Offerta.se

Offerta.se hjälper dig att få offerter från kontrollerade företag som kan hjälpa dig i hemmet, på kontoret eller i din bostadsrättsförening. Beskriv det du behöver hjälp med direkt på vår hemsida och få offerter från lokala tjänsteföretag! Vi har kontrollerat alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet.

Offerta grundades 2008 och är idag Sveriges största tjänsteförmedlare. Vårt mål är att ständigt leverera den bästa tänkbara tjänsten till både företagare och tjänsteköpare.

Enkelt, tryggt och gratis!

Läs vad 424 kunder tycker om Offerta.se 2

• 2022-05-15 Spontant omdöme
    Tack för att ni finns, underlättade massor vid vår flytt. 🍀🍀🍀🍀
    Hej Lena,
    Tack för ditt omdöme.

Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst och att du hittade ett bra företag som hjälpte dig med din flytt.
  • 2022-04-06 Spontant omdöme
    Otroligt tacksam för stödet jag fått från företagscoachen Tara. Ett väldigt genuint engagemang, hon har hjälpt så mycket mer än vad hon egentligen behövt!
    Hej Emrik, tack för ditt omdöme!
    Tara är en stjärna och det glädjer oss att du är nöjd med hjälpen du fått! Vi vill passa på att önska dig fortsatt lycka till med ditt företagande.
  • 2022-03-28 Spontant omdöme
    Toppenbra bolag! Bra med olika offerter att kolla över i lugn och ro.
    Hej Gustav!
    Vad roligt att höra att du är nöjd med Offerta! Vi vill passa på att önska dig lycka till med ditt projekt.
  • 2022-03-22 Spontant omdöme
    madeleine moller. She is very helpful and cooperative.
    Hi Syed,

We are happy to hear that you are happy with your Success Manager Madeleine!
    We want to take this opportunity to wish you continued success with your business!
    Best regards, Offerta.
  • 2022-02-26 Spontant omdöme
    Jag gick med på offerta.se för 8 månader sedan. Jag kan säga att jag har uppnått imponerande resultat med deras hjälp. Och jag kan definitivt rekommendera detta företag till alla. All personal är mycket vänlig. Tack till Richard Grimstrand för en bra hemsida.
    Hej Edvardas.
    Vi är väldigt nöjda med att höra att du har fått imponerade resultat sedan du anslöt dig hos oss. Vi vill passa på att önska dig ett fortsatt lycka till med ditt företagande.
  • 2022-02-25 Spontant omdöme
    Stort tack till Christian, Oscar och Richard för avtal, demo och hemsida! Fungerar i den hastighet jag vill ha saker gjort!
    Hej Cissi Marianne!
    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med den hjälp du fick av våra duktiga medarbetare. Vi vill passa på att önska dig ett fortsatt lycka till med ditt företagande.
    varma hälsningar, Offerta.
  • 2022-02-01 Spontant omdöme
    I want to give 5* to Zeynep guler säljare at offerta , she is the best!!!!
    Hi Luka,
    Thank you for the review!
    We are glad to here that Zey is doing a good job helping you.
    We wish you the best.
    Best regards, Offerta.
  • 2022-01-25 Spontant omdöme
    Freaking the best company ever. Oscar Vermin is something special, he is the best instructor.

Offerta has helped me to grow my business from 0 to 100 in a span of several months.

Without Offerta I would never achieve what I have now.

Vänlig hälsning,
    Vice Stanisic
    vice@cleaningbyemily.com
    070/432-1795
    Cleaning by Emily
    Hi!
    Thanks for your review! We are pleased to hear that you are happy with your contact person Oscar! Warm greetings, Offerta.
  • 2022-01-21 Spontant omdöme
    Jag använder Offerta som företagskund och är förvånad över hur proffsigt Offerta är.

Min första kontakt var med en säljare som heter Zey Guler. Mycket serviceinriktad, grym säljare och tar sin telefon -alltid.

Min andra kontakt är med min coach, ja man får sin egen coach som ska stötta en i att lyckas(!), Tara Al Salman. Hon är otroligt peppande, håller vad hon lovar och följer upp så allt funkar. Hon är så gullig att prata med och man känner sig verkligen omhändertagen.

