Odla.nu

• BadgeFiveYears
13 529
4.4
Till webbshopen Dela

Vi älskar odling! Sedan 1998 har vi levererat hem växter till alla odlingsintresserade runt om i Sverige. Alla våra växter drivs upp eller mellanlandar i vårt nybyggda växthus i Kristianstad. Här vattnas, rensas och kontrolleras växterna noggrant av odlingsteamet flera gånger om dagen. Väljer du att handla från vår e-handel...

13529 omdömen om Odla.nu

Sedan starten hos Reco 2020

Elisabeth H

Bra produkter, snabb leverans.

Corinna M
Skrev om Odla.nu

Fint packat och friska växter, mycket nöjd.

Ulf N
Skrev om Odla.nu

Snabb lev fina plantor som tyvärr frös ihjäl (-5 ) men ingen skugga skall falla på odla

Susanne S
Skrev om Odla.nu

Fina växter, bra förpackning o snabb leverans.

Evy A
Skrev om Odla.nu

Väldigt dåliga blommor dom bara vissnar tyvär 3sticklingar pelargon 1 årets pelargongon

Ann W
Skrev om Odla.nu

Köpte sticklingar av flera slag. De kommer i smarta plastförpackningar👍🏻. Viktigt dock att hämta på posten direkt vid avisering Det gick några dar innan jsg hämtade ut och då mådde de inte så bra. Men odla. Nu skriver det vidbeställning. Ann😃

Catharina S

Känns pålitligt! Köpte Appelblossom pelatgonskott.. Mycket väl paketerat! Bra kvalitet på skotten! Handlar gärna därifrån igen. Rekommenderar även till bekanta!

Olle S
Skrev om Odla.nu

När frakten av några fröpåsar kostar 119kr så avstår man att handla och vänder sig till den lokala trädgårdshandeln .

Svar från Odla.nu

Hej Olle, tack för din feedback. Vi beställning av fröpåsar som vi skickar som brev kostar frakten för närvarande 25:-. 119:- är priset för hemleverans av paket. Hör gärna av dig till kundtjänsten på info@odla.nu så kan vi hjälpa dig med din beställning. Ha en trevlig dag! Kundservice Odla.nu

Åsa I
Skrev om Odla.nu

Fina varor och snabb leverans.

Eeva K
Skrev om Odla.nu

Lätt att handla, snabb leverans. Väl packade varor. Mycket nöjd ,kommer att rekommendera till mina vänner.

Carina Monika Helén A

Snabb leverans och lätt att navigera på hemsidan

Johan L
Skrev om Odla.nu

Bra och snabb service! Trevligt bemötande av kundservice!

Catharina B

Det var väldigt smidigt att beställa via Odla.nu. Enkelt och många fina prifukter att välja på. Fick fel växter vid min beställning, men vilken fantastiskt fin service jag fick. Och de växter som jag skulle ha, kom oerhört snabbt. Är väldigt nöjd med Odla.nu och kan varmt rekommendera dem.

Kjell A
Skrev om Odla.nu

inte super men ganska bra så lägger till några fler tecken, barncancerfonden är ett bra ändamål

Torsten T
Skrev om Odla.nu

Snabb leverans,bra utbud. Jag har beställt tidigare och alltid varit nöjd.

Maud S
Skrev om Odla.nu

Bra förpackat. Skulle vilja att färgen står på lappen på pelargonerna,så man vet när de skall sättas i lådor. Annars inget att klaga på.

Lotta B
Skrev om Odla.nu

Både att handla och förpackningen var smidigt och jättebra. Hade höga förväntningar som delvis möttes. Tyvärr dog två av sex plantor ganska omgående efter ankomst (två av tre i samma sort), så de måste ha varit dåliga vid sändning från er. Det var en besvikelse, men i övrigt mycket nöjd!

Svar från Odla.nu

Hej Lotta, tack för din feedback. Vid reklamationer av växter kontakta gärna omedelbart kundtjänsten på info@odla.nu så kan vi hjälpa dig där. Ha en trevlig dag! Kundservice Odla.nu

Inga P
Skrev om Odla.nu

Jag är nöjd 😊 fina blommor Levererades snabbt.

Maria Daisy P

Bra service. Bra priser Det som jag beställde kom i tid

Mats L
Skrev om Odla.nu

Bra förpackade växter och inkluderade tips.

