Nova Solar AB

Nova Solar AB

Vi är det lilla solcellsföretaget med fullt fokus på service och utförande. Därför står vi stolta med att visa vad våra kunder tycker om våra projekt. Vi håller till i Kungsbacka, Norra Halland, men arbetar över stora områden och med alla typer av system och materialtillverkare. Oavsett om du vill ha en hel solcellsanläggning, batterilagring, smartmeter, hybridväxelriktare eller möjlighet att ladda ditt elfordon är vi kunniga och hjälper dig gärna med en skräddarsydd lösning. Välkommen att kontakta oss!

Läs vad 6 kunder tycker om Nova Solar AB 2

• 2021-07-28
    Kunniga ,snabba ,lätta att ha o göra med!
  • 2021-06-30
    När vi hörde talas om det lokala företaget Nova Solar, som med stor bransch-kunskap och ett uttalat intresse av att skapa goda relationer med sina kunder, var valet lätt!
    Från den första dagen tills idag, då anläggningen är i bruk och till och med levererar mer än utlovat, har alla våra förhoppningar infriats. Tack Joel!
  • skrev om Nova Solar AB
    2021-06-22
    Leverans enligt plan. Snabba med att besvara frågor. Trevligt bemötande
  • skrev om Nova Solar AB
    2021-06-11
    Jättebra snabb leverans, bra utfört, svarar på frågor mer än gärna efter utfört bra arbete, allt bara fungerar som utlovat. Väldigt servicemaind🤗👍👍
    Tack Lars! Det värmer att höra! Vi tackar för förtroendet och är jätteglada för att vi fick utrusta er villa med den fina anläggningen och samtidigt sänka driftskostnaderna avsevärt! Med vänliga hälsningar, Joel, Nova Solar AB Nova Solar AB
  • Per F
    skrev om Nova Solar AB
    2021-06-04
    Jag köpte en 13800kw anläggning och är så nöjd
    Bra säljare som inte lovade för mycket trevliga killar som monterade och fort gick med.
    Jag rekommenderar detta företag varmt och vi är flera grannar som köpt och alla håller med mig.
    Tack för de fina orden Per! Det betyder mycket för oss och vi är väldigt glada att vi fick förtroendet att installera på din fina villa! Med vänliga hälsningar/ Joel, Nova Solar AB. Nova Solar AB
  • 2021-06-04
    100% företag!

Bra kontakt innan under och efter jobbet utfört och resultatet är perfekt!

Kan bara rekommendera dom till andra!

Med vänlig hälsning,
    Rickard