Davidssons Måleri & Golv

Davidssons Måleri & Golv

• BadgeTwoYears

Efter att ha jobbat med måleri i runt 100 år köpte A. Davidssons måleri AB Petterssons i Vadstena AB och Davidssons Måleri & Golv blev ett faktum. Vi har samlat lång erfarenhet och kunskap inom allt vad måleri och golv heter och vi hjälper dig gärna med allt från dekorativt måleri till golvslipning. Vi har en bred kunskapsbas...

79 omdömen om Davidssons Måleri & Golv

Jimmy K
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Proffsiga från början till slut

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Jimmy för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tack också för fint betyg och fina ord om vårt arbete. Mvh,

Maria P
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Positiv kontakt, ett gott arbete och trevligt bemötande!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Maria för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd med vårt arbete från kontakt till färdigt resultat. Mvh,

Karin E
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Kundservice ut i fingerspetsarna! Personligt och professionellt. Mycket nöjd med resultatet.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Karin för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme och fina ord. Kul att du uppskattar vårt arbete från kontakt till färdigt resultat. Mvh,

Roland N
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

min skrivare är ur funkion. svar bara genomgående bra service.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Roland för mycket fint betyg och att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Marita K
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Jag tycker att dom skötte sig jättebra. Dom var trevliga och gjorde det skulle. Offerten stämde precis med slutsumman, Dom reparerade en liten fuktskada i vårt ena duschrum. Det blev supersnyggt. Jag är helnöjd. Mvh Marita

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Marita för att du lämnade ett omdöme, tack också för ditt fina betyg på vårt arbete. Mvh,

Roger L
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Byte av markiser. Gjordes professionellt och effektivt till ett rimligt pris.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Roger för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd med vårt arbete i samband med byte av markiser. Mvh,

Rita J
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Mycket bra bemött av både målare o golvläggare! Mycket nöjd!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Rita för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme. Tack också för fint betyg. MVh,

Simone H
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Vi är jätte nöjda! Snabbt och proffsigt utförande

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Simone för att du tog dig tid och lämnade ett omdöme. Kul att höra att ni är jättenöjda med vårt arbete. MVh,

Mats R
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Snyggt slutresultat på slipning av ekparketten. Justerade utan diskussion när golvet blev randigt.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Mats för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, tack också för fint betyg. Mvh,

Sven O
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Vi upplevde fantastisk bra bemötande och hög ambitionsnivå med mycket gott resultat Vårt parkettgolv med utmärkt resultat kom även med i er info om ert företag- kul Anbud och ekonomiska utfall / faktura helt ok - mkt välskött hantering Vi kommer att rekommendera er och stort John Antonsson o Björn Johansson Bästa hälsningar Ulla och Sven

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Sven och Ulla för att ni tog er tid och lämna ett omdöme. Kul att höra att ni är nöjda mycket med vårt arbete hos er, det är alltid vårt mål. Tack också för att vi fick visa upp det fina resultatet. Mvh,

Britt-Marie S
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Tog lite tid innan vi fick ck kontakt Arbetet utfördes snabbt och med trevlig personal

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Britt-Marie för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tack också för fint betyg. Mvh,

Lennart R
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Jag blev mycket vänligt bemött. De förväntningar jag hade, levde företaget utmärkt upp till. Upplevelsen var mycket positiv.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Lennart för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att vi levde upp till dina förväntningar, det är vårt mål. Mvh,

First-Name L
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Tillmötesgående… Trevliga.. Kom i tid.. Jobbet kanonbra.. Kommer att anlita dom igen!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Välkommen tillbaka när du behöver hjälp igen. Mvh,

Mats K
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Duktig och trevlig hantverkare! Gott bemötande från administrationen då vårt försäkringsbolag krånglade med utbetalning

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Mats för att du lämnade ett omdöme och tack också för fint betyg. Mvh,

Björn T
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Snabbt, effektivt och med ett fantastiskt resultat. Rekommenderas varmt!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Björn för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är mycket nöjd med det arbete vi utförde hos dig. Mvh,

Caroline O
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Trevligt bemötande, snabb återkoppling och väl utfört arbete. Vi är mycket nöjda!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Caroline för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, tack också för fina vitsord. Mvh,

Ari O
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Gänget fungerade kanonbra hela vägen . De kom när de skulle och priset kändes rätt .