Allt känns bra helt enkelt....
    Hej Hanna Sofia!
    Det gläder oss att höra att du är nöjd med hjälpen du fick från Zey och Tara. Vi vill önska dig fortsatt lycka till med ditt företag!
  • 2022-01-14 Spontant omdöme
    Använt tjänsten vid flertalet gånger för renovering och städ och fått kontakt med flera väldigt duktiga företag! Känns tryggt att kunna jämföra omdömen, referenser och att det görs kontroller på alla företag. Rekommenderar Offerta, detta är framtiden!
    Hej Marita,
    Tack för ditt omdöme!
    Vad roligt att vi har varit till hjälp. Vi tackar för förtroendet och hoppas att du fortsätter använda oss i framtiden.
    Hälsningar, Offerta.
  • 2021-12-22 Spontant omdöme
    Bra tjänst och en grymt bra kontaktperson som hette David Lividikos som alltid hjälpte mig med kunder samt mentalt med själva mitt företagande och kundkontakt. Personlig hjälp som gav resultat och kunder samt bra omsättning. Jag rekommenderar Offerta och speciellt David, skulle David gå över till någon annan så kan jag tänka mig byta pga det.
    Hej Michael!
    Tack för ditt fina omdöme!
    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med din kontaktperson David!
    Vi vill önska dig fortsatt lycka till med ditt företag!
  • 2021-12-17 Spontant omdöme
    Har varit medlem i offerta i ca 12 år

Offerta har en stor styrka i medarbetarna som är till för att hjälpa oss företagare på bästa sätt och mina kunder som jag får av offerta , får jag bra feedback

Har jag varit medlem i 12 år så det säger det mesta om deras kvalitet .

Dom sista 5 åren har jag haft Nicklas som säljare och han löser det på bästa sätt .

// Mats
    Hej,
    Tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst. Fortsatt lycka till med företaget! Bästa hälsningar, Offerta.
  • 2021-12-15 Spontant omdöme
    offerta.se är ett av dom bästa sidorna för jobb som mitt företag har använt sig av, jag har haft äran att få ha dom som mina samarbetspartners i 6 månader och dom har verkligen hjälpt mig sprida mitt företag inom min region och många jobb har inkommit via dom. min säljare Madeleine är super duktig/kunnig och hjälpsam om man stöter på patrull :)
    Hej Therése! Tack för ditt omdöme, vad roligt att höra att du genom vår tjänst fått in så mycket jobb, det är precis så vi vill att det ska vara. Tack för rekommendationen och fortsatt stort lycka till med företaget! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-12-14 Spontant omdöme
    Är super nöjda med Offerta och framförallt ( Richard Grimstrand - Amanda Seera och Krestian ) !
    Hittar inte ord som beskriva min tacksamhet .
    Proffsiga i alla svar och har en hög kundfokus. Jag kommer att varmt rekommendera er vidare!

Hygienhem
    Hej Ameer,
    stort tack för ditt omdöme! Vad roligt att höra att du är så nöjd med vår tjänst. Det gör oss jätteglada.
    Bästa hälsningar, Offerta.
  • 2021-12-07 Spontant omdöme
    Fick exakt den resultat som jag önskade , Richard Grimstrand gjorde ett otroligt bra jobb . Tack !
    Hej Tamari!
    Det glädjer oss att höra att du är nöjd med hjälpen du fick från Richard. Vi vill önska dig fortsatt lycka till med ditt företag!
  • 2021-11-23 Spontant omdöme
    Jag tackar Richard Grimstrand för hans fina arbete och initiativ. Jag blev jätte nöjd med min hemsida och logan som utfördes av honom. Han är jätte trevig och hjälpsam.
    Rekommenderas varmt!
    Hej Mher, stort tack för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd med din hemsida och logotype. Ha en fortsatt fin dag! Varma hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-11-10 Spontant omdöme
    Har använt offerta ett flertal ggr, alltifrån flytt och flyttstäd till att jag fick kontakt med en bra städfirma.

Sparar mycket tid och energi. Supernöjd!
    Hej Ali,
    Det glädjer oss att du använder våran tjänst.

