Alla kategorier Hosting Offerta.se
Rekommenderat företag 2016 - Offerta.se
Rekommenderat företag 2015 - Offerta.se

Offerta.se

Offerta.se hjälper dig att få offerter från kontrollerade företag som kan hjälpa dig i hemmet, på kontoret eller i din bostadsrättsförening. Beskriv det du behöver hjälp med direkt på vår hemsida och få offerter från lokala tjänsteföretag! Vi har kontrollerat alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet.

Offerta grundades 2008 och är idag Sveriges största tjänsteförmedlare. Vårt mål är att ständigt leverera den bästa tänkbara tjänsten till både företagare och tjänsteköpare.

Enkelt, tryggt och gratis!

Läs vad 201 kunder tycker om Offerta.se

• Pia M
    Pia M skrev om Offerta.se
    Kanonbra alternativ istället för att leta själv. Valde ett företag som föreslogs. Kommer använda tjänsten igen vid behov.
    2016-12-02 Offerta.se svarar Pia M
    Hej Pia,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att du fick hjälp med ditt ärende, det gläder oss. Du är varmt välkommen tillbaka för att använda vår tjänst igen
    Ha nu en fin helg,
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Offerta.se
    Har använt offerta ett antal gånger, utmärkt sätt att komma i kontakt med utförare och även kunna få referenser på dem.
    2016-11-28 Offerta.se svarar Andreas N
    Hej Andreas,
    Tack för ditt fina omdöme. Alltid kul att höra från nöjda kunder! Det gläder oss att vår tjänst fungerar utmärkt för dig.
    Ha en fin vecka!
  • Lina
    Lina skrev om Offerta.se
    Svarade valdigt snabbt pa min forfragan, och var valdigt hjalpsamma aven over mail da jag bor utomlands och inte har mojlighet att svara i min svenska telefon. Erbjudanden fran intresserade foretag kom ocksa snabbt och trots att jag valde att organisera flytten pa egen hand sa ar jag mycket nojd med resultatet.
    2016-11-28 Offerta.se svarar Lina
    Hej Lina,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att vår tjänst har fungerat bra för dig!
    Du är alltid välkommen tillbaka för nya uppdrag i framtiden.
    Ha nu en fin vecka,
  • Åsemi B
    Åsemi B skrev om Offerta.se
    Offerta kontaktade snabbt per telefon efter jag fyllt i förfrågan på nätet för bekräftelse. Det kändes bra! Att få bekräftelse på att förfrågan var på gång och att Offerta tog hand om den.
    2016-11-28 Offerta.se svarar Åsemi B
    Hej Åsemi,
    Tack för ditt omdöme. Det är härligt att höra att du upplevde kontakten med oss på ett bra sätt och att vår tjänst har fungerat väl för dig. Du är alltid välkommen tillbaka för att få hjälp.
    Önskar dig en fin vecka!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Offerta.se
    Enkelt och snabbt
    Enkelt att fylla i på webbsidan vad det är för typ av tjänst man söker.
    Hantverkare är snabba på att svara och komma med offerter. Jätte bra tjänst!
    Kommer absolut att nyttja tjänsten igen när jag behöver hjälp med något.
    2016-11-25 Offerta.se svarar Susanne M
    Hej Susanne,
    Tack för ditt fina omdöme och skönt att höra att vår tjänst har fungerat jättebra för dig. Du är varmt välkommen tillbaka för att använda Offerta.se igen. Passar även på att önska dig en fin helg!
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Offerta.se
    Bra service! Rekommenderas som sätt att få reda på intresserade företag.
    2016-11-24 Offerta.se svarar Kerstin O
    Hej Kerstin,
    Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att höra om din positiva upplevelse av Offerta.se
    Ha en fortsatt fin vecka!
  • Emma A
    Emma A skrev om Offerta.se
    Snabbt o lätt sätt att få bra offerter!
    2016-11-23 Offerta.se svarar Emma A
    Hej Emma,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att höra att du uppskattar vår tjänst.
    Ha en fortsatt fin vecka!
  • Inger B
    Inger B skrev om Offerta.se
    Väldigt smidigt. Fick visserligen bara ett napp (som jag nappade på)
    men det var inte Offertas fel utan ärendets geggiga karaktär (avlopp)
    2016-11-21 Offerta.se svarar Inger B
    Hej Inger,
    Tack för ditt fina omdöme! Härligt att du fick napp trots gegget. Det gläder oss att allt gick smidigt och bra! Ha en fortsatt fin vecka.
  • Amelie L
    Amelie L skrev om Offerta.se
    Enkelt, smidigt och snabbt! Fick 3 olika offerter inom 1 timme. Skönt att få ett litet urval i en djungel av olika leverantörer.
    2016-11-21 Offerta.se svarar Amelie L
    Hej Amelie,
    Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att allt gick så bra! Precis det vi strävar efter och det gör oss så glada när kunden är nöjd! Ha en fortsatt fin vecka.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Offerta.se
    Offerat funkar alltid bra. Enkelt att använda och bra företag som förmedlas.
    2016-11-18 Offerta.se svarar Thomas K
    Hej Thomas,
    Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår tjänst. Önskar dig en fortsatt härlig fredag och en fin helg.
  • Joel H
    Joel H skrev om Offerta.se
    Jag använder Offerta både privat och i företaget. Vi har fått många uppdrag förmedlade och tjänsten flyter på smidigt.
    Kan varmt rekommendera tjänsten till både små och mellanstora företag.
    2016-11-10 Offerta.se svarar Joel H
    Hej Joel,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att vår tjänst fungerar bra för dig, både privat och i företaget. Det gör oss mycket glada att du skulle rekommendera tjänsten vidare.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Offerta.se
    Jag sökte en städfirma för storstädning. Det kom snabbt offerter och det var lätt för mig att besluta vilket bolag jag skulle välj.
    2016-11-10 Offerta.se svarar Kristina L
    Hej Kristina,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att vår tjänst har fungerat smidigt och bra för dig.
  • Vicky S
    Vicky S skrev om Offerta.se
    Blixtsnabbt och enkelt hittade vi en kombinerad flytt- och städfirma när vårt företag bytte lokaler. Tjänsten utfördes till hög kvalitet till bra pris! Mycket nöjd!
    2016-11-10 Offerta.se svarar Vicky S
    Hej Vicky,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du blev mycket nöjd med flytt, städ och pris, det gör oss glada!
  • Lena P
    Lena P skrev om Offerta.se
    Hittade en flyttfirma snabbt o enkelt.Då det bara var en jag hittade priset på så tog jag den för det var rimligt pris.
    2016-10-25 Offerta.se svarar Lena P
    Hej Lena!
    Tack för ditt fina omdöme. Skönt att allt gick bra med flyttfirman och att priset var rimligt, det gläder oss.
    Önskar dig en fortsatt fin vecka.
  • Ebba V
    Ebba V skrev om Offerta.se
    Smidigt sätt att hitta hantverkare och att få in offerter.
    2016-10-21 Offerta.se svarar Ebba V
    Hej Ebba,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst och upplever den som smidig.
    Önskar dig en fin fredag och helg.
  • Karl B
    Karl B skrev om Offerta.se
    Offerta.se var väldigt användbart för mig. Jag sökte hjälp med att förbättra ventilatione på vinden och att renovera äldre tvåglas träfönster och fick flera förfrågningar från företag om de båda jobben. Jag valde till sist 2 olika leverantörer och det fungerade väldigt bra.
    2016-10-19 Offerta.se svarar Karl B
    Hej Karl,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Jättehärligt att höra att allt fungerat så bra för dig, det gör oss glada.
    Önskar dig en fortsatt fin dag och en lång tid framöver med en väl ventilerad vind.
  • Christer R
    Christer R skrev om Offerta.se
    Snabbt, enkelt, tydligt. Bra återkoppling och seriösa aktörer.
    2016-10-17 Offerta.se svarar Christer R
    Hej Christer,
    Tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst.
  • Emma  K
    Emma K skrev om Offerta.se
    RKL-städ var det sämsta företaget jag någonsin träffat på!!! Städingen var helt orimligt dåligt utförd, dem hade inte ens torkat golven eller på hyllor som man behövde sträck sig upp för att nå. Sen krossade dem ett fönster i lägenheten som dem ej har betalat för. Dem tvingar mig att betala faktura för städingen och nu även ligger jag ute med 4600kr för det trasiga fönsterglaset, det var 3 dagar från att hamna hos inkasso för att dem sagt att dem skulle betala men aldrig gjorde det! Robert som har företaget är en riktig skojare, den sämsta jag mött i hela mitt liv. ANLITA INTE DEM!!! du kommer ångra dig
    2016-10-06 Offerta.se svarar Emma K
    Hej Emma,
    Vi beklagar att du har haft en sådan dålig upplevelse av städfirman. Du får gärna lämna ett omdöme om företaget på vår egna sida så att andra användare också kan ta del av dina upplevelser.
    Du är också varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefonnummer 020 40 50 60 om det finns något vi kan hjälpa dig med.
  • Bim Å
    Bim Å skrev om Offerta.se
    Jag fick förvisso bara ett svar på min förfrågan och ändå, det är tack vare Offerta.se som jag fått detta företag att komma hit. (Bor långt bort från allting...) Ännu har jag inte bestämt om detta företag ska få uppdraget.... söker fler offerter fortfarande...

