Offerta.se

Offerta.se

Offerta.se hjälper dig att få offerter från kontrollerade företag som kan hjälpa dig i hemmet, på kontoret eller i din bostadsrättsförening. Beskriv det du behöver hjälp med direkt på vår hemsida och få offerter från lokala tjänsteföretag! Vi har kontrollerat alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet.

Offerta grundades 2008 och är idag Sveriges största tjänsteförmedlare. Vårt mål är att ständigt leverera den bästa tänkbara tjänsten till både företagare och tjänsteköpare.

Enkelt, tryggt och gratis!

Läs vad 399 kunder tycker om Offerta.se 2

• 2021-06-22
    Offerta är en mycket bra lösning för många företag, likaså för vårt. Grym service, professionellt bemötande och gott samarbete med vår kontaktperson Madeleine Möller. Vi ger starka rekommendationer för Madeleine och Offerta.
    Hej Marko och stort tack för omdömet! Vad roligt att ni upplevt vårt samarbete så bra och vill rekommendera oss vidare, det gör oss jätteglada. Fortsatt stort lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-05-20
    Detta var andra gången jag anlitade Offerta.se när jag skulle välja företag för Packning+Flyttning + flyttstädning. Så bekvämt - 12 offerter kom in direkt och jag kunde i lugn och ro gå igenom dem och jämföra. Till slut stod det mellan 2 företag och slutligen var det 1 företag som vann, både på pris och de omdömen som jag läste här på reco.se. Jag var mycket noga med att skriva och tacka de övriga företag, som hade haft besväret med att ge mig sina offerter, men som inte fick uppdraget.
    Hej Ulla! Tack för ditt omdöme. Vad roligt att du är nöjd med vår tjänst och att det gick smidigt att få in offerter och jämföra. Det är precis så vi vill att det ska gå till! Stort lycka till med flytten! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-05-07
    Has had Offerta for almost 4 years and i am very satisfied with their services and our contact person Niclas Åkesson who is extremely accommodating and always gives his best for us as a company to be satisfied. Best service as compared to other companies that i have used before. Much thanks to Richard Grimstrand for great work with our homepage!
    George N.
    KenDassons Service
    Hi George and thank you for this review! We are so happy to hear that you are happy with our services and with your contact-person Niclas. Thank you for using Offerta and good luck with your company! Best, Offerta. Offerta.se
  • 2021-04-30
    Richard från Offerta har hjälpt oss att förbättra våran hemsida som nu ser väldigt proffsigt ut. Vi är väldigt nöjda med slut resultatet och kan varmt rekommendera honom till andra