Varmt välkommen tillbaka när du behöver oss igen, Offerta.
  • 2021-11-07 Spontant omdöme
    Faktist, lika bra som man hört på reklam. Skönt att slippa leta företag och be låta företagen kontakta än!
    Hej Mats!
    Va roligt att du fick hjälp!
    Hoppas du hittar tillbaka till oss i framtiden.
  • 2021-10-28 Spontant omdöme
    Bra med med sådana här företag som kan jämföra priser på hemnära tjänster då det pressar priser. Fick en bra offert på hemstädning som jag nu använder.
    Hej! Tack för ditt omdöme, vad roligt att du har en bra upplevelse av vår tjänst och att du hittat ett passande företag via oss! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-10-14 Spontant omdöme
    Vårt företag har samarbetat med Offerta i nästan 1 års nu.
    Niklas Åkerström har hjälpt oss att komma i gång.
    Idag har vi jätte mycket kontakter och kunder, vi hinner inte med allt jobb vi får.
    Stort tack för allt ni har gjort för oss! Mycket stort engagemang och stor hjälp , och väldigt tacksam Richard Grimstrand för utmärkt gjort företags hemsida 5 av 5, vi rekommenderas starkt!
    SBA MÅLERI
    Hej Sergio! Tack för ditt omdöme, vad roligt att höra att ni genom vår tjänst fått in så mycket jobb, det är precis så vi vill att det ska vara. Tack för rekommendationen och fortsatt stort lycka till med företaget! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-10-12 Spontant omdöme
    Vi är verkligen nöjda med Offerta och framförallt med Niclas 👍
    Hej Ali och stort tack för ditt omdöme! Vad glada vi blir av att du är nöjd med vår tjänst och med Niclas. Fortsatt lycka till med företaget! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-08-31 Spontant omdöme
    Vårt företag har samarbetat med Offerta i drygt en månad. De har hjälpt oss komma i gång och växa inom den korta perioden, Mycket bra bemötande och professionell vägledning, proffsig kommunikation.
    Vi är super nöjda med Amanda Serra våran företagscoach, den bästa personen någonsin jag har träffat i hela mitt liv, alltid försöker göra sitt bästa.

Amanda har mycket stort engagemang och tydlighet och trygghet i sitt roll. hon får 10 av 5 från oss för hennes tillgänglighet , rekommenderas starkt!

Stort tack Amanda och Offerta.
    Amrit
    Handen städ och utemiljö AB
    Hej Amrit och stort tack för rekommendationen! Vad glada vi blir av att ha kunnat vara till hjälp i er företagsresa, underbart att ni vuxit på så kort tid. Även superroligt att höra att ni är så nöjda med er coach Amanda, det är precis så vi vill att det ska vara. Fortsatt lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-08-31 Spontant omdöme
    Jag har samarbetat med Offerta i tre år och väldigt nöjd med deras service. Ni som vill ha hjälp kontakta Oscar Vermin han är väldigt trevlig hjälpsam och alltid tillgänglig. Rekommenderar stark Offerta.
    Hej Robin och stort tack för rekommendationen! Vad roligt att höra att du är så nöjd med vår tjänst och med Oscar. Fortsatt stort lycka till med företaget! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-08-16 Spontant omdöme
    Hej,

Det folk skriver om offerta är sant. Dom är skojare som livnärar sig på att skita i sina egna villkor och lura företagare.

Vi uppfyller alla krav för reslutatgarantin men offerta ignonerar oss och skiter i sina egna villkor. Vi kommer att gå vidare med det och FT-stämma bolaget för att få tillbaka pengarna. Allt är dokummenterat.
    Hej Mohammed. Vad tråkigt att du verkar ha fått en dålig upplevelse av vår tjänst. Självklart har vi ingen intention att lura företagare, utan vill tvärtemot vara en bro mellan tjänsteföretag och privatpersoner så att det kan bli så tryggt och smidigt som möjligt att hitta och leverera jobb. Vi tar det du skriver på stort allvar och blir mycket fundersamma kring vad som kan ha gått fel här. Kontakta gärna din Success Manager hos oss så att vi kan hjälpa dig att reda ut situationen. Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-07-21 Spontant omdöme
    Fick hjälp med hur jag skulle göra för att skriva omdöme
  • 2021-06-22 Spontant omdöme
    Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår kontaktperson Madeleine Möller. Vi ger starka rekommendationer för Madeleine och Offerta.
    Hej Marko och stort tack för omdömet! Vad roligt att ni upplevt vårt samarbete så bra och vill rekommendera oss vidare, det gör oss jätteglada. Fortsatt stort lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-05-20 Spontant omdöme
    Detta var andra gången jag anlitade Offerta.se när jag skulle välja företag för Packning+Flyttning + flyttstädning. Så bekvämt - 12 offerter kom in direkt och jag kunde i lugn och ro gå igenom dem och jämföra. Till slut stod det mellan 2 företag och slutligen var det 1 företag som vann, både på pris och de omdömen som jag läste här på reco.se. Jag var mycket noga med att skriva och tacka de övriga företag, som hade haft besväret med att ge mig sina offerter, men som inte fick uppdraget.
    Hej Ulla! Tack för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst och att det gick smidigt att få in offerter och jämföra. Det är precis så vi vill att det ska gå till! Stort lycka till med flytten! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-05-07 Spontant omdöme
    Has had Offerta for almost 4 years and i am very satisfied with their services and our contact person Niclas Åkesson who is extremely accommodating and always gives his best for us as a company to be satisfied. Best service as compared to other companies that i have used before. Much thanks to Richard Grimstrand for great work with our homepage!
    George N.
    KenDassons Service
    Hi George and thank you for this review! We are so happy to hear that you are happy with our services and with your contact-person Niclas. Thank you for using Offerta and good luck with your company! Best, Offerta. Offerta.se
  • 2021-04-30 Spontant omdöme
    Richard från Offerta har hjälpt oss att förbättra våran hemsida som nu ser väldigt proffsigt ut. Vi är väldigt nöjda med slut resultatet och kan varmt rekommendera honom till andra