Känns bra att ha en sajt likt Offerta.se att vända sig till. Hur skulle jag annars finna utövare? Vänliga hälsningar Bim
    2016-10-05 Offerta.se svarar Bim Å
    Hej Bim,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du är nöjd med Offerta. Vi hoppas att du får den hjälp du söker. Om du vill så kan du återaktivera din förfrågan via vår kundtjänst på telefonnummer 020- 40 50 60 för att få in fler offerter. Lycka till!
  • Kjell E
    Kjell E skrev om Offerta.se
    bemötandet var bra . Jag fick bra företag som bytte panel på mitt hus .
    2016-10-05 Offerta.se svarar Kjell E
    Hej Kjell,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att höra att du fick ny panel på ditt hus. Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Daniel S
    Daniel S skrev om Offerta.se
    Fungerat väldigt bra. Företaget kom hem till oss gratis att kollade det dom behövde sen gav dom ett pris vilket vi tacka ja till. Nu har vi mycket bättre ventilation samt radon värden hemma förhoppningsvis. Kör långtidsmätning i 3 månader nu
    2016-10-04 Offerta.se svarar Daniel S
    Hej Daniel,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att Offerta har fungerat bra för dig och att du har fått bättre ventilation hemma. Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Peter B
    Peter B skrev om Offerta.se
    Alting fungerade bra, jag fick offerter precis som förväntat
    2016-10-03 Offerta.se svarar Peter B
    Hej Peter,
    Skönt att höra att allt gick så smidigt som du förväntade dig! Vi är alltid glada att kunna hjälpa till!
    Önskar dig en fortsatt fin måndag!
  • Jan D
    Jan D skrev om Offerta.se
    Jag är väldigt nöjd med Offerta.
    2016-10-03 Offerta.se svarar Jan D
    Hej Jan,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att du nöjd med Offerta, det gläder oss!
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Offerta.se
    Jättebra! Jag fick hjälp att hitta en seriös och prisvärd flyttfirma.
    2016-11-23 Offerta.se svarar Annelie H
    Hej Annelie,
    Härligt att höra att allt gick så bra med flytten! Det gläder oss.
  • Marijke S
    Marijke S skrev om Offerta.se
    Det var väldigt enkelt att hitta en flyttfirma genom Offert.se. Jag fick tre förslag (i juli) och valde till slut ett av de firmor som Offert har ett kontrakt med. Det var även bra att se vilja andra firmor det finns i området.
    2016-10-03 Offerta.se svarar Marijke S
    Hej Marijke,
    Tack för ditt fina omdöme. Vad härligt att allt gick bra med flytten! Vi är alltid glada att kunna hjälpa till.
    Önskar dig en fortsatt fin vecka.
  • Mats W
    Mats W skrev om Offerta.se
    Smidigt o bra system, oftast får man ett antal svar snabbt o pålitligt
    2016-10-03 Offerta.se svarar Mats W
    Hej Mats,
    Tack för ditt fina omdöme. Vi är mycket glada över dina fina ord om Offerta.
  • Peter M
    Peter M skrev om Offerta.se
    Fungerar perfekt väldigt skönt att slippa leta själv.
    Tack offerts för hjälpen.
    2016-10-03 Offerta.se svarar Peter M
    Hej Peter,
    Tack för ditt fina omdöme. Det är härligt att höra att du tycker vår tjänst fungerar perfekt, det gläder oss!
    Önskar dig en fin måndag.
  • Riitta J
    Riitta J skrev om Offerta.se
    Anlitade flyttfirman LKLJ, flyttgubbarna. Flytten gick strålande, glada positiva killar trots språkproblem. Två av killarna pratade ingen svenska eller engelska. Städningen blev en katastrof, hyresvärden godkände inte städningen av badrum och köksinteriörer. Städerskan kunde ingen svenska eller ens engelska, fick göra om fönsterputsen och rengöringen av avlopp m.m. Hade bristande kunskaper om flyttstädning och fel rengöringsmedel till t.ex. fönsterputs. Svårigheter i kommunikationen mellan arbetsledaren och mig som kund. Slutligen fick vi en faktureringsavgift på 125 kronor!, vilket jag tycker var det värsta jag varit med om! Själva flytten sätter jag gärna en 4, men städningen får en 1, totalomdömet blir då 3.
    2016-09-30 Offerta.se svarar Riitta J
    Hej Riitta,
    Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att du var nöjd med flytten. Angående städningen så får du gärna lämna ett omdöme på vår egna sida så att andra användare kan ta del av dina upplevelser. Du kan dessutom alltid höra av dig till vår kundtjänst om det finns något vi kan hjälpa till med.
    Önskar dig en fin fredag och helg!
  • Jane W
    Jane W skrev om Offerta.se
    väl bemötandet men de sa dem ska kommer klockan 9.00 menm det är 10.30 innan dem kommer så vi måste vänta 1 och 1/2 timme !
    2016-09-29 Offerta.se svarar Jane W
    Hej Jane,
    Tack för ditt omdöme. Vi beklagar att du behövde vänta på ditt valda företag, men skönt att det löste sig väl med det utförda arbetet. Om det skulle vara något annat så finns alltid vår kundtjänst på nummer 020- 40 50 60 redo att hjälpa till. Önskar dig en fin eftermiddag.
  • Sabira M
    Sabira M skrev om Offerta.se
    So fort jag maila dem. Ringde och pratade med min. Jätte trevlig säljare som förklarade hur jag gå vidare när flyttfirma kommer att ringa mig. Är nöjd med den super servicen trevlig bemötande snabbt.
    2016-09-29 Offerta.se svarar Sabira M
    Hej Sabira,
    Stort tack för ditt fina omdöme! Det gör oss verkligen glada att höra du är nöjd med vår tjänst och vår service.
  • Irene H
    Irene H skrev om Offerta.se
    Jag sökte ett tjänstearbete. Behövde efter några dagar ändra formuleringen vilket jag fick god hjälp med av Offerta.se
    Hade förväntat mig fler än det enda svar jag fick. Antog således det anbudet.
    Utförandet skedde lite trevande, med några "bakslag" betr hållfastheten. Men kunde slutligen godkännas.
    2016-09-29 Offerta.se svarar Irene H
    Hej Irene,
    Tack för ditt omdöme. Ibland har vi ett stort tryck på de företag som ska utföra arbetet och då kan det hända att man får färre än sex offerter. Vill man så kan man då återaktivera sin förfrågan via vår kundtjänst för att få in fler. Det gläder oss att det fungerade bra för dig med det företag som utförde uppdraget. Önskar dig en fortsatt härlig dag.
  • Ann-marie R
    Ann-marie R skrev om Offerta.se
    Jag fick snabbt kontakt med en mycket bra plattsättare.
    2016-09-29 Offerta.se svarar Ann-marie R
    Hej Ann-Marie,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att allt gått snabbt och smidigt.
  • Solvig N
    Solvig N skrev om Offerta.se
    Allt är mycket bra med firman ock städarna, är så nöjd med dom så
    jag har talat om för mina vänner,hur bra jag har fått det, så dom verkar intresserade Tack för hjälpen från er att hitta dom Häls Solvig
    2016-09-29 Offerta.se svarar Solvig N
    Hej Solvig,
    Tack för ditt fina omdöme. Vi är mycket glada över att du fått tag på en bra städfirma som du dessutom rekommenderar till dina vänner.
  • Majed S
    Majed S skrev om Offerta.se
    Det är fantastisk jobb som ni gör , och jag är väldigt nöjd med det. tusen tack för alla ni som jobbar på Offerta .