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Ari för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd med vårt arbete. Mvh,

Linda J
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Jag blev bra bemött av företaget och dom gjorde ett bra jobb. Jag är nöjd med resultatet och kan rekommendera detta företag till andra.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Linda för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tack också för fint betyg och fina ord. MVH,

Pia K
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Dom var bra och snabba.Kan varmt rekommendera dom.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Pia för dina fina ord och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Mvh,

Irma C
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Jag är jättenöjd. Davidssons målade mitt hus utvändigt och senare ett fönster invändigt. De hade tydliga offerter och var lätta att få tag på och att kommunicera med. Jag hade en kontaktperson som jag hade kontakt med under arbetsperioder. De var angelägna om sina arbetares välfärd med skyddsutrustning och msnskapsbod.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Hej Irma, Vad kul att höra att du är nöjd med vårt arbete samt att du uppmärksammar och uppskattar vårt arbete och våra rutiner rörande arbetsmiljö och kundrelationer. Mvh,

Bo D
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Snickeri, murning och måleri koordinerat på ett bra sätt. Noggrant utfört. Bra bemötande och bra resultat. Prisvärt.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Bo för ditt fina omdöme. Kul att höra att du är nöjd med alla delar, det är vår ambition att allt ska koordineras på ett bra sätt för kunden. Mvh,

Margareta W
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Jag hade fått ett dåligt jobb gjort av en annan hantverkare och företaget tog hand om mitt ärende omgående, när de förstod min situation. Mina förväntningar var att få det professionellt utfört denna gång och det fick jag verkligen. En mycket noggrann målare kom och gjorde om allt från grunden. Han rev ner alla lager tapeter i två rum, gjorde ett gediget underarbete och tapetserade samt målade tak och andra snickerier. Jag är jättenöjd! Kommer anlita samma företag ( och målare) för fler arbeten.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Margareta för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack också för fina ord. Du är välkommen att höra av dig igen när du behöver hjälp. Mvh,

Mia L
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Trevligt bemötande vid beställning av arbete. Mycket trff er blig och engagerad målare som ansträngde sig för att hinna klart i tid. Fixade med färg i skarvarna då han upplevde att tapeten inte sköt tätt. Mycket tacksam för att han blev klar innan helgen och vi är mycket nöjda med resultatet.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Mia för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att hör att ni är mycket nöjda med resultatet och med vår personal. Mvh,

Meta P
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Jag kan verkligen rekommendera Davidssons måleri. Vänligt bemötande, snabb kontakt , snabbt utfört arbete så jag rekommenderar den firman!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Meta för fina ord, tack också för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd med vårt arbete och att du rekommenderar oss. Mvh,

Mattias G
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

En väldigt proffessionell projektledare samt hantverkare som vi hade kontakt med. Det hela gick snabbt med klara besked kring kostnader, tidsåtgång och råd kring t.ex.materialfrågor. Kommer återkomma till davidssons med ett större badrumsjobb förhoppningsvis kommande sommar.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Mattias för fina ord, tack också för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Du är välkommen att höra av dig igen när det är dags för badrumsjobbet. Mvh,

Inger F
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Jag blev bra bemött. Det blev som jag ville ha det. Allt har gått bra Det var målning av husgrunden och målning av gaveln på framsidan. Mvh. Inger Franzén.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Inger för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd med både vår personal och det arbete vi utförde hos dig. Mvh,

Lena F

Bra bemötande Bra tidshållning Bra utfört arbete

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Lena för fina ord och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Susanne S
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Svarade snabbt på mail. Vi hade en löpande dialog när varor var försenade hos leverantör vilket gjorde att jag som kund kände mig trygg Vi är också väldigt nöjda med resultatet

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Susanne för att du lämnat ett omdöme. Kul att höra att ni, trots försenade varor hos leverantör, kände er trygga med vårt arbete. Mvh,

Annika N
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Ett bra och snabbt avtal och bra bemötande med ett mycket bra resultat, ett sovrum fullständig uppspackling och slipning till ett helt ok pris .

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Annika för fint betyg, tack också för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Per E A
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Björn på Golvobjekt kom och tittade och gjorde offert snabbt. Priset var OK och vi beställde och fick jobbet utfört inom 14 dagar mycket bra. Hantverkaren / Golvsliparen som gjorde jobbet var också jättetrevlig och gav ett mycket gott intryck. Sist med inte minst golvet blev toppenfint!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Per för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Kul att höra att du är nöjd med både vår personal och med resultatet av vårt arbete, precis så vill vi att det ska vara. Mvh,

Ingrid T
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Trevligt och tillmötesgående. Blev kontaktad med förslag på att ta del av ett bra erbjudande och fick snabbare hjälp än förväntat. De gjorde ett jättebra jobb.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Ingrid för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tack också för fina ord. Mvh,

