Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Ring 0660-131 07 www.nyabegravningsbyran.se

Välkommen till Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik! Våra ledord är kunskap, omtanke och engagemang. Vi på Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik är en auktoriserad begravningsbyrå som erbjuder dig allt inom begravning och familjejuridik. Vi hjälper dig med: Testamente, familjejuridik, bodelningar, äktenskapsförord, samboavtal,...

35 omdömen om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Lise-marie E
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Tillmötesgående, professionellt bemötande, väldigt inkännande vid vår mors begravning.

Marlene Ö
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hjälpte vid begravning. Vänligt och bra bemötande. Lugn och fin miljö. Kände mig omhändertagen.

Marina K
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Bra och trevligt bemött. Vi valde samma begravningsbyrå tidigare vid vår pappas bortgång -07 .

Mona N
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Ett helt fantastiskt bemötande av både Jenny och Stefan för allt stöd vid planering av begravningen och Stefan som lotsar oss nu efteråt med allt som ska fixas och göras med allt runtomkring. Vi är verkligen SÅ nöjda och känner att vi kommer varmt rekommendera dom för andra Mvh Mona Nylander

Gun-britt H
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Professionellt bemötande. Lyhörd för kunden och hjälp och stöd i en svår stund.

Hans W
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Allt vara bara bra. Bra service vänligt bemött

Lena C
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Planering, genomförande av begravning samt bouppteckning efter min pappa. Ett sympatiskt och vägledande bemötande i en svår situation. Alla delmoment i att få ett värdigt och personligt farväl av en älskad pappa genomfördes på ett proffsigt och stödjande sätt. Flexibelt och tryggt på samma gång. Lugnt och personligt bemötande.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Lena. Oj, vilka fina ord!! Jag blir stolt och glad. Tack så mycket!! Mvh Stefan Wikman

Peter N
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Trevligt bemötande, väldigt lyhörda för våra "behov" och hade riktigt välgenomtänkta lösningar

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Peter. Vilket fint omdöme Du gett oss. Tack så hjärtligt! Det betyder mycket för oss. Mvh Stefan Wikman Ägare/VD

Eva Ö
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Trevligt och proffessionellt bemötande, lyhörd, hjälpsam vid mammas begravning.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Eva. Tack för Ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss. Mvh Stefan Wikman

Catrine M
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravning:mycket fint bemötande och så hjälpsam att ordna med en begravning som vi önskade. Även ett mycket trevligt och kunnigt möte vid bouppteckningen

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Catrine. Tack så mycket för Ditt fina omdöme. Det betyder mycket för oss. Mvh Stefan Wikman

Andreas R

Begravning Mycket bra Inga Mycket bra

Hej, Andreas. Tack för Ditt omdöme. Mvh Stefan Wikman

Anna F
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravning mycket bra bemött väldigt nöjd

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Anna. Tack för Ditt fina omdöme. Hoppas begravningen blev ett fint minne att ha med sig. Mvh Stefan Wikman

Kerstin J
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Professionella och deltagande i en svår situation i sorg. Bra information.

Hej, Kerstin. Tack så hemskt mycket för Ditt fina omdöme. Mvh Stefan Wikman

Per J
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Borgerlig begravning med officiant, och bouppteckning. Mycket trevlig personal och mycket trevligt bemötande. Jag hade höga förväntningar, och de infriades. Jag kan verkligen rekommendera denna begravningsbyrå!

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Per. Det känns gott i hjärtat av att läsa Ditt omdöme. Tack så hemskt mycket! Mvh Stefan Wikman

Anna R
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Fint bemötande av serviceinriktad personal både vid planering av begravning och vid hjälp med bouppteckning. Inför begravningen fick vi personlig service och bemöttes med empati, engagemang och vilja att tillmötesgå våra önskemål. Det var enkelt att få kontakt via mail och jag fick snabb återkoppling. Kunnig personal med blick för det estetiska.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Anna. Tack så jättemycket för Ditt fina omdöme. Det känns bra för oss att veta att Du fått den hjälp och bemötande som man som anhörig också behöver. Tack så mycket, Anna! Mvh Stefan Wikman

Monica S
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravningshjälp. Lugnt, fint och värdigt bemöttande och hjälp med att göra vår fars begravning som han ville ha det. Ger råd och ideer hur vi kan göra det till ett fint minne. Jätte bra och snabb kontakt via mail.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Monica. Vad skönt att få höra att det fungerat bra för Er. Det är viktigt för oss. Och tack för Dina fina ord. Mvh Stefan Wikman

Kent A
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Mycket bra personal, alla förväntningar som vi önskade i våra sorg blev uppfyllda, varmt tack till personalen

Hej, Kent. Tack så mycket för Ditt fina omdöme. Mvh Stefan Wikman

Johnny M
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravningsuppdrag. Lungt och vänligt bemötande. Ingen stress. Bra vägledning.

Hej, Johnny. Tack så mycket för Ditt fina omdöme. Mvh Stefan Wikman

Per S
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hanterade allt perfekt Stort Tack!

Hej, Per. Tack för Ditt fina omdöme. Mvh Stefan Wikman

Anders T
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Vår mor gick bort och Nya Begravningsbyrån hjälpte oss på ett behagligt och proffsigt sätt.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Anders. Tack för Ditt fina omdöme. Det värmer. Mvh Stefan Wikman Nya Begravningsbyrån

Pia N
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Dom tog hand om pappas begravning med värdighet och bemötte mig väldigt fint!

