NP Carpartner AB

NP Carpartner AB

www.npcarpartner.com
  • Badge2024
4.5

NP Carpartner är bilhandeln som värderar sina kunder högt! Behöver ni köpa en ny bil? Vi har ett stort lager med många olika modeller för att ni ska kunna hitta den som passar just er. Skulle inte någon falla er i smak ser vi till att försöka hitta den perfekta bilen utifrån era önskemål. NP Carpartner består av skickliga...

11 omdömen om NP Carpartner AB

Sedan starten hos Reco 2024

Jenny S
Skrev om NP Carpartner AB

Mycket professionellt bemötande. Bra service. Till och med hämtade oss vid busstationen. Noggrann. Rent och snyggt i bilhallen. Lugn och metodisk. Rekommenderas!

Kristoffer S
Skrev om NP Carpartner AB

Trevliga killar med goda kunskaper om VW-bilar. Snygg och prydlig bilhall och fina bilar som erbjuds.

Julia W
Skrev om NP Carpartner AB

Kändes oprofessionellt vid köp av bil. Dålig uppdatering när bilen skulle levereras. När vi haft bilen i ca 2 veckor la den av pga batteriet men fick ingen hjälp med detta utan vi fick köpa nytt batteri. När vi nu ska byta däck för första gången upptäcker vi att det saknas ett verktyg till låsbulten på däcket, det är tydligt att det funnits i bilen

Anna K
Skrev om NP Carpartner AB

Köpte en Volkswagen hos NP Carpartner. Vår upplevelse är rakt igenom ett mycket trevligt bemötande, att de var väldigt serviceminded och att att de erbjöd kundvänliga öppettider. Kommer gärna tillbaka och köper nästa bil här.

Felicia J
Skrev om NP Carpartner AB

Supernöjd med mitt köp och all hjälp samt bemötandet från Haris! Inget alls att klaga på.

Jasmin R
Skrev om NP Carpartner AB

Väldigt nöjd med service och hantering från NP Carpartner AB. Har kunnat ha snabb sms och telefon konversation under hela köp processen. Rekommendera varmt NP Carpartner. Väldigt professionella.

Niklas M
Skrev om NP Carpartner AB

Väldigt bra service och lösningsorienterade. Levererade allt som var överenskommet. Rekommenderas !!

Ivan P
Skrev om NP Carpartner AB

Very good and reliable vendor. Can recommend.

Edin L
Skrev om NP Carpartner AB

Min köpupplevevelse hos NP Carpartner var utmärkt. Säljaren var väldigt professionel och hjälpsam. Är super nöjd med mina nya bil.

Ted H
Skrev om NP Carpartner AB

Mycket trevlig, hjälpsamma och väldigt välkomnande

Thomas H
Skrev om NP Carpartner AB

Bra bemötande både skriftligt och muntligt. Jag hade några synpunkter på bilen som åtgärdades utan diskussion och själva affären genomfördes på ett proffsigare och mer väldokumenterat sätt än jag förväntade mig. Jag körde därifrån i min nya bil med en god känsla av att ha gjort ett tryggt och säkert köp. En positiv upplevelse!