte själva företaget.
    Förväntningarna uppfylldes och använder mig gärna av samma företag/hantverkare igen! 👍
    Hej Florens, tack för dina fina ord! Mats kommer nog gärna tillbaka och målar hos dig. Välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2020-12-18
    Fick ommålat och tapetserat i flera rum. Mycket fint resultat och trevliga hantverkare. Rekommenderar dem varmt!
    Härligt att höra Maria! Du är varmt välkommen att höra av dig igen. Måleri-Hantverkarna
    2020-11-29
    Bra dialog med proffsiga medarbetare!
    Härligt att höra Lisbeth, välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-28
    Målning o tapetsering. Gott bemötande. Levde upp till mina förväntningar. Upplevelsen var mycket god.
    Vad kul att höra Claes, tack för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-28
    Positivt från början till slut. Målade väggar och lister. Mycket trevlig hantverkare (Maria). Återkommer gärna.
    Tack Roine, du är så välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-26
    Husmålning
    Jättebra bemötande
    Förväntningarna uppfylldes
    Tack för din rekommendation Solveig! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-25
    Vi anlitade Målerihantverkarna för ommålning av vår hall. Vi fick mycket snabb och bra respons på vår förfrågan.

Arbetet med förberedelse, målning och efterarbete sköttes mycket proffsigt och noggrant.

Vi är verkligen nöjda med resultatet.
    Tack Susanne för din rekommendation! Välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-25
    Omlackering av köksluckor. Inoljning mm av köksbänk.
    Mycket bra
    Ja.
    Trevlig och hjälpsam kontakt.
    Hej Birgitta, vad kul att du är nöjd! Tack för din rekommendation. Måleri-Hantverkarna
    Fasadmålning. Färgen sitter kvar än 😃
    Bra jobbat 😊👍👍 . Helnöjd
    Det var väl för väl! Kul att ni är nöjda. Måleri-Hantverkarna
    2020-11-23
    Måleri-Hantverkarna målade om vårt hus De gjorde ett jättebra jobb och höll vad de lovade. Trevliga och lätta i kontakten. Rekommenderas varmt!
    Tack för din rekommendation Lovisa! Du är välkommen att höra av dig igen. Måleri-Hantverkarna
    2020-11-23
    Fick fönster på andra våningen iordninggjorda med kittning och målning. Trevlig och lättsam personal som utförde arbetet till vår belåtenhet. Kommer att anlitas igen vid behov.
    Tack Malin, vad kul att du är nöjd med vårt arbete. Välkommen åter! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-23
    Spackling och målning av hall samt dörrposter.
    Jag fick snabbt svar på min förfrågan. Hade en bra dialog med målaren som skulle utföra arbetet både inför och under att det utfördes. Målaren anpassade sig efter mina önskemål om tider. Jobbet utfördes effektivivt och slutresultatet blev väldigt bra. Kommer anlita dem igen.
    Tack Paulina, du är varmt välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-23
    Trevliga och duktiga. Gav även bra tips inför våra kommande projekt!
    Tack Matilda för din rekommendation! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-23
    målning av fönster , bra med tidplan och perfekt genomförande allt stämde från offert till klart , mkt nöjd
    Tack för din rekommendation Kent, kul att du är nöjd! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-23
    Jag ville ha hjälp att måla om mitt kök. Jag tog kontakt och fick svar extremt snabbt. Dom kunde börja med ommålning på datumet jag önskade.
    Målningen blev klart snabbt och resultatet blev väldigt bra.
    Bra pris dessutom!
    Hej Michaela, vad kul att du är nöjd med vårt arbete! Måleri-Hantverkarna
    2020-11-23
    Vi behövde totalrenovera ett rum pga. en vattenskada och är supernöjda med resultatet! Jättebra hjälp med färgsättning, duktiga hantverkare och bra service!
    Tack Anna, det var kul att få hjälpa er i er gamla fina hus. Måleri-Hantverkarna
    2020-09-11
    Det utvändiga målningen vid entré och balkong utfördes på ett utmärkt sätt. även vindskivor ock takfot runt om.
    2020-09-11
    Positiva och duktiga hantverkare. Dessutom trevliga att prata med.
    2020-09-11
    Två fond tapeter sattes upp, snyggt och snabbt.
    2020-05-15
    Mycket noggranna. Punktliga i tid. Tidseffektiva
    2020-05-13
    Det arbete vi ville gjort blev mycket bra utfört
    Tack, du är välkommen att höra av dig igen! Måleri-Hantverkarna
    2020-05-13
    3 stycken fondväggar skulle tapetseras om. Detta gjordes med bravur. Det blev lite extra arbete med lite spackling och målning som även det blev så bra. Bra bemötande bpde vid beställning samt vid utfört arbete. Kommer definitivt att anlita dem igen.
    Hej Sara, vad härligt att höra! Du är så välkommen att höra av dig när du har något nytt projekt på gång. Måleri-Hantverkarna
    2020-04-23
    Mina förväntningar uppfylldes på alla sätt
    2019-12-19
    Köpte tapetsering o målning. Snabba. Lätta att ha att göra med. Bra upplevelse.
    2019-12-18
    Tapetsering med underarbete
    Professionella, håller tider, städat samt hört sig för om vi var nöjda.
    Med andra ord ett bra jobb.
    2019-12-17
    Måleri och helspackling av väggar..
    Vänligt bemött, roliga och öppna herrar som genomförde jobbet. Punktliga och lyhörda 👊👊👊