Veles AB
    Hej Janina och tack för omdömet! Vad roligt att ni blev nöjda med förbättringarna av er hemsida, tack för rekommendationen och lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-04-19
    Mycket bra bemötande och professionell vägledning, vill ni att ert företag ska växa ska man definitivt gå med på Offerta. Nöjda från start till mål! Rekommenderar Niclas som kontaktperson!
    Hej Indir och stort tack för ditt fina omdöme! Jättehärligt att höra att ni upplever vår tjänst professionell och att ni är så nöjda! Det är vi jätteglada för. Stort tack för rekommendationen och fortsatt lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-03-30
    Detta var första gången jag använde Offerta.se.
    Smidigt, enkelt och sparar väldigt mycket tid.
    Hej Daniel! Kul att vår tjänst kändes smidig och enkel att använda! Hoppas vi kan vara till hjälp fler gånger. Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-03-26
    Rekommenderas.
    Är kund hos Offerta sedan 2016, alla arbetsmoment lösas omgående, bra gjort platform, proffsig kommunikation.
    Väldigt tacksam Richard för utmärkt gjort företags hemsida.
    Hej Lena! Tack för omdömet, jätteroligt att du är nöjd med vår tjänst och med Richard! Stort tack för rekommendationen. Fortsatt stort lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-03-26
    Vi är super nöjda med offerta och dessutom med oscar som är jätte trevlig och hjälpsam och även positiv och man känner av att han alltid försöker göra sitt bästa för att göra det så bra som möjligt för oss.
  • 2021-03-12
    Mycket smidigt och fick snabbt kontakt med seriösa företag.
    Hej Madelene och tack för ditt omdöme! Kul att höra att vår tjänst fungerar smidigt. Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-03-10
    Grym service från både Offerta och våran företagscoach Madeleine Forsman! Mycket stort engagemang och till stor hjälp är hon, 5 av 5 till Madde, rekommenderas starkt! Mvh Salahagebygg AB
    Hej Mehmet och stort tack för ditt omdöme och för rekommendationen! Vad roligt att höra att ni upplever servicen från vår tjänst och från er coach Madeleine så bra. Att ni är nöjda gör oss jätteglada. Fortsatt stort lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-20
    Snabba svar från flera serösa företag.
    Hej och Andreas och tack för omdömet! Det är precis så vi vill att Offerta ska upplevas. Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-11
    Vi på Ellit Flytt och Städ AB vill tacka och rekommendera vår kontaktperson Oscar Vermin. Han är alltid tillgänglig och förståelig och tydlig och duktig på sitt jobb. Kunde inte fått bättre hjälp! Rekommenderar offerta.se och Osvar starkt!
    Hej! Stort tack för omdömet. Det gör oss så glada att ni är nöjda med vår tjänst och med Oscar! Fortsatt lycka till med företaget framöver, och tack för rekommendationen! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-09
    Vi vill tacka Richard Grimstrand, utmärkt bra service, vi är jättenöjda med hemsidan och offerta. jag kommer rekommendera andra 😀😀😀😀
    Hej Ilyas och stort tack för det fina omdömet! Jättekul att höra att ni är nöjda med både hemsidan och med vår tjänst. Tusen tack för rekommendationen! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-09
    Är super nöjda med Offerta och framförallt David Lividikos! Grym kontaktperson som är proffsig i alla svar och har en hög kundfokus. Jag kommer att varmt rekommendera er vidare!
    Hej Elias! Stort tack för det fina omdömet. Jättekul att höra att ni är nöjda med samarbetet och med David! Tusen tack för rekommendationen! Allt gott, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-03
    Rekommenderar alla företag att prova Offerta! Värd varje öre,det lönar sig!

Väljer ni att ansluta ert företag hos Offerta fråga efter Niclas Åkerström han har lösningar på allt, seriöst och noggrann person!
    Absolut att rekommendera!
    Hej Alen och tack för omdömet! Det gör oss så glada att vårt samarbete fungerar så bra, att ni har nytta av vår tjänst och att ni når den hjälp ni behöver hos er kontaktperson! Det är precis så vi vill att det ska vara. Trevlig fredag och helg! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
    Tack att ni fins!
    Tack bästa Niclas!
    Seriösa och noggranna.
    Rekommenderar varmt Offerta
    Hej Edin! Stort tack för det härliga omdömet, det gör oss så glada att ni tycker om vår tjänst och vill rekommendera oss vidare. Jättekul att vårt samarbete fungerar så bra! Trevlig fredag och helg! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-03
    Vårt företag har samarbetat med Offerta i nästan 1 års tid nu.
    Niklas Åkerström har hjälpt oss att komma i gång.
    Idag har vi jätte mycket kontakter och kunder,vi hinner inte med allt jobb vi får får på Offerta ( vi förventade oss inte detta).
    Stort tack för allt ni har gjort för oss!
    Snart kommer vi att förlänga vårt samarbete med Offerta!
    Stort tack Niklas!
    Hej Nermina och stort tack för omdömet! Vad roligt att höra att det har fungerat så bra och att vi får samarbeta ihop med er ett år till. Det ser vi verkligen fram emot! Allt gott. Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-02-01
    Jag har varit kund hos er i två år och jag känner mig lurad från , min kontakt Persson var informerat att vi vill inte förlänga kontraktet för att vi har betalt runt 65000 kr/år men vi har inte fått 3 förfrågningar till företaget på ett helt år !!!
    Kontakt person på offerta ringer och säger vi har inte skickat mail till offerta för att avsluta abonnemang och vi måste betalar 65000 kr till ...... det kallas RÅN från mitt företag . REKOMENDERAR INTE !!!!
    Hej Samir. Vi beklagar att du som företagare känner dig lurad. Vi är helt transparanta med våra villkor och har inte för avsikt att dölja eller förvränga något för er företagare, så det är jättetråkigt att du fått den uppfattningen. Som företag får man tillgång till vår tjänst genom ett gemensamt avtal som löper på varje månad oavsett hur mycket tjänsten används. Avtalet behöver sägas upp innan avtalsperiodens slut, precis som med andra typer av abonnemangstjänster. Självklart vill vi att du ska känna att du får valuta för pengarna och därför finns din Success Manager redo att hjälpa dig reda ut situationen om det är så att något gått fel, så att du kan få ut så mycket som möjligt av ditt avtal. Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-01-29
    David Lividikos är min kontaktperson, han går långt utanför vad som krävs av honom i sin yrkesroll att göra oss nöjda. Rekommenderas varmt!
    Hej Daniel! Stort tack för ditt omdöme! Vi är jätteglada att ni är nöjda med samarbetet och med David. Lycka till med företaget framöver! Många hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-01-27
    Jag kan verklig rekommendera Amanda Serra på Offerta som är vår kontaktperson.
    Professionell och kompetent coach, vägleder och bidrar med massa tips och råd. Alltid tillgänglig och behjälplig, hon gör verkligen sitt bästa för vårt företag!

Flexpoolen
    Nahir
    Hej Nahir och tack för omdömet! Vi är jätteglada att samarbetet har fungerat så bra, det är så vi vill att det ska vara. Fortsatt stort lycka till med företaget framöver! Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-01-23
    Vill tacka Richard och Madde på Offerta för hjälpen med min hemsida. Den blev kanonsnygg! Tillsammans med all annan hjälp jag fått, optimerar det verkligen mina chanser att få in jobb. Toppen!
    Hej Magnus och stort tack för ditt omdöme! Jättekul att samarbetet har fungerat så bra, fortsatt lycka till med företaget framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2021-01-15
    Bra företag, trevligt personal.
    Duktiga på göra hemsidor.
    Bruka svara på kund mejl inom 24 timmar. Stort plus!
    Hej Sean, och tack för ditt omdöme! Jättekul att samarbetet fungerat så bra, det är så vi vill att det ska vara. Stort lycka till framöver! Bästa hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2020-12-28
    Helt slöseri med tid och pengar, det var den värsta upplevelsen i 2020 för nystartat företag.
    Tyvärr fick vi inte vad de lovade och vi spenderade mer än fick.

Vi vill dela våra upplevelser och fakta som vi mötte under ett år med Offerta i städbranschen:

Först lovade de oss att vi skulle vinna 7-8% procents av alla uppdrag. Om vi hade fått 5 positiva omdöme (vi fick om 2 månader) så hade vi vunnit minst 12% av alla besvarade förfrågningar - skitsnack, faktiskt fick vi 11 kunder av 200 besvarade förfrågningar, 11 av 200 i ett år. Vi hade använt Offerta enligt alla deras rekommendationer (hur man kommunicerar, skriver, svarar etc).

Vi fick också en annan obehaglig överraskning som inte fick veta innan vi undertecknade avtalet. 45% användare väljer inte något företag alls. De skapar förfrågningar för att veta pris men inte att boka tjänster.

När det blev dags att be om resultatgarantin, avvisade de garantin eftersom vi inte har hälsade på 2 av 200 användare via Offerta.se.

När det gäller dig som Offertas kund, att missa att hälsa på 2 av 200 kunder, ger dig ingen rätt att få resultatgarantin men att leverera till dig endast 11 av 200 kunder verkar normalt för Offerta. Under avtalstiden kontaktade vi dem för att fråga om vi gjorde något fel - de svarade att allt ser bra ut, ”fortsätt bara”.

Resultat: vi fick 0.91 kund per månad som kostar 3300 spänn.
    Det är svårt att föreställa sig att ett nystartat företag investerar 40000 i Offertas tjänster och får tillbaka bara 25000-30000. Verkar det vettigt ?

Vi fick i huvudsak fler kunder när vi började använda andra marknadsföring tjänster och de är också billigare, alltså kostnad per kund.

OBS. Var försiktig med 3 månaders uppsägningstid.
    Hejsan, tråkigt att höra att ni inte är nöjda med tjänsten. Det fantastiska med en marknadsplats är att konsumenten ska få möjlighet att komma i kontakt med tjänsteföretag som kan komma med offert på deras förfrågan, sen är det inte tvingat att de ska boka ett företag precis då utan en del tar reda på pris och kvalité för att kunna skapa sig en uppfattning för att sedan boka ett av företagen längre fram. Jag vet inte var du fått siffran ifrån att 45% inte bokar ett företag via sin förfrågan, det är inget vi känner till. Vi hoppas att ni får ett lyckat år med många kunder och ni är alltid välkomna att höra av er till oss om ni vill ansluta er till marknadsplatsen igen. Tack för er tid och Gott nytt år! Bästa Hälsningar, Alex Offerta.se
  • 2020-11-30
    Skulle rekommendera alla företag att åtminstone prova på Offerta, det lönar sig.
    Om du väljer att ansluta dig hos Offerta så fråga efter Oscar Vermin så lovar jag dig att han löser allt du behöver.

Armin
    ASN BYGG
    Hej Armin! Tack för rekommendationen, kul att höra! Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2020-11-30
    Använder oss av Offertas tjänster och är väldigt nöjda med både servicen som vi fått från Oscar som är vår kontaktperson och själva utfallet. Vi kan varmt rekommendera dem!
    Byggzentrum AB
  • 2020-11-24
    Amanda på Offerta har varit en stor del utav min framgång dessa månader sedan jag anslöt mig till Offerta, väldigt engagerad och service inriktad person som gjort allt för att jag ska uppnå mina mål.
    Hej! Vad roligt att höra att samarbetet fungerat så bra, det ska bli spännande att fortsätta följa ert företag hos oss. Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2020-11-18
    Har anlitat Offerta vid flera tillfällen genom åren för att ta fram företag till att utföra olika tjänster. Det har funkat bra. Känns tryggt att veta att de företag som rekommenderas, kan spåras i flera led, så man ser vilka man har med att göra

Nu senast, fick jag hjälp med att hitta företaget som skulle göra min flyttstädning. Det gick fantastiskt bra!

Tack för hjälpen
    Hej Katarina! Vad härligt att höra, det är precis så vi vill att tjänsten ska fungera. Varmt välkommen tillbaka när du än behöver vår hjälp. Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2020-11-10
    Jag vill varmt rekommendera Niclas på Offerta som då är vår kontaktperson:
    En mycket professionell och kompetent coach, vägleder och bidrar med massa tips och råd. Alltid tillgänglig och behjälplig, då han gör sitt bästa för att företaget ska växa. Vi är jättetacksamma!!

Vi har även fått ett otroligt bra bemötande och en mycket professionell start av handläggaren Stiven. Han är tillmötesgående, flexibel och anpassar avtalet efter ens behov och önskemål. Tack Stiven för en god start på Offerta.

Jag kan varmt rekommendera Offerta!
    Hej! Tack för den fina rekommendationen, det gör oss jätteglada att höra att ni haft så stor nytta av samarbetet. Det ska bli spännande att försätta följa ert företags resa hos oss. Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta. Offerta.se
  • 2020-10-12
    Funkade jättebra. Fick städning till ett betydligt lägre pris än vi fått annars.
    Hej Johanna! Vad härligt att höra, det är alltid värt att jämföra. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-10-09
    Är väldigt nöjd med Offerta.
    Har varit kund sen 2015, antar att det säger en hel del om deras tjänst.

Vi hade väl i princip uteslutande uppdrag från Offerta under första åren.
    Har utöver det väldigt bra kommunikation med min kontaktperson Niclas Åkerstöm.

