Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Norrmalm Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Wienerkonditoriet på Lidingö AB

Biblioteksgatan 6, 111 46 Stockholm — Visa karta

FLEMINGGATAN 39, 11232, Stockholm
39 Wäst
Olivia L:
Stället andas verkligen en härlig miljö. Jag blir alltid på bra humör när jag går hit! Servicen är bättre än bra och maten likaså. Det är he...

Restauranger nära Wienerkonditoriet på Lidingö AB:

Norrlandsgatan 28, STOCKHOLM
I Kung Carls Bakficka kan du njuta av brasserielunch, god middag eller en cockta... Läs mer ›
Camilla L:
God mat och trevlig personal. Lite dåligt med påfyllnad i buffén, men på det hela bra.

Regeringsgatan 70, Stockholm
maria r:
Vänligt och bra bemötande. Dock lite negativ attityd inte var nöjda med det 1:a vinet vi fick prova till maten. Annars ok.

Nybrogatan 38, STOCKHOLM
Välkomna till Nybrogatan 38 - Östermalms kvarterskrog alla tider på dygnet! Läs mer ›
Kristina A:
Jättegod mat och service. Dock för kort tid med 2h när man är 7 i sällskapet. Vi fick skippa dessert för det kändes stressat att hinna få oc...

Sveavägen 41, STOCKHOLM
Varmt välkomna till Två grabbar och kök mitt i Stockholm City. Handgjorda vällag... Läs mer ›
Ellika S:
Mina varmaste tack och rekommendationer går till Två Grabbar och Kök efter fantastiskt ordnande av min disputationsfest den 28 oktober! Jag ...

Läs vad 8 kunder tycker om Wienerkonditoriet på Lidingö AB

• Jakob J
    Jakob J skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB
    Trevligt café med skön utsikt på Biblioteksgatan! Tyvärr var cappuccinon och den dubbla espresson under all kritik.

Kanske var det för att tjejen var stressad men tar man trettio spänn så ska kaffet vara himmelsk
  • Roza M
    Roza M skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB
    Jag kan bara hålla med om att denna café är överskattat och att de bara ligger bra till.
  • Vaya P
    Vaya P skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB
    God latte. Personal som släpar benen efter sig med intetsägande anleten. Färskpressad apelsinjuice för 45 kr i plastmugg känns b fast bra om vill ta med. Toaletten ofräsch. Nej tack!
    Roza M gillar detta
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB
    Ett väldigt överskatt fik. Skulle köpa bullar, fika bröd till jobbet och de erbjöd mig frysta bullar till samma pris som dagens. Ska jag ställa och tina dem i micron? Nej tack!

Tycker att de borde ansträgna sig till att göra det ett bättre kaffe än vad det är idag. Först då, kanske de kan 5 tårtbitar av mig.
  • Johan S
    Johan S skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB
    Det här är nog stans mest överskattade fik. Trångt, svettigt och otroliga överpriser. Knappt 70 kr för en slätt kopp svart kaffe och en bakelse? 100 kr för kaffe, bakelse och en halv fralla?

Det trevliga namnet och fasaden får en att tro att detta är ett hederligt svenskt konditori med gedigna, hembakade bakverk. I själva verket är det som vilket "7-eleven-hak" som helst, något som det finns 100-tals av i staden.

Nej, turister och andra som är på väg att luras in hit - fortsätt förbi!
    Roza M gillar detta
  • Anna F
    Anna F skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB
    Jag håller med Amanda om att konditoriet är överskattat. Det är svårt att beställa något om man är allergiker eller intolerant för något födoämne, personalen är tämligen blasé och inredningen förlegad. detta café har så mycket potential och med rätt ägare kunde det bli toppen. Men idagsläget knappt godkänt enligt mig.
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB
    Det här va länge mitt favoritkonditori. Jättegoda lattes och en favorit är deras vaniljhjärtan. Det är mysigt att sitta på den övre våningen och titta ner på alla som går förbi på biblioteksgatan. Det här är definitivt ett ställe du kan sitta och hänge på utan att behöva känna dig stressad. Det är en fin, gammal lokal som ger bra stämning.
  • Amanda E
    Amanda E skrev om Wienerkonditoriet på Lidingö AB
    Detta är ett överskattat konditori mitt på fahionabla Biblioteksgatan. Läget är bra, men så är det nog också det enda. Priserna är alldeles för höga, och bakverken är inget utöver det vanlig. När vi var här sist var tallrikarna som bullarna låg på inte rena. Inte trevligt! Personalen är ofta stressad och otrevlig. Finns mysigare ställen att fika på!
    Agnetha L gillar detta

Biblioteksgatan 6, 111 46 Stockholm