Repipe Linköping AB

Repipe Linköping AB

repipe.se
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Repipe Linköping AB tidigare Norrköping Relining! Vi är rätt företag när det gäller rörinspektion, relining och rörfräsning. Med många års erfarenhet inom branschen har vi hjälp 100-tals kunder att bli kvitt dåliga rör. Våra kunder hör oftast av sig till oss när de står inför ett stambyte. Då är det mer ekonomiskt...

64 omdömen om Repipe Linköping AB

Sedan starten hos Reco 2021

Jill S
Skrev om Repipe Linköping AB

Tillmötesgående personer som jag fick bra kontakt med. Dock lite väl många olika, men jag antar att alla hade olika kompetens och var även under upplärning. Svårt att se resultatet av arbetet eftersom det är under jord, men jag utgår ifrån att jobbet utförts på ett korrekt sätt, och jag ska även få en film på arbetet. Jag gjorde en relining på avloppsrören i mitt hus.

Susanne J
Skrev om Repipe Linköping AB

Trevligt bemötande och högt arbetstempo

Cornelia S
Skrev om Repipe Linköping AB

Vi anlitade Repipe Linköping AB för relining av avloppsrör i början av 2024. Företaget är lätta att kommunicera med, ger ett vänligt bemötande samt har utfört ett proffesionellt arbete inom både tidsram och offererad prisbild. Kan varmt rekommenderas.

Hans D
Skrev om Repipe Linköping AB

Trevligt bemötande och arbetet utfördes på bestämd dag

Desiree Z
Skrev om Repipe Linköping AB

Bra information innan, under och efter. Trygga och pålitliga, rekommenderar varmt

Niclas J
Skrev om Repipe Linköping AB

Trevliga och hjälpsamma, ställde upp lite extra när det behövdes

Conny N
Skrev om Repipe Linköping AB

Effektiva,Tillmötesgående och trevliga .

Kerstin S
Skrev om Repipe Linköping AB

Proffsigt bemötande Inga förväntningar.. men oj vad fel man kan ha,snabbare och problem lösande företag får man leta efter,utförde uppgiften med bravur Vill du Religna avlopp är det detta företag du ska anlita! Inga konstigheter,dom bara gör och det fungerar....

Erik P
Skrev om Repipe Linköping AB

Jag tycker att företaget är professionellt och håller vad det lovat

Robin L

Mycket bra genomfört. Mycket trevliga

Bengt N
Skrev om Repipe Linköping AB

Mycket trevligt bemött. Kom snabbt vid akut avloppsproblem. Svarade direkt vid telefon. Relilinat avlopp fungerar,

Jakob I
Skrev om Repipe Linköping AB

Repipe Norrköping AB gick långt utöver mina förväntningar på flera plan. Från den allra första kontakten visade deras team en otrolig lyhördhet för mina behov och frågor. De tog sig tid att noggrant förklara hela processen och erbjöd en tydlig och exakt översikt över både kostnader och tidsramar. Om jag hade kunnat ge mer än fem stjärnor hade jag gjort det utan tvekan!

Magnus P
Skrev om Repipe Linköping AB

Jobbet utfördes på ett korrekt sätt ,men dom var inte så försiktiga skitigt på golv o väggar.sen fick jag stopp i en golvbrunn efter dom varit hos mig det låg metallrester i botten på golvbrunn och dom hade borrat och satt in en plugg, dom ansåg att felet låg på mig och dom skickade ut 2 st grabbar som var hos mig i Max 5 minuter skickade en räkning på cs 1700:- fast felet var deras inget seriöst företag gör så och ingen återkoppling när man inte ville betala faktura varning för ett oseriöst företag

Siv S
Skrev om Repipe Linköping AB

Suveräna grabbar som gjorde jobbet! All heder till Staffan! Bra kommunikation. Snabb hjälp med reliningen, dock lite knapert med uppföljningen efteråt. Synd att dom inte har egen spolbil...... Men jag är väldigt nöjd, med det utförda jobbet, och att det gick att dela upp.

Svar från Repipe Linköping AB

Tack för ert betyg! Vi uppskattar att ni som kund hjälper oss att bli bättre på det vi gör! Trevlig helg

Erik Z
Skrev om Repipe Linköping AB

Trevliga och professionella hantverkare som levererade i tid till överenskommet pris.

