Nutrition Data Sweden AB

Nutrition Data Sweden AB

• BadgeTwoYears
4.5
Beställ nu! Ring 070-679 70 97 Dela

Nutrition Data Sweden AB är ett svenskt företag som startades 2014 och utvecklar och säljer system för professionell rådgivning inom kost och träning. VI ERBJUDER 3 PRODUKTER 1. ND Kost riktar sig främst till dietister och kostrådgivare som vill ha ett enkelt och tidseffektivt verktyg för rådgivning och näringsberäkning....

58 omdömen om Nutrition Data Sweden AB

Jennie D
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag har använt Nutritionsdata i många år. För individuell coaching men även för mindre grupper, och gillar den massor. Lätt att använda och jag får så mycket för pengarna. Supporten är superbra!! Svarar snabbt på mail så jag kommer vidare inom kort. Rekommenderar denna appen varmt!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Vad glada vi blir att höra att du upplever tjänsten prisvärd och lättanvänd både för enskilda och grupper. Superkul! Tack för att du tog dig tiden att ge ditt fina omdöme!

Sofia E
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Har använt Nutritiondata i 8 år och är super nöjd med såväl program som bemötande. Verktyget uppdateras löpande med såväl kost- som träning och de lyssnar på mig som användare. Rekommenderas varmt!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Fantastiskt roligt att höra att du känner dig nöjd efter alla år som kund! Det känns verkligen bra för oss som jobbar med Nutrition Data. Stort tack!

Susanna J
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag är jättenöjd på alla sätt och vis!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Det var superkul att höra! Tack för ditt omdöme!

Josefine I
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Bra program med bra tillhörande app där man kan göra allt man behöver. Skriva kostscheman, räkna på intag och även få med träningsdelen. Supernöjd!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att höra att du är nöjd och tycker att du har allt du behöver i Nutrition Data. Tack så mycket för det fina omdömet!

Mattias A
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Vi är mycket nöjda med Nutrition Data och dess innehåll. Den har verkligen förenklat och effektiviserat arbetet för oss och våra kunder. Dessutom blir vi alltid proffsigt och trevligt bemötta av deras kundtjänst, vilket gör att vi känner oss väl omhändertagna och trygga i vår användning av applikationen. Tack för en fantastisk service!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Fantastiskt roligt att höra att Nutrition Data förenklat och effektiviserat ert jobb och att era kunder är nöjda! Stort tack för det fina omdömet!

Gino H
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Som PT uppskattar jag deras tjänst väldigt mycket! 10/10 - Service 10/10 - Kvalité

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Så otroligt kul att höra! Tack så väldigt mycket!

Camilla K
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag är mycket nöjd med NutritionData och har använt deras program under många år och följt utvecklingen. Den blir bara bättre och bättre. Och kundernas upplevelse är det jag gillar bäst, enkelt, tydligt och lätt att förstå säger de. Tack för allt ni gör!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Tack så väldigt mycket för det fina omdömet! Så roligt att du tycker om den utvecklingsresa vi gjort och fortfarande gör. Allra roligast är det att höra att dina kunder gillar appen då det ju är en viktig grundsten i hela tjänsten.

Lina U
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

NutritionData har en fantastisk app som är enkel och pedagogisk att använda. Appen har det mesta man behöver och de uppmuntrar också att man kommer med nya idéer och förslag på funktioner. Dessutom har de världens snabbaste, mest hjälpsamma och trevliga support när man behöver hjälp! Rekommenderas verkligen!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Det känns väldigt bra att du tycker om appen och uppskattar vårt arbete! Tack så väldigt mycket för ditt fina omdöme!

