Alla kategorier Hosting Offerta.se

Offerta.se

Offerta.se hjälper dig att få offerter från kontrollerade företag som kan hjälpa dig i hemmet, på kontoret eller i din bostadsrättsförening. Beskriv det du behöver hjälp med direkt på vår hemsida och få offerter från lokala tjänsteföretag! Vi har kontrollerat alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet.

Offerta grundades 2008 och är idag Sveriges största tjänsteförmedlare. Vårt mål är att ständigt leverera den bästa tänkbara tjänsten till både företagare och tjänsteköpare.

Enkelt, tryggt och gratis!

Läs vad 279 kunder tycker om Offerta.se

• Sofia C
    Sofia C skrev om Offerta.se
    Snabba svar, smidigt och enkelt att få in offerter. Vi valde hemstädning, och jag har nu valt ut några företag som jag ska prata mer med. Bra service! //Sofia Läs mer
    2018-07-10 Offerta.se svarar Sofia C
    Hej Sofia!
    Tack för dina fina ord om vår tjänst. Det gläder oss att vi kunde hjälpa dig att hitta firmor till din hemstädning. Önskar dig en fortsatt skön och avkopplande sommar.
  • Daniel E
    Daniel E skrev om Offerta.se
    Jag begärde in offerter för en badrumsrenovering och var så specifik jag kunde enligt instruktionerna. Slutade med att min mailbox dagligen fylls med bolag som erbjuder sig att lämna offert efter att ha haft ett möte och sett badrummet. Enligt offertas beskrivning av tjänsten skulle man kunna kunna begära in offerter smidigt och jämföra på hemsidan. Det är möjligt att det inte går till så vid badrumsrenoveringar men det bör informeras om isåfall, jag testade offerta just för att jag inte hade tid att kontakta flera bolag... Läs mer
    2018-07-03 Offerta.se svarar Daniel E
    Hej Daniel, tack för din feedback! När man lägger upp en förfrågan på Offerta är tanken att man ska få svar från upp till 6 olika företag som är intresserade av att utföra jobbet. Vid större och mer avancerade projekt som exempelvis en badrumsrenovering kan företagen behöva besöka dig på plats för att de ska kunna ge en utförlig och ordentlig offert. Det är antagligen av denna anledning som företagen inte ger en offert utan att ha träffat dig först. Vi ber om ursäkt om något missförstånd uppstått. Ha en fin dag!
    2018-07-03 Daniel E svarar Offerta.se
    Det är egentligen inget missförstånd eller otydlighet, på er hemsida står det explicit: "Inom ett par timmar kommer vi att introducera dig till intresserade byggföretag. Du kommer att kunna jämföra offerter, erbjudanden, kundomdömen och profiler. När du är redo – anlita det bästa proffset för dig!"
    Och: "Beskriv ditt behov och ta emot upp till sex offerter från lokala tjänsteföretag".
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Offerta.se
    Tack Denise
    Väldigt bra möte igår, det var informativt och givande. Gjorde att både jag och Sigge blev mer insatta i hur er tjänst och hur allt runt den fungerar. Jag tror att detta kommer att bli ett bra samarbete oss i mellan.
    Daniel & Sigge på Flyttpoolen Läs mer
    2018-07-03 Offerta.se svarar Daniel H
    Hej Daniel och Sigge! Härligt att höra om ert trevliga möte. Även vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete. Önskar er en skön sommarvecka.
  • Charlotte S
    Charlotte S skrev om Offerta.se
    Mycket bra och snabb service. Offerterna jag fick var jämförbara och kompletta. Toppenbra funktion! Läs mer
    2018-07-03 Offerta.se svarar Charlotte S
    Hej Charlotte! Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du uppskattar vår tjänst och vill rekommendera den till andra.
  • Jonne J
    Jonne J skrev om Offerta.se
    Kommer att använda detta företag flera gånger.