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Pia. Tack för Ditt fina omdöme. Mvh Stefan Wikman Nya Begravningsbyrån & Familjejuridik

Marie N
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravning mm Begravningsbyrån hade inte kunnat gjort ett bättre jobb - vänligt bemötande - personlig service - vänlig personal

Hej, Marie. Tack för de fina orden från Dig. De värmer. Mvh Stefan Wikman

Kerstin V
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Anlitade begravningsbyrån för planering och hjälp att genomföra en begravning. Fick mycket professionellt bemötande. P.g.a.corona tvingades vi ändra på olika förutsättningar som datum plats för begravningen. Begravningsbyrån var lyhörd för våra önskemål och hjälpte oss med alla arrangemang så att det kändes bra.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Kerstin. Tack för Dina fina omdömen. Det känns bra att veta att Du är nöjd.

Kent S
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Mamma har gått bort och nya begravningsbyrån hjälpte oss med det som behövdes för det. Bara positiva upplevelser. Bra bemötande, kommer även att anlita dom för bouppteckning

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Kent. Tack för Ditt fina omdöme. Det betyder jättemycket för oss.

Mats L
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravning av nära anhörig. Proffsigt och seriöst bemötande. Anlitade samma begravningsbyrå för 6 år sedan, lika nöjd nu som då.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Mats. Tack så jättemycket för Ditt fina omdöme. Det betyder väldigt mycket för oss.

Jörgen J
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Supertrevligt bemött, proffsigt agerande. Vi är hur nöjd som helst. Enastående jobb 👌

Hej, Jörgen. Tack för Dina fina omdömen, Jörgen. Det värmer. Mvh Stefan Wikman

Christer F
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Nya Begravningsbyrån gjorde ett utmärkt arbete när det gällde begravningen av min mor. Jag kan däremot inte (ännu) lämna någon recension gällande Familjejuridik då jag inte har sett slutet på den bouppteckning som de skall utföra.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Christer. Tack för Dina fina ord. Vi ska göra vårt bästa för att även boutredningen ska bli bra. Mvh Stefan Wikman

Mats H
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Mycket proffsigt och vänligt bemötande. Har stor förståelse över situationen som råder när någon anhörig gått bort.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Mats. Tack för Dina fina ord. Det känns bra för oss att veta att Du blivit väl bemött och fått hjälp. Mvh Stefan Wikman

Emolas N
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Jag är nöjd och väldigt mycket tacksamt för hur bemöter oss från föste dagen och för hoppning vist i förssättning tacksamhet kunde briskriva och mätta

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Emola. Det känns också bra för oss att Du känner Dig väl bemött. Tack! Mvh Stefan Wikman

Lena S
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravning, minnesstund, bouppteckning. Blev proffsigt och vänligt bemött av alla jag mötte eller talade med i telefon, extra plus till den första jag ringde en lördag eftermiddag när jag fortfarande var i chock efter dödsbeskedet och blev otroligt vänligt och respektfullt bemött, trots att det var helg. Det betydde oerhört mycket i den stunden och angav tonen för bemötandet under hela processen. Det gick i lagom tempo och allt fungerade väldigt bra, hade inga speciella förväntningar, men är väldigt nöjd med allt.

Hej, Lena. Tack så jättemycket för Dina fina ord! Mvh Stefan Wikman

Christine Å
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Vi fick hjälp med det mesta runt begravningen av min pappa. Annonser, val av kista blommor, urna mm. Vi blev trevligt bemötta - vet inte om jag hade några speciella förväntningar men tycker att allt sköttes fint och med värdighet. Vi fick en fin begravning - det blev ett fint minne.

Hej, Christine. Tack för Din fina bedömning. Mvh Stefan Wikman

Ulla J
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravning och Bouppteckning. Mycket vänlig och hjälpsam personal. Lyhörd för våra önskemål.

Tack Ulla, för Ditt fina beröm. Mvh Stefan Wikman

Mari S
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravning. Det gick snabbt att få en tid för att planera begravningen. Vänligt bemötande. Hade inga förväntningar pga att jag aldrig tidigare haft någon erfarenhet av begravningsbyråer.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Maria. Det känns bra för oss att höra att bemötandet från vår sida fungerat. Tack för att Du tog Dig tid att reflektera över Dina kontakter med oss. Mvh Stefan Wikman

Claes Uno R
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Begravning av min fru och efterföljande bouppteckning. Den senare inte helt genomförd när detta skrivs. Jag blev vänligt och professionellt bemött, efter några möten med en personlig ton. Jag hoppades på en varm och värdig begravning för min fru, vilket det också blev. Mitt i boutredningsprocessen är intrycket även där kunnigt och vänligt. Mina tidigare positiva upplevelser av Nya Begravningsbyrån har bekräftats.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Hej, Claes. Vad fint att det har fungerat bra så här långt. Vi ska göra det vi kan för att boutredningen också ska fungera. Tack för Din respons. Mvh Stefan Wikman

Verna H
Skrev om Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Mycket bra bemötande, allt har fungerat mycket bra både besök/telefon- och mailkontakt liksom i kapellet och församlingshemmet. Catering och servering utmärkt.

Svar från Nya Begravningsbyrån och Familjejuridik

Tack så mycket för Dina fina ord. Ha en God Jul.