Andreas L
Skrev om Repipe Linköping AB

Trevliga och professionella. Har varit dem som samordnat allt kring mina problem med avloppet. Utan er hade jag aldrig klarat detta.

Ann-Britt U
Skrev om Repipe Linköping AB

vi blev väl bemötta i och med aatt vår granne anlitade dem vid en skada.Vi insåg att detsamma skulle kunna hända oss och vi bestämde oss att anlita företaget.Vi såg hur effektivt och bra de arbetade och bestämde oss för att förbättra vårt hus.Arbetet flöt smidigt och vi behövde inte avstå från något i hushållsarbetet. Vi köpte alltså en relining av systemet.

Tack för omdömet, våra teknikerna hälsar! Trevlig dag Repipe Norrköping AB

Freberga A
Skrev om Repipe Linköping AB

Otroligt trevligt bemötande. Positiva grabbar. Lösningsorienterade. Bästa rekommendationer!!!

Svar från Repipe Linköping AB

Tack, tack grabbarna är bäst. Önskar er en trevlig dag!

Percy A
Skrev om Repipe Linköping AB

Två grabbar kom och drog ner i källaren vi reste bort. Tre dagar senare kom vi hem källaren var återställd. Senare kom en film som visade avloppet med skavankar Allt är frid och fröjd och förhoppningsvis slipper vi stopp i avloppet

Mats W
Skrev om Repipe Linköping AB

Bra utfört arbete. Bra kontakt.

Eric O
Skrev om Repipe Linköping AB

Relining av avloppsstammar både privat och till samfälligheten. Mycket bra: toppklass vad gäller bemötande, väl utfört arbete, bra information under arbetes gång. Kommer anlita för fortsatt renovering av avlopp/rör. Rekommenderas varmt!

Birigitta J
Skrev om Repipe Linköping AB

Bra bemötande och snabb respons. Fick dock vänta 2h efter utsatt tid pga av att dom fick punktering. Fick själv ringa upp och fråga ang förseningen.

Leif S
Skrev om Repipe Linköping AB

100 % utfört arbete kommer å rekomendera Företaget.

Lars W
Skrev om Repipe Linköping AB

Mycket bra trevlig och kunnig personal dom rekommenderar vi till andra som har samma problem Glad påsk önskar vi på Gärdesgatan i Katrineholm

Katarina A
Skrev om Repipe Linköping AB

Jag tog hjälp av företaget i oktober 2020. Trots flera försök från min sida att få dem att titta på slutresultatet så har de inte lyckats göra det ännu. Väntar fortfarande på en slutbesiktning

Erik W
Skrev om Repipe Linköping AB

Ett kanonbra företag. Va snabbt på plats och lämnade offert och själva utförandet av arbetet gjordes prickfritt. De skötte sig helt själva då vi huserade på annan ort under reparationen. Tät dialog under arbetets gång, snyggt och prydligt samt välstädat när de lämnat. Kan verkligen rekommendera detta företag!

Jonas P
Skrev om Repipe Linköping AB

Bra kontakt och bemötande. Kompetent och vänlig personal som fixade mina avlopp enligt plan. Blev till och med lite billigare än det överenskomna priset. Mycket nöjd.

Johan T
Skrev om Repipe Linköping AB

Jag blev väldigt trevligt bemött, fick i god tid reda på när arbetet med reliningen skulle utföras

Bostadsföreningen U
Skrev om Repipe Linköping AB

Informativa Trevlig personal, jobbade smidigt Kommer troligtvis att anlitas igen då vi går vidare med att relina ytterligare stammar i huset

Anders S
Skrev om Repipe Linköping AB

Proffsiga, snabba, lösningsorienterade, trevliga.

Iwo O
Skrev om Repipe Linköping AB

Bra bemötande, personlig service, var lätt att komma överens om tid, har upplevt att personalen var mycket proffsiga. Tjänsten som vi köpte var relining av avloppsrör.

Besim A
Skrev om Repipe Linköping AB

Fick hjälp snabbt av duktig och pålitlig personal. Supernöjd!

