Alla kategorier Hosting Offerta.se

Offerta.se

Offerta.se hjälper dig att få offerter från kontrollerade företag som kan hjälpa dig i hemmet, på kontoret eller i din bostadsrättsförening. Beskriv det du behöver hjälp med direkt på vår hemsida och få offerter från lokala tjänsteföretag! Vi har kontrollerat alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet.

Offerta grundades 2008 och är idag Sveriges största tjänsteförmedlare. Vårt mål är att ständigt leverera den bästa tänkbara tjänsten till både företagare och tjänsteköpare.

Enkelt, tryggt och gratis!

Läs vad 233 kunder tycker om Offerta.se

• Priscilla B
    Priscilla B skrev om Offerta.se
    Tog in offerter från olika sidor, men märkte att detta är den enda seriösa sidan som faktiskt kollar upp företagen som ger offerter.
    Fick en offert som jag blev supernöjd med, från ett företag som verkar seriösa, prisvärda och riktigt trevliga!
    2017-09-20 Offerta.se svarar Priscilla B
    Hej Priscilla,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att du har fått tag på ett proffesionellt företag genom oss. Gläder oss alltid när kunderna märker att våra bakgrundskontroller av företagen fungerar bra. Lycka till med projektet!
    Priscilla B gillar detta
  • Samai K
    Samai K skrev om Offerta.se
    Snabb levereras och Smidigt