Du gör ett bra jobb Niclas och kan varmt rekommendera Offerta!
    Hej! Tack för rekommendationen, vad kul att höra att vi kunnat hjälpa ditt företag genom att bidra med uppdrag. Vi hoppas på ett fortsatt samarbete där vi kan hjälpa ditt företag att växa. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-10-09
    Vårt företag har samarbetat med Offerta i nästan 3 års tid nu.
    Vi började här från start och idag har vi nästan 70 omdömen och ett snittbetyg på 4.7 av 5.

När kunder söker på vårt företagsnamn dyker Offerta långt upp på google och kunderna kan gå och läsa vad människor tycker om oss.

Om jag skulle anlita ett företag är de en av de första sakerna jag skulle gå in mera djupgående och se vad de är för företag man har att göra med.

Man kan inte förvänta sig att man får varje uppdrag för de är ju konkurrens bland jobben, då behöver man anstränga sig lite extra och sälja in jobbet bättre och övertyga kunden att de ska välja just er. ( sunt förnuft )

Har ni startat ett nytt företag är Offerta det första man ska hoppa på för att vara från start och börja bygga upp sin kundstock och följa upp jobben.

Offerta kanske inte är de billigaste, men man får de man betalar för och vi på Aerius Ventilation AB tackar hela Offerta teamet för ni gjort ett grymt jobb och hjälpt oss att bli dem vi är idag!

Kan varmt rekommendera!!
    Tack för den fina rekommendationen! Så härligt att höra att vi kunnat bidra till er framgångsresa med företaget och att ni är nöjda med samarbetet. Vi hoppas vi kan fortsätta göra er nöjda och hjälpa er utveckla företaget framåt. Fortsatt lycka till! Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-10-08
    Offerta = Borde granskas (varning för ny företagare)

vi är företagare som anslöt oss till Offerta, vi är långt ifrån nöjda med tjänsterna som de levererar. 90% av deras offert ser det ut som det kommer från 10 åringar. Professionella lurendrejerier skulle jag säga, som ringer upp så fort man registrera företag och ger falska förhoppningar till att ansluta avtal med de. Varning för Ny företagare.
    De kommer ringa och nämna vi har så många offerter, men ca 95 % är skräp som inte går ens att läsa.

Vi la så mycket tid och energi i att försöka få in kunder via de utan att en ända svarar. 80% av offerterna ser det ut som det kommer från 10 åringar med en rad text ex: "jag vill ha en app", resterande 15 ser det ut som de skapar de själva. det kanske finns 5 % någorlunda vettig beskriven offerter. även de som var vettiga är det väldigt få som svarar.

VARNING FÖR NY FÖRETAGARE
    De lovar att få pengar tillbaks om du inte får kund, men glöm det. Du kommer aldrig se dina pengar, lika bra att ge bort det till välgörenhet.
    Vi betalade massa pengar utan att få en ända kund.
    sedan lägger de in i avtalet att det förlängs med ett år om du inte säger upp det. Nu vill de att vi ska betala för ett till år utan att få en ända kund.

