Novinbygg AB

Novinbygg AB

Vi är specialister på renovering av lägenheter samt nybyggnation. Alltifrån omfattande byggnationer till nybyggnation av badrum och kök.

9 omdömen om Novinbygg AB

PERCY R
Skrev om Novinbygg AB

Efter en vattenskada i lägenheten där delar av vägg och golv i badrum och lägenhet fick lov att rivas, har nu Novinbygg återuppbyggt väggar, badrumsgolv med klinkers, flyttat golvbrunn, satt upp kakel på väggarna i badrummet, installerat ny badrumsinredning med toalett, komod, dusch och tvättmaskin. Nytt trägolv har lagts i övriga delar av lägenheten. Nya elledningar har dragits. Totalt ett stort och omfattande arbete som Novinbygg har klarat med bravur. Under arbetets gång har vi också fått goda råd och tips på hur allt...

Vikströms Bygg & Kakel AB
4.8/5 i betyg av 76 omdömen 4.8 av 76 omdömen
BadgeFourYears

JOHANNA N
Skrev om Novinbygg AB

Vi anlitade Novinbygg för att renovera och bygga ut vårt badrum. De var väldigt professionella i sitt bemötande och gav feedback och goda idéer på våra tankar om badrummets utformande under offert-skrivandet. Inför byggstart fyllde vi i en checklista med produktval för att säkerställa att produkterna gick att bygga in och att gränsdragningarna mellan oss var tydliga. Denna fick vi aldrig svar på, vilket gjorde att flera frågeställningar var obesvarade vid byggstart. När det var dags för dessa moment blev vi antingen fakturerade...

EVA E
Skrev om Novinbygg AB

Novinbygg har precis renoverat vår gäst WC samt lagt nya parkettgolv i tre rum plus hall i vår lägenhet på Södermalm. Därtill slipade de och målade om tre slitna sekelskiftesdörrar. Hela processen var väldigt smidig. Bahram är kunnig, estetisk, ärlig och lyhörd. Han är också kreativ och försöker hitta lösningar utifrån de behov man uttrycker (och den budgetram), utan att propsa på sina egna förslag. Det var viktigt för oss att tidsramen höll, då vi flyttade till annan ort under renoveringstiden. Allt arbete var klart inom...

LPT Construction AB
4.3/5 i betyg av 32 omdömen 4.3 av 32 omdömen
Badge2020

Marie L
Skrev om Novinbygg AB

Jag fick mitt badrum renoverat och är mycket nöjd med resultatet. Renoveringen komplicerades av att jag under tiden befann mig på annan ort men trots det fungerade allt otroligt smidigt. Det var alltid lätt att få tag i Bahram och de frågor som uppstod längs vägen löstes snabbt och enkelt. Badrummet blev klart i tid och precis som jag tänkt mig! Kan definitivt rekommendera Novinbygg!

Anton G
Skrev om Novinbygg AB

Jag fick hjälp att renovera två stora balkonger. Det som gjorde mig nöjdast var att jag fick mycket förslag på smarta och snygga lösningar som jag inte hade tänkt på själv. Jag fick helt enkelt lite mer än vad jag hade väntat mig, inte bara en byggare som gör det jag säger, utan en som förstår och hjälper mig med det som jag vill uppnå.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Linda F
Skrev om Novinbygg AB

YES! Äntligen hantverkare som håller vad de lovar! Vi har renoverat badrum i villa samt diverse småjobb. Är supernöjda med såväl arbete som service! Bahram är professionell, noggrann och mycket trevlig. Rekommenderas varmt!

Claes A
Skrev om Novinbygg AB

Jättenöjd med arbetet som Novinbygg utförde. De höll sig inom den utlovade tidsramen, var väldigt serviceminded och flexibla i sitt arbete. Har inget att klaga på i utförandet och inga problem med att få tag på vår projektledare även sent på kvällarna. Lämnade också den offert som var mest konkurrenskraftig.

2 Snickare AB
4.6/5 i betyg av 92 omdömen 4.6 av 92 omdömen
BadgeFourYears

Anna-carin B Anna-carin B
Anders H
Skrev om Novinbygg AB

NovinBygg under ledning av Bahram gjorde ett jättebra jobb gällande renovering av vårt badrum. Bahram var engagerad och noggran samt gav många bra förslag på lösningar som vi inte själva hade tänkt på. Jag ger honom mina varmaste rekommendationer

Cecilia H
Skrev om Novinbygg AB

Vi anlitade Novinbygg för en badrumsrenovering. Vi är jättenöjda! Bahram är noggrann, estetisk och kommunikativ. Han kommer med bra förslag, men är inte påstridig. Arbetet blev klart i tid och på budget. Det är lite olika hur väl byggkillarna förstår svensks, men det är inget problem med Bahram, och han var på plats alt. tog telefon/messkontakt i princip dagligen. Väldigt hänsynstagande. Vi kommer att anlita företaget igen!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen