Nya Järfälla Trafikskola

jarfallatrafikskola.se
  • BadgeSevenYears
Llama 08-509 233 48 Compartir

About company

Välkommen till Nya Järfälla Trafikskola. Du hittar oss centralt belägna precis vid Jakobsbergs pendeltågsstation, som för din bekvämlighet råkar ligga mitt i provområdet. Det gör att du kommer vara väl förberedd när det är dags för din uppkörning. Våra erfarna trafiklärare hjälper dig hela vägen till AM- och B-Körkort i...

346 omdömen om Nya Järfälla Trafikskola

Sedan starten hos Reco 2018

Kocero F
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag tackar Nasir och Muzaffer som har hjälpt mig mycket under denna process. De är två mycket värdefulla vänner som utför sitt arbete med skicklighet. Tack så mycket till er båda.

Hazhar O
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag fick mitt körkort med hjälp av Järfälla trafikskola på första försöket. De är kunniga, hjälpsamma och professionella. Jag rekommenderar starkt denna trafikskola. 🌟🌟🌟🌟🌟.

Courage Jacob E
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

My experience here is awesome..I appreciate the teachers and the great efforts they put in..your positive attitude was my motivation, thank you so much.

Samaneh K
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Nya järfälla Trafikskola imponerar med fantastiska lärare och enastående management skills. Lärarna är kunniga, professionella och engagerade, vilket resulterar i en kort väg till körkortet. Skolans management är exemplariskt organiserad, vilket ger en trygg och motiverande utbildningsmiljö. Min lärare Pouneh gjorde vägen lättare med hennes pedagogiska inlärning, vilket var ovärderligt för min framgång. Rekommenderar starkt för förstklassig körskoleutbildning och enkel väg till körkort.

Emma S
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag blev bra bemött från första körningen till min sista. Det var lätt att boka lektioner så man fick det gjort och alla var super trevliga på plats. Min handledare var väldigt pedagogisk och lärde ut körning på ett sätt som var lätt att förstå och så man lärde sig snabbt.

Mahyar Farajnzhad F
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Min trafiklärare var Pouneh Shahriari och det sättet hon hjälpte mig var jätte smart, vi gick igenom mina misstag tills jag rättade dom, och det ledde till mig att få körkortet, jag rekommenderar denna trafikskolan stark till alla som vill ha körkortet,

Heydar H
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Hej. Jag är så glad över att jag valde den trafikskolan. Alla på trafikskolan är fantastiska, körläraren är underbart och ger verkligen all information man behöver ha i trafiken. Tack vare dem jag har mitt körkort idag. Och jag skulle välja rekommendera Järfälla trafikskolan till alla som vill bli en bra förare.

Samineh Z
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

En mycket fantastiskt bra körskola, mycket trevlig personal med lång erfarenhet inom branschen. Jag är extremt tacksam för att jag valde eran trafikskola .Jag vill passa på och tacka Naser utan hans hjälp hade jag inte lyckats. Lång erfarenhet och hög kompetens. Tack igen !

Nora Leila Khalil K
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag är mycket nöjd med Järfälla Trafikskola och tacksam för läraren Zanyar som har stöttat mig, gett mig tips, lärt mig massor och verkligen vill se sina elever lyckas! Rekommenderar Järfälla Trafikskola starkt!

Bery R
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Detta är andra gången jag tar körkortet hos Naser första gången var för 12 år sedan då Naser var min första trafiklärare, jag har inte behövt ta några privat lektioner än de som var planerade med Naser ( en av lärarna på järfällas trafikskola). Jag lyckades iallafall på båda första försöken, jag kan inte vara med lycklig och glad är evig tacksam och kommer aldrig glömma Naser Du är Järfällas trafikskola

Seim Y E
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag har lyckats att ta körkortet med hjälp av Järfälla Trafikskola inom kort tid. Allt började med ett varmt välkomnande och tydligt plan på hur jag ska göra med utbildningen, och planen var effektivt och bevisat senare. Väldigt erfarna lärare som hjälper med alla möjliga saker i både teoretiskt och praktiskt taget. Som en person som har aldrig kört bil innan så förväntade jag att det kommer ta minst ett halvt år innan jag tar körkortet men tack vare Järfälla Trafikskolas hjälp blev jag klar inom ca 4 månader bara.