Sven F
Skrev om Repipe Linköping AB

Väl bemött, snabbt utfört, mycket bra

Fredrik
Skrev om Repipe Linköping AB

Grabbarna gjorde ett stabilt intryck från första början, snabb respons inledningsvis, kostnadseffektivt genomförande och ordentlig uppföljning. Jag är nöjd. Rekommenderas Fredrik i, Katrineholm

Anette A
Skrev om Repipe Linköping AB

Bara bra, trevliga killar. Det blev gjort som vi bestämde. Vi hoppas nu att det ska fungera utan problem

Brf R
Skrev om Repipe Linköping AB

Väldigt bra bemötande. Hade höga förhoppningar. Men tyvärr blev det inget bra. Relining. Håller på med försäkringsbolaget efter vattenskada.

EMIL R
Skrev om Repipe Linköping AB

Kanonbra arbete och jättetrevliga grabbar, som snabbt och effektivt hjälpte mig med mina avlopp.

Tord B
Skrev om Repipe Linköping AB

Jag tycker att jag blev väldigt bra bemött av dom. Reliningen dom gjorde gick väldigt bra. Jag fick information hur långt dom hade kommit när dagen var slut. Alla frågar jag haft om allt från offerten till hur man gör jobbet har jag fått bra svar på. Känner mig väldigt nöjd och kan definitivt rekommendera andra att anlita det här företaget

Thomas G
Skrev om Repipe Linköping AB

Lätt att resonera med och ett stort mått av problem lösning, sedan finns det alltid saker att förbättra, med andra ord jag är mycket nöjd 😉🇳🇴🇸🇪

BARBRO K
Skrev om Repipe Linköping AB

Jag kan verkligen rekommendera Norrköping Relining. Trevligt bemötande o bra utförda jobb. Väldigt trevliga grabbar som jobbade med allt som skulle göras.

Annika S
Skrev om Repipe Linköping AB

Vi är jättenöjda med arbetet, från början till slut. Kvalificerade och trevliga killar som förklarade och visade problemen som behövde åtgärdas. Efteråt syntes det knappt att de varit här då de städat efter sig. Det är det inte alla hantverkare som gör.

Marlene S
Skrev om Repipe Linköping AB

Väldigt trevligt bemötande. Är väldigt nöjd med relining och utbyte av gamla avloppsbrunnar.

Ramin R
Skrev om Repipe Linköping AB

Fantastiskt bra. Våra varmaste rekommendationer.

Eklunds S
Skrev om Repipe Linköping AB

Norrköping Relining har bra service, bra grabbar som gör ett bra jobb. 👌

ARASH B
Skrev om Repipe Linköping AB

Jätte trevliga killar att anlita, Vi har haft de här för någon vecka sedan för reliningsarbete och de utförde ett utomordentlig bra arbete här i vårt hus. Städat och rent efter sig och väldig omtänksamma medan de arbetade i vår källare i behov av relining av några rör. Det var svårt att hitta kunnig folk som kan lägga strumpor i mindre rörstorlekar i Östergötlandsområdet men de här killarna kunde även det och det var därför vi valde de. Det blev komplikationer i våra rör och de täckte och kompenserade proffsigt för...

Henrik S
Skrev om Repipe Linköping AB

Snabb respons och enkla att arbeta med

Kajsa V
Skrev om Repipe Linköping AB

Vi rekommenderades företaget då vi misstänkte att våra rör under huset inte var ok. Det kom ut en kille och fotograferade under huset, och berättade därefter vad som behövde göras. Vi kände direkt att det var en kille att lita på. Vi valde därför att åka iväg ett par dagar, medan arbetet under huset, relining, pågick! Under de dagarna fick vi kontinuerlig uppdatering, via telefon om vilka åtgärder som gjordes. Tycker verkligen att vi blivit professionellt bemött, och kan varmt rekommendera Jonas och hans kollegor.

JUSTUS K
Skrev om Repipe Linköping AB

Anlitade Norrköping Relining för en relining av rören i vår bostadsrättsförening. Riktigt professionellt arbete och kanonbra kundbemötande! Också väldigt bra pris jämfört med andra leverantörer.

Agneta N
Skrev om Repipe Linköping AB

Fantastiskt bemötande, är mycket nöjd med resultatet. De gjorde allt de kunde för att det skulle bli ett bra resultat. Vill rikta ett stort tack till företaget! Agneta Norin

Arne A
Skrev om Repipe Linköping AB

Kompetent personal som filmade och gav bra råd inför relining