Läs vad 506 kunder tycker om Odla.nu 2

Lätt att beställa. Snabb leverans
  • 2021-01-20
    Köpte fröer! Fanns SÅ många att välja på - köpte nog lite för många är jag rädd för,,, haha! Bra priser också! Kunde dock varit fri frakt för en lägre köpesumma med tanke på att fröer inte väger så mycket.
  • 2021-01-20
    Sajten var lätt att hitta i. Jättebra att det går att betala med
    Swish. Snabb leverans.
  • 2021-01-20
    Senast var det blandade fröer jag beställde och helt nöjd. Har tidigare under många år vid upprepade tillfällen beställt plantor av olika slag och dessa har varit av förväntad kvalitet, har aldrig blivit besviken hittills så jag har rekommenderat odla.nu även till andra!
  • 2021-01-20
    Jag köpte fröer och de kom snabbt och bra
    Har handlat tidigare och det var också bra
  • 2021-01-20
    Jag har köpt olika fröer och de har kommit snabbt. Jag har också ställt ett par frågor och fått klara och tydliga svar, utan dröjsmål.
  • 2021-01-20
    Snabb leverans, stort utbud och prisvärt.
  • 2021-01-20
    Har köpt växtbelysning och det fattas delar har försökt ringa dom men de hänvisar till Mail som de inte svarar på tycker att en stor firma skulle vara mer rädd om sina kunder rättar de inte till detta kommer jag aldrig att handla där
  • 2021-01-20
    Jag köpte trädgårdshandskar med klor. Varan levde upp till förväntningarna. Smidig betalning. Leverans enligt uppgifter på hemsidan. Sammanfattning - nöjd.
  • 2021-01-20
    Jag har köpt både barrotade perenner och fröer, alltid med snabb frakt och väl förpackade växter. Vid något tillfälle har en rot varit skadad, men efter att ha ringt kundtjänst skickade de en ny rot. De håller en hög kvalitet, och har dessutom bra tips på sin hemsida!
  • 2021-01-19
    Billiga fröer med stort utbud.
  • 2021-01-19
    Jag köpte grönsaks o blom fröer. Tyckte det var bra beskrivning på fröerna och snabbleverans. Kommer att beställa mer framöver.
  • 2021-01-19
    Köpte fröer och krukor. Bra leveranstid och nöjd med varorna! ☺️
  • 2021-01-19
    Jag hade rätt lätt att hitta de fröer jag sökte så det var bra.
    Dock rätt sur eftersom det hela tiden lockades via en ikon om 10% rabatt på köpet om man fyllde i lite uppgifter och så. Jag gjorde allt det men priset ändrades inte. För mej var det ändå en femtiolapp det hade gjort på priset....
  • 2021-01-19
    Nöjd! handla där är en fröjd.
    Odlingslådan Harvy för hydroponisk odling + diverse grönsaksfrön

Smidigt att beställa på hemsidan, bra valmöjligheter för betalning. Snabb leverans.
  • 2021-01-19
    Billiga och bra fröer. Snabb leverans.
  • 2021-01-19
    Fungerade bra, rätt vara till rimligt pris. Snabb leverans.
    Frön
    Positivt bemötande
    Förväntning: få de frön jag beställt
    Snabb leverans till rätt adress
    30+ fröpåsar.