Wiktoria E
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag har haft Nutrition data i ca 3 år och jag är supernöjd. Det är ett funktionellt och lättanvänt program som går att använda lite som man själv vill. Det finns jättebra och tydliga manualer för hur det fungerar och vad man kan göra. Supporten är alltid trevlig, hjälpsam och känns personlig. Man känner sig betydelsefull och lyssnad på. Det känns inte som att man är en kund, utan mer som att man är en del av community.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för dina fina ord! Det gör oss väldigt glada att du tycker att programmet fungerar bra och att du känner dig personligt bemött. Vi som jobbar med detta vore ingenting utan dig och andra kunders feedback, idéer och funderingar. Nutrition Data utvecklas med hjälp av er och du är definitivt en del av vårt community.

Angelica V
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag blir bemött oerhört bra, snabb respons och löser små saker som behöver fixas. Dom har mött min begäran, saknar lite funktioner som hade hjälpt mitt sätt att arbeta med mina klienter men i stort väldigt bra. Fyller sin funktion.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att höra! Maila gärna dina önskemål så försöker vi att lösa dem. Tack så mycket för att du tog dig tid att ge oss det fina omdömet!

Åsa F
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag är väldigt nöjd med nutritiondata. Haft programmet ett par år och har följt utvecklingen som jag tycker varit rätt prioriterad. Perfekt för mig som jobbar med både träning och kost med klienter att kunna ha träningsplan och kostplan i samma program. Bra app numera och så bra att man kan kommunicera med klienterna direkt i programmet. Smidigt och snyggt och prisvärt. Och de är supersnabba på återkoppling när man behöver support.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Så roligt att få ditt fina omdöme, tack för det! Vi blir väldigt glada att höra att vårt system fungerar bra för dig i din verksamhet och att du coachar klienterna med gott resultat direkt i programmet. Vi fortsätter kontinuerligt att utveckla Nutrition Data och är tacksamma för allt förslag vi får.

Anders K
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Helt okey. Önskar man kunde lägga till klienter utan behöva uppge ålder osv

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för att du tog dig tid att ge oss ditt fina omdöme! Vi har funderat på hur vi skulle kunna lösa ditt önskemål om att slippa uppge ålder, vikt m.m. I och med att det är parametrar för att räkna ut energiförbrukningen så skulle det endast kunna gälla när man endast ska ge ut träningsprogram och det inte handlar om kalorier in och kalorier ut. Om du själv har några tankar om hur du skulle vilja att det fungerade så är du väldigt välkommen att höra av dig till oss direkt på mailen info@nutritiondata.se

Sanna A
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Väldigt trevligt bemötande! När jag mejlat med frågor och synpunkter så har jag blivit trevligt bemött. Tjänsten fungerar bra, jag skulle önska att utbudet av livsmedel uppdaterades med fler livsmedel och mer produktspecifika val. Vi köper Nutrition Data kost.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Tack så väldigt mycket för ditt omdöme! Visst vet du att du kan aktivera skanning i appen? Där finns väldigt många fler livsmedel att välja på. Du aktiverar skanning under Klienter - Klientanpassning.

Mia M
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Använder Nutrition Data både för kostrådgivning och personligt träning. Bra och behändigt med båda funktionerna i samma dataprogram.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Tack för ditt fina omdöme! Det låter toppen att du använder och uppskattar både kost- och träningsverktyget!

Madelen G
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Väldigt bra bemötande, personligt. Bra och tydlig.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Vi fortsätter att jobba tillsammans med dig och alla våra kunder mot bättre folkhälsa.

Lina Christin U
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Företaget har världens bästa kundservice. Jag får hjälp otroligt snabbt och alltid med ett trevligt bemötande. Appen är dessutom grym med massor av smarta funktioner, recept och är lättöverskådlig. Rekommenderas varmt!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Fantastiskt roligt att höra! Tack så mycket för ditt omdöme! Det är tillsammans med dig och våra andra kunder som vi kan fortsätta att utvecklas på ett bra sätt. Så fortsätt att höra av dig!

