Wienerkonditoriet på Lidingö AB

2.0

7 omdömen om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Jakob D
Skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Trevligt café med skön utsikt på Biblioteksgatan! Tyvärr var cappuccinon och den dubbla espresson under all kritik. Kanske var det för att tjejen var stressad men tar man trettio spänn så ska kaffet vara himmelsk

Roza M
Skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Jag kan bara hålla med om att denna café är överskattat och att de bara ligger bra till.

Thomas K
Skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Ett väldigt överskatt fik. Skulle köpa bullar, fika bröd till jobbet och de erbjöd mig frysta bullar till samma pris som dagens. Ska jag ställa och tina dem i micron? Nej tack! Tycker att de borde ansträgna sig till att göra det ett bättre kaffe än vad det är idag. Först då, kanske de kan 5 tårtbitar av mig.

Johan S
Skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Det här är nog stans mest överskattade fik. Trångt, svettigt och otroliga överpriser. Knappt 70 kr för en slätt kopp svart kaffe och en bakelse? 100 kr för kaffe, bakelse och en halv fralla? Det trevliga namnet och fasaden får en att tro att detta är ett hederligt svenskt konditori med gedigna, hembakade bakverk. I själva verket är det som vilket "7-eleven-hak" som helst, något som det finns 100-tals av i staden. Nej, turister och andra som är på väg att luras in hit - fortsätt förbi!

Roza M gillar detta
Anna F
Skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Jag håller med Amanda om att konditoriet är överskattat. Det är svårt att beställa något om man är allergiker eller intolerant för något födoämne, personalen är tämligen blasé och inredningen förlegad. detta café har så mycket potential och med rätt ägare kunde det bli toppen. Men idagsläget knappt godkänt enligt mig.

Johanna T
Skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Det här va länge mitt favoritkonditori. Jättegoda lattes och en favorit är deras vaniljhjärtan. Det är mysigt att sitta på den övre våningen och titta ner på alla som går förbi på biblioteksgatan. Det här är definitivt ett ställe du kan sitta och hänge på utan att behöva känna dig stressad. Det är en fin, gammal lokal som ger bra stämning.

Amanda E
Skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Detta är ett överskattat konditori mitt på fahionabla Biblioteksgatan. Läget är bra, men så är det nog också det enda. Priserna är alldeles för höga, och bakverken är inget utöver det vanlig. När vi var här sist var tallrikarna som bullarna låg på inte rena. Inte trevligt! Personalen är ofta stressad och otrevlig. Finns mysigare ställen att fika på!

Agnetha L gillar detta