Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Solna Novinbygg AB

Novinbygg AB

Box 3092, 169 03 Solna — Visa karta

Vi är specialister på renovering av lägenheter samt nybyggnation. Alltifrån omfattande byggnationer till nybyggnation av badrum och kök.

Läs vad 6 kunder tycker om Novinbygg AB

• Marie L
    Marie L skrev om Novinbygg AB
    Jag fick mitt badrum renoverat och är mycket nöjd med resultatet. Renoveringen komplicerades av att jag under tiden befann mig på annan ort men trots det fungerade allt otroligt smidigt. Det var alltid lätt att få tag i Bahram och de frågor som uppstod längs vägen löstes snabbt och enkelt. Badrummet blev klart i tid och precis som jag tänkt mig! Kan definitivt rekommendera Novinbygg! Läs mer
  • Anton G
    Anton G skrev om Novinbygg AB
    Jag fick hjälp att renovera två stora balkonger. Det som gjorde mig nöjdast var att jag fick mycket förslag på smarta och snygga lösningar som jag inte hade tänkt på själv. Jag fick helt enkelt lite mer än vad jag hade väntat mig, inte bara en byggare som gör det jag säger, utan en som förstår och hjälper mig med det som jag vill uppnå. Läs mer
  • Linda F
    Linda F skrev om Novinbygg AB
    YES! Äntligen hantverkare som håller vad de lovar! Vi har renoverat badrum i villa samt diverse småjobb. Är supernöjda med såväl arbete som service!
    Bahram är professionell, noggrann och mycket trevlig. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Claes A
    Claes A skrev om Novinbygg AB
    Jättenöjd med arbetet som Novinbygg utförde. De höll sig inom den utlovade tidsramen, var väldigt serviceminded och flexibla i sitt arbete. Har inget att klaga på i utförandet och inga problem med att få tag på vår projektledare även sent på kvällarna. Lämnade också den offert som var mest konkurrenskraftig. Läs mer
  • Anders H
    Anders H skrev om Novinbygg AB
    NovinBygg under ledning av Bahram gjorde ett jättebra jobb gällande renovering av vårt badrum. Bahram var engagerad och noggran samt gav många bra förslag på lösningar som vi inte själva hade tänkt på. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer Läs mer
  • Cecilia H
    Cecilia H skrev om Novinbygg AB
    Vi anlitade Novinbygg för en badrumsrenovering. Vi är jättenöjda!
    Bahram är noggrann, estetisk och kommunikativ. Han kommer med bra förslag, men är inte påstridig. Arbetet blev klart i tid och på budget. Det är lite olika hur väl byggkillarna förstår svensks, men det är inget problem med Bahram, och han var på plats alt. tog telefon/messkontakt i princip dagligen. Väldigt hänsynstagande. Vi kommer att anlita företaget igen! Läs mer

Bästa byggföretagen i Solna:

Slobodan Z Slobodan Z tycker:
“Det är väldigt sällan man anli...” Läs mer

Skälderviksplan 1, 12060, ÅRSTA