Norrköping HLR-Utbildningar

Norrköping HLR-Utbildningar

Välkommen!

Norrköping HLR-Utbildningar är ett företag som erbjuder kurser och utbildningar i Hjärt- och lungräddning, första hjälpen och akutsjukvård i toppklass.

Alla våra instruktörer är sjuksköterskor med lång erfarenhet inom ambulanssjukvården.

Vi erbjuder även hjärtstartare och sjukvårdsmaterial där vi noga valt ut vårt sortiment efter egna erfarenheter.

Vi anpassar våra utbildningar efter de förutsättningar som råder på Er arbetsplats. Kontakta oss gärna så diskuterar vi vilka behov just ni har.

Väl mött!

Läs vad 5 kunder tycker om Norrköping HLR-Utbildningar 2

2022-04-20 Insamlad av företaget
    Alla som var med på utbildningen var väldigt nöjda.
    Utbildningen var på helt rätt nivå och alla deltagare ställde frågor och var delaktiga.
    Tack så hemsk mycket för den fina recensionen. Norrköping HLR-Utbildningar
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    mycket kompetent och trevlig instruktör, kan med glädje rekommenderas.
    Tack Riwal för det fina omdömet. Norrköping HLR-Utbildningar
    2022-04-02 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande, kursen levde upp till våra förväntningar och vi fick svar på eventuella frågor. Det var mycket lärorikt.
    Tack för den fina recensionen. Med vänlig hälsning, David Norrköping HLR-Utbildningar
    2022-03-31 Insamlad av företaget
    Jag upplevde utbildningen av Norrköping HLR utbildningar som seriös och anpassad till vår verksamhet.

David som höll utbildningen var lätt att lyssna på. Han kändes påläst och kunde svara på våra frågor. Jag tycker det är bra att föreläsaren arbetar med sjukvård och utför HLR regelbundet i sitt arbete då det höjer kvalitén på utbildningen.
    Tack Christoffer för det fina omdömet. Norrköping HLR-Utbildningar
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    David på Norrköping HLR-utbildningar kom ut till vårt företag för hålla HLR-utbildning. Hade inga direkta förväntningar då vi haft sådana tidigare. Men han överträffade förväntningarna otroligt med väldigt hög kompetens, pedagogisk samt lättsam. David är numer klart mitt förstaval vid framtida utbildningar och rekommenderas starkt!
    Tack Magnus. Jag tycket att ni var ett riktigt härligt gäng. Ser fram mot nästa gång. Norrköping HLR-Utbildningar