Offerta.se

Offerta.se hjälper dig att få offerter från kontrollerade företag som kan hjälpa dig i hemmet, på kontoret eller i din bostadsrättsförening. Beskriv det du behöver hjälp med direkt på vår hemsida och få offerter från lokala tjänsteföretag! Vi har kontrollerat alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet.

Offerta grundades 2008 och är idag Sveriges största tjänsteförmedlare. Vårt mål är att ständigt leverera den bästa tänkbara tjänsten till både företagare och tjänsteköpare.

Enkelt, tryggt och gratis!

Läs vad 374 kunder tycker om Offerta.se

• 2020-11-24

Kraft Express AB skrev om Offerta.se
    Amanda på Offerta har varit en stor del utav min framgång dessa månader sedan jag anslöt mig till Offerta, väldigt engagerad och service inriktad person som gjort allt för att jag ska uppnå mina mål. Läs mer
  • 2020-11-18

KATARINA W skrev om Offerta.se
    Har anlitat Offerta vid flera tillfällen genom åren för att ta fram företag till att utföra olika tjänster. Det har funkat bra. Känns tryggt att veta att de företag som rekommenderas, kan spåras i flera led, så man ser vilka man har med att göra

Nu senast, fick jag hjälp med att hitta företaget som skulle göra min flyttstädning. Det gick fantastiskt bra!

Tack för hjälpen Läs mer
    2020-11-19 Offerta.se svarar KATARINA W
    Hej Katarina! Vad härligt att höra, det är precis så vi vill att tjänsten ska fungera. Varmt välkommen tillbaka när du än behöver vår hjälp. Hälsningar, Offerta.
  • 2020-11-10

Victoria Golv skrev om Offerta.se
    Jag vill varmt rekommendera Niclas på Offerta som då är vår kontaktperson:
    En mycket professionell och kompetent coach, vägleder och bidrar med massa tips och råd. Alltid tillgänglig och behjälplig, då han gör sitt bästa för att företaget ska växa. Vi är jättetacksamma!!

Vi har även fått ett otroligt bra bemötande och en mycket professionell start av handläggaren Stiven. Han är tillmötesgående, flexibel och anpassar avtalet efter ens behov och önskemål. Tack Stiven för en god start på Offerta.

Jag kan varmt rekommendera Offerta! Läs mer
    2020-11-12 Offerta.se svarar Victoria Golv
    Hej!
    Tack för den fina rekommendationen, det gör oss jätteglada att höra att ni haft så stor nytta av samarbetet. Det ska bli spännande att försätta följa ert företags resa hos oss. Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.
  • JOHANNA B

2020-10-12

JOHANNA B skrev om Offerta.se
    Funkade jättebra. Fick städning till ett betydligt lägre pris än vi fått annars. Läs mer
    2020-10-16 Offerta.se svarar JOHANNA B
    Hej Johanna! Vad härligt att höra, det är alltid värt att jämföra. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-10-09

Bygg Driv AB skrev om Offerta.se
    Är väldigt nöjd med Offerta.
    Har varit kund sen 2015, antar att det säger en hel del om deras tjänst.

Vi hade väl i princip uteslutande uppdrag från Offerta under första åren.
    Har utöver det väldigt bra kommunikation med min kontaktperson Niclas Åkerstöm.

Du gör ett bra jobb Niclas och kan varmt rekommendera Offerta! Läs mer
    2020-10-12 Offerta.se svarar Bygg Driv AB
    Hej! Tack för rekommendationen, vad kul att höra att vi kunnat hjälpa ditt företag genom att bidra med uppdrag. Vi hoppas på ett fortsatt samarbete där vi kan hjälpa ditt företag att växa. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-10-09

Aerius Ventilation AB skrev om Offerta.se
    Vårt företag har samarbetat med Offerta i nästan 3 års tid nu.
    Vi började här från start och idag har vi nästan 70 omdömen och ett snittbetyg på 4.7 av 5.

När kunder söker på vårt företagsnamn dyker Offerta långt upp på google och kunderna kan gå och läsa vad människor tycker om oss.

Om jag skulle anlita ett företag är de en av de första sakerna jag skulle gå in mera djupgående och se vad de är för företag man har att göra med.

Man kan inte förvänta sig att man får varje uppdrag för de är ju konkurrens bland jobben, då behöver man anstränga sig lite extra och sälja in jobbet bättre och övertyga kunden att de ska välja just er. ( sunt förnuft )

Har ni startat ett nytt företag är Offerta det första man ska hoppa på för att vara från start och börja bygga upp sin kundstock och följa upp jobben.