    Juddsson Läs mer
    2018-06-12 Offerta.se svarar Jonne J
    Hej Jonne, tack för att du uppskattar vår tjänst och vill rekommendera den till andra. Önskar dig en fortsatt fin vecka.
  • Reza J
    Reza J skrev om Offerta.se
    Bra tjäns, lätt att använda, väldig nöjd med handledaren som heter Oskar Vermin, han är väldigt hjälpsam. Läs mer
    2018-06-11 Offerta.se svarar Reza J
    Hej Reza, tack för ditt omdöme och dina fina ord om Oscar. Det gläder oss att du vill rekommendera oss till andra tjänsteföretagare.
  • Emilian S
    Emilian S skrev om Offerta.se
    Vi på Grön Fasadtvätt i Göteborg AB är väldigt missnöjda med offerta.se som definitivt inte levererar det som utlovats. Vi är ett b2b företag vilket säljaren sa inte skulle vara några problem. Efter år av uteblivna kunder, leads eller offertförfrågningar sa vi upp avtalet som visar sig ha över ett års uppsägningstid vilket inte alls var så enligt säljaren. När vi sa att vi funderade på att säga upp avtalet ville dom att vi skulle ta ett dyrare paket istället som kunde resultera i större affärer. Men dom kan inte ens leverera små affärer så akta er för Offerta.se då dom är riktiga skojare med riktigt långa uppsägningstider som inte alls framhävs vid tecknande. Läs mer
    2018-06-05 Offerta.se svarar Emilian S
    Hej Emilian, vi har försökt nå dig under dagen för att reda ut dessa missförstånd. Hör gärna av dig till oss så ska vi se till att hitta en lösning för dig och ditt företag.
  • Sakis S
    Sakis S skrev om Offerta.se
    Har som kontakt person Ola Eriksson. Under min korta tid hos offerta upplever jag Ola som tillmötesgående och hjälpsam.
    Sakis Stilas Läs mer
    2018-06-04 Offerta.se svarar Sakis S
    Hej Sakis,
    Tack för ditt omdöme och dina fina ord om Ola. Vi hoppas på och ska göra vårt bästa för ett fortsatt trevligt samarbete.
  • Peter F
    Peter F skrev om Offerta.se
    En mycket mycket bra tjänst, enkel att använda, och vips så kommer det en uppsjö av offerter, allt på ett och samma ställe 😀 Läs mer
    2018-05-31 Offerta.se svarar Peter F
    Hej Peter! Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att vi på ett smidigt sätt kunde hjälpa dig att få tag på bra offerter, det gläder oss!
  • Ingemar Ö
    Ingemar Ö skrev om Offerta.se
    Många tack för tjänsten! Det hjälpte mycket. Läs mer
    2018-05-31 Offerta.se svarar Ingemar Ö
    Hej Ingemar, tack för ditt omdöme. Härligt att vi kunde hjälpa dig!
  • Fabian B
    Fabian B skrev om Offerta.se
    Varning. Väldigt osäker omdömeshantering.
    Företaget har bra utbud för den som finns i Stockholm. Betydligt sämre representerade i Skåne.
    Tyvärr kan vilken felringare som helst lämna omdöme. Detta hände oss. Jag har varit säljare i över 30 år och verkligen lärt mig hur man uppför sig när man talar med kunder. I vårt företag tar jag alla inkommande samtal.
    Vi fick en omdöme av en person vi inte hade pratat med, men som påstod att han hade blivit bemött illa.
    Då jag kontaktade Offerta och berättade detta för att de skulle göra en rättelse, men var ointresserade och tycker att deras policy, dvs alla som påstår sig ha kontaktat företaget utan att ha fått något arbete utfört har rätt att lämna omdöme. Samtliga anda företag i uppdragsförsäljningsbranschen har valt att ej låta någon som inte fått jobb utfört lämna omdöme för att säkerställa en rättvis omdömeshantering. Läs mer
    2018-05-17 Offerta.se svarar Fabian B
    Hej Fabian, tack för ditt omdöme och din feedback. Alla kunder som lägger in en förfrågan på Offerta kan lämna ett omdöme om företagen de blivit kontaktade av. Detta system är upprättat så för att nya användare ska kunna ta del av omdömen från tidigare användare. Företagen har möjlighet att svara på och bemöta alla de omdömen som kommer in, något vi uppmuntrar. På så vis kan den som läser få bådas bild av saken. Vi tar inte bort omdömen såvida de inte strider mot våra regler och tar inte heller någons parti i en fråga då det är omöjligt för oss att kontrollera vad som är sant. Om du vill att vi förklarar saken närmare kan du alltid nå oss på 020 40 50 60
    2018-05-17 Fabian B svarar Offerta.se
    Hej Julia. Det du förklarar har jag redan fått berättat för mig av er kundtjänst. Jag har berättat att samtliga andra aktörer i uppdragsförsäljningsbranschen har mer adekvata krav än bara att behöva påstå att man har haft kontakt för att få lämna ett omdöme. Därav det dåliga omdömet och nej, jag behöver inte få det förklarat för mig en gång till. Ni tycker att ni gör rätt så här och jag vill med detta upplysa företag som funderar på att anlita er att risken för att bli felbehandlad i ert omdömesprogram är högre med er policy är hos era konkurrenter.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Kay O
    Kay O skrev om Offerta.se
    Behövde hjälp med städning inför visning av hus med kort varsel (tre dagar).
    Efter två timmar hade jag klart med ett företag.

Mycket nöjd Läs mer
    2018-05-17 Offerta.se svarar Kay O
    Hej Kay, tack för ditt omdöme. Det gläder oss att vi kunde hjälpa dig att hitta en bra städfirma med kort varsel. Önskar dig en fin dag!
  • Nicholas N
    Nicholas N skrev om Offerta.se
    Offerta is one of the best site in Sweden that help companies to provide jobs and easier the company to comunicate with the buyers. Ola whom i am conected with is fantastic, he give you all the strategy of winning a customer. May he continue with the good work and may Offerta continue to look for more stategies to educate the companies so that companies conected to them shall not go bankruptcy.
    My regard Nicholas. Läs mer
    2018-05-02 Offerta.se svarar Nicholas N
    Hi Nicholas, thank you for your review. We do our best to make business easier for our associated companies, always nice to hear that we succeed. I wish you a great afternoon.
    Best regards,
  • Johan W
    Johan W skrev om Offerta.se
    Jag har använt mig av Offerta i ca 2 månader nu & är mycket nöjd. Jag har fått fin återkoppling av Ola när jag har undrat över något. Proffsigt & seriöst företag som ser sina kunder. Läs mer
    2018-05-02 Offerta.se svarar Johan W
    Hej Johan, tack för dina ord om oss. Det gläder oss att du uppskattar vår tjänst och Olas service! Önskar dig en trevlig eftermiddag.
  • Inga Monica E
    Inga Monica E skrev om Offerta.se
    Bäst i test!
    Kan man ha någon bättre!
    Ringer alltid upp och följer upp, toppen och supertrevlig 👍👍👍👍👍Ville ge 5, går ju inte??? Läs mer
    2018-05-02 Offerta.se svarar Inga Monica E
    Hej Inga Monica, tack för ditt fina omdöme om oss! Dina ord värmer oss alla. Önskar dig en fortsatt trevlig vecka!
  • Christian B
    Christian B skrev om Offerta.se
    Väldigt proffsigt och bra bemötande hela vägen. Jag fick bra service av Anel och hjälp både under införsäljningen av offertas tjänster men också efteråt. Bland annat Ola har varit väldigt hjälpsam och noga med att följa upp så att allting fungerade optimalt och har varit tillgänglig för eventuella frågor och kommit med värdefulla tips. Det här är definitivt en tjänst som jag kommer att rekommendera till fler.