Hälsningar
    Majed
    2016-09-29 Offerta.se svarar Majed S
    Hej Majed,
    Vilket fint omdöme, stort tack för det! Det gläder oss alla att du är nöjd med oss.
    Önskar dig en riktigt fin dag!
    Vänligast,
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Offerta.se
    Det har varit en stor hjälp, bra tips och lätt hantering.
    2016-09-29 Offerta.se svarar Susanne L
    Hej Susanne,
    Tack för ditt omdöme. Vi tycker att det är härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst!
    Allt gott,
  • Anita J
    Anita J skrev om Offerta.se
    Vi upplever detta med offerta mycket bra.
    Tack vare detta kommer nu ett företag och lägger om vårt tak nästa vecka.Vi har fått god service och mött ett företag vi nog kommer att vara nöjda med.
    2016-09-29 Offerta.se svarar Anita J
    Hej Anita,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Skönt att ni ska få ett nytt tak! Vi önskar er all lycka till.
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Offerta.se
    Allting har fungerat bra, jag har köpt in städhjälp från Offerta
    2016-09-29 Offerta.se svarar Mathias L
    Hej Mathias,
    Härligt att höra att din städhjälp har fungerat väl och stort tack för ditt fina omdöme.
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Offerta.se
    Anlitade dem inför en flytt och allt flöt på bra utan problem. Rekommenderas!
    2016-09-29 Offerta.se svarar Jonas A
    Hej Jonas,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att din flytt blev smidig och att du skulle rekommendera vår tjänst till andra.
  • Linda S
    Linda S skrev om Offerta.se
    Väldigt bra och smidig tjänst!

