Norrköping HLR-Utbildningar

Norrköping HLR-Utbildningar

www.hlr-norrkoping.se
  • Badge2022

Välkommen! Norrköping HLR-Utbildningar är ett företag som erbjuder kurser och utbildningar i Hjärt- och lungräddning, första hjälpen och akutsjukvård i toppklass. Alla våra instruktörer är sjuksköterskor med lång erfarenhet inom ambulanssjukvården. Vi erbjuder även hjärtstartare och sjukvårdsmaterial där vi noga valt ut vårt...

15 omdömen om Norrköping HLR-Utbildningar

Mia N
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Vi fick ett jättebra bemötande av utbildaren och allt kändes väldigt professionellt. Det kändes mycket bra att även få testa hjärtstartaren och inte bara bli demonstrerade samt även få utbildning i hur man ska agera om någon sätter i halsen.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack Mia, supertrevligt och härligt gäng

Anders N
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Lite trevande och försiktigt inkännande inledning, vilket var väldigt bra. Byggde ett fint förtroende och när jag frågade runt efteråt bland oss i personalen, så var det ett mycket positivt i retur. Övningarna var bra och kändes viktiga. Det hade känts bra med förutom den sista öppna frågestunden, en kort återblick på kursen, vad har vi gjort, och hur/vad kommer vi ihåg.

Tack Anders för superbra feedback. 👍

Therese F
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Bra, proffsigt och kunnig utbildare

Tack Therese! Vad roligt att ni uppskatta kursen. 😀

Hedvig E
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Det var en super bra utbildning! Vi är väldigt nöjda med upplägget och genomförandet och kommer absolut att vilja anlita er igen. Stort tack!

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack Hedvig för det fina omdömet!

Jonathan Y
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Supertrevlig och bra bemötande. Lär ut så att alla förstår och vill verkligen visa att inga frågor är dumma. TAAAACK för ALLT!!

Tack Jonathan för det fina omdömet. ❤️

Helena K
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Utmärkt och mycket trevligt bemötande från Norrköping HLR-Utbildningar. Vi ville ha en utbildning för våra medlemmar för att kunna känna oss säkra och trygga i en akut hjärtstoppssituation. Detta ingår också i vår handlingsplan för krisberedskap. Alla deltagare var mycket nöjda med utbildningen som innefattade Hjärt-lungräddning och handhavande av hjärtstarter och även luftvägsstopp.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack Helena för det fina omdömet.

Lyfttech Ab L
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Vi köpte en HLR utbildning med första hjälpen för 12 deltagare och det var en trevlig herre som kom till oss. Mycket kunskap kring det han lärde ut samt med ett trevligt sätt precis som vi förväntat oss.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack för det fina omdömet. //Den trevliga herren.

Linda C
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

En väldigt bra utbildning. David var fantastisk som utbildare och gjorde referenser till verkligheten vilket gjorde det väldigt spännande. Jag ger Norrköping HLR-Utbildningar mina varmaste rekommendationer.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tacka för det fina omdömet Linda.

Almroths Express Och Åkeri Ab A
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Vi på Almroths Express och Åkeri AB har haft utbildning i HLR med Norrköping HLR-utbildning och vi hade tre väldigt bra dagar tillsammans med David. Utbildningen var professionellt genomförd och den varierande med både presentation, filmer och praktiska övningar.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack Almroths. Det var verkligen 3 väldigt trevliga dagar.

Kulturskolan I Norrköping K
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Mycket bra och tydlig utbildning. Mycket trevligt bemötande. Vi fick en bra genomgång i HLR och hur man använder en hjärtstartare, både teoretiskt och praktiskt.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack Kulturskolan för det fina omdömet.

Ekmans Maskin Ab E
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Alla som var med på utbildningen var väldigt nöjda. Utbildningen var på helt rätt nivå och alla deltagare ställde frågor och var delaktiga.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack så hemsk mycket för den fina recensionen.

Riwal Klinga R
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

mycket kompetent och trevlig instruktör, kan med glädje rekommenderas.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack Riwal för det fina omdömet.

Friska Tänder Söderköping F
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Proffsigt bemötande, kursen levde upp till våra förväntningar och vi fick svar på eventuella frågor. Det var mycket lärorikt.

Tack för den fina recensionen. Med vänlig hälsning, David

Christoffer R
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

Jag upplevde utbildningen av Norrköping HLR utbildningar som seriös och anpassad till vår verksamhet. David som höll utbildningen var lätt att lyssna på. Han kändes påläst och kunde svara på våra frågor. Jag tycker det är bra att föreläsaren arbetar med sjukvård och utför HLR regelbundet i sitt arbete då det höjer kvalitén på utbildningen.

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack Christoffer för det fina omdömet.

Magnus S
Skrev om Norrköping HLR-Utbildningar

David på Norrköping HLR-utbildningar kom ut till vårt företag för hålla HLR-utbildning. Hade inga direkta förväntningar då vi haft sådana tidigare. Men han överträffade förväntningarna otroligt med väldigt hög kompetens, pedagogisk samt lättsam. David är numer klart mitt förstaval vid framtida utbildningar och rekommenderas starkt!

Svar från Norrköping HLR-Utbildningar

Tack Magnus. Jag tycket att ni var ett riktigt härligt gäng. Ser fram mot nästa gång.