    Christian Läs mer
    2018-04-25 Offerta.se svarar Christian B
    Hej Christian, tack för ditt omdöme och dina fina ord om Offerta och vår fantastiska och hjälpsamma personal. Det gläder oss att du vill rekommendera vår tjänst till andra företagare. Önskar dig en fortsatt trevlig förmiddag.
  • Hans E
    Hans E skrev om Offerta.se
    XNX Data Ab gjorde installation av skrivare så att det funkar trådlöst att göra utskrifter från dator och mobiltelefon till skrivare.
    Arbetet blev mycket bra utfört så däför ger jag högsta betyg för det arbetet. Läs mer
    2018-04-24 Offerta.se svarar Hans E
    Hej Hans, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att du har fått tag på ett bra företag via oss. Önskar dig en fortsatt härlig vecka!
  • Birthe L
    Birthe L skrev om Offerta.se
    Helt perfekt att bara behöva ställa frågan till ett ställe. Läs mer
    2018-04-23 Offerta.se svarar Birthe L
    Hej Birthe, tack för ditt omdöme. Det gläder oss att vi kunde underlätta för dig i jakten på rätt tjänsteföretag.
  • Emma L
    Emma L skrev om Offerta.se
    Bra och snabb service. Kommer definitivt använda dem igen. Mycket nöjd. Läs mer
    2018-04-09 Offerta.se svarar Emma L
    Hej Emma, tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att vi kunde hjälpa dig med ditt ärende och att du vill använda oss igen. Önskar dig en fortsatt härlig vecka!
    Emma L gillar detta
  • Admir K
    Admir K skrev om Offerta.se
    Rekomederar starkt offerta Anel o Malin som jobbar åt offerta är guldvärda fortsätt så bara // Göteborgs Smarta Tjänster Läs mer
    2018-04-09 Offerta.se svarar Admir K
    Hej Admir, tack för ditt fina omdöme om oss och vår härliga personal. Det värmer! Önskar dig en fortsatt fin kväll.
  • Kahtan G
    Kahtan G skrev om Offerta.se
    Bra, snabbt, tydligt med flera offerter. Stark rekommenderar. Man får hjälp och svar. Läs mer
    2018-04-06 Offerta.se svarar Kahtan G
    Hej Kahtan, tack för ditt omdöme. Det gläder oss att du har fått bra hjälp via oss och uppskattar tjänsten. Önskar dig en fin helg!
  • Patrik H
    Patrik H skrev om Offerta.se
    Helnöjda på alla sätt och vis, offerta rekommenderar starkt till alla som vill utöka verksamheten eller komma igång snabbt och effektivt! Läs mer
    2018-03-29 Offerta.se svarar Patrik H
    Hej Patrik! Tack för ditt omdöme, det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst och vill rekommendera den till andra. Önskar dig en trevlig helg!
  • Leonardo H
    Leonardo H skrev om Offerta.se
    Supernöjd med offertas tjänster! Speciellt med deras medarbetare
    Malin Olastuen. Exceptionell på de hon gör. Känner mig så omhändertagen när jag blir kontaktad. Tack så mkt för de! Läs mer
    2018-03-28 Offerta.se svarar Leonardo H
    Hej Leonardo, tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du uppskattar vår tjänst och vår service! Önskar dig en fin dag!
  • Per N
    Per N skrev om Offerta.se
    Är en återkommande mycket nöjd kund. Använt tjänsten för städtjänster, nyläggning av tak, snickare, trädröjning mm och alltid med lysande resultat.

Offerta har många gånger hjälpt mig att skapa en bra förfrågan vilket gett bra resultat med många seriösa offerter.

Rekommenderar Offerta varje dag och fortsätter använda er. Läs mer
    2018-03-27 Offerta.se svarar Per N
    Hej Per, tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du har fått tag på flera bra företag via oss och vill rekommendera Offerta till andra. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Mia K
    Mia K skrev om Offerta.se
    Mycket smidigt och enkelt. Använde mig av offerta när vi sökte hemstäd och fick svar från flera olika företag redan samma dag!
