Alla kategorier Kapitalförvaltning Halland Kungsbacka Nordstenen AB

Varlabergsvägen 10, 434 39 Kungsbacka — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Nordstenen AB

• asd d
    asd d skrev om Nordstenen AB
    Baggium borde mista rätten att bedriva sin verksamhet.
    har bot på baggers hus i över 3 år, våld och rasistiska förolämpningar på behandlingshemmet är vardagen för ungdomarna som bor där. Att Socialen ine visste något ting om att det fanns kedjor på fönstret är ett jävla skämt.
    all undomar hadde soc som komm och hadde möte med ungdomar och personal och alla FÖNSTER vad kedjade. dom komm in och kolla de runmen där alla fönster var kedjade. På Baggershus kallades den låsta korridoren för sanktionen,nu nekar dom att det var låst! fan vad arg jag blir jävla mytomaner. Jag själv fick bo där i månader utan tv böker eller någon som helst kontackt med andra. satt på en fotölj från morron till kväll eller låg i sängen. Försökte ryma där ifrån några gånger. Då tog dom mina kläder och gav mig en knall röd pjams liknade byxor och tröja. Men vd:n Jonny Nordqvist förnekar att det skulle ha funnits någon låst avdelning. Har blivit på hoppad av lärare ANDERS bakifrån i skoln och på hoppad av minst 70% av alla personalen. Makt misbrukande äkliga personal. Den komunen som ändå vill lämna över ungdomar till baggium och riskera undomarnas hälsa, borde serijöst tänka över om dom sjäv kanske skulle byta yrke till disk plockare. Länsstyrelsens granskning av Baggershus är ett jävla skämt!!!!!!
    bra på baggers hus Janne Muller och sykologen kom inte ihåg vad han hette

Varlabergsvägen 10, 434 39 Kungsbacka