Hassan A
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Gick jätte bra och jag fick körkortet på första uppkörning. Trevliga lärare som genuint bryr sig och ser lycka i elevens framgång. Rekommenderar starkt!

Yan S
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

The staff and coaches are very good and can provide you with a lot of help, and my coach Zanyar Krmanch is very professional, he has strong teaching ability and he is very patient during the teaching the driving lessons . He will let you master the skills you have learned step by step.

Mahsa H
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag vill dela med mig av min fantastiska upplevelse här. Tack vare er professionella och engagerade undervisning har jag kunnat utvecklas som förare på ett tryggt sätt. Er noggrannhet och stöd har verkligen gjort hela körupplevelsen positiv och lärorik. Jag är tacksam för ert arbete och rekommenderar er varmt till andra.

Hedvig  Rönnmark R
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Superbra upplevelse med bra lärare och enkel app för att boka. Det fanns många tider på olika dagar så det var toppen. Sen så lärde jag mig också väldigt mycket! Superbra

Paula S
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Alla på trafikskolan var trevlig, hälsade när man kom in även om det inte är den trafiklärare. Under körningen delger de dig av alla detaljer du bör tänka på medan du sitter bakom ratten. Lärarna är öppna inför frågor eller funderingar som gäller körning, prov, hantering av bilen mm. De svara gärna och beskriver utförligt situationerna. När du sedan kommer till körprovet är man mer beredd för körkortet!

Muhammad A
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag är otrolig tacksam för att jag valde Järfälla trafikskolan. Dem har hjälpt mig så mycket för att jag ska ta körkortet, dem slutade aldrig att tro på mig. Rekommenderar starkt att välja Järfälla trafikskolan dem hjälpte mig hela vägen tills jag fick körkortet. Jag är också tacksam för min lärare som jag hade Naser han är bäst och han verkligen bryr sig om sina elever och får dem att lyckas hela tiden. Järfälla trafikskolan levde upp till alla mina förväntningar. Jag köpte 15 körlektioner paketpris och intensiv paketet...

Hewi K
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Fantastisk körskola, rekommenderar starkt! Alla lärare och receptionisten var super trevliga och hjälpsamma. Hade min utbildning med bästa Zanyar som var väldigt kunnig, pedagogisk och engagerad. Lektionerna är uppbyggda på ett effektivt och pedagogiskt sätt. Har inget annat än gott att säga. Stort tack Nya Järfälla trafikskola för att ni hjälpte mig ta körkortet!

Essma A
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Järfälla Trafikskola har varit otroligt hjälpsamma och visat genuin omtanke för sina elever. Jag har upplevt en riktigt bra undervisning, och de hjälpte mig att snabbt och smidigt få mitt körkort. Bokningen av tider och betalningen var enkla att hantera. Samtliga körlärare är erfarna och duktiga. Jag rekommenderar skolan helhjärtat – 100% nöjd.

Khadizatul Q
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Bästa lärare som jag fick i min övningsköra.

Jonathan Eros F
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Very methodical and smooth. they teach with technique and encouragement

Kevan Mofidi S
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Min upplevelse var jätte bra, jag körde mest med Muzafar Tayeb och han var väldigt duktig som lärare, sen så var dem väldigt trevliga och snälla med servicen om jag ex kom sent eller missade en lektion. ibland var dem också jätte snälla och körde hem mig på sena lektioner. allmänt jätte bra rekomenderar!

Sabrina N
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag är så nöjd med min tid på Nya Järfälla trafikskola. Fick ett gott bemötande redan för början utav alla och det är ett stort plus när man är ny. Jag vill tacka Zanyar som med sitt lugnande, pedagogiska och peppande sätt att lära ut lyckades få mig att klara körprovet. Skulle inte kunnat hitta en bättre lärare. Lektionerna var enkla och tydliga. När jag gjorde något bra så fick jag beröm och gjorde jag något mindre bra så fick jag konstruktiv kritik och feedback vilket ökade chansen till utveckling. Jag är mer än nöjd och jag rekommenderar Nya Järfälla trafikskola starkt!!! /Sabrina

Mahdi H
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Duktiga lärare och schyssta personal.

