Alla kategorier Fotoutrustning Stockholms län Stockholm Norrmalm Nya Kameradoktorn AB

Nya Kameradoktorn AB

Birger Jarlsgatan 38, 114 29 Stockholm — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Nya Kameradoktorn AB

• Valli N
    Valli N skrev om Nya Kameradoktorn AB
    Mycket trevlig och kunnig personal, köper all ny Nikon-utrustning där. Läs mer
  • Qpaqex
    Qpaqex skrev om Nya Kameradoktorn AB
    Om någon funderar på att köpa en Nikon så är det hit man går om man är i Stockholm. Jag har varit kund sedan de hade den gamla adressen. Tror det var 1995 jag handlade hos dem första gången. Enormt bra service och kunniga. De lurar dig inte. De lägger ner mycket tid på att du som kund skall bli nöjd. Det är nästan så att jag vill betala dricks! Detta är den bästa Nikon ambassaden i Sverige! Tur jag inte bor i Stockholm, för då hade jag varit fattig! Läs mer
  • Tobias B
    Tobias B skrev om Nya Kameradoktorn AB
    Stort utbud av Nikonprodukter och tillbehör. Extremt trevlig och kunnig personal som är väldigt tillmötesgående. Jag kikar gärna in bara för att kolla på stora objektiv och att få småsnacka litegrann. Så har ni vägarna förbi passa på och gör ett besök Läs mer
  • KillMyAccount K
    KillMyAccount K skrev om Nya Kameradoktorn AB
    Very friendly and helpful staff, who are happy to discuss whatever you need at length, and don't pressure you to buy. Would absolutely go back there. Läs mer

Birger Jarlsgatan 38, 114 29 Stockholm