Alla kategorier Dator Västra Götaland Göteborg Oderland Webbhotell AB

Oderland Webbhotell AB

Östra Hamngatan 50B, 411 09 Göteborg — Visa karta

Oderland webbhotell, webhotell har funnits sedan 1998. Skapa din hemsida med vårt enkla program. Har du redan en hemsida kan du förvara den hos oss. Beställ ett unikt domännamn till din hemsida och e-post. Vår styrka på Oderland webbhotell, är vår

Läs vad 24 kunder tycker om Oderland Webbhotell AB

• Conny H
    Conny H skrev om Oderland Webbhotell AB
    Driftsäkert, snabb och hjälpsam support m.m. Rekommenderas!
  • Håkan E
    Håkan E skrev om Oderland Webbhotell AB
    Mycket snabb och bra service! Kompetenta och sjyst bemötande.
  • Patrik G
    Patrik G skrev om Oderland Webbhotell AB
    Rekommenderar varmt Oderland! Är supernöjd. Supporten är snabb, trevlig och alltid hjälpsam. Bytte till Oderland och det har jag aldrig ångrat. +++++
    Jack O, David M gillar detta
  • Marc A
    Marc A skrev om Oderland Webbhotell AB
    Deras tjänsteutbud är som sämst väldigt bra och vi har använt deras tjänster i många år nu utan avbrott eller strul. Det som gör Oderland till ett företag utöver det vanliga är deras fantastiska service och hos Oderland möts man av lyhörda människor som förstår din situation. Bland de bästa företag jag har haft att göra med.
  • Pontus K
    Pontus K skrev om Oderland Webbhotell AB
    Har haft dom i flera år, och har väl egentligen aldrig sett en fördel med att ha dom. Dom är inte nödvändigtvis sämre än många andra, men inte bättre heller. Att logga in på webmail i mobilen fungerar jättedåligt. Går inte att navigera. Spam filtrena i emailen fungerar inte alls bra... har hundratals mails i veckan som jag klassar som spam, och då säger dom till mig att logga in på en annan del av deras system och fylla i adress för adress....det tar timmar att knappa in 100 tals mailadresser, borde finns en knapp som säger "blockera avsändare" istället eller en bättre fungerande skräppostmapp.
    Sen att ha 3 olika inloggnings sidor för olika saker på sidan blir också ganska omständigt. istället för att ha en samlad portal där man finner allt man behöver. Men plus för snabba svar på supporten.
  • Axel R
    Axel R skrev om Oderland Webbhotell AB
    bytte till oderland för några år sen. Sedan dess har jag flyttat över alla jag jobbar med till oderland. Bra service och tjänster till ett vettigt pris.
    David M gillar detta
  • Emric M
    Emric M skrev om Oderland Webbhotell AB
    Vill ge en extra shoutout till kundsupporten. Tydliga och trevliga svar på under 5min även för mer tekniska problem! :)
  • martin k
    martin k skrev om Oderland Webbhotell AB
    Supernöjd rekommenderas verkligen!
  • My P
    My P skrev om Oderland Webbhotell AB
    Alltid trevliga och hjälpsamma. Bra tjänster och kan rekommendera Oderland!
  • Stellan S
    Stellan S skrev om Oderland Webbhotell AB
    Alltid lika snabba och tillmötesgående
  • Linda J
    Linda J skrev om Oderland Webbhotell AB
    Oderland har världens bästa Support!
    Egentligen funkar allt med Oderland bra, men ibland gör jag saker som jag inte borde och då blir det lite tokigt. Då är Oderland där snabbt som blixten och rättar till mina misstag. Även på kvällen efter kontorstid är de där och fixar.
    Bara älskar Oderland och deras support. Rekommenderar Oderland till alla.
  • Norbert J
    Norbert J skrev om Oderland Webbhotell AB
    Onödigt nitisk support med bristande förmåga till rationellt tänkande.
    Men bättre än one.com som inte har telefonsupport över huvud taget.
  • Jeanette N
    Jeanette N skrev om Oderland Webbhotell AB
    super bra och snabbt, problemet är löst!
  • Mikael B
    Mikael B skrev om Oderland Webbhotell AB
    Bra support och vänligt bemötande och det även på udda tider.
  • Michael O
    Michael O skrev om Oderland Webbhotell AB
    Har haft Oderland som leverantör i 5-6 år nu, efter strul med min gamla leverantör.
    Det är inte ofta man behöver kontakta deras support, allt fungerar oftast kanon. Men dom 2 gånger, jag behövt support, har dom svarat underbart snabbt! En stor eloge till personalen på supporten för snabbt och vänligt bemötande!
    Jag älskar när företag levererar det dom lovar :)
  • Andreas S
    Andreas S skrev om Oderland Webbhotell AB
    Snabbt, stabilt och grym kundtjänst som alltid är behjälplig!
  • Anders E
    Anders E skrev om Oderland Webbhotell AB
    Oderland är snabbt, bra och kul!
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Oderland Webbhotell AB
    Tack Erik Ellsinger för all din hjälp!
  • Mira L
    Mira L skrev om Oderland Webbhotell AB
    Har använt Oderland i mer än 14 år och aldrig haft problem. Utmärkt service och support. Bra tjänster. Stabilt och driftsäkert.
  • Fredrik H
    Fredrik H skrev om Oderland Webbhotell AB
    Utmärkt! Jag har varit kund i över 10 år. Rekommenderas varmt!
  • Eric
    Eric skrev om Oderland Webbhotell AB
    Återigen har gänget på Oderland hjälp oss med fantastisk support!!! Denna gång med hjälp att få igång vår hemsida efter haveri. De är proffsiga och har STORT tålamod med oss som inte är proffs. Vi rekommenderar dom verkligen.
  • Lars L
    Lars L skrev om Oderland Webbhotell AB
    Bra tjänster. Stabilt och driftsäkert. Utmärkt service och support. Har använt Oderland i mer än 10 år och aldrig haft problem.
    Lars Erik för Mariefreds Båtklubb
  • Santos C
    Santos C skrev om Oderland Webbhotell AB
    Varit kund hos Oderland i över tio år och är fortfarande djupt imponerad av deras support! Ett riktigt serviceföretag!
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Oderland Webbhotell AB
    Medan jag har domänerna hos en annan leverantör så låter jag Oderland hantera mina behov av webbhotell och det gör de alldeles utmärkt och man ofta bra support.

Östra Hamngatan 50B, 411 09 Göteborg