Sina K
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

En utmärkt trafikskola som verkligen utvärderar vad du behöver öva mer på. Jag lade mitt förtroende i mina lärare och klarade uppkörningen på första försöket. Jag är tacksam mot järfälla trafikskola

Daniel J
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Hej alla! Efter tio lektioner på Nya Järfälla Trafikskola samt flera veckor av mängdövning hemma lyckades jag äntligen ta körkortet i Järfälla. Jag vill först och främst tacka Nya Järfälla Trafikskola för alla lektioner som jag har fått köra hos er samt ett extra stort tack till William, min handledare. Dina lektioner har varit insiktsfulla och genom att vara rak, ärlig men ändå ödmjuk så du har hjälpt mig att bli en mer trafiksäker förare. Trots alla mina misstag under våra lektioner, så fortsatte du tro på mig,...

Amir Hossein H
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Bästa trafikskolan i Järfälla, de är noggrann och hjälper mycket. Alla lärare var snäll och annorlunda. Tack så jättemycket

Shaho A
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag klarade taxikortet idag på första försöket tack vare Järfälla trafikskola. De är bäst och rekommenderar jag de stark till alla som vill ta körkort och även taxilegitimation.

Linnea K
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Alltid trevligt och tillmötesgående bemötande från de som stod i receptionen. Körläraren var tydlig och pedagogisk med en blandning av uppmuntran, tillrättavisning och mycket hjärta samt humor. Tydlig med vilket steg i processen vi var på och vad som skulle krävas för att klara av uppkörningen. Jag kommer att rekommendera Nya Järfälla Trafikskola till alla jag känner som vill ta körkort.

Mohammad N
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Det var en riktigt bra upplevelse, lärarna jobbade hårt för att eleverna skulle lära sig viktiga saker och använda dem. Jag är nöjd med min lärare, de är särskilt uppmärksamma på väldigt små punkter som är viktiga

Daniel E
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Väldigt nöjd med valet att övningsköra hos er. Härlig grupp bland både lärare och receptionister. Trafiklärarna här gör sitt bästa för ens bästa resultat. Valde ett paket med 20 lektioner som inkluderade riskettan och risktvåan. Vad slutar det med, jo körkort såklart. Mycket nöjd över alla lektioner och lärdomar. Tackar hela gänget. Daniel

Niloufar S
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag behövde akut körkort för att behålla mitt jobb, annars hade jag blivit avskedad. Järfälla trafikskola i Jakobsberg och hela Stockholm visade sig vara den bästa trafikskolan för mig. Redan efter första lektionen planerade min trafiklärare noggrant och gav mig en effektiv och skräddarsydd planering för både lektionerna och min uppkörning. Planen passade även min ekonomi, vilket var mycket uppskattat. Jag godkände planen och tillsammans med min trafiklärare arbetade vi mot målet att skaffa körkortet. Tack vare deras engagemang...

Nima I
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag tackar mycket om Järfälla Traffikskolan och alla kunniga personalen som hjälpte mig med att få mitt körkort. Jag önskar er allt gott. Nima

Elsa Johanna H
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Rekommenderar starkt Järfälla trafikskolan! Alla är super trevliga, förstående och stöttande. Har kört med både Raid, Ricky och William men mestadels Zonny. Tack var det dessa klarade jag uppkörningen på första försöket! Zonny har verkligen hjälpt mig hela vägen, gett mig feedback, stöttat mig men också trott på mig vilket har hjälpt enormt mycket!

Saro Zandi B
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Väldigt bra trafikskola. Fick Manuel B-körkortet jätte snabbt eftersom hade jag bästa lärare(Raid). 10 out of 10 learning experience.

Yarsan B
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag tog körkortet på första första försöket tack vare dom.

Eirik Sebastian H
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jättetrevlig personal, både körlärare och receptionister. De lägger upp en bra plan för körningen, och ställer hårda krav för att säkerställa att man verkligen lyckas. Tack vare Järfälla Trafikskola - och framförallt min körlärare Raid - lyckades jag med både teori och uppkörning på första försöket! :)

Svar från Nya Järfälla Trafikskola

Det är fantastiskt att höra att du hade en positiv upplevelse på Järfälla Trafikskola och att du kände dig väl omhändertagen av både körlärare och receptionister. Grattis till att du klarade både teori och uppkörning på första försöket, det är verkligen en imponerande prestation! Tack för att du delade din erfarenhet med oss.