Lars K
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Inga konstigheter, ett väl utfört arbete och ett trevligt bemötande!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Lars för det fina betyg och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Bengt Å
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Mycket trevlig personal. Kunniga golvläggare. Deras verktygslåda är lite tveksam, inga egna maskiner som man bör ha som proffsig hantverkare, åkte och hyrde dessa, konstigt. Jobbet gjordes ganska långsamt, men ok. Parkettgolv i vardagsrum och sovrum.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Bengt för att du tog dig tid att svara. Kul att du är nöjd med vårt arbete hos dig. Vissa maskiner använder vi inte dagligen och därför hyr vi dessa, då kan vi garantera att de är servade, underhållna och kunden får det bästa resultatet. Mvh,

Vadstenahus 4 V
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Mycket väl bemött av all personal på Davidssons måleri. Mycket kunniga och mycket bra utförda arbeten. Kan varmt rekomendera företaget.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack för att ni tog er tid att lämna ett omdöme. Tack också för mycket fin respons. Mvh,

Lars D
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Bra bemötande. Väl utfört målerijobb utomhus.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Lars för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tack också för din positiva respons. Mvh,

Stina T
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Mycket bra bemötande & kompetenta målare. Utför mkt bra arbeten & noggrannheten är ett faktum! Helnöjd över deras arbete/arbeten!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Stina för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Tack också för fint betyg och fina ord.

Lennart S
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Snabbt ock bra jobb med en bra produkt. Helnöjd

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Kul att höra att du är nöjd med det arbete vi gjort. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Madelene S
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Trevlig personal och bra jobb!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Madelene för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, tack också för fint betyg. Mvh,

Kvadde E
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Renovering badrum, proffsigt utfört av bra personal, vi är helnöjda!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Vad kul att höra att ni är nöjda med både arbetet vi utförde och med vår personal. Tack Kvadde för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Suzanna K
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Snabba och väldigt bra bemötande. Björn Johansson är fantastisk.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Ditt beröm vidarebefordras till vår projektledare Björn. Tack Suzanne för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Mats G E
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Bra bemötande och bra resultat av byte av matta i min husbil. Rekommenderas.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Mats för att du rekommenderar oss. Tack också för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Linda D
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Enkelt och snabbt att få tag på. Håller väl utlovad tid på morgonen så de ska komma. Fick dock höra av mig en gång nu sist och påminna att jag inget hört om när det skulle ske. För övrigt kanon. Utmärkt gjort jobb! Trevliga!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Linda för fina ord och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh,

Emelie R
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Vi är mycket nöjda med det jobb som Davidssons utförde hos oss! Allt sköttes väldigt smidigt och det är tydligt att Davidssons främsta mål är att göra varje kund nöjd. Vi kommer absolut att anlita Davidssons igen!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Fint att höra att de målen vi arbetar mot uppmärksammas. Tack Emelie för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Ni är välkommen att höra av er igen. Mvh,

Michael F
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Skicklig hantverkare som höll tidsschemat! Vi är så nöjda med golvläggningen! Kan varmt rekommendera detta företag!

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Michael för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och fina ord. Tack också för att du vill rekommendera oss till andra. Mvh,

Ann-Sofie A
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Mkt tillmötesgående Proffsigt utfört arbete. Inlagd golvmatta. Mkt positivt kan verkligen rekommendera er.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Ann-Sofie för att du tog dig tid och lämna ett omdöme. Tack också för att du vill rekommendera oss till andra. Mvh,

Anders M
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Jag köpte tjänsten utvändig målning av hus. Företaget levde väl upp till mina förväntningar och jag fick hela tiden ett proffsigt bemötande. Jag fick vänta många månader på att få arbetet utfört men företaget var hela tiden öppna med vad som väntade.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Anders för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Ser till att ditt omdöme och fina ord når berörd projektledare och målare. Mvh, Maria Funmark

Pia P
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Företaget är lätt att ha och göra med. Lätt att få kontakt med Det vi bl a har beställt från dom är läggning av golvmatta i tåg, vilket kan vara ganska trixigt, men det löser dom på ett väldigt bra sätt. Vi har även beställt jobb på reparation av matta i olika tåg De har alltid varit samarbetsvilliga och även hjälp till att lösa en del problem som uppstått på vägen. Den sammantagna upplevelsen har, för vårt företag, varit väldigt bra.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Pia för din fina respons och tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh, Maria Funmark

Björn L
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Bra och proffesionellt. Uppdraget utfördes till full belåtenhet

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Björn för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för det fina betyget. Mvh, Maria Funmark

Margareta T
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

Trevligt och positivt bemötande hela vägen av kompetent personal under ommålning, tapetsering och slipning av golv.

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack Margareta för ditt fina betyg och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Mvh, Maria Funmark

Josef V
Skrev om Davidssons Måleri & Golv

badrumsrenoveringen blev helt ok, uppfyllde förväntningarna,

Svar från Davidssons Måleri & Golv

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme och tack för fint betyg! Mvh, Maria Funmark