Norrland flytt och städ AB

Norrland flytt och städ AB

www.xn--norrlandflyttstd-9nb.se
  • Badge2024

Norrland flytt och städ AB är företaget som hjälper dig med alla typer av städ och flyttjänster och även möbelmontering och magasinering och detta oavsett om det är i hemmet eller på jobbet som du behöver hjälp. Med god fallenhet för problemlösning och många års erfarenhet i ryggen utgår vi från Haparanda men har under åren...

16 omdömen om Norrland flytt och städ AB

Jani A

Jättebra 👍👍mycket smidigt trevlig personal 👍👍

Per-Håkan H
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Trevligt och förstående bemötande. Försiktig och professionell hantering av möbler och saker som kräver extra omsorg vid förflyttning. Hög servicenivå och med ett glatt humör!

Nu H
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Jag behövde flytta ut akut och servicen var verkligen snabbt tillhandahållen av Norrland flytt och städ AB. De hade en bra attityd och samarbetade bra. Processen var tydlig och pålitlig. Jag skulle definitivt välja Norrland flytt och städ igen för nästa flytt. Anledningen till 4 stjärnor istället för 5 är att det fanns några brister under flytten. Min madrass täcktes inte som lovat, det fanns tydliga repor på ytan av mitt skrivbord och tyvärr var min nya cykel trasig. Lyckligtvis var det en mindre skada. Jag har inte...

Isa S
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Trevlig bemötande och kanon service 💯💯💯

Kati S
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Personalen är alltid hjälpsamma och med kort varsel kan dem utföra all slags arbete.

Mohammad Amin S
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Professionella och hjälpsamma personal.

William S
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Bra service, trevlig personal och gör ett snabbt utförande på arbetet.

Markim Z
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Trovärdig. Snabb och professionell service. Rekommenderas.

Veli M
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Utmärkt och proffsig service och lösning på sina tjänster. Rekommenderas!

Ali A
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Det är med stort nöje jag delar min högsta uppskattning för Norrland Flytt och Städ AB och deras enastående flyttservice. Från första kontakt till avslutad tjänst har deras noggranna planering och professionella utförande verkligen imponerat mig. Teamet visade inte bara en hög grad av kompetens utan även en omtanke om varje detalj, vilket resulterade i en smidig och stressfri flyttupplevelse. Norrland Flytt och Städ AB överträffade mina förväntningar genom effektiv logistik och en dedikation till kundnöjdhet som verkligen...

Elin Ö
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Jättenöjd med städningen! Noggranna, passar tider, hemmet både är rent och luktar rent. Är jättenöjd!

Veijo S
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Allt fungerade bra med flyttningen. Vi var nöjda(Inga problem) Kan recommenders!

Sara B
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Bra bemötande, lätt att kommunicera med, flexibla!

Anja K
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Jag blev bemött riktigt bra. Vi förvänttade att de skulle sköta hela flytten och det blev som vi hade planerat. Sammanfattning av hela prosessen upplevde vi som bra.

Anette H
Skrev om Norrland flytt och städ AB

Trevligt och professionellt bemötande! Lösningsfokuserad personal som underlättade min mammas flytt avsevärt. Jag fick snabb hjälp med två flyttar, flyttstäd samt bortforsling av möbler. Jag rekommenderar!

Soraya S
Skrev om Norrland flytt och städ AB

De gjorde min flytt så mycket enklare med effektiv kommunikation, otroligt prisvärt (med offert innan bokning) och samarbete med hyresvärd så jag kunde lämna flytta innan städning genom att lämna nycklarna till dem. Jag fick inga anmärkningar efter städbesiktningen. Tillförlitligt och bra företag. Rekommenderar verkligen!