Veles AB
    Hej Janina och tack för omdömet! Vad roligt att ni blev nöjda med förbättringarna av er hemsida, tack för rekommendationen och lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-04-19 Spontant omdöme
    Mycket bra bemötande och professionell vägledning, vill ni att ert företag ska växa ska man definitivt gå med på Offerta. Nöjda från start till mål! Rekommenderar Niclas som kontaktperson!
    Hej Indir och stort tack för ditt fina omdöme! Jättehärligt att höra att ni upplever vår tjänst professionell och att ni är så nöjda! Det är vi jätteglada för. Stort tack för rekommendationen och fortsatt lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-03-30 Spontant omdöme
    Detta var första gången jag använde Offerta.se.
    Smidigt, enkelt och sparar väldigt mycket tid.
    Hej Daniel! Kul att vår tjänst kändes smidig och enkel att använda! Hoppas vi kan vara till hjälp fler gånger. Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-03-26 Spontant omdöme
    Rekommenderas.
    Är kund hos Offerta sedan 2016, alla arbetsmoment lösas omgående, bra gjort platform, proffsig kommunikation.
    Väldigt tacksam Richard för utmärkt gjort företags hemsida.
    Hej Lena! Tack för omdömet, jätteroligt att du är nöjd med vår tjänst och med Richard! Stort tack för rekommendationen. Fortsatt stort lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-03-26 Spontant omdöme
    Vi är super nöjda med offerta och dessutom med oscar som är jätte trevlig och hjälpsam och även positiv och man känner av att han alltid försöker göra sitt bästa för att göra det så bra som möjligt för oss.
  • 2021-03-12 Spontant omdöme
    Mycket smidigt och fick snabbt kontakt med seriösa företag.
    Hej Madelene och tack för ditt omdöme! Kul att höra att vår tjänst fungerar smidigt. Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-03-10 Spontant omdöme
    Grym service från både Offerta och våran företagscoach Madeleine Forsman! Mycket stort engagemang och till stor hjälp är hon, 5 av 5 till Madde, rekommenderas starkt! Mvh Salahagebygg AB
    Hej Mehmet och stort tack för ditt omdöme och för rekommendationen! Vad roligt att höra att ni upplever servicen från vår tjänst och från er coach Madeleine så bra. Att ni är nöjda gör oss jätteglada. Fortsatt stort lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-20 Spontant omdöme
    Snabba svar från flera serösa företag.
    Hej och Andreas och tack för omdömet! Det är precis så vi vill att Offerta ska upplevas. Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-11 Spontant omdöme
    Vi på Ellit Flytt och Städ AB vill tacka och rekommendera vår kontaktperson Oscar Vermin. Han är alltid tillgänglig och förståelig och tydlig och duktig på sitt jobb. Kunde inte fått bättre hjälp! Rekommenderar offerta.se och Osvar starkt!
    Hej! Stort tack för omdömet. Det gör oss så glada att ni är nöjda med vår tjänst och med Oscar! Fortsatt lycka till med företaget framöver, och tack för rekommendationen! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-09 Spontant omdöme
    Vi vill tacka Richard Grimstrand, utmärkt bra service, vi är jättenöjda med hemsidan och offerta. jag kommer rekommendera andra 😀😀😀😀
    Hej Ilyas och stort tack för det fina omdömet! Jättekul att höra att ni är nöjda med både hemsidan och med vår tjänst. Tusen tack för rekommendationen! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-09 Spontant omdöme
    Är super nöjda med Offerta och framförallt David Lividikos! Grym kontaktperson som är proffsig i alla svar och har en hög kundfokus. Jag kommer att varmt rekommendera er vidare!
    Hej Elias! Stort tack för det fina omdömet. Jättekul att höra att ni är nöjda med samarbetet och med David! Tusen tack för rekommendationen! Allt gott, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-03 Spontant omdöme
    Rekommenderar alla företag att prova Offerta! Värd varje öre,det lönar sig!