Offerta kanske inte är de billigaste, men man får de man betalar för och vi på Aerius Ventilation AB tackar hela Offerta teamet för ni gjort ett grymt jobb och hjälpt oss att bli dem vi är idag!

Kan varmt rekommendera!! Läs mer
    2020-10-12 Offerta.se svarar Aerius Ventilation AB
    Tack för den fina rekommendationen! Så härligt att höra att vi kunnat bidra till er framgångsresa med företaget och att ni är nöjda med samarbetet. Vi hoppas vi kan fortsätta göra er nöjda och hjälpa er utveckla företaget framåt. Fortsatt lycka till! Hälsningar, Offerta.se
  • ABENEZR NIGOS Y

2020-10-08

ABENEZR NIGOS Y skrev om Offerta.se
    Offerta = Borde granskas (varning för ny företagare)

vi är företagare som anslöt oss till Offerta, vi är långt ifrån nöjda med tjänsterna som de levererar. 90% av deras offert ser det ut som det kommer från 10 åringar. Professionella lurendrejerier skulle jag säga, som ringer upp så fort man registrera företag och ger falska förhoppningar till att ansluta avtal med de. Varning för Ny företagare.
    De kommer ringa och nämna vi har så många offerter, men ca 95 % är skräp som inte går ens att läsa.

Vi la så mycket tid och energi i att försöka få in kunder via de utan att en ända svarar. 80% av offerterna ser det ut som det kommer från 10 åringar med en rad text ex: "jag vill ha en app", resterande 15 ser det ut som de skapar de själva. det kanske finns 5 % någorlunda vettig beskriven offerter. även de som var vettiga är det väldigt få som svarar.

VARNING FÖR NY FÖRETAGARE
    De lovar att få pengar tillbaks om du inte får kund, men glöm det. Du kommer aldrig se dina pengar, lika bra att ge bort det till välgörenhet.
    Vi betalade massa pengar utan att få en ända kund.
    sedan lägger de in i avtalet att det förlängs med ett år om du inte säger upp det. Nu vill de att vi ska betala för ett till år utan att få en ända kund.

Jag skulle vara försiktigt med att investera min tid och energi i deras falska marknadsföring riktade mot företag särskilt inom IT sektorn, du hittar nog mer serösa kunder på FB.
    känner mig otroligt lurad, och jag vill varna alla Ny företagare att vara försiktiga från att avtala med de.
    Deras business modell verkar att leva på desperata nystartade bolag. If it is too good to be true, it probably isn't. Läs mer
    2020-10-09 Offerta.se svarar ABENEZR NIGOS Y
    Hej!
    Vad tråkigt att höra att du är besviken på vår tjänst, vår ambition är att hjälpa företagare att växa genom att få tillgång till nya kunder. Till Offerta vänder sig personer som vill ha hjälp av duktiga tjänsteföretag, så det är tråkigt att höra att du upplever det så och vi delar inte den synen på potentiella kunder. För att vinna kunder är det viktigt att svara på relevanta förfrågningar och vara tillgänglig för potentiella kunder, det krävs också att man nyttjat tjänsten till fullo och tagit hjälpa av sin success manager vid eventuella problem för att vår garanti ska gälla. Som företag får man tillgång till vår tjänst genom ett gemensamt avtal som behöver sägas upp innan avtalsperiodens slut, precis som med andra typer av avtal. Vårt mål är att coacha våra företag i att vinna jobb som passar deras verksamhet och på så sätt bli framgångsrika med vår tjänst, något som vi gärna hjälper ditt företag med då ni endast nyttjat 40% av det som ingår i ert avtal. Vänd dig till er success manager eller till vår kundtjänst så att vi kan hjälpa dig att få ut så mycket som möjligt av ditt avtal. Hälsningar, Offerta.se
  • JACK T

2020-10-08

JACK T skrev om Offerta.se
    Väldigt bra kanal för nya kunder Läs mer
    2020-10-12 Offerta.se svarar JACK T
    Hej Jack! Det är precis det vi vill vara, fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-10-05

HANS R skrev om Offerta.se
    David Lividikos på Offerta har hjälpt mig på ett föredömligt sätt. Läs mer
    2020-10-12 Offerta.se svarar HANS R
    Hej Hans! Härligt att höra, hälsningar, Offerta.se
  • HENRIK S

2020-10-02

HENRIK S skrev om Offerta.se
    Super nöjd med mitt samarbetet med Offerta. Otroligt tacksam över all stöttning och hjälp från våran kontakt person Niclas Åkerström!!

Kan verkligen rekommendera både Niclas & Offerta. Läs mer
    2020-10-02 Offerta.se svarar HENRIK S
    Hej Henrik! Stort tack för rekommendationen, det gör oss jätteglada att höra att du är nöjd med samarbetet. Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • Piotr Z

2020-10-01

Piotr Z skrev om Offerta.se
    PGL ENERGY TAK OCH BYGG är så glada att gick med i Offerta. De har hjälpt oss i början av våran resa som egenföretagare.
    Stor tack och kram till: Joe, Madeleine och Richard 😊
    Mvh Piotr Läs mer
    2020-10-02 Offerta.se svarar Piotr Z
    Hej Piotr! Vad härligt att höra att det går bra för ert företag, det ska bli spännande att följa er resa hos oss. Stort fortsatt lycka till. Hälsningar, Offerta.se
  • HANNA O

2020-09-22

HANNA O skrev om Offerta.se
    2 gånger har jag använt tjänsten för att hitta någon som kan utföra flyttstäd åt mig. Båda gångerna har jag blivit mycket nöjd! Jag har även en gång bett om offerter för annan tjänst men det slutade med att vi utförde den själv.
    Men det är seriösa och bra företag som kontaktar en och de har utfört städningarna mycket bra! Läs mer
    2020-09-23 Offerta.se svarar HANNA O
    Hej Hanna!
    Härligt att höra att du hittat bra och seriösa företag som kunde hjälpa till med flyttstädningen, det är precis så vi vill att det ska fungera. Välkommen åter nästa gång du söker flytt-,städ- eller bygghjälp. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-09-01

MALINA A skrev om Offerta.se
    Vi på Malins städ vill tacka Offerta för den fantastiska tjänsten vi får .
    Mycket proffsig och seriös företag .
    Fram för allt mycket nöjd med våran kontaktperson Oskar Westin , snabbt och kunnig support .
    Vi vill även tacka Richard Grimstrand som har hjälpt oss med hemsidan . ett utmärkt arbete. Läs mer
    2020-09-07 Offerta.se svarar MALINA A
    Hej!
    Vad härligt att höra att ni är nöjda med tjänsten och er kontaktperson. Vi ser framemot att fortsätta samarbetet med er, hälsningar, Offerta.se

GABRIELLA S skrev om Offerta.se
    Vi har samarbetat med Offerta i många år nu.
    Vår kontaktperson Niclas är väldigt tillmötesgående och finns alltid tillhands för att möta våra behov från Offerta.
    Niclas du är bäst Läs mer
    2020-08-28 Offerta.se svarar GABRIELLA S
    Hej Gabriella! Härligt att höra att samarbetet fungerar så bra, det är så det ska vara. VI hoppas ni är med oss lika länge till. Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se

HELEN LISE-LOTT K skrev om Offerta.se
    Evigt tacksam för all den proffsiga hjälp Michelle på Offerta gjort för oss. Hon har haft lösningar på allt, ser inga hinder och vaken på vad vi behöver. Så vi tar ett år till med Offerta.. Tack Michelle!! Läs mer
    2020-08-28 Offerta.se svarar HELEN LISE-LOTT K
    Hej Helen! Vad härligt att höra att samarbetet fungerat så bra, vad glada vi blir av ni är med oss ytterligare ett år. Fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se

Adam S skrev om Offerta.se
    Very happy with Offerta.se.

Richard Grimstrand has done an amazing job helping me with my website and their support has been great as well. Läs mer
    2020-08-28 Offerta.se svarar Adam S
    Hi Adam! We are happy to hear that you are pleased with your website and the support. We are looking forward to follow you on your journey! Best regards, Offerta.se
  • 2020-08-20

Flyttkalle skrev om Offerta.se
    Riktig uselt bolag. Tvingar mig betala pengar ett år till trots att jag har knappt fick 3 st jobb under hela året. Läs mer
    2020-08-21 Offerta.se svarar Flyttkalle
    Hej!
    Vi tråkigt att du är besviken på vår tjänst och känner att du inte fått valuta för pengarna.
    Vårt främsta uppdrag är att hjälpa våra företag att vinna så mycket uppdrag som möjligt vilket det låter som att vi misslyckats med