Anna R
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag har varit supernöjd hela vägen, och tycker att programmet har utvecklats till det ännu bättre under fler års tid. Supertrevligt bemötande vid frågor, och snabba svar. Jag köpte tjänsten när jag inledde med utbildning som kostrådgivare och kommer att fortsätta att vara ansluten till tjänsten.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superroligt att höra! Det är fantastiskt inspirerande att få veta att vårt utvecklingsarbete och vår support uppskattas. Stort tack för att du tog dig tid att ge oss det fina omdömet!

Emelie P
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Är så otroligt nöjd över kundservicen. Alltid snabba svar och lösningar.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Så glada vi blir för att du känner dig nöjd! Väldigt roligt att höra. Stort tack för ditt fina omdöme!

Jannica W
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Bra bemötande, känns personliga och genuina då man är i kontakt med dem. Programmet i sig är väl uppbyggt, det utvecklas kontinuerligt och blir mer och mer användarvänligt hela tiden. Lätt att förstå sig på för klienterna.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Tack så väldigt mycket för ditt omdöme! Det känns väldigt glädjande att du upplever dig väl bemött och är nöjd med programmet. Du är alltid varmt välkommen att höra av dig!

Andrée W
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Enkelt att använd både för tränareoch adept, kostrådgivningen har aldrig känts så enkel trots det höga antalet adepter. Bästa appen jag någonsin använt inom kost och träning!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att höra! Stort tack för att du tog dig tid att ge oss ditt omdöme! Du är alltid välkommen att höra av dig med frågor eller förslag på nya funktioner.

Susanne S
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

1. Alltid ett vänligt och öppet bemötande för diverse önskemål som hjälper mig i min yrkesroll samt mina kunder. Generösa erbjudanden till mig och andra i min organisation. När jag har missat något får jag kunskap hur jag ska hantera situationen. Känns professionellt och jag tror att Katarina har skapet en produkt som hon själv saknade på marknaden. Tummen upp! 2. Höga förväntningar som aldrig gör mig besviken. 3. Produkten utvecklas kontinuerligt utifrån både evidens men också ett kundperspektiv. Det gör att jag aldrig...

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Det var fantastiskt roligt att höra! Oj så glada vi blir att det märks hur mycket känsla och ja faktiskt passion vi har för kost, träning och hälsa och för att få fram ett så bra verktyg som möjligt. Men vi vore ingenting utan våra fantastiska kunder som liksom dig, ger oss insikt i hur programmet fungerar i praktiken och kan guida oss vidare i utvecklingsarbetet. Tack!

Karin S
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag började att använda Nutrition Data Kost under min utbildning till licensierad kostrådgivare. Från augusti 2023 så började jag ta emot klienter och använde således ND "på riktigt", både kost- och träningsdelen. Jag har bara gott att säga om ND! Det är ett jättebra verktyg som verkligen har underlättat och förenklat mitt arbete. Jag har också fått väldigt bra feedback från kunderna, vilket är jätteviktigt för mig som egenföretagare där nöjda kunder är i fokus. Visst finns det sådant i ND som kan utvecklas och bli bättre,...

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Tack så hemskt mycket för din fina feedback! Vi blir väldigt glada att höra att vårt system fungerar bra för dig i din verksamhet och att dina klienter är nöjda. Det är ju enormt viktigt för oss att både du som rådgivare och dina klienter får en bra upplevelse. Vi är tacksamma för dina förslag till förbättringar och vi fortsätter kontinuerligt att utveckla Nutrition Data.

Kristine A
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag kan verkligen rekommendera Nutrition Data då det är ett superbra program som passar perfekt för mig inom området😊 Kostdataprogrammet är väldigt användarvänligt, lätt att registrera i och att därefter läsa av alla diagram för att få fram information om klientens näringsintag. Tycker även att det är superbra att företaget alltid är tillmötesgående och hjälpsamma och alltid hjälper till att lägga till nya livsmedel i programmet om det efterfrågas!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Det är verkligen roligt att du tycker att det fungerar bra för dig. Du är varmt välkommen att höra av dig med önskemål och idéer.

