Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Odenplans Thaimassage

Odenplans Thaimassage

Vidargatan 9, 113 27 Stockholm — Visa karta

Vägbeskrivning: Från T-Odenplan väljer du utgång Karlbergsvägen och gå några få steg ner till Norrtullsgatan (första gatan) där du svänger in. Första tvärgatan på vänster sida är den lilla Vidargatan.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 4 kunder tycker om Odenplans Thaimassage

• Isabell T
    Isabell T skrev om Odenplans Thaimassage
    Jag har varit på många thaimassagesalonger i stan och den här är inte ens kvalificerad som massage. Gick på parmassage med min fästman som "på skoj" blev tagen mellan benen. Hennes kollega som masserade mig skrattade då och sa "nej nej inte så" och smiskade henne på rumpan. Jag vet inte om det ska föreställa eggande för vissa men vi kände oss mest förundrade och förnärmade. Otroligt oseriösa som mest skrattade och pratade sig igenom massagen. Och själva massagen - om man gillar att få massage av fötter och armbågar är det perfekt. Men vill man ha en avslappnade och skön stund är det inte rätt ställe att gå till.
  • Björn W
    Björn W skrev om Odenplans Thaimassage
    Trevliga lokaler, riktigt fräscht. Mkt trevligt bemötande (lite skön humor)
    Väldigt bra massage till rimligt pris , en av de absolut bästa thaimassagerna jag har varit på!
  • Pascal A
    Pascal A skrev om Odenplans Thaimassage
    Trevlig salong, glad massör som bara pratande engelska, verkade erfaren och lugn. När träningsvärken släpper lär rygg och axelparti må riktigt bra!
  • Roger A
    Roger A skrev om Odenplans Thaimassage
    Jag har varit på odenplans thaimassage två gånger och det har varit superbra båda gångerna. Jag kommer att fortsätta gå dit. Nu har jag testat två av massörerna och de värkar vara minst 4 tjejer men båda har varit mycket bra och alla är trevkliga där Det kan jag intyga.De masserar värkligen bra. Jag har bara testat oljemassage men nästa gång ska jag testa thaimassage som är utan olja så just nu kan jag inte säga hur den är men den är säkert bra den ochså. Kan man det ena kan man det andra brukar jag tänka. Jag tycker ochså att det är bra att det är så nära tunnelbanan och att man får kaffe efteråt.
    Lena G gillar detta

Vidargatan 9, 113 27 Stockholm