Jenny S
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Rekommenderar varmt denna trafikskola. Började här utan att egentligen ha kört något tidigare och klarade körkortet på första försöket. Alla är otroligt trevliga och hjälpsamma. Bra och pedagogiska trafiklärare. William - Stort tack för en bra och pedagogisk körutbildning samt roliga körlektioner! Pouna - Alltid lika trevligt att träffa dig i receptionen innan körlektionerna.

Jenifer L
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag älskar den här trafikskolan, och min körlärare var jätte snäll och lärde ut súper bra. Skulle rekommendera trafikskolan till alla. Tack järfälla trafikskola!!

Tara N
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

This is a best driving school in stockholm. Thanks Pouneh at reception. She has always been cheerful and well receiving the customer. Also huge thanks to Naser who has been so patient and educative helping me learning all what is needed to pass the driving exam at the first try.

Daqiq A
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

När jag började kunde jag köra lite och tog 22 lektioner totalt. Alla där är väldigt snälla och respektfulla, läraren var absolut professionell, tålmodig och jag har haft turen att ha honom som min instruktör och tacksam för att han gjorde mig till en självsäker förare på vägen. Han ger relevanta tips och extra plus för hans humor, mottagandet är också fantastiskt Jag rekommenderar denna skola till alla unga som gamla.

Sirak N
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Min upplevelse av Nya Järfälla trafikskola har varit jätte bra och min lärare Muzafar var en fantastisk lärare. Han hjälpte mig med allt och utan honom skulle jag inte klarat att ta körkortet. Är jätte tacksam och glad för denna trafikskola.

Clara Å
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Är jätte nöjd med Järfälla trafikskola. Hade Zonny som trafiklärare - han var jätte tydlig med feedback och väldigt pedagogisk. Rekommenderar verkligen körlektioner här! 😊👍🏻

Houssem B
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag har nyligen kört med Nya Järfälla Trafikverket. Först och främst måste jag tacka min körlärare Zonny. En mycket erfaren förare och en toppen lärare. Han har mycket tålamod och en unik förmåga att förstå vad man tänker vid olika situationer i trafiken och kommer med fantastiska tips och tekniker för att bli en bättre förare. Jag måste säga att det har varit en fantastisk resa. Jag kom hit utan att kunna köra och gick ut med körkortet på första försöket. Körskolan gör allting lätt och smidigt för en och skulle verkligen rekommendera till dig som funderar att köra med Nya Järfälla Trafikskola.

Astrid Maja Josefin R
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jätte trevliga i receptionen. Hur bra lärare som helst, speciellt Zonny. Jättebra undervisning och tydliga instruktioner.

Chonoor A
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Bästa personalen, de gör verkligen sitt bästa för att man ska lyckas både receptionen och trafiklärarna. har mitt körkort tack vare de. om ni fixa körkortet hos någon som bryr sig om er då har ni hittat räss hos Nya Järfälla Trafikskola!!!

Rebwar M
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag klarade körprovet idag tack vare Järfälla Trafikskola och proffsiga lärare Zonny och William. Trevliga receptionist Pouna jag rekommenderar stark denna trafikskola och dess kompetenta lärare😍⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mohamad M
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Jag blev bemött av Järfälla trafikskolan på ett jätte bra sätt samt att alla hjälpte till tills jag nådde mina mål, de hade stora förväntningar på att jag skulle få körkortet och de även stötta till för att man skulle få körkortet på första försöket. Det var helt värt pengarna. Jag skulle rekommendera det starkt att man kör med Järfälla trafikskola.

Mehtab A
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

Otroligt bra trafikskola. Värmt rekommenderar, mycket bra kunskap hos lärarna. Jag är så nöjd att jag har gjort bra vall just denna trafik skola:) Tack för all er hjälp:)

Mandana M
Escribió sobre Nya Järfälla Trafikskola

De var jag jätte bra på att lära ut och pedagogiska