Berit B
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Otroligt bra och användarvänligt verktyg för alla i branschen!😊 Extra plus för att det finns färdiga måltidsscheman och receptdatabank att använda sig av😊

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för ditt fina omdöme! Superkul att höra att du gillar våra recept och måltidsscheman! Vi har provlagat och lagt till ca 100 recept i år och under våren ska vi jobba med att komplettera med många fler måltidsscheman.

Helena S
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Ett bra och allomfattande program där jag saknar några funktioner träningsupplägget men annars är jag mycket nöjd

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Det låter ju toppen! Hör av dig till oss och berätta vilka funktioner du saknar så ska vi lägga in det på vår att-göra-lista! Maila önskemål till support@nutritiondata.se. Tack för ditt omdöme!

Jessica O
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Mycket behjälplig i mitt arbete

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Det var väldigt glädjande att höra! Stort tack för ditt fina omdöme!

Madde T
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Kan känna ändå att de är lite komplicerat system. Men supertrevlig tillmötesgående personal.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för att du tog dig tid att ge oss ett så fint omdöme! Det är bara du hör av dig om du vill ha hjälp med något! Du har helt rätt i att det är ett massivt system med många funktioner, så vi har full förståelse för att det kan behövas lite guidning. Och vi finns alltid här :)

Susanne C
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Mycket bra verktyg att använda för oss inom branschen

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Fantastiskt kul att höra! Vi önskar dig lycka till i ditt företag och hoppas att du och dina klienter ska fortsätta att vara nöjda. Hör väldigt gärna av dig med idéer på framtida utveckling!

Jonathan L
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag har använt Nutrition data i snart 3 år och utvecklingen som skett med appen sedan start är odelat positiv. Jag träningsverktyget mest och mina klienter tycker det är superbra att det går att logga direkt i appen och att video finns till alla övningar. Skulle en video inte finnas är det enkelt att upp en. De personer som inte gillar app och hellre vill ha ett papper utskrivet får det med bilder på start och slutposition i varje övning. Bra produkt som förenklar mitt arbete som PT mycket!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att höra! Vi jobbar hårt med utveckling efter de önskemål som kunderna har och det är verkligen roligt att höra att vi lyckats hittills. Och vi har inom kort ännu fler kul nyheter på gång :)

Agnes P
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Min arbetsgivare beställde licensen. Att i första hand kunna göra matförslag. Ser ut att kunna bli bra, men det finns problem. Positivt dock att man kan se innehåll/100 g produkt om man ställer sig på produkten. Ett problem är att produkter saknas t ex Pågens limpa och Liquigen. Önskemål om att man kan få fram innehåll av MCT-fett, essentiella fettsyror, DHA och aminosyror. Skulle även vara fint om man i ett matförslag enkelt skulle kunna växla mellan olika måltidsförslag. För att se hur det påverkar dagens...

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för din feedback! Om det är något du saknar bland livsmedlen så är det bara du hör av dig till oss på info@nutritiondata.se så näringsberäknar vi och lägger till i vår databas. På de flesta livsmedel så kan du se de olika fettsyrorna i diagrammet "Näring i siffror", men du måste ange att du vill se dem. Det gör du under Inställningar. Staplar på vitaminer och mineraler finns i diagrammet "Näring i procent av rekommenderat intag". Kanske att vi borde ha ett möte så att jag får visa lite finesser och du får berätta lite närmare om önskemål och idéer? Hör av dig till oss så ordnar vi det!

Alexandra B
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Bra bemötande! Hade inga förväntningar. Köpt nutritionsberäkningsprogram.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack att du tagit dig tid att ge oss ett omdöme! Hoppas att du ska trivas som abonnent och få mycket nytta av programmet! Du är varmt välkommen att höra av dig om det är något du undrar över eller har idéer om framtida utveckling.