Varmt rekommenderas!
    2017-09-18 Offerta.se svarar Samai K
    Hej Samai,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du rekommenderar vår tjänst till andra, det gläder oss.
  • Charlotte I
    Charlotte I skrev om Offerta.se
    Första men absolut inte sista gången jag använder offerta.se. Snabbt och smidigt! :)
    2017-09-15 Offerta.se svarar Charlotte I
    Hej Charlotte,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du gillar vår tjänst, du är varmt välkommen tillbaka för nya uppdrag i framtiden. Ha en fin dag!
  • Bodil K
    Bodil K skrev om Offerta.se
    Mycket trevliga att prata med.Allt gick snabbt och smidigt
    2017-09-12 Offerta.se svarar Bodil K
    Hej Bodil,
    Tack för din fina recension. Det gläder oss att du tycker om vår tjänst. Önskar dig en fortsatt fin dag.
    Bodil K gillar detta
  • Malin B
    Malin B skrev om Offerta.se
    Första gången jag använder min av Offerta.se och jag är mycket nöjd med tjänsten. Snabbt och smidigt :)
    2017-08-25 Offerta.se svarar Malin B
    Hej Malin!
    Tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst. Ha en fin helg!
  • Debora o
    Debora o skrev om Offerta.se
    Jag kommer att rekommendera är till andra. Och jag kommer igen om jag behöver mer hjälp
    2017-08-07 Offerta.se svarar Debora o
    Hej Debora,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du rekommenderar vår tjänst till andra. Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Johanna R
    Johanna R skrev om Offerta.se
    En väldigt bra tjänst kag använt flera gånger!
    2017-07-03 Offerta.se svarar Johanna R
    Hej Johanna,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du uppskattar vår tjänst och att du har använt den flera gånger. Vi önskar dig en fortsatt fin dag och välkommen tillbaka för nya uppdrag.
  • Yvette H
    Yvette H skrev om Offerta.se
    Sökte flyttstädning och skickade in en förfrågan på offerta.se. Fick snabbt kontakt med 4-5 företag som skickade offerter. Utifrån det kunde jag jämföra och besluta mig för vilket företag jag ville anlita. Mycket tidseffektivt! Rekommenderas!
    2017-05-18 Offerta.se svarar Yvette H
    Hej Yvette,
    Tack för din fina recension. Härligt att vi kunde underlätta letandet efter flyttfirma och att tjänsten fungerade väl för dig, det gläder oss. Ha en fortsatt fin dag i solen!
  • Kerstin R
    Kerstin R skrev om Offerta.se
    Mycket bra sätt att komma i kontakt med olika företag.
    2017-05-12 Offerta.se svarar Kerstin R
    Hej Kerstin,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du tycker om vår tjänst och att vi har kunnat hjälpa dig med att komma i kontakt med flera företag. Önskar dig en fin helg.
  • Jan-Inge M
    Jan-Inge M skrev om Offerta.se
    Kanon, smidigt sätt söka den tjänst jag är i behov av.och att jag slipper leta upp företag samt att det är företagen som kontaktar mig. Få svar är det ända jag har att anmärka på.
    2017-05-09 Offerta.se svarar Jan-Inge M
    Hej Jan-Inge,
    Tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du uppskattar vår tjänst. När en förfrågan inte får tillräckligt många svar kan det bero på att någon ändring behöver göras för att nå ut till fler företag. Vår kundservice står redo för att hjälpa till med sådana frågor så nästa gång är det bara att du hör av dig till dem. Önskar dig en fortsatt fin dag!
    Anton J gillar detta
  • Jennifer E
    Jennifer E skrev om Offerta.se
    Bra bemötande, bra uppföljning, tydliga priser och villkor. Mycket nöjd
    2017-04-25 Offerta.se svarar Jennifer E
    Hej Jennifer,
    Tack för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst.
    Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Ann-Christine G
    Ann-Christine G skrev om Offerta.se
    Tycker jag fått uppföljning på mitt uppdrag. Offerta hör av sig flera gånger för att se om kunden fått svar från städföretag som är aktuella för det specifika uppdraget.
    2017-04-23 Offerta.se svarar Ann-Christine G
    Hej Ann-Christine,
    Tack för ditt omdöme. Vad fint att du har fått svar på din förfrågan, det gläder oss att vi kan vara till hjälp.
  • Isabelle P
    Isabelle P skrev om Offerta.se
    Snabb återkoppling och väldigt bra service för att få hjälp med Offerter. Kanon att intresserade företag tar kontakten med mig. Kan verkligen rekommenderas!
    2017-04-23 Offerta.se svarar Isabelle P
    Hej Isabelle,
    Vad härligt att höra att du uppskattar vår tjänst, det gläder oss!
  • Matilda I
    Matilda I skrev om Offerta.se
    Offerta har varit bra på att ge respons och kan rekommenderas. MVH Matilda
    2017-04-11 Offerta.se svarar Matilda I
    Hej Matilda,
    Tack för din recension. Det gläder oss att du uppskattar vår tjänst.
  • Sven W
    Sven W skrev om Offerta.se
    Snabbt och smidigt sätt att få igång en upphandling.
    2017-03-23 Offerta.se svarar Sven W
    Hej Sven,
    Tack för ditt omdöme! Det gläder oss att du tycker om vår tjänst.
  • Mizgîn G
    Mizgîn G skrev om Offerta.se
    Det smidiga är att jag slipper leta upp företag samt att det är företagen som kontaktar mig. Toppenservice!
    2017-03-21 Offerta.se svarar Mizgîn G
    Hej Mizgîn,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du tycker att vi har en toppenservice.
    Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Lotta A
    Lotta A skrev om Offerta.se
    Mycket bra att denna tjänst finns.
    2017-03-20 Offerta.se svarar Lotta A
    Hej Lotta,
    Tack för din fina recension.
  • Matilda A
    Matilda A skrev om Offerta.se
    Jättesmidig tjänst som avsevärt förenklar processen med att hitta hantverkare. Detta är andra gången jag använder offerta och definitivt inte den sista. Det bästa med offerta.se är att man får snabba svar och framförallt från hantverkare som snabbt kan vara på plats så att man slipper vänta i veckor innan start av projekt.
    2017-03-07 Offerta.se svarar Matilda A
    Hej Matilda,
    Tack för din fina recension. Det gläder oss att vi kan underlätta ditt letande efter rätt hantverkare. Önskar dig en fortsatt fin vecka.
  • Pär L
    Pär L skrev om Offerta.se
    Smidig tjänst som jag rekommenderar!
    2017-03-06 Offerta.se svarar Pär L
    Hej Pär,
    Tack för ditt omdöme. Önskar dig en härlig start på den nya veckan.
  • Sophia W
    Sophia W skrev om Offerta.se
    Snabbt och smidigt!
    Man får alltid svar och mycket att välja på. Har hittat många bra firmor tack vare offerta!
    2017-03-01 Offerta.se svarar Sophia W
    Hej Sophia,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du gillar vår tjänst och att du har fått tag på bra företag genom den. Det gläder oss!

• Annika S
    Annika S skrev om Offerta.se
    Första gången jag testar Offerta. Jag la in förfrågan på kvällen och dagen efter hade 6 st firmor svarat på min mail. Tycker att de flesta av dem gav ett seriöst intryck och lämnade offerter som var lättöverskådliga! Svårt att välja faktiskt. Blev till slut ett kvar som var snabba och detaljerade i sina svar och hade ett trevligt "sätt" i sina mail. Supernöjd så här långt. Omdömet om företaget får vänta tills uppdraget är slutfört!
    2017-02-27 Offerta.se svarar Annika S
    Hej Annika,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du är supernöjd med vår tjänst och de företag som vi förmedlade.
    Önskar dig allt gott!
  • Carl
    Carl skrev om Offerta.se
    Snygg hemsida men anslutna företagen är inte jätteintresserade av mindre jobb (3000-40.000kr). Har använt tjänsten flera gånger under flera år men har svårt att verkligen komma igång med något företag.

Mina jobb har handlat om snickeri, VVS och el i Stockholm och Arboga.

Företagen hör av sig men ger ofta inga specifika offerter. Ibland kommer de ut på besök men hör inte av sig och vissa kör även med skambud (jobb de helst inte vill ha men tar om de får överdrivet betalt). Har hänt mer än en gång att företag som agerar front åt andra företag hör av sig. De är inte firman som sedan gör jobbet så man vet aldrig riktigt vad som väntar. De är ofta inte öppna med detta i anbudsförfarandet men man märker det senare.

Men snygg hemsida med stor potential! En viktig tjänst!

Brukar oftast lägga ut jobben på 2 liknande tjänster också
    2017-02-20 Offerta.se svarar Carl
    Hej Carl,
    Tack för ditt omdöme och din värdefulla feedback.

När en förfrågan inte får tillräckligt många svar kan det bero på att någon ändring behöver göras för att nå ut till fler företag. Vår kundservice står redo för att hjälpa till med sådana frågor.

Om företaget använder sig av underentreprenörer brukar det bero på att de behöver ta in specialkompetens för att utföra vissa specifika delar av ett uppdrag. På vår sida kan man se vilka behörigheter våra anslutna företag själva innehar.

Alla synpunkter är värdefulla för oss och du är varmt välkommen att ringa till oss på 020- 40 50 60 om det finns några frågor kring vår tjänst.

Önskar dig en trevlig start på veckan!