    Rekommenderas varmt. Läs mer
    2018-03-26 Offerta.se svarar Mia K
    Hej Mia! Tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du uppskattar vår tjänst och vill rekommendera den till andra. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Violeta V
    Violeta V skrev om Offerta.se
    V.V Städ AB samarbetar med Offerta i åtta år. Vi är väldigt nöjda med vårt samarbete och rekommenderar gärna Offerta
    Alltid trevliga, hjälpsamma , stora möjlighet att få nya kunder...Allt bäst! Läs mer
    2018-03-26 Offerta.se svarar Violeta V
    Hej Violeta! Tack för ditt fina omdöme, det gläder oss alla här på Offerta!
  • Christer M
    Christer M skrev om Offerta.se
    Skickade in en något luddig förfrågan om ett byggjobb, Offerta hjälpte mig att förtydliga mina krav och jag fick då tre svar från byggare samma dag. Jag gick vidare med en av byggarna som gjorde ett mycket bra jobb. Läs mer
    2018-03-23 Offerta.se svarar Christer M
    Hej Christer, tack för ditt fina omdöme. Härligt att vi kunde hjälpa till i letandet efter en bra byggare som du blev nöjd med. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Nicklas B
    Nicklas B skrev om Offerta.se
    Snabbt, enkelt och smidigt! Bra service och bra gensvar med korta ledtider. Läs mer
    2018-03-23 Offerta.se svarar Nicklas B
    Hej Nicklas, tack för ditt fina omdöme. Härligt att du uppskattar vår tjänst, det gläder oss alla! Önskar dig en fin dag.
  • Marianne M
    Marianne M skrev om Offerta.se
    Att gå med i Offerta var det bästa jag gjort. Ovärderligt vid uppstarten av mitt städföretag. Kontakten med Stiven P och senare Christer M fungerade utmärkt och jag känner stort förtroende för dem. Läs mer
    2018-03-23 Offerta.se svarar Marianne M
    Hej Marianne, tack för ditt fina omdöme. Vi blir alla glada över att du är nöjd med vår tjänst, service och att vi kunde hjälpa dig med att få nya kunder, både i uppstarten och i framtiden. Önskar dig en trevlig helg!
  • Fredrik N
    Fredrik N skrev om Offerta.se
    Väldigt nöjd som företagskund.
    Varm hjärtade säljare som håller sin uppföljning, kontaktar och visar gärna för tips och råd.
    Och har 3 dubblat min omsättning på mindre än 4 månader. Läs mer
    2018-03-22 Offerta.se svarar Fredrik N
    Hej Fredrik! Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss alla att du uppskattar vår tjänst, vår support och att det går så bra för ditt företag!
    Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Ingbritt O
    Ingbritt O skrev om Offerta.se
    Första gången jag använt Offerta. Fick snabbt svar fr två företag som jag aldrig hittat annars. Inom en vecka var arbetet utfört. Snabbt, proffsigt och bra pris! Läs mer
    2018-03-21 Offerta.se svarar Ingbritt O
    Hej Ingbritt, tack för ditt dina omdöme! Det gläder oss att du gillar både vår tjänst och företagen vi förmedlar. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Ludwig  P
    Ludwig P skrev om Offerta.se
    Är väldigt nöjd med Offerta.se! Har använt dem flera gånger och är lika nöjd varje gång. Väldigt trevliga människor som jobbar där även när jag ringt och haft en fråga. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-19 Offerta.se svarar Ludwig P
    Hej Ludwig!
    Tack för ditt fina omdöme. Vad härligt att du är nöjd med vår tjänst, vårt bemötande och företagen vi förmedlar. Det gläder oss! Önskar dig en fin start på veckan!