Väljer ni att ansluta ert företag hos Offerta fråga efter Niclas Åkerström han har lösningar på allt, seriöst och noggrann person!
    Absolut att rekommendera!
    Hej Alen och tack för omdömet! Det gör oss så glada att vårt samarbete fungerar så bra, att ni har nytta av vår tjänst och att ni når den hjälp ni behöver hos er kontaktperson! Det är precis så vi vill att det ska vara. Trevlig fredag och helg! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
    Tack att ni fins!
    Tack bästa Niclas!
    Seriösa och noggranna.
    Rekommenderar varmt Offerta
    Hej Edin! Stort tack för det härliga omdömet, det gör oss så glada att ni tycker om vår tjänst och vill rekommendera oss vidare. Jättekul att vårt samarbete fungerar så bra! Trevlig fredag och helg! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-03 Spontant omdöme
    Vårt företag har samarbetat med Offerta i nästan 1 års tid nu.
    Niklas Åkerström har hjälpt oss att komma i gång.
    Idag har vi jätte mycket kontakter och kunder,vi hinner inte med allt jobb vi får får på Offerta ( vi förventade oss inte detta).
    Stort tack för allt ni har gjort för oss!
    Snart kommer vi att förlänga vårt samarbete med Offerta!
    Stort tack Niklas!
    Hej Nermina och stort tack för omdömet! Vad roligt att höra att det har fungerat så bra och att vi får samarbeta ihop med er ett år till. Det ser vi verkligen fram emot! Allt gott. Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-01 Spontant omdöme
    Jag har varit kund hos er i två år och jag känner mig lurad från , min kontakt Persson var informerat att vi vill inte förlänga kontraktet för att vi har betalt runt 65000 kr/år men vi har inte fått 3 förfrågningar till företaget på ett helt år !!!
    Kontakt person på offerta ringer och säger vi har inte skickat mail till offerta för att avsluta abonnemang och vi måste betalar 65000 kr till ...... det kallas RÅN från mitt företag . REKOMENDERAR INTE !!!!
    Hej Samir. Vi beklagar att du som företagare känner dig lurad. Vi är helt transparanta med våra villkor och har inte för avsikt att dölja eller förvränga något för er företagare, så det är jättetråkigt att du fått den uppfattningen. Som företag får man tillgång till vår tjänst genom ett gemensamt avtal som löper på varje månad oavsett hur mycket tjänsten används. Avtalet behöver sägas upp innan avtalsperiodens slut, precis som med andra typer av abonnemangstjänster. Självklart vill vi att du ska känna att du får valuta för pengarna och därför finns din Success Manager redo att hjälpa dig reda ut situationen om det är så att något gått fel, så att du kan få ut så mycket som möjligt av ditt avtal. Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-01-29 Spontant omdöme
    David Lividikos är min kontaktperson, han går långt utanför vad som krävs av honom i sin yrkesroll att göra oss nöjda. Rekommenderas varmt!
    Hej Daniel! Stort tack för ditt omdöme! Vi är jätteglada att ni är nöjda med samarbetet och med David. Lycka till med företaget framöver! Många hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-01-27 Spontant omdöme
    Jag kan verklig rekommendera Amanda Serra på Offerta som är vår kontaktperson.
    Professionell och kompetent coach, vägleder och bidrar med massa tips och råd. Alltid tillgänglig och behjälplig, hon gör verkligen sitt bästa för vårt företag!