Chris J
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Nutritiondata är till stor del det mest anpassade digitala registreringssystem för nutrition. De gånger jag har varit i kontakt med anställda har vi tillsammans kunnat lägga till funktioner som används även i specialistvård. Senaste registrering som lagts till har varit Keto ratio för personer som behandlas för genetiska kolhydrats eller uteslutande av kolhydrater utifrån ett Epilepsi perspektiv för att rädda liv. Jag hade gärna sett att Nutrition Data dock förbättrat användarvänligheten när man gå inte på enskild klient/patient...

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för det fina omdömet och feedback! Vi skulle uppskatta mycket om du kunde maila oss och berätta lite mer i detalj vad du menar så att vi kan fortsätta utvecklingen framåt. Maila på support@nutritiondata.se

Emmylie F
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Det mesta är genomtänkt och bra, men med små förändringar skulle det kunna bli ännu bättre.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Det låter ju toppen! Maila oss på support@nutritiondata.se och tipsa oss 👍

Martina B
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Bra bemött vid första kontakt och varit snabba med svar vid frågor! Mycket nöjd ☺️

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att höra! Det är bara du hör av dig om du undrar över något eller har idéer om framtida utveckling.

Lisa K
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Bra funktioner, men vissa saker är inte helt 100. Tex som att få notiser när man fått meddelande i chatten. Att kunna göra allt från mobilen går inte heller utan då är det surfplatta eller dator.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Tack för ditt omdöme! Du har rätt i att det alltid finns saker som kan bli ännu bättre. Det mesta går ju idag att göra från mobilen och efter nyår kommer vi att ordna så att du får notiser. Vi kommer även att lägga till möjligheten att gå in och kolla vad klienten kostregistrerat och se näringsdiagrammen. Maila oss på support@nutritiondata.se om det är något annat du saknar i mobilen.

Emma B
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Väldigt smidigt verktyg, snabba svar vid frågor och bra kombination av kost och träning

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Tack så mycket för ditt fina omdöme! Vi är väldigt glada att du gillar vårt verktyg. Hör av dig om du har frågor, funderingar eller idéer för framtida utveckling.

Tanya N
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Väldigt trevlig service , snabba på att svara och hjälpa till.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att du tycker det! Då blir vi väldigt stolta då personlig service är något som vi tycker är mycket viktigt.

Emelie Ö
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag upplever att nutrian data har det jag behöver i programmet och det gör att jag kan möta mina klienter på bra sätt. Jag tycker också att personalen är fantastiska och ger alltid bra service

Johan E
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Bra och professionell support som hjälper till när det behövs. Bra funktioner i ett system som utvecklas hela tiden. Rekommenderas.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för ditt omdöme! Vi är väldigt glada att du upplever att funktionerna är bra och uppskattar vårt utvecklingsarbete och vår support.

Annika K
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

En gedigen tjänst med fakta och praktiska övningar

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för att du gett oss ett fint omdöme!

Christoffer P
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Bra tjänst för att göra kostscheman, näringsberäkningar och ha klientkontakt. Även kundtjänsten ger på kort tid bra svar, är behjälplig och trevlig i sin kundkontakt. För högsta betyg så hade verktyget behövt vara helt intuitivt och lätthanterligt, vilket det inte alltid är. I gengäld har det dock många funktioner. Jag kan inte riktigt sätta fingret på en konkret förbättringspotential. 4/5 är ett välförtjänt betyg och 5/5 ska vara just exceptionellt (svårt) att nå.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att du ger oss ett så fint betyg! Om du kommer på en konkret förbättring som vi skulle kunna göra för att få full poäng så är du varmt välkommen att höra av dig till oss.

