Nybrokliniken

nybrokliniken.se
  • BadgeSixYears
Llama 08-509 230 36 Compartir

About company

Välkommen till Nybrokliniken! Vi är en modern tandläkarklinik med ett toppenläge centralt på Östermalm. Hos oss får du ett personligt bemötande och vi använder den senaste utrustningen och behandlingsmetoderna som finns och håller oss ständigt uppdaterade för att erbjuda Dig den bästa vården. De tjänster vi erbjuder är bland...

216 omdömen om Nybrokliniken

Sedan starten hos Reco 2018

Margareta J
Escribió sobre Nybrokliniken

Tycker Nybrokliniken är proffsiga, möts alltid av trevlig personal. Har Andreas som tandläkare kan verkligen rekommendera honom. Jag känner mig trygg och viktig som patient. Har inget mer att önska!

Svar från Nybrokliniken

Vad glada vi blir av att läsa ditt omdöme! Stort tack för de fina orden!

Mats E
Escribió sobre Nybrokliniken

I över 20 år har jag varit patient till Nybrokliniken och tänker fortsätta vara det så länge jag kan. Genom åren har jag genomgått alla sorters behandlingar från enkel årskontroll med borttagning av tandsten till helt nya tandbryggor, kronor och proteser. Man är alltid välkommen av trevlig och tillmötesgående personal som sätter mig som patient i centrum och blir mycket professionellt behandlad av kompetent tandvårdspersonal som är lyhörd och har den senaste moderna utrustningen. Därför får Nybrokliniken absolut högsta betyget av mig. Mats Ekström

Svar från Nybrokliniken

Hej Mats, Tack för det jättefina omdömet! Det är en ära för oss att få hjälpa dig! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Ann-Britt T
Escribió sobre Nybrokliniken

Tycker att Nybrokliniken är proffsig och med ett mycket personligt och trevligt bemötande. Har Kristin Dunard som tandläkare och kan verkligen rekommendera henne som en mycket underbar och proffsig person. Henne och kliniken i helhet kan jag verkligen rekommendera till mina vänner. Mvh Annbritt Tureson

Svar från Nybrokliniken

Tusen tack för de fina orden! Hjärtligt välkommen tillbaka.

Emma B
Escribió sobre Nybrokliniken

Alltid trevligt bemött, snabba svar, bra återkoppling. Professionell behandling, snabb, fin hantering, och alltid vänlig och glad personal.

Svar från Nybrokliniken

Tusen tack, Emma. Va roligt att du är så nöjd!

Ann S
Escribió sobre Nybrokliniken

Jag blir alltid bra bemött och personalen är proffsig.

Peter L
Escribió sobre Nybrokliniken

Kompetent tandvård, mycket trevlig personal, fin miljö! Inget mer att önska!

Svar från Nybrokliniken

Tusen tack Peter för de fina vitsorden!

Mats M
Escribió sobre Nybrokliniken

Blev väl bemött i receptionen. De två tandläkarna jag var hos arbetade bra och man kände sig trygg som patient. De levde upp till mina förväntningar. Jag hade ett akutbesök där man gjorde en quickfix, och ett planerat besök då jag fick en ny krona. Det är en trevlig miljö på Nybrokliniken!

Svar från Nybrokliniken

Tusen tack Mats för det fina omdömet!

Daniel K
Escribió sobre Nybrokliniken

Bemötandet från reception till tandläkare var mycket positivt. Jag upplevde att jag blev lyssnad på, vilket enligt min uppfattning är mycket viktigt som patient. Jag fick svar på alla de frågor som jag hade. Att som patient känna att man är viktig, är betydelsefullt och det var precis det jag kände när var på Nybrokliniken.

Svar från Nybrokliniken

Tusen tack för de fina orden, Daniel! För oss är det självklart att patienten är i centrum och känner sig både sedd och hörd😊

Mimmi W
Escribió sobre Nybrokliniken

Jag blir alltid trevligt bemött i receptionen och Tove är den bästa tandläkaren jag haft!

Evelina Filippa M
Escribió sobre Nybrokliniken

Fantastisk tandläkarmottagning. Rekommenderar starkt Kristin som är himla trevlig och duktig. Blir alltid väl bemött av personal också. Fräscha och trevliga lokaler. Håller egentligen till i Uppsala men skulle aldrig få för mig att byta.

Karl G

Mycket kompetente och Vänliga läkare

Susanne A
Escribió sobre Nybrokliniken

Lätt att boka tid på hemsidan, trevligt och proffsigt bemötande. Alla förväntningar uppnås hos er. Tack!

Jonas T
Escribió sobre Nybrokliniken

Vänligt och proffsigt bemötande. Förväntningarna infriades. Två nya tandkronor.

Margareta E
Escribió sobre Nybrokliniken

Professionellt bemötande på högsta nivå. Personligt och vänligt bemötande. Hög professionell kunskap.

Karin L
Escribió sobre Nybrokliniken

Trevlig och kunnig tandläkare, super nöjd

Elisabeth K
Escribió sobre Nybrokliniken

Trevligt bemötande. Kände mej väl omhändertagen. Kan rekommendera!

Lisbeth S
Escribió sobre Nybrokliniken

Jag var på min årliga kontroll av tänderna och undersöktes och behandlades av min nya tandläkare Andreas, det var toppen. Allt kändes mycket professionellt, lugnt, bra och trevligt. Dessutom gjordes mina tänder rena från tandsten av en jätte duktig och mycket trevlig tandhygienist.

Lena W
Escribió sobre Nybrokliniken

Väldigt bra tandläkare. Dock alldeles för många samtidiga patienter i väntrummet och kö vid receptionen både när jag kom och gick. Ger ett stökigt intryck, lång ifrån den lugna atmosför jag förväntar mig hos en tandläkare.

Alexander R
Escribió sobre Nybrokliniken

Supertrevligt bemötande och avspänd miljö

Jörgen P
Escribió sobre Nybrokliniken

Mycket bra bemötande och proffsig tandvård

Lars S
Escribió sobre Nybrokliniken

Alltid proffsigt bemött. Det känns att man är i trygga händer.

Cathrine C
Escribió sobre Nybrokliniken

Mycket positivt Varmt och omtänksam attityd Bästa ever ! Proffesionellt och informativt och empatiskt Helt otroligt bra!

Erik S
Escribió sobre Nybrokliniken

- Bra bemötande och info. om kommande behandling - Kommande inplantat behandling Enda missen var när jag pga läkarbesök inte kunde omboka en tid per telefon utan måste använda dator pga tidig stängning av kliniken på en fredag.

Evelyn H
Escribió sobre Nybrokliniken

Fick komma snabbt när jag ringde. Bra bemötande.

Pia B
Escribió sobre Nybrokliniken

Bra respons och trevligt bemötande😄

Karin H
Escribió sobre Nybrokliniken

Jättebra bemötande. Följde med Tove från förra kliniken, där jag var jättenöjd. Så även här! Alltid fått bra omhändertagande av mina tänder.

Maria A
Escribió sobre Nybrokliniken

Kompetent personal. Alltid trevliga, förstående och tryggt bemötande.

Christer B
Escribió sobre Nybrokliniken

Vänligt och professionellt bemötande. Jag är mycket nöjd med behandlingen och resultatet och kan verkligen rekommendera denna klinik och speciellt min tandläkare och tandsköterska. / Christer

Oliver M
Escribió sobre Nybrokliniken

5 stars. Excellent service. Betyget talar för sig självt :)

Rune B
Escribió sobre Nybrokliniken

Snabb och effektiv service av kompetent tandläkare.

Riitta Marja S

Proffesionellt och vänligt utmärkt

Fredrik B
Escribió sobre Nybrokliniken

Har alltid blivit väl bemött på Nybrokliniken och förväntade mig heller inget annat vid mitt senaste besök.

Sofia J
Escribió sobre Nybrokliniken

Väldigt trevligt bemötande, både vid tidsbokning och på plats. Jag hade bokat in mig för kontroll och tandblekning. Fick väldigt bra rådgivning.

Magdalena L
Escribió sobre Nybrokliniken

Bra bemötande, man spänner sig välkommen! Lyhörd och kunniga personal.

Gabriella S
Escribió sobre Nybrokliniken

Vilket team av tandläkare och sköterskor! Löste mina problem med gemensamma krafter, så jag inte behövde boka om min resa. Kunniga, säkra, serviceminded! Dessutom en suverän hemsida att boka tider på. Tusen tack!

Svar från Nybrokliniken

Tusen tack Gabriella för det fina omdömet🤗 Skönt att det gick bra med resan👍 Allt löser sig bara viljan finns. /Karla

Barbro W
Escribió sobre Nybrokliniken

Jag har alltid blivit mycket bra bemött på Nybrokliniken. Min tandläkare Torbjörn Johansson går nu i pension. Jag har haft stort förtroende för honom genom alla år, som jag har varit hans patient. Han är så seriös och noggrann.

Chris P
Escribió sobre Nybrokliniken

Jättebra bemötande och de kan sin sak! 8/10 av dem är jättetrevliga och hjälpsamma! Ingen aning om det är dyrt för går aldrig till tandläkaren annars men något högre än FT, så lätt värt det iaf.. 😂

Carina F
Escribió sobre Nybrokliniken

De lyssnar på mig och tar till sig det jag säger. Bemöter mig med respekt. Talar hela tiden om vad som ska hända , är lugna och försiktiga. Jag har en enorm tandläkarskräck men känner ändå ett slags lugn när jag är där. Har fått broar gjorda i underkäken samt ny bettskena har gjorts. Jag är nöjd med det. All personal där ska ha en eloge för sitt trevliga sätt att vara och bemöta mig som kund. Det är aldrig nåt problem när/om jag ringt och undrat eller behövt hjälp med nåt. Toppen.

Svar från Nybrokliniken

Tack kära Carina. Det är en ära för oss att få hjälpa dig och vi gör vårt bästa för att du ska bli av med din tandläkarskräck. Vi ses/Karla

Karin L
Escribió sobre Nybrokliniken

Stor tacksamhet för all hjälp! Fantastiskt duktig och trevlig personal. Har rekommenderat vidare.

Svar från Nybrokliniken

Stort tack Karin för dina fina vitsord. Så roligt att höra!

Leena Irmeli S
Escribió sobre Nybrokliniken

Mkt.trevligt bemötande både vid telefonkontakt o personligt möte med tandläkare Kristin o tandskötetska. Lugn o skön miljö av en som absolut inte gillar att gå till tandläkare, Tack! Rekommenderas. Leena

Lars V
Escribió sobre Nybrokliniken

Bra bemötande och behandling. Tandhygienisten gjorde att bra jobb.

Ellen F
Escribió sobre Nybrokliniken

Jag var mycket nöjd med mina besök och tycker att dom bemötte mig trevligt men framför allt gjorde ett mycket bra arbete! Jag har rekommenderat dom till mina vänner! Jag fick två bryggor under förra året!

Svar från Nybrokliniken

Stort tack Ellen för det fina omdömet. Det är en ära för oss att få ta hand om dig!

Anders S
Escribió sobre Nybrokliniken

En mycket lyhörd tandläkare och det samma gäller tandsköterskan.

Magnus A
Escribió sobre Nybrokliniken

Min nuvarande tandläkare är jättebra till skillnad mot min förra som jag hade på Nybrokliniken.

Robin W
Escribió sobre Nybrokliniken

Trevligt bemötande - bra resultat - rent & snyggt :)

Peder H
Escribió sobre Nybrokliniken

Ett toppenbemötande! Kristin och hennes tandsköterska var mycket trevliga och proffsiga! Jag kommer att börja gå till Kristin regelbundet.

Karin Ingegerd L
Escribió sobre Nybrokliniken

Trevligt bemötande av alla. Över förväntan bra behandling av en mycket duktig tandläkare dr. Reigo. Hygiensköterskan gjorde en mycket bra behandling. Stort behov av hjälp för mitt dåliga tandstatus och fortsättning följer. Har också rekommenderat kliniken för alla. Tack!

Svar från Nybrokliniken

Åh, va roligt för oss att höra. Tack snälla Karin för de fina vitsorden. De värmer! Vi ses/Karla

Elin A
Escribió sobre Nybrokliniken

Jag var där första gången och fick ett jättebra bemötande av både tandhygienist och tandläkare. Jättenöjd! Mvh elin.

Gudrun Ulfsdotter K
Escribió sobre Nybrokliniken

Trevlig stämning och mycket kompetenta tandläkare. Har gått hos dem eller föregångare till dem i 25 år!

Svar från Nybrokliniken

Tack Gudrun för att vi fått äran att hjälpa dig i alla dessa år🤗

Tomas E
Escribió sobre Nybrokliniken

Varit kund i mer än 20år, vilket torde vara ett gott betyg både avseende tandläkaren och tand hygnist