Alla kategorier Övrigt Stockholms län Nynäshamn Nynäshamns båtservice

Nynäshamns båtservice

nynäsvagen 1a, 149 30 Nynäshamn — Visa karta

Nynäshamns Båtservice

Vi arbetar runt om i hela Stockholms län.

Vi kan erbjuda allt från recond, polering, vaxning, bottenmålning

till slipning av teakdäck och reparationer av plastbåtar samt motorservice.

Läs vad 4 kunder tycker om Nynäshamns båtservice

• Stefan F
    Stefan F skrev om Nynäshamns båtservice
    VARNING!!!
    Nynäshamns Båtservice är ett företag som inte existerar, i verkligheten (allabolag.se). På vår båtmotor, som nu är förstörd, visade det sig att arbete som fakturerats inte utförts. Dessutom skapades fel så att vi skulle tvingas anlita mer hjälp. Betalning för extra arbeten skulle swishas direkt. Men kvitton, som skulle skickas senare, skickades aldrig.
    Anlitar man Nynäshamns Båtservice, är det bara för att kasta bort pengar. Om man inte anlitat av den anledningen, är det bara Polisanmälan som gäller. Läs mer
    Sam B, Andrès A gillar detta
  • Andrès A
    Andrès A skrev om Nynäshamns båtservice
    Varning!!
    Anlitar ni Mikael på Nynäshamns Båtservice så kan ni räkna med att få sämsta tänkbara service!
    Har tidigare lämnat en positiv kommentar då jag faktiskt var nöjd med ett jobb men sedan tog det stopp.
    Tog ledigt från jobbet efter att Mikael själv bestämt dag för reparation av våran båt men han dök aldrig upp samt återkopplade aldrig och det gick inte att nå honom. Tänkte försöka hitta en annan dag då jag var i behov av att få motorn lagad och vi bestämmer ytterligare en dag. Han dök självklart inte upp och som tidigare så kunde man inte få tag i honom. När jag väl får tag i honom så låter han helt ovetande om att vi ens bestämt en dag och sedan lägger han på och återkopplar inte.

Otroligt oseriös mekaniker som definitivt inte ser till kunden bästa.
    Jag förlorade en semesterdag helt i onödan pga denna idiot!!

Med andra ord. Har ni gott om tid och gärna väntar på någon som varken dyker upp eller återkopplar så tycker jag att ni kan anlita honom, om inte så rekommenderar jag er att aldrig anlita detta företag. Läs mer
    Sam B, Stefan F gillar detta
  • Jan H
    Jan H skrev om Nynäshamns båtservice
    Akta Er för detta företag. Hos mig skulle han sätta upp en avgasbälg och kolla övriga bälgar. Andra sidan på bälgen (som han påstod sig ha kollat) lossande på en gång. Dessutom sabbade ha växelvajern så att växeln liggar fast i framläget. Några delar ligger kvar på marken.
    Sen lekte han "katt och rätta leken" med mig i två veckor, lovade minst fyra gånger komma och fixa på garantin men dök aldrig upp. 3000 kronor åt helvete samt kommer säkert betala mycket mer för den som skall sätta upp bälgen samt laga det som han förstörde.
    Mer om det:
    https://www.maringuiden.se/forum/topic/88450-båttmekaniker-sabbade-mitt-drev/ Läs mer
    Sam B, Stefan F, Andrès A gillar detta
  • Sam B
    Sam B skrev om Nynäshamns båtservice
    Akta er för detta företag! Själv anlitade jag dem förra året. De åkte till min båt för att utföra en vinterkonservering, efter kontroll av arbetet så insåg vi ganska snabbt att dom i princip inte gjort någonting alls. Det kostade dessutom kring 10tkr. Pengar som jag förmodligen aldrig kommer att se igen. Läs mer
    Stefan F, Andrès A, Jan H gillar detta