Snabb leverans, tydlig hemsida, bra pris.
  • 2021-01-19
    Bra fröna kom snabbt och det var hyggligt lätt att hitta på hemsidan. Nu väntar jag på att fröna skall sättas ( av mej) och att de skall gro. Hoppas på en god skörd!
  • 2021-01-19
    Köpte fröer men det visade sig att jag fick en vara som jag inte beställt. Fast det var verkligen inga problem, fick den som jag beställt senare utan mankemang. Fick behålla den felaktiga varan.
  • 2021-01-19
    Har beställt fröer och material för sådder från odla.nu. Tycker att de är snabba med leveranser och tydliga i kommunikationen.
    Upplevelsen var genomgående bra.
  • 2021-01-19
    Beställt både fröer och växter vid flera tillfällen.
    Snabb och bra service.
  • 2021-01-19
    Köpte växtbelysning. Bra bemötande av företaget, snabb leverans och var nöjd.
  • 2021-01-19
    jag köpte fröar och var mycket belåten med leveransen (mycket snabbt) och med priset.
    Det största hindret är att man kan inte ändra en beställning i kundvagn utan jag måste ta bort en vara och leta upp den på nytt och beställa. t.ex. har jag pga misstag beställt 2 ggr. samma fröer och ville ta bort en, men det gick inte. Det är något som kunde förbättras.
    I övrigt är jag mycket nöjd och kommer att beställa igen och även rekommendera er.
  • 2021-01-19
    Inget som sticker ut. Bra produkter. Levererar snabbt. Helt ok.
  • 2021-01-19
    Frön mycket snabb service ock bra bemötande
  • 2021-01-19
    I stort sett är ni bra men inte på hantering av återskick där kan ni underlätta genom att skicka med en returfraktsedel, vet att ni har så att man inte ska skicka tillbaka levande växter. Vidare så står det i erat mail om att kan odla tomater gurka nu i er hydoponiska odling men man kan inte läsa om det någonstans vad jag kan se mycket dåligt
  • 2021-01-19
    Jag , som ofta förr, hade betällt frö genom webshoppen. Fick den snabbt och utan problem; aldrig haft problem med Odla.nu, alltid varit smidigt.
  • 2021-01-19
    Jag köper framförallt blomsterfrö, men även grönskaksfröer. Till julen köper jag amaryllislökar. Jag är väldigt nöjd med leverans och betalning via klarna, det är smidigt. Jag har alltid upplevt att de frön jag beställt når upp till förväntad grobarhet. Är nöjd med sortimentet och handlar ofta till rabatterade priser och tycker priserna är bra.
    Birgitta T
  • 2021-01-19
    Har mestadels köpt fröer. Gillar de låga priserna och ibland fria fraktkostnaden som odla.nu har och har därför prioriterat dom.
    Hej
    Nu köpte jag lite fröer som ska sättas snart.
    Jag handlade ju på nätet så nått bemötande kan jag väl inte ge.
    Alltid kul att få post med frön så förväntningarna uppfylldes ganska fort.
    Har handlat i många år av er, så jag återkommer väl senare i vår.
  • 2021-01-19
    Bra pris och snabb leverans. Vid en tidigare beställning uppstod dock problem med en retur som blev både besvärlig och kostsam för mig. I slutänden löste det sig ändå vilket gör att jag fortsatt handla från odla.nu
  • 2021-01-18
    Hej köpte tre sorter tomat frö körsbär tomat.jag.är.mycket nöjd mycket frö i varje påse och snabb leverans toppen jag är mycke nöjd.Mvh Mario.
  • 2021-01-18
    Snabba leveranser med kvalitet!
  • 2021-01-18
    Köpte frön sist har även beställt odlingstillbehör tidigare och frön.
    Ja produkterna va av bra kavilite och fick det jag förvänta mig.

Bra service och väldigt bra leverans som gick snabbt. Enkel hemsida att hitta på och bra utförliga beskrivningar och tips pp odling.
  • 2021-01-18
    Köpte frö, snabb leverans. Köpt av er förut. Har bra varor.
    Bra snabb leverans. Kan rekommendera
  • 2021-01-18
    Bra utbud, snabb leverans, inget att klaga på!
  • 2021-01-18
    Lätt och smidigt blev inspirerad att odla kronärtskockor genom Odla.se.
    Frö,
    Det var inget direkt kontakt
    Helt OK och viktigt att det går att få saker hemskickad
  • 2021-01-18
    Har köpt olika fröer. Är nöjd.
  • 2021-01-18
    Snabba leveranser oavsett säsong, om något blivit fel ordnar de till detta till full belåtenhet.
  • 2021-01-18
    Stort utbud av fröer och växter. Inga problem.
  • 2021-01-18
    Köpte ett hydroponiskt odlingskit.
    Beställde utan problem på nätet.
    Fick det jag förväntade mig.
    Snabb leverans
  • 2021-01-18
    Det är dåligt att inte kunna ändra på min order när jag bad om d et.
  • 2021-01-18
    Jag köpte olika fröpåsar.
    De kom fort och inget fattades.
    Mina förväntningar bekräftades.
  • 2021-01-18
    *Jag är en gammal till ålder och kund och
    har fått bra växter och frön
    * Med få undantag av clematis är allt bra fortfarande
    * Gillar utbudet, särskilt ekologiskt/organiskt
    * beställde på nätet
    * snabb leverans
  • 2021-01-18
    Blombelysning. Den motsvarande inte mina förväntningar och jag ska skicka tillbaka den. De verkar inte ha fria returer så jag kommer nog leta efter produkterna hos andra leverantörer framöver.
    skrev om Odla.nu

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte