Odla.nu

• BadgeFiveYears
13 646
4.4

About company

Vi älskar odling! Sedan 1998 har vi levererat hem växter till alla odlingsintresserade runt om i Sverige. Alla våra växter drivs upp eller mellanlandar i vårt nybyggda växthus i Kristianstad. Här vattnas, rensas och kontrolleras växterna noggrant av odlingsteamet flera gånger om dagen. Väljer du att handla från vår e-handel...

13646 omdömen om Odla.nu

Sedan starten hos Reco 2020

Aino Rita Mariane E

Supernöjd med det jag beställt. Bra kvalitet 👌

Åsa J

Leverans tid helt okej. Bra förpackade växter alla var i bra skick. Helt nöjd 👍

Linda W
Wrote about Odla.nu

kul, härligt:med våren,odlingen blir nog klar i sommar.

Anna K

Bra utbud , snabb leverans , bra produkter

Maria N
Wrote about Odla.nu

Det var inte så mycket att välja på, inte som det var för flera år sedan.

Lars Erik A
Wrote about Odla.nu

Köpte perenner och änglatrumpeter. Allt packat omsorgsfullt. Bra priser.

Eija V
Wrote about Odla.nu

Alltid bra och snabb servis , bra och snabb kundkontakt :)

Yngve Henry I
Wrote about Odla.nu

Vi fick en kartong med åtta pelagoner som nu växer på balkongen som vi ser att de ska bli fina

Carola S
Wrote about Odla.nu

Jag beställde 5 plantor av 3 olika sorters nejlikor. Förväntade mig att få plantor som kommit upp några cm. Till min förvåning kom det stora, fräscha plantor i full blom, fantastiskt! men kanske blir det lite jobbigare för plantorna att rota sig bra, samtidigt som de blommar för fullt…..men jag får väl fjäska lite extra för dem så ordnar det sig. Plantornas var jättefina och omsorgsfullt packade!

Pernilla G
Wrote about Odla.nu

Fina växter, bra packat! Kommer handla därifrån fler gånger

Malin N
Wrote about Odla.nu

Lätt att beställa. Snabb leverans. Och jag fick dessutom en fröpåse i bonus pga kort datum. Bra tycker jag.

Marika Elvira Piccoletta C

Plantorna var väl förpackade och i gott skick, om än lite torra. Jag planterade om dem dagen efter och hoppas att de tar sig.

Leif U
Wrote about Odla.nu

Okej får väl handla fler gånger för få koll

Inger S
Wrote about Odla.nu

Mycket snabb service och oerhört fina produkter.

Patrik E
Wrote about Odla.nu

Beställde 23-4 fick mail att de skickats 25-4 det är idag 8-5 2024 inga frö!! Förra gånfen tog det 16 dagar och flera av påsarna hade bäst före 6 månader kvar tobaksplantor kommer med 3.500 frö bortkastade pengar

Svar från Odla.nu

Hej Patrik, tack för dina synpunkter. Kontakta gärna kundtjänsten på info@odla.nu om du har frågor angående din beställning så kan vi hjälpa dig där. Ha en trevlig dag! Kundservice Odla.nu

Marie A
Wrote about Odla.nu

Smidigt och enkelt. Skulle vilja ha lite mer information om den eller de växter som man köper.

Bengtsson G
Wrote about Odla.nu

Räcker det inte med att jag har givit ODLA det betyg jag tycker att de skall få.

Karin H
Wrote about Odla.nu

Mycket enkelt att beställa varorna. Jag hade inga förväntningar, eftersom det var första gången jag beställde ifrån dem. Växterna var precis som jag hade räknat med, eftersom det är i början av året. Det tar ju tid innan växterna blir fullt utvecklade. Beställde fuchsia och petunia.

Suzanne N
Wrote about Odla.nu

Jag är väldigt nöjd. Bad om att få leveransen uppskjuten 1vecka och det gick bra. Växterna var fina vid leveransen. Jag köpte två blyblommor.

Celia H
Wrote about Odla.nu

Alltid fina plantor och fröer, smidiga leveranser, rekommenderar varmt

Sirkka M
Wrote about Odla.nu

helt till belåtenhet, vararna levereras som lovat och alla växter hade utmärkt kvalitet

Susanne O
Wrote about Odla.nu

Enkelt att skicka efter, snabb leverans och inga problem.

Claes L
Wrote about Odla.nu

Plantorna var ställda upp och ner så växterna hade böjt sig och börjat växa mot krukan, så den såg ut som ett upp och nedvänt U

Pär-Anders J
Wrote about Odla.nu

Har handlat några gånger och det har varit bra varje gång.

Maria G

Väldig fina plantor 🌱. Snappat leverans. 📦

Hans-Georg A
Wrote about Odla.nu

Trodde nog att dem skulle vara större men hoppas att jag lyckas få ut några fina blommor 🌷

carina a
Wrote about Odla.nu

Köpte sötpotatisplantor. De ser fina ut.

Anne-louise S
Wrote about Odla.nu

Har handlat hos Odla i många år och aldrig blivit besviken Växterna är omsorgsfullt packade så de är hela och fina när de kommer fram

Helene A
Wrote about Odla.nu

Det fungerar bra att handla av Odla. Växterna mår bra när de kommer fram, jag har fått det jag har beställt och det är snabb och tydlig leverans. Det gäller att vara alert om det är vissa växter man är intresserad av, de kan försvinna rätt snabbt (ta slut), tex tomatplantor som jag har köpt. Mina förväntningar har infriats, en ska som är positiv är att det finns andra sorter än i de stora butikskedjorna, roligt! Bra upplevelse over all, jag kommer att fortsätta handla hos Odla.

Barbro S
Wrote about Odla.nu

Fin planta och snabb leverans!

Leif S
Wrote about Odla.nu

Bra och billigt snabb leverans bara +

Patricia Ann S
Wrote about Odla.nu

gick väldigt smidigt . Har köpt frö flera gånger och varit nöjd. Köpt 2 ängle trumpeter och en var väldig fin, men den andra hade en snigel med sig. Planten repa sig nog.

Marianne L
Wrote about Odla.nu

Leveransen kom som lovat.Fina plantor.

Camilla J
Wrote about Odla.nu

Beställde sparriskronor som redan dagen efter plantering sköt fina skott. Snabb leverans.

Lilian N
Wrote about Odla.nu

Lätt att hitta det man söker. Bra priser och snabb leverans

Dan A
Wrote about Odla.nu

Snabb leverans av lite ovanliga växter till vårt inglasade uterum, citrus, lager, passionsfrukt och fikon. Alla växter kom väl emballerade och med mycket bra kvalitét.

Matilda S

Snabb leverans och jättefina buskar. Nöjd helt enkelt 👍

Karin L
Wrote about Odla.nu

Mycket bra kundservice. Fick ny planta

Frans K
Wrote about Odla.nu

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Josefin N
Wrote about Odla.nu

Bra paketerat och snabb leverans.

Bodil B
Wrote about Odla.nu

Fina sticklingar i omsorgsfulla förpackningar Har nu beställt pelargoner till balkonglådor ser framemot dem

Göran A
Wrote about Odla.nu

Snabb leverans och bra förpackade levande växter

Gun F
Wrote about Odla.nu

snabb leverans, fina varor.

Madeleine O
Wrote about Odla.nu

Bra, prisvärda produkter och supersnabb leverans. Rekommenderas!

Päivi K

Enkelt att klicka hem. Mycket omsprgsfullt packade-toppen /: tack PK

Britt Annika K
Wrote about Odla.nu

Snabb leverans till överkomligt pris

Birgit Carina K

Allt bra fina plantor ! Är mycket nöjd, snabb leverans .

Suzanne M
Wrote about Odla.nu

Jag gillar Odla .nu för det har lite andra växter, fast häls handlar jag i en fysisk butik. Jag blev lite besviken för det stod 3 barfotade ingefäran på ,nätet och på kvittot , men det var bara två i påsen och den var upp märk och det stod att den bara skull innehålla 2 st. Jag okar inte hålla på och klaga, men det är viktigt att fakta stämmer överens.

Ingalill H
Wrote about Odla.nu

Intressanta växter på hemsidan att ” klicka hem”. Snabb leverans och växterna var finanser de kom fram och kunde hämtas. De växer så det knakar nu. Kommer att fortsätta handla på Odla.nu

Susanne S
Wrote about Odla.nu

Bra och kraftiga tomatplantor samt många att välja på i olika färger.