Molly T
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag har kost delen. Dessvärre använder jag det inte så mycket då jag inte kommit igång med min verksamhet. Under utbildningen använde jag det och tyckte att det fungerade okej. Inte så modernt användarvänligt som jag hade hoppats på. Jag saknar många livsmedel i programmet för att jag kunna göra kost scheman som är moderna. Saknar att kunna scanna in varor - det hade gjort allt väldigt mycket enklare. Vore oxå bra om vi som företagare kunde använda appen. Finns mkt utvecklingspotential.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för att du tagit dig till att skriva ditt omdöme! Jag tror du missat funktionen med scanning. Den finns sedan ungefär ett år tillbaka. Du kan aktivera den för alla klienter om du vill det, eller också för en och en klient. Du kan läsa hur du gör här: https://nutritiondata.se/manual/#I23 När det gäller livsmedel som du saknar så är det bara du hör av dig så näringsberäknar vi och lägger in dem. Vi har idag ca 5600 livsmedel i vår databas, men vi lägger kontinuerligt till fler. När det gäller appen så är den bara...

Philip L
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Grymt att kunna ha allt på sin plats, nu är det bara incheckningar som jag tycker saknas

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Härligt att höra! Incheckningar kommer till våren!

Clara J
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag tycker det är väldigt användbart! Lätt att använda! Bra funktioner!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att höra! Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme!

Sanna B
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Ett proffsigt program där jag enkelt kan se det jag behöver inom näring, enkelt att lägga upp kunder och lägga upp recept, scheman mm. Jag har ND Komplett och är jättenöjd. /Din Sanna hälsa

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Det låter ju toppen! Vi blir glada och stolta och ännu mer inspirerade att jobba vidare och utveckla programmet.

Anna-Stina S
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Nutrition Data har varit väldigt tillmötesgående med att besvara mina frågor och funderingar i uppstarten. Kostdelen är den största anledningen till att jag använder och fortsätter använda Nutrition Data, där finns det inget bättre alternativ som är såpass lättanvänt på marknaden. Det blir också en bra upplevelse för kunderna. Jag använder Nutrition Data för att underlätta min vardag som personlig tränare och kostrådgivare. Träningsdelen har fortsatt en del av önska för att det ska uppfylla alla mina förväntningar...

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Superkul att du gillar kostdelen och att det fungerar bra allmänt sett! Vi vill höra mer om hur vi borde förbättra träningsdelen för att den ska uppfylla förväntningarna. Skicka gärna ett mail till support@nutritiondata.se.

Johanna S
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Bra men skulle gärna ha en funktion där språket kan vara Engelska.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för din feedback! Vi håller med om att det vore bra med en översättning. Det är något vi måste ta itu med!

Bodil G
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag upplever att det är ett seriöst företag och jag använder deras program varje vecka och även deras app då jag arbetar med mina klienter.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Stort tack för ditt omdöme och vi är väldigt glada att du är nöjd! Om det är något som du undrar över eller har idéer om förbättringar så är du alltid välkommen att höra av dig.

Sanaz A
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Jag är super nöjd med appen, och den hjälp jag har fått!

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Oj så roligt att höra! Då blir vi jätteglada! Du är alltid välkommen att höra av dig med frågor, funderingar och idéer.

Ulrika Ö
Skrev om Nutrition Data Sweden AB

Fint bemötande och väldigt hjälpsamma. Vet inte om jag haft några särskilda förväntningar. Tycker det flyter på bra. Jag köpte programmet för flera år sedan då jag utbildade mig till livsstilsrådgivare då det ingick kostrådgivning i programmet. Det är lätt att använda. Sedan jobbar jag inte med det i den utsträckning jag först trodde att jag skulle göra. Kostrådgivning pratar jag varje dag, men inte så att kunderna köper tjänsten på det viset jag hoppats på. Jag jobbar mestadels med behandlande massage och fysisk aktivitet.

Svar från Nutrition Data Sweden AB

Tack för ditt fina omdöme! Väldigt trevligt att du tog dig tid att svara och att vi får veta lite mer hur du jobbar. Synd att folk inte köper kostrådgivning så mycket som du skulle önska, men kanske att du skulle kunna sälja träningsprogram och kostscheman via Nutrition Data. Jag vet inte om du kollat upp hur det funkar? Hör av dig på support@nutritiondata.se om du vill att vi ska visa dig.