Flexpoolen
    Nahir
    Hej Nahir och tack för omdömet! Vi är jätteglada att samarbetet har fungerat så bra, det är så vi vill att det ska vara. Fortsatt stort lycka till med företaget framöver! Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-01-23 Spontant omdöme
    Vill tacka Richard och Madde på Offerta för hjälpen med min hemsida. Den blev kanonsnygg! Tillsammans med all annan hjälp jag fått, optimerar det verkligen mina chanser att få in jobb. Toppen!
    Hej Magnus och stort tack för ditt omdöme! Jättekul att samarbetet har fungerat så bra, fortsatt lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-01-15 Spontant omdöme
    Bra företag, trevligt personal.
    Duktiga på göra hemsidor.
    Bruka svara på kund mejl inom 24 timmar. Stort plus!
    Hej Sean, och tack för ditt omdöme! Jättekul att samarbetet fungerat så bra, det är så vi vill att det ska vara. Stort lycka till framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2020-12-28 Spontant omdöme
    Helt slöseri med tid och pengar, det var den värsta upplevelsen i 2020 för nystartat företag.
    Tyvärr fick vi inte vad de lovade och vi spenderade mer än fick.

Vi vill dela våra upplevelser och fakta som vi mötte under ett år med Offerta i städbranschen:

Först lovade de oss att vi skulle vinna 7-8% procents av alla uppdrag. Om vi hade fått 5 positiva omdöme (vi fick om 2 månader) så hade vi vunnit minst 12% av alla besvarade förfrågningar - skitsnack, faktiskt fick vi 11 kunder av 200 besvarade förfrågningar, 11 av 200 i ett år. Vi hade använt Offerta enligt alla deras rekommendationer (hur man kommunicerar, skriver, svarar etc).

Vi fick också en annan obehaglig överraskning som inte fick veta innan vi undertecknade avtalet. 45% användare väljer inte något företag alls. De skapar förfrågningar för att veta pris men inte att boka tjänster.

När det blev dags att be om resultatgarantin, avvisade de garantin eftersom vi inte har hälsade på 2 av 200 användare via Offerta.se.

När det gäller dig som Offertas kund, att missa att hälsa på 2 av 200 kunder, ger dig ingen rätt att få resultatgarantin men att leverera till dig endast 11 av 200 kunder verkar normalt för Offerta. Under avtalstiden kontaktade vi dem för att fråga om vi gjorde något fel - de svarade att allt ser bra ut, ”fortsätt bara”.

Resultat: vi fick 0.91 kund per månad som kostar 3300 spänn.
    Det är svårt att föreställa sig att ett nystartat företag investerar 40000 i Offertas tjänster och får tillbaka bara 25000-30000. Verkar det vettigt ?

Vi fick i huvudsak fler kunder när vi började använda andra marknadsföring tjänster och de är också billigare, alltså kostnad per kund.

OBS. Var försiktig med 3 månaders uppsägningstid.
    Hejsan, tråkigt att höra att ni inte är nöjda med tjänsten. Det fantastiska med en marknadsplats är att konsumenten ska få möjlighet att komma i kontakt med tjänsteföretag som kan komma med offert på deras förfrågan, sen är det inte tvingat att de ska boka ett företag precis då utan en del tar reda på pris och kvalité för att kunna skapa sig en uppfattning för att sedan boka ett av företagen längre fram. Jag vet inte var du fått siffran ifrån att 45% inte bokar ett företag via sin förfrågan, det är inget vi känner till. Vi hoppas att ni får ett lyckat år med många kunder och ni är alltid välkomna att höra av er till oss om ni vill ansluta er till marknadsplatsen igen. Tack för er tid och Gott nytt år! Bästa Hälsningar, Alex Offerta.se
  • 2020-11-30 Spontant omdöme
    Skulle rekommendera alla företag att åtminstone prova på Offerta, det lönar sig.
    Om du väljer att ansluta dig hos Offerta så fråga efter Oscar Vermin så lovar jag dig att han löser allt du behöver.

Armin
    ASN BYGG
    Hej Armin!
    Tack för rekommendationen, kul att höra! Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.
  • 2020-11-30 Spontant omdöme
    Använder oss av Offertas tjänster och är väldigt nöjda med både servicen som vi fått från Oscar som är vår kontaktperson och själva utfallet. Vi kan varmt rekommendera dem!
    Byggzentrum AB