Jag skulle vara försiktigt med att investera min tid och energi i deras falska marknadsföring riktade mot företag särskilt inom IT sektorn, du hittar nog mer serösa kunder på FB.
    känner mig otroligt lurad, och jag vill varna alla Ny företagare att vara försiktiga från att avtala med de.
    Deras business modell verkar att leva på desperata nystartade bolag. If it is too good to be true, it probably isn't.
    Hej! Vad tråkigt att höra att du är besviken på vår tjänst, vår ambition är att hjälpa företagare att växa genom att få tillgång till nya kunder. Till Offerta vänder sig personer som vill ha hjälp av duktiga tjänsteföretag, så det är tråkigt att höra att du upplever det så och vi delar inte den synen på potentiella kunder. För att vinna kunder är det viktigt att svara på relevanta förfrågningar och vara tillgänglig för potentiella kunder, det krävs också att man nyttjat tjänsten till fullo och tagit hjälpa av sin success manager vid eventuella problem för att vår garanti ska gälla. Som företag får man tillgång till vår tjänst genom ett gemensamt avtal som behöver sägas upp innan avtalsperiodens slut, precis som med andra typer av avtal. Vårt mål är att coacha våra företag i att vinna jobb som passar deras verksamhet och på så sätt bli framgångsrika med vår tjänst, något som vi gärna hjälper ditt företag med då ni endast nyttjat 40% av det som ingår i ert avtal. Vänd dig till er success manager eller till vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att få ut så mycket som möjligt av ditt avtal. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-10-08
    Väldigt bra kanal för nya kunder
    Hej Jack! Det är precis det vi vill vara, fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-10-05
    David Lividikos på Offerta har hjälpt mig på ett föredömligt sätt.
    Hej Hans! Härligt att höra, hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-10-02
    Super nöjd med mitt samarbetet med Offerta. Otroligt tacksam över all stöttning och hjälp från våran kontakt person Niclas Åkerström!!

Kan verkligen rekommendera både Niclas & Offerta.
    Hej Henrik! Stort tack för rekommendationen, det gör oss jätteglada att höra att du är nöjd med samarbetet. Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-10-01
    PGL ENERGY TAK OCH BYGG är så glada att gick med i Offerta. De har hjälpt oss i början av våran resa som egenföretagare.
    Stor tack och kram till: Joe, Madeleine och Richard 😊
    Mvh Piotr
    Hej Piotr! Vad härligt att höra att det går bra för ert företag, det ska bli spännande att följa er resa hos oss. Stort fortsatt lycka till. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-09-22
    2 gånger har jag använt tjänsten för att hitta någon som kan utföra flyttstäd åt mig. Båda gångerna har jag blivit mycket nöjd! Jag har även en gång bett om offerter för annan tjänst men det slutade med att vi utförde den själv.
    Men det är seriösa och bra företag som kontaktar en och de har utfört städningarna mycket bra!
    Hej Hanna! Härligt att höra att du hittat bra och seriösa företag som kunde hjälpa till med flyttstädningen, det är precis så vi vill att det ska fungera. Välkommen åter nästa gång du söker flytt-,städ- eller bygghjälp. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-09-01
    Vi på Malins städ vill tacka Offerta för den fantastiska tjänsten vi får .
    Mycket proffsig och seriös företag .
    Fram för allt mycket nöjd med våran kontaktperson Oskar Westin , snabbt och kunnig support .
    Vi vill även tacka Richard Grimstrand som har hjälpt oss med hemsidan . ett utmärkt arbete.
    Hej! Vad härligt att höra att ni är nöjda med tjänsten och er kontaktperson. Vi ser framemot att fortsätta samarbetet med er, hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-08-27
    Vi har samarbetat med Offerta i många år nu.
    Vår kontaktperson Niclas är väldigt tillmötesgående och finns alltid tillhands för att möta våra behov från Offerta.
    Niclas du är bäst
    Hej Gabriella! Härligt att höra att samarbetet fungerar så bra, det är så det ska vara. VI hoppas ni är med oss lika länge till. Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-08-27
    Evigt tacksam för all den proffsiga hjälp Michelle på Offerta gjort för oss. Hon har haft lösningar på allt, ser inga hinder och vaken på vad vi behöver. Så vi tar ett år till med Offerta.. Tack Michelle!!
    Hej Helen! Vad härligt att höra att samarbetet fungerat så bra, vad glada vi blir av ni är med oss ytterligare ett år. Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-08-27
    Very happy with Offerta.se.