• Liv E
    Liv E skrev om Offerta.se
    Mycket nöjd med tjänsten o de seriösa bolag som kontaktade mig.
    2017-02-07 Offerta.se svarar Liv E
    Hej Liv!
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du är nöjd med både vår tjänst och företagen vi förmedlade. Önskar dig en fortsatt trevlig vecka.
  • Lena E
    Lena E skrev om Offerta.se
    Nöjd, fick ett hum om vad det kan komma att kosta och vilken tid det kan ta. Offerta var snabba och levererade bra företag. :)
    2017-02-06 Offerta.se svarar Lena E
    Hej Lena,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst och de företag som vi förmedlade.
    Önskar dig en härlig start på veckan!
  • Lena S
    Lena S skrev om Offerta.se
    Har funkat till 100%
    Mycket nöjd!
    2017-01-24 Offerta.se svarar Lena S
    Hej Lena,
    Tack för ditt fina omdöme!
    Önskar dig en härlig tisdag.
  • Kristian L
    Kristian L skrev om Offerta.se
    Snabb offert bra pris!! Smidigt!!
    Rekommenderas starkt!!
    Ska använda offerta alltid när jag behöver nån tjänst, tack!!
    2017-01-23 Offerta.se svarar Kristian L
    Hej Kristian,
    Tack för din fina recension. Det är så härligt att höra att du är nöjd med vår tjänst, du är varmt välkommen att vända dig till oss igen.
    Ha en härlig vecka!
    Kristian L gillar detta
  • Magda M
    Magda M skrev om Offerta.se
    .…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….…….……
    2017-01-19 Offerta.se svarar Magda M
    Hej Magda,
    Tack för ditt omdöme! Önskar dig en fin kväll,
  • Lars B
    Lars B skrev om Offerta.se
    Efter en rekommendation från en kollega prövade jag Offerta för första gången och det gick över förväntan. Fick en offert på mindre än ett dygn från en firma som verkade seriös och proffsig. Snabbt och smidigt att få till beställningen och jobbet blev väldigt bra. Mycket nöjd med att ha använt Offerta.
    2017-01-02 Offerta.se svarar Lars B
    Hej Lars,
    Tack för ditt omdöme! Härligt att vi kunde överträffa dina förväntningar och att du blev nöjd med det valda företaget, det gör oss mycket glada! Önskar dig en fortsatt härlig start på det nya året.
  • Cina O
    Cina O skrev om Offerta.se
    Första gången jag tog hjälp av offerta, det överträffade verkligen mina förväntningar. Det var enkelt och det gick kort tid tills jag fick första offerten. Alla företags offert var dock inte lika enkla att "läsa eller själv ta reda på".
    Nu återstår det att få se om städbolaget kommer uppfylla mina förväntningar också.
    Med vänlig hälsning, Cina
    2016-12-26 Offerta.se svarar Cina O
    Hej Cina,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att vi kunde överträffa dina förväntningar. Nu hoppas vi också att det blir toppen med städfirman ni valde.
    God fortsättning!
  • Albin J
    Albin J skrev om Offerta.se
    Använder offerta till allt! Är så bra och behöver inte jaga folk!
    2016-12-26 Offerta.se svarar Albin J
    Hej Albin,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att vi kan hjälpa dig!
    God fortsättning!
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Offerta.se
    Jag är mycket nöjd med offertas tjänst. Jag kom i kontakt med flera företag och kunde välja ett som jag känner förtroende för och som erbjuder att utföra arbetet till ett rimligt pris.
    2016-12-13 Offerta.se svarar Ulrika S
    Hej Ulrika,
    Tack för ditt fina omdöme om Offerta.se
    Det gläder oss att du fann rätt företag för ditt uppdrag som också kunde möta dina förväntningar på både pris och kvalité.
    Önskar dig en fortsatt härlig dag!
  • Michael S
    Michael S skrev om Offerta.se
    Kanon att få anbud från flera olika företag i städbranschen, som är en djungel. Om jag skulle leta efter ett företag själv, så skulle det ta lång tid. Mycket bra service. Tack!
    2016-12-12 Offerta.se svarar Michael S
    Hej Michael,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Härligt att vi kunde hjälpa dig i städdjungeln, det gläder oss verkligen.
    Önskar dig en fin vecka!
    Michael S gillar detta
  • Pia M
    Pia M skrev om Offerta.se
    Kanonbra alternativ istället för att leta själv. Valde ett företag som föreslogs. Kommer använda tjänsten igen vid behov.
    2016-12-02 Offerta.se svarar Pia M
    Hej Pia,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att du fick hjälp med ditt ärende, det gläder oss. Du är varmt välkommen tillbaka för att använda vår tjänst igen
    Ha nu en fin helg,
  • Andreas N
    Andreas N skrev om Offerta.se
    Har använt offerta ett antal gånger, utmärkt sätt att komma i kontakt med utförare och även kunna få referenser på dem.
    2016-11-28 Offerta.se svarar Andreas N
    Hej Andreas,
    Tack för ditt fina omdöme. Alltid kul att höra från nöjda kunder! Det gläder oss att vår tjänst fungerar utmärkt för dig.
    Ha en fin vecka!
  • Lina
    Lina skrev om Offerta.se
    Svarade valdigt snabbt pa min forfragan, och var valdigt hjalpsamma aven over mail da jag bor utomlands och inte har mojlighet att svara i min svenska telefon. Erbjudanden fran intresserade foretag kom ocksa snabbt och trots att jag valde att organisera flytten pa egen hand sa ar jag mycket nojd med resultatet.
    2016-11-28 Offerta.se svarar Lina
    Hej Lina,
    Tack för ditt fina omdöme! Det gläder oss att vår tjänst har fungerat bra för dig!
    Du är alltid välkommen tillbaka för nya uppdrag i framtiden.
    Ha nu en fin vecka,
  • Åsemi B
    Åsemi B skrev om Offerta.se
    Offerta kontaktade snabbt per telefon efter jag fyllt i förfrågan på nätet för bekräftelse. Det kändes bra! Att få bekräftelse på att förfrågan var på gång och att Offerta tog hand om den.
    2016-11-28 Offerta.se svarar Åsemi B
    Hej Åsemi,
    Tack för ditt omdöme. Det är härligt att höra att du upplevde kontakten med oss på ett bra sätt och att vår tjänst har fungerat väl för dig. Du är alltid välkommen tillbaka för att få hjälp.
    Önskar dig en fin vecka!
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Offerta.se
    Enkelt och snabbt
    Enkelt att fylla i på webbsidan vad det är för typ av tjänst man söker.
    Hantverkare är snabba på att svara och komma med offerter. Jätte bra tjänst!
    Kommer absolut att nyttja tjänsten igen när jag behöver hjälp med något.
    2016-11-25 Offerta.se svarar Susanne M
    Hej Susanne,
    Tack för ditt fina omdöme och skönt att höra att vår tjänst har fungerat jättebra för dig. Du är varmt välkommen tillbaka för att använda Offerta.se igen. Passar även på att önska dig en fin helg!
  • Kerstin O
    Kerstin O skrev om Offerta.se
    Bra service! Rekommenderas som sätt att få reda på intresserade företag.
    2016-11-24 Offerta.se svarar Kerstin O
    Hej Kerstin,
    Tack för ditt omdöme. Det gläder oss att höra om din positiva upplevelse av Offerta.se
    Ha en fortsatt fin vecka!
  • Emma A
    Emma A skrev om Offerta.se
    Snabbt o lätt sätt att få bra offerter!
    2016-11-23 Offerta.se svarar Emma A
    Hej Emma,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att höra att du uppskattar vår tjänst.
    Ha en fortsatt fin vecka!
  • Inger B
    Inger B skrev om Offerta.se
    Väldigt smidigt. Fick visserligen bara ett napp (som jag nappade på)
    men det var inte Offertas fel utan ärendets geggiga karaktär (avlopp)
    2016-11-21 Offerta.se svarar Inger B
    Hej Inger,
    Tack för ditt fina omdöme! Härligt att du fick napp trots gegget. Det gläder oss att allt gick smidigt och bra! Ha en fortsatt fin vecka.
  • Amelie L
    Amelie L skrev om Offerta.se
    Enkelt, smidigt och snabbt! Fick 3 olika offerter inom 1 timme. Skönt att få ett litet urval i en djungel av olika leverantörer.
    2016-11-21 Offerta.se svarar Amelie L
    Hej Amelie,
    Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att allt gick så bra! Precis det vi strävar efter och det gör oss så glada när kunden är nöjd! Ha en fortsatt fin vecka.
  • Thomas K
    Thomas K skrev om Offerta.se
    Offerat funkar alltid bra. Enkelt att använda och bra företag som förmedlas.
    2016-11-18 Offerta.se svarar Thomas K