Ulla W
Skrev om Odla.nu

Bra utbud på fröer och växtnäring. Även ett enkelt tråg till fukthållande matta hittade jag. Mina små tomatplantor klarade sig tack vare den när jag var bortrest 4dagar

Lars G
Skrev om Odla.nu

Snabb o bra hantering av köp och garantiärende

Solvig P

JAG ÄR BELÅTEN. SKOJ MED NYA VÄXTARTSFRÖN

Tyrone A
Skrev om Odla.nu

Fick fina sticklingar av pelargoner

Britta-Kajsa R

Väldigt bra produkter och snabb leverans

Inga-Lill L

Tycker dom är mycket bra,snabb leverans! Bra att följa dom!

Sofia E
Skrev om Odla.nu

Bra paketerat och bra leverans

Ester Ann-louice H

Har alltid gett mig vad jag har förväntat.Snabba leveranser.

Alexander B

Tidigare riktigt bra. Men senaste beställning skickades inga varor och de vill ändå ha betalt, konstigt.

Svar från Odla.nu

Hej Alexander, hör gärna av dig till kundtjänsten på info@odla.nu så kan vi hjälpa att reda ut vad det var som hände. Ha en trevlig dag! Kundservice Odla.nu

Marina B
Skrev om Odla.nu

Bra produkter jag har handlat under många år. Jag gillar barrotade perenner 💗

Inger Margaretha N

Bättre "förr", när man kunde ringa in ordern... Alltid ngt strul.

Solbritt Benita B

Fina små plantor kommer välpaketerade.

Susann S
Skrev om Odla.nu

Bra och snabb leverans. Hittade fröer som inte finns på många andra sidor.

Anita J
Skrev om Odla.nu

Lätt och snabbt. Hittade vad jag behövde. Snabb leverans.

Ann-Katrine N

Bra respons från kundtjänst, fick varorna snabbt. Enda negativa är att på en del fröpåsar står texten på engelska eller annat utländskt språk..inte på svenska! Svårt när man inte är så duktig på engelska!

Monica W
Skrev om Odla.nu

Har handlat många gånger från Odla .Snabb leverans och en enda gång misslyckats.En ros som inte ville. Alla andra gånger jättebra.

Monika G
Skrev om Odla.nu

Allt fungerade bra med leveransen. Nu börjar bladen komma upp o om ett par veckor räknar jag med första skörden

Evy I
Skrev om Odla.nu

Mycket dåligt Fick pelargoner som var helt vissna ock gula Dom var dyngsura av vatten Vi ll ha återbetalning men dom svarar inte på tel o meil Mvh Evy Ivarsson

Svar från Odla.nu

Hej Evy, vad tråkigt att du inte var nöjd med ditt köp. Kontakta oss gärna på info@odla.nu så kan vi hjälpa dig med din reklamation. Kundtjänsten har inget telefon och det är ovanstående mailadress som gäller. Ha en fortsatt trevlig dag! Kundservice Odla.nu

Malin Elisabeth G

Nöjd. Inget wow och inget dåligt. Fick det jag betalade för.

Helena S
Skrev om Odla.nu

Enkelt att handla och snabb leverans

Carina L
Skrev om Odla.nu

Mycket bra. Snabb leverans. Fröerna har grott och Dahlinan växer.

Jonas G
Skrev om Odla.nu

Enkelt och snabbt.. inga konstigheter..👌

Elsa Margareta E

Helt nöjd med blomskotten.snabb leverans.

Elsie C
Skrev om Odla.nu

Köpte 6 st Cascade hängpelargoner, var lite orolig för frakten men dom var otroligt fina och välförpackade. Jag är mycket nöjd och kommer att fortsätta handla hos Odla.nu

Jeanette B

Fina sticklingar Snabb leverans

Åsa S
Skrev om Odla.nu

Växterna har varit i bra skick, hemsidan lite rörig, dyrt porto.

Sofia Anna Kristin E

Fina sticklingar man beställer och snabb och bra service

Hanne F
Skrev om Odla.nu

Jättenöjd❣️snabb leverans och fina planter.kommer att fortsätta att handla hos er Mvh Hanne

Birgitta A
Skrev om Odla.nu

Enkelt att beställa det var bra översikt på varorna. Levererades utan problem. Har köpt Million Belle sticklingar och dem ser bra ut

Berit S
Skrev om Odla.nu

Snabb leverans. Trädgårdspallen jag köpte var stadigare än den jag hade innan. Berit