Davidssons Måleri & Golv

Davidssons Måleri & Golv

Efter att ha jobbat med måleri i runt 100 år köpte A. Davidssons måleri AB Petterssons i Vadstena AB och Davidssons Måleri & Golv blev ett faktum. Vi har samlat lång erfarenhet och kunskap inom allt vad måleri och golv heter och vi hjälper dig gärna med allt från dekorativt måleri till golvslipning.

Vi har en bred kunskapsbas och kan utföra byggnadsmåleri vid renovering och ombyggnation, fönsterrenovering, målning av plåttak och fasader, sprutlackering av skåp och dörrar samt lägga bl.a. trä- och klinkergolv. Tack vare vårt nätverk inom Nordisk Yta kan vi även erbjuda dig som kund ännu fler tjänster.

I vår butik i Vadstena får du inspiration och råd inför din renovering och du kan köpa allt du behöver: målarfärg, tapeter, golvbehandlingar eller varför inte en golvslip? Välkommen in, vi delar gärna vår kunskap med dig!

Oavsett om du är privatperson, företag eller offentlig aktör hjälper vi dig gärna med alla dina måleri och golv uppdrag i området kring Vadstena, Motala, Mjölby och Ödeshög.

Läs vad 16 kunder tycker om Davidssons Måleri & Golv 2

2021-03-09
    Personalen på Davidssons är lyhörda, kunniga och tillmötesgående.
    2019-03-31
    Golvslipning
    Mycket bra bemötande och information och arbete!
    2019-03-25
    Golvslipning med efterarbete med perfekt precision och resultat. Professionellt och trevligt bemötande.
    2018-11-18
    Totalrenovering av badrum och tvättstuga.
    Målning av två rum.
    Kan inte klaga på.något. Trevligt bemötande och allt har utförts väldigt poffsigt av duktiga och trevliga yrkesmän.
    2018-11-14
    Bra företag att samarbeta med.
    Trevligt Markus! Tack för din respons. Mvh Lena Davidsson Davidssons Måleri & Golv
    2018-11-06
    De målar en del av husen jag säljer och matchar fint kundernas höga krav
    Hej Mikael! Tack för ditt positiva svar, det ska jag framföra till berörda målare. Mvh Lena Davidsson Davidssons Måleri & Golv
    2018-02-21
    Har beställt tapeter och fått omgjort i vardagsrum/hall och toalett. Renoveringsarbete efter vattenskada.
    Målarna har varit fantastiska! Aviserat när de kommer, varit delaktiga i återställandet, kommunicerat förändringar/förslag till förändringar för att få bästa resultat.
    Vi är supernöjda :)
    Hej Ann-Sofie! Tack för din positiva respons, vi framför det till berörda målare. Med vänlig hälsning Lena Davidsson Davidssons Måleri & Golv
  • Monica S
    skrev om Davidssons Måleri & Golv
    2017-10-25
    Jag har som kund hos Davidssons måleri,anlitat er för målning av gavel, vind skivor, mm.
    Arbetet har utförts på ett helt perfekt sätt
    Stig -Åke var första kontakten ,helt perfekt,lyssnade o informerade ang arbetet o även av ytterligare frågor ,perfekt
    Rickard även han helt perfekt med hans kontakt.
    Conny som utförde arbetet, helt perfekt en trevlig o lyssnande "målare".
    Med andra ord helt nöjd med er som utfört ert arbete hos mej o rekommenderar er till andra .
    Tack från en nöjd kund Monica Schönnesson Mjölby😊
    Tack Monica, för ditt positiva omdöme / rekommendation , jag ska framföra det till berörda parter. Med vänlig hälsning Lena Davidsson Davidssons Måleri & Golv
    2017-09-17
    Ett utmärkt bemötande och snabba svar på offert där vi valde att anlita Davidssons och som utförde ett strålande arbete
    2017-06-15
    Ett bra bemötande , fick hjälp med att måla en trappa, lägga nya matta. Lägga nytt golvi halen ,tapetserat byt dörrarna
    2017-06-15
    Mycket bra o väl utfört arbete
    2017-04-09
    Hyr av kommunens bostadsbolag.
    Nu fått vard rum tapets o målat.
    Det är så snyggt. Era medarbetare
    Lasse o Jimmy har gjort ett superbra jobb, noggrant o effektivt.
    Artigt respektfullt o hänsynsfullt.
    De hade många uppdrag, men
    Ändå fick jag känslan att mitt vardrum var viktigt att göra fint.
    Hoppas dessa proffs får löneförhöjning.
    Sonja Svensson
    Hej! Tack för ditt svar, roligt med så mkt. positiv respons. Vi ska framföra det till Lasse och Jimmy. Davidssons Måleri & Golv
    2017-04-07
    Jag har målat om mitt kök och Davidssons Måleri var mycket proffsiga och hjälpsamma med att blanda färger och ha bra synpunkter. Resultatet är jag mycket nöjd med!
    Hej Eva! Vi är mkt. glada över ditt positiva omdömme. Davidssons Måleri & Golv
    2017-03-14
    Jag är mycket nöjd. Arbetet har utförts till full belåtenhet.
    Tack Yvonne! Roligt att läsa ett så fint omdöme. Davidssons Måleri & Golv
    2016-11-29
    Väldigt bra personer som gjorde jobbet och fin hjälp i butiken.
    Tack, roligt att läsa ett så fint omdöme. Davidssons Måleri & Golv
    2016-11-23
    Väldigt trevligt och kunnigt bemötande
    Vi fick bra hjälp med både målning och golvläggning i det projektet som vi samarbetade med
    Tack, roligt att läsa ett så fint omdöme. Davidssons Måleri & Golv