Richard Grimstrand has done an amazing job helping me with my website and their support has been great as well.
    Hi Adam! We are happy to hear that you are pleased with your website and the support. We are looking forward to follow you on your journey! Best regards, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-08-20
    Riktig uselt bolag. Tvingar mig betala pengar ett år till trots att jag har knappt fick 3 st jobb under hela året.
    Hej! Vi tråkigt att du är besviken på vår tjänst och känner att du inte fått valuta för pengarna. Vårt främsta uppdrag är att hjälpa våra företag att vinna så mycket uppdrag som möjligt vilket det låter som att vi misslyckats med i ert fall. Som företag får man tillgång till vår tjänst genom ett gemensamt avtal som löper på varje månad oavsett hur mycket tjänsten används och som behöver sägas upp innan avtalsperiodens slut, precis som med andra typer av abonnemangstjänster. Om ni är beredda att kämpa lite för att lyckas så vill vi gärna hjälpa er att vinna fler jobb. Hör av er till er success manager eller till vår kundtjänst så ska vi göra allt för att hjälpa till. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-06-30
    Tack för all hjälp med vår logga och hemsida, Richard Grimstrand! Bra jobbat!
    Hej Lucy! Vad roligt att höra att du blev nöjd med din logga och hemsida. Det gläder oss. Stort tack för ditt fina omdöme, och lycka till med företagandet. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-05-27
    Tusen tack Richard för allt hjälp för logga och hemsidan.Väldigt trevliga att ha att göra med.
    Rekommenderar starkt.

Riming Bygg AB
    riming.bygg@gmail.com
    Hej Dijana! Tack för rekommendationen, den gjorde oss glada. Härligt att ni är nöjda, fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-05-10
    Vi renoverade badrum och tvättstuga. Är nöjda med resultatet. Arbetet tog något längre än planerat pga sjukdom hos hantverkare annars flöt jobbet på. Hantverkarna var noga med att städa efter sig varje dag, de följde byggstandarder och vi hade löpande en dialog med Anders och projektledare genom hela arbetet. Vi rekommenderar Anders och Bygglösningar.
    Hej Annette! Härligt att höra att ni är nöjda med er renovering och vill rekommendera vidare företaget ni haft kontakt med, det är så det ska vara! Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-05-07
    Mycket tack Richard för allt hjälp för logga och hemsidan väldigt proffsig och smidigt jobb.
    Top Clean Sundsvall
    Hej Mohammed! Härligt att ni är nöjda med loggan och hemsidan, hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-04-27
    Vi är super nöjda med Bygglösningar. Arbetsledaren och även utföraren på plats har vart proffsiga och otroligt skickliga. Vi är verkligen nöjda med total leveransen.
    Hej Joel! Härligt att höra att ni är nöjda med tjänsteföretaget, hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-04-15
    Hej
    Är kund hos er och vill bara tacka Michelle Gutt för bra service och bra uppdrag.
    Vänliga hälsningar
    Pelle på
    PJ's Måleri
  • 2020-04-10
    Aziz här på Söderorts Byggproffs AB, vill tacka Richard Grimstrand på Offerta för en fantastisk hemsida.
    Mycket proffsig gjort, precise som jag ville. Han kom in i min hjärna och bara tagit fram vad jag tänkt.
    Utmärkt arbete, hög servicenivå, snabbt och kunnig support. Kan bara varmt rekommenderar, till både för privatpersoner och för företag. Bra jobbat Richard och Oscar!
    Aziz
    Söderorts Byggproffs AB
    Hej Aziz! Stort tack för din rekommendation och det fina omdömet, det glädjer oss att höra att ni fått så bra service hos oss. Det ska bli spännande att följa ert företag hos oss, stort lycka till! Hälsningar, Offerta.se Offerta.se
  • 2020-04-02
    Ville börja med att jag är imponerad av hur smidigt, proffsigt och effektivt allt funkar på Offerta. Redan från uppstartsmöte kände vi att det samarbetet kommer vara givande och vi är fortfarande så nöjda med tjänsten.
    Vår kontaktperson David är väldigt hjälpsam, serviceinriktad och engagerad. Vi är tacksamma för all hjälp och nyttig information som vi har fått av honom.
    Ville också tacka Rickard för riktigt bra jobb med vår logga. We love it!
    Jartat Söder Bygg och Platt AB
    Hej Tatsiana! Tack för det fina omdömet, det gör oss väldigt glada att samarbetet fungerar så bra och att ni är nöjda med tjänsten och loggan. Stort fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se Offerta.se