Tar inte många minuter innan någon reagerar på förfrågan. Kan verkligen rekommendera tjänsten.
    2016-09-16 Offerta.se svarar Linda S
    Hej Linda,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst och att du skulle rekommendera den till andra.
    Önskar dig en fin helg!
  • Maria F
    Maria F skrev om Offerta.se
    Det är smidigt att lägga in en offert och man får också tips på vad man ska tänka på - Men här tar det positiva slut. Sjävklart har jag som konsument en skyldighet att, i den mån jag kan, kolla upp den leverantör av tjänst som jag väljer - men jag räknade också kallt med att Offerta har någon slags krav på de bolag som finns kopplade till dem.

Jag valde Move24 för flytt samt flyttstäd och det var en totalt och fullkomlig mardröm från start. Jag skulle vilja skriva "från start till slut" men då detta ärende, trots att det var två veckor sedan jag flyttade, inte på långa vägar är avklarat ännu så är det som det är.

Från och med nu kommer jag enbart att använda mig av rekommendationer från familj och vänner när det kommer till saker som ska outsourcas.
    2016-09-12 Offerta.se svarar Maria F
    Hej Maria,
    Vi beklagar att du hade en dålig upplevelse av flyttfirman. Du är varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefonnummer 020 40 50 60 så att vi kan få en bättre förståelse för vad som gått fel. Vi kontrollerar alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet och när det kommer till flyttfirmor kontrollerar vi även att de har yrkestrafiktillstånd.
    2016-09-12 Maria F svarar Offerta.se
    Hej Julia,

Tack för snabbt svar! Det höjer definitivt uppfattningen om er som företag. Jag ringer er direkt. Det är ju bra med feedback för er del med gällande era samarbetspartners.

Mvh,
    Maria
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anders B
    Anders B skrev om Offerta.se
    kalas enkelt och mycket bra kontakter. Använt det flera gånger till olika tjänster.
    2016-09-07 Offerta.se svarar Anders B
    Hej Anders,
    Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du gillar vår tjänst, det gläder oss. Önskar dig en fin dag!
  • Caroline J
    Caroline J skrev om Offerta.se
    Har använt mig av offerta.se varje gång jag behövt köpa en tjänst som flytthjälp, flyttstäd, fönsterputs och annan hjälp och har alltid fått snabba svar och erhållit duktiga entreprenörer. Toppensida!
    2016-09-05 Offerta.se svarar Caroline J
    Hej Caroline,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst! Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Veronika L
    Veronika L skrev om Offerta.se
    Smidig och användarvänlig sida som snabbt ger dig offerter. Även bra artiklar med tips som ex beställarskolan.
    2016-08-30 Offerta.se svarar Veronika L
    Hej Veronika,
    Tack för ditt fina omdöme! Vad kul att du uppskattar Beställarskolan och att du är nöjd med vår tjänst. Det betyder mycket för oss. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Ann-Cathrine B
    Ann-Cathrine B skrev om Offerta.se
    Snabbt, effektivt och bra bemötande
    2016-08-30 Offerta.se svarar Ann-Cathrine B
    Hej Ann-Catherine,
    Tack för ditt omdöme! Vi är glada att höra att du hade en positiv upplevelse av vår tjänst. Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Mats W
    Mats W skrev om Offerta.se
    Trevligt snabbt och effektivt bemötande och hantering
    2016-08-30 Offerta.se svarar Mats W
    Hej Mats,
    Tack för ditt omdöme. Vi sätter stort värde på att vår tjänst funderar väl och är glada att höra att du är nöjd med oss.
  • Anette T
    Anette T skrev om Offerta.se
    Så enkelt att snabbt få kontakt med de företag som erbjuder hjälp med vas man behöver! Toppen!
    2016-08-30 Offerta.se svarar Anette T
    Hej Anette,
    Tack för ditt omdöme. Det betyder mycket för oss att du är nöjd med din upplevelse. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Bodil G
    Bodil G skrev om Offerta.se
    Användarvänlig hemsida. Snabb handläggning. Känns proffsigt. Kommer att använda offerta fler gånger. Rekommenderar offerta.se.
    Mvh Bodil
    2016-08-30 Offerta.se svarar Bodil G
    Hej Bodil,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du skulle rekommendera oss till andra och du är varmt välkommen att använda dig av vår tjänst igen.
  • Classe E
    Classe E skrev om Offerta.se
    En mycket bra tjänst, med snabba resultat. Rekommenderas.
    2016-08-30 Offerta.se svarar Classe E
    Hej Classe,
    Tack för ditt omdöme! Vi är glada över att vår tjänst fungerade bra för dig! Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Offerta.se
    Väldigt snabb och effektiv tjänst! Skapade förfrågan på kvällen och fick ett flertal offerter dagen efter!
    2016-08-30 Offerta.se svarar Andreas N
    Hej Andreas,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du fick in de offerter du behövde.
  • Marjatta B
    Marjatta B skrev om Offerta.se
    Mycket snabb respons. Fick kontakt med fyra seriösa företag varav vi valde ett.
    2016-08-30 Offerta.se svarar Marjatta B
    Hej Marjatta,
    Tack för ditt omdöme. Vi är alltid glada att kunna hjälpa till.