Norrköping Relining

Norrköping Relining

Välkommen till Norrköping Relining!

Vi är rätt företag när det gäller rörinspektion, relining och rörfräsning. Med många års erfarenhet inom branschen har vi hjälp 100-tals kunder att bli kvitt dåliga rör. Våra kunder hör oftast av sig till oss när de står inför ett stambyte. Då är det mer ekonomiskt fördelaktigt att istället göra en relining. Detta är en metod som för dig som kund är trygg, smidig och helt störningsfri för både dig och omgivningen.

När ska du fundera på att kontakta oss?
Om du har dålig undanrinning av vattnet i dina brunnar kan det vara på tiden att boka en rörinspektion. Vi inspekterar för att sedan hitta den bästa lösningen på just ditt problem.

Läs vad 27 kunder tycker om Norrköping Relining 2

2022-09-25 Verifierad kund
    Jag tycker att jag blev väldigt bra bemött av dom. Reliningen dom gjorde gick väldigt bra. Jag fick information hur långt dom hade kommit när dagen var slut. Alla frågar jag haft om allt från offerten till hur man gör jobbet har jag fått bra svar på.
    Känner mig väldigt nöjd och kan definitivt rekommendera andra att anlita det här företaget
    2022-09-11 Verifierad kund
    Lätt att resonera med och ett stort mått av problem lösning, sedan finns det alltid saker att förbättra, med andra ord jag är mycket nöjd 😉🇳🇴🇸🇪
    2022-08-18 Spontant omdöme
    Jag kan verkligen rekommendera Norrköping Relining. Trevligt bemötande o bra utförda jobb. Väldigt trevliga grabbar som jobbade med allt som skulle göras.
    2022-06-30 Verifierad kund
    Vi är jättenöjda med arbetet, från början till slut. Kvalificerade och trevliga killar som förklarade och visade problemen som behövde åtgärdas. Efteråt syntes det knappt att de varit här då de städat efter sig. Det är det inte alla hantverkare som gör.
    2022-05-22 Verifierad kund
    Väldigt trevligt bemötande. Är väldigt nöjd med relining och utbyte av gamla avloppsbrunnar.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Fantastiskt bra. Våra varmaste rekommendationer.
    2022-04-14 Verifierad kund
    Norrköping Relining har bra service, bra grabbar som gör ett bra jobb. 👌
    2022-03-24 Spontant omdöme
    Jätte trevliga killar att anlita,

Vi har haft de här för någon vecka sedan för reliningsarbete och de utförde ett utomordentlig bra arbete här i vårt hus.
    Städat och rent efter sig och väldig omtänksamma medan de arbetade i vår källare i behov av relining av några rör.
    Det var svårt att hitta kunnig folk som kan lägga strumpor i mindre rörstorlekar i Östergötlandsområdet men de här killarna kunde även det och det var därför vi valde de. Det blev komplikationer i våra rör och de täckte och kompenserade proffsigt för det. Överkomlig pris, bra och tydlig kommunikation och bra rådgivning.

Vi är supernöjda och rekommenderar de varmt.

Tack för ett proffsig och utomordentlig bra arbete!
    2022-03-16 Verifierad kund
    Snabb respons och enkla att arbeta med
    2022-03-15 Verifierad kund
    Vi rekommenderades företaget då vi misstänkte att våra rör under huset inte var ok.
    Det kom ut en kille och fotograferade under huset, och berättade därefter vad som behövde göras.
    Vi kände direkt att det var en kille att lita på. Vi valde därför att åka iväg ett par dagar, medan arbetet under huset, relining, pågick! Under de dagarna fick vi kontinuerlig uppdatering, via telefon om vilka åtgärder som gjordes.
    Tycker verkligen att vi blivit professionellt
    bemött, och kan varmt rekommendera Jonas och hans kollegor.
    2022-02-28 Spontant omdöme
    Anlitade Norrköping Relining för en relining av rören i vår bostadsrättsförening.
    Riktigt professionellt arbete och kanonbra kundbemötande! Också väldigt bra pris jämfört med andra leverantörer.
    2022-02-13 Verifierad kund
    Fantastiskt bemötande, är mycket nöjd med resultatet. De gjorde allt de kunde för att det skulle bli ett bra resultat.
    Vill rikta ett stort tack till företaget!
    Agneta Norin
    2021-10-29 Verifierad kund
    Kompetent personal som filmade och gav bra råd inför relining
    2021-08-20 Verifierad kund
    Anlitade Norrköping Relining för relining av bottenplattan i en gammal villa. Bemötandet var väldigt trevligt med snabb och tydlig kommunikation, och bra råd & tips där det var osäkerheter. Stället var dessutom renare när dom lämnade än när dom kom.
    2021-08-05 Verifierad kund
    Trevliga killar Bra utfört jobb Bra pris Ett företag att lita på Norrköping Relining
    2021-07-13 Verifierad kund
    Tidsplaneringen innan igångsättningen var inte 100%. Arbetet utfördes snabbt och ansvarsfullt. Mycke trevliga medarbetare! De utförde relining av avloppsledningar och byte av vattenlås. Vi är mycket nöjda och rekomenderar gärna dem!
    2021-06-10 Verifierad kund
    Vad är problemet med att vara uppriktigt med antalet tekniker. Det uppgavs i telefon att timpriset var 550:- , men inte att det skulle behövas 2st. Annars gjorde det ett bra jobb.
    2021-05-05 Verifierad kund
    Jonas på Norrköpings relining gav ett mycket bra intryck, kunde sin sak, svarade på frågor , det var till och med städat efteråt, vilket man inte är van vid då det gäller hantverkare, nu hoppas jag att rören håller ytterligare 50 år
    2021-04-23 Verifierad kund
    Relining av alla mina avloppsrör.
    Mycket bra bemötande och proffsigt arbete.
    Relining av avloppsrör.
    Trevlig och kunnig. Allt gick smidigt och bra. Nöjd.
  • Ulf H
    skrev om Norrköping Relining
    2021-04-23 Verifierad kund
    Fick hjälp snabbt. Arbetet utfördes professionellt och med hög kvalitet.
    2021-04-19 Spontant omdöme
    väl bemött av företaget ! snabbt och seriös städning
  • Ulf H
    skrev om Norrköping Relining
    2021-03-19 Spontant omdöme
    Jag behövde hjälp med relining av avloppsledning.
    Kom snabbt och gjorde arbetet på ett professionellt sätt. Trevliga och lätta att samarbeta med.
    2021-03-17 Spontant omdöme
    Utmärkt bemötande och information inför relining av avloppsrör.
    Info hela vägen under arbetet och utföraren var kreativ när problem uppstod.
    2021-03-10 Spontant omdöme
    Byte av rör och relining. Väldigt trevlig kille som verkade kunnig. Jag är nöjd.
    2021-03-05 Spontant omdöme
    Vi beställde relining av våra avloppsrör i villan. Företaget kom snabbt gjorde ett mycket bra arbete, där en skadad toalettstol ersattes omgående. Fick ett mycket stort förtroende nav personalen och de var mycket trevliga.
    Förväntningarna var stora då vi ej visste vad relining var exakt. Nu kan vi konstatera att de uppfylldes till fullo.
    Vi har redan rekommenderat företaget till vänner att anlita dem!
  • 2021-03-03 Spontant omdöme
    Har använt oss av Norrköping Relining vid flertal tillfällen och vi är mycket nöjda av deras tjänster och slutresultat kan varmt rekommendera Norrköping Relining