    Hej Thomas,
    Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår tjänst. Önskar dig en fortsatt härlig fredag och en fin helg.
  • Joel H
    Joel H skrev om Offerta.se
    Jag använder Offerta både privat och i företaget. Vi har fått många uppdrag förmedlade och tjänsten flyter på smidigt.
    Kan varmt rekommendera tjänsten till både små och mellanstora företag.
    2016-11-10 Offerta.se svarar Joel H
    Hej Joel,
    Tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att vår tjänst fungerar bra för dig, både privat och i företaget. Det gör oss mycket glada att du skulle rekommendera tjänsten vidare.
  • Kristina L
    Kristina L skrev om Offerta.se
    Jag sökte en städfirma för storstädning. Det kom snabbt offerter och det var lätt för mig att besluta vilket bolag jag skulle välj.
    2016-11-10 Offerta.se svarar Kristina L
    Hej Kristina,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att vår tjänst har fungerat smidigt och bra för dig.
  • Vicky S
    Vicky S skrev om Offerta.se
    Blixtsnabbt och enkelt hittade vi en kombinerad flytt- och städfirma när vårt företag bytte lokaler. Tjänsten utfördes till hög kvalitet till bra pris! Mycket nöjd!
    2016-11-10 Offerta.se svarar Vicky S
    Hej Vicky,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du blev mycket nöjd med flytt, städ och pris, det gör oss glada!
    Önskar dig en fortsatt fin dag.
  • Lena P
    Lena P skrev om Offerta.se
    Hittade en flyttfirma snabbt o enkelt.Då det bara var en jag hittade priset på så tog jag den för det var rimligt pris.
    2016-10-25 Offerta.se svarar Lena P
    Hej Lena!
    Tack för ditt fina omdöme. Skönt att allt gick bra med flyttfirman och att priset var rimligt, det gläder oss.
    Önskar dig en fortsatt fin vecka.
  • Ebba V
    Ebba V skrev om Offerta.se
    Smidigt sätt att hitta hantverkare och att få in offerter.
    2016-10-21 Offerta.se svarar Ebba V
    Hej Ebba,
    Tack för ditt fina omdöme. Det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst och upplever den som smidig.
    Önskar dig en fin fredag och helg.
  • Karl B
    Karl B skrev om Offerta.se
    Offerta.se var väldigt användbart för mig. Jag sökte hjälp med att förbättra ventilatione på vinden och att renovera äldre tvåglas träfönster och fick flera förfrågningar från företag om de båda jobben. Jag valde till sist 2 olika leverantörer och det fungerade väldigt bra.
    2016-10-19 Offerta.se svarar Karl B
    Hej Karl,
    Stort tack för ditt fina omdöme. Jättehärligt att höra att allt fungerat så bra för dig, det gör oss glada.
    Önskar dig en fortsatt fin dag och en lång tid framöver med en väl ventilerad vind.
  • Christer R
    Christer R skrev om Offerta.se
    Snabbt, enkelt, tydligt. Bra återkoppling och seriösa aktörer.
    2016-10-17 Offerta.se svarar Christer R
    Hej Christer,
    Tack för ditt fina omdöme, det gläder oss att du är nöjd med vår tjänst.
    Önskar dig en fortsatt fin dag!
  • Emma  K
    Emma K skrev om Offerta.se
    RKL-städ var det sämsta företaget jag någonsin träffat på!!! Städingen var helt orimligt dåligt utförd, dem hade inte ens torkat golven eller på hyllor som man behövde sträck sig upp för att nå. Sen krossade dem ett fönster i lägenheten som dem ej har betalat för. Dem tvingar mig att betala faktura för städingen och nu även ligger jag ute med 4600kr för det trasiga fönsterglaset, det var 3 dagar från att hamna hos inkasso för att dem sagt att dem skulle betala men aldrig gjorde det! Robert som har företaget är en riktig skojare, den sämsta jag mött i hela mitt liv. ANLITA INTE DEM!!! du kommer ångra dig
    2016-10-06 Offerta.se svarar Emma K
    Hej Emma,
    Vi beklagar att du har haft en sådan dålig upplevelse av städfirman. Du får gärna lämna ett omdöme om företaget på vår egna sida så att andra användare också kan ta del av dina upplevelser.
    Du är också varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på telefonnummer 020 40 50 60 om det finns något vi kan hjälpa dig med.