Norrland flytt och städ AB

7 omdömen om Norrland flytt och städ AB

Visar 7 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Ali A
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Det är med stort nöje jag delar min högsta uppskattning för Norrland Flytt och Städ AB och deras enastående flyttservice. Från första kontakt till avslutad tjänst har deras noggranna planering och professionella utförande verkligen imponerat mig. Teamet visade inte bara en hög grad av kompetens utan även en omtanke om varje detalj, vilket resulterade i en smidig och stressfri flyttupplevelse. Norrland Flytt och Städ AB överträffade mina förväntningar genom effektiv logistik och en dedikation till kundnöjdhet som verkligen...

Elin Ö
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Jättenöjd med städningen! Noggranna, passar tider, hemmet både är rent och luktar rent. Är jättenöjd!

Veijo S
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Allt fungerade bra med flyttningen. Vi var nöjda(Inga problem) Kan recommenders!

Sara B
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Bra bemötande, lätt att kommunicera med, flexibla!

Anja K
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Jag blev bemött riktigt bra. Vi förvänttade att de skulle sköta hela flytten och det blev som vi hade planerat. Sammanfattning av hela prosessen upplevde vi som bra.

Anette H
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Trevligt och professionellt bemötande! Lösningsfokuserad personal som underlättade min mammas flytt avsevärt. Jag fick snabb hjälp med två flyttar, flyttstäd samt bortforsling av möbler. Jag rekommenderar!

Soraya S
Skrev om Norrland flytt och städ AB

De gjorde min flytt så mycket enklare med effektiv kommunikation, otroligt prisvärt (med offert innan bokning) och samarbete med hyresvärd så jag kunde lämna flytta innan städning genom att lämna nycklarna till dem. Jag fick inga anmärkningar efter städbesiktningen. Tillförlitligt och bra företag. Rekommenderar verkligen!

Filtrera omdömen