  • BA Prime Care
    BA Prime Care skrev om Offerta.se
    Vi (Baprimacare AB) är väldigt nöjda med offerta, dä vi har under 4 år sammarbetat enbart med offerta. Bra bemötande och det fungerar för oss. Läs mer
    2018-03-15 Offerta.se svarar BA Prime Care
    Hej BA Prime Care,
    Tack för er fina recension. Det gläder oss alla att ni är nöjda med vårt samarbete. Önskar er en fortsatt fin dag!
  • Susnne S
    Susnne S skrev om Offerta.se
    Fick väldigt snart flera offerter o snabb återkoppling. Utan Offerta.se hade jag säkert missat detta företag som fick uppdraget. Är väldigt tacksam och kan varmt rekommendera Offerta.se till alla som behöver någon slags hjälp. =) Läs mer
    2018-03-15 Offerta.se svarar Susnne S
    Hej Susnne! Tack för ditt fina omdöme, det är härligt att höra att du fick chansen att komma i kontakt med ett bra företag och uppskattar vår tjänst. Önskar dig en trevlig eftermiddag!
    Susnne S gillar detta
  • Magnus R
    Magnus R skrev om Offerta.se
    Mycket bra! Fick väldigt bra offerter och alla som var och tittade hade ett mycket professionellt bemötande! Kan varmt rekommendera. Läs mer
    2018-03-15 Offerta.se svarar Magnus R
    Hej Magnus! Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du gillar vår tjänst och kom i kontakt med bra företag. Önskar dig en fortsatt härlig dag!
  • Lilian J
    Lilian J skrev om Offerta.se
    Väldigt snyggt och rent, värt att rekommendera. Bonus till företaget. Läs mer
    2018-03-13 Offerta.se svarar Lilian J
    Hej Lilian!
    Tack för ditt fina omdöme, härligt att höra att tjänsten fungerade bra och att företaget du valde gjorde ett väl utfört jobb. Det gläder oss! Önskar dig en fortsatt trevlig eftermiddag.
  • Susanne L
    Susanne L skrev om Offerta.se
    Snabb respons och bra uppföljning. Läs mer
    2018-03-13 Offerta.se svarar Susanne L
    Hej Susanne! Tack för ditt fina omdöme, härligt att höra att du uppskattar vår tjänst. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Ingbritt  A
    Ingbritt A skrev om Offerta.se
    Snabbt o enkelt att hitta den hjälp man behövde. Hoppas bara resultatet blir bra.. Läs mer
    2018-03-08 Offerta.se svarar Ingbritt A
    Hej Ingabritt!
    Tack för din fina recension. Det gläder oss att du upplever vår tjänst som både snabb och enkel, det är precis vad vi strävar efter. Önskar dig en fortsatt fin eftermiddag.
  • Roni I
    Roni I skrev om Offerta.se
    Väldigt bra, fick snabbt svar från flera hantverkare. Blev ett suveränt resultat. Läs mer
    2018-01-19 Offerta.se svarar Roni I
    Hej Roni!
    Tack för din fina recension. Härligt att höra att du fick både relevanta svar och ett suveränt resultat, det gläder oss. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Nina T
    Nina T skrev om Offerta.se
    Skickade ut en förfrågan men fick bara ett svar, men det företaget som hörde av sig, Constant mark, var jätte bra så det behövdes bara ett företag som hörde av sig.
    Välj dem!!
    Underlättar att skicka ut en förfrågan och få svar istället för att ringa runt. Läs mer
    2018-01-16 Offerta.se svarar Nina T
    Hej Nina!
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att vi kunde hjälpa dig att hitta ett bra företag, det gläder oss. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Michael S
    Michael S skrev om Offerta.se
    Behövde ny luftvärmepump och fick många svar på kort tid. Nu sitter pumpen uppe och alla är nöjda. Läs mer
    2017-12-04 Offerta.se svarar Michael S
    Hej Michael,
    Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att vi kunde förmedla en bra firma och att din nya luftvärmepump nu är på plats. Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Viktor L
    Viktor L skrev om Offerta.se
    Får in relevanta offerter men en layout av tjänsten som är märkligt outvecklad. Att inte ha ett meddelandesystem mellan kund och utförare på Offertas plattform, eller ens ett system med offertnummer.. Det behöver man fixa för att underlätta kontakt och undvika missförstånd. Läs mer
    2017-12-04 Offerta.se svarar Viktor L
    Hej Viktor,
    Tack för ditt omdöme och din värdefulla feedback. Vi arbetar ständigt med att utveckla vår tjänst och lyssnar till dina åsikter. Det gläder oss att du fått relevanta offerter.
  • Jenny E
    Jenny E skrev om Offerta.se
    Käre enkelt och smidigt som privatperson. Snabbt också! Tack för hjälpen!! Behövde städning efter en stor fest mkt bra kontakter Läs mer
    2017-12-04 Offerta.se svarar Jenny E
    Hej Jenny,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att vi kunde hjälpa dig att hitta en bra städfirma.
  • Maria A
    Maria A skrev om Offerta.se
    Offerterna kommer snabbt, en del ringer upp och en del skickar mail.
    Jag behövde målare och de kom hem och inspekterade helt kostnadsfritt för att kunna ge mig en offert. Läs mer
    2017-11-02 Offerta.se svarar Maria A
    Hej Maria!
    Tack för ditt omdöme, vad härligt att vi kunde hjälpa dig att hitta en bra målare och att du är nöjd med vår tjänst. Det gläder oss! Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Carolina C
    Carolina C skrev om Offerta.se
    Gick snabbt och smidigt att få offerter på flytthjälp och flyttstädning! Läs mer
    2017-10-23 Offerta.se svarar Carolina C
    Hej Carolina,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att vi kunde hjälpa till, det gläder oss.
  • Åsa L
    Åsa L skrev om Offerta.se
    Fin hantering och bra hjälp i offerthantering för badrumsrenovering. Läs mer
    2017-10-02 Offerta.se svarar Åsa L
    Hej Åsa,
    Tack för ditt fina omdöme. Skönt att allt gick smidigt med badrumsrenoveringen. Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Priscilla B
    Priscilla B skrev om Offerta.se
    Tog in offerter från olika sidor, men märkte att detta är den enda seriösa sidan som faktiskt kollar upp företagen som ger offerter.
    Fick en offert som jag blev supernöjd med, från ett företag som verkar seriösa, prisvärda och riktigt trevliga! Läs mer
    2017-09-20 Offerta.se svarar Priscilla B
    Hej Priscilla,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du har fått tag på ett proffesionellt företag genom oss. Gläder oss alltid när kunderna märker att våra bakgrundskontroller av företagen fungerar bra. Lycka till med projektet!
    Priscilla B gillar detta
  • Samai K
    Samai K skrev om Offerta.se
    Snabb levereras och Smidigt

Varmt rekommenderas! Läs mer
    2017-09-18 Offerta.se svarar Samai K
    Hej Samai,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du rekommenderar vår tjänst till andra, det gläder oss.
  • Charlotte I
    Charlotte I skrev om Offerta.se
    Första men absolut inte sista gången jag använder offerta.se. Snabbt och smidigt! :) Läs mer
    2017-09-15 Offerta.se svarar Charlotte I
    Hej Charlotte,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du gillar vår tjänst, du är varmt välkommen tillbaka för nya uppdrag i framtiden. Ha en fin dag!
  • Bodil K
    Bodil K skrev om Offerta.se
    Mycket trevliga att prata med.Allt gick snabbt och smidigt Läs mer
    2017-09-12 Offerta.se svarar Bodil K
    Hej Bodil,
    Tack för din fina recension. Det gläder oss att du tycker om vår tjänst. Önskar dig en fortsatt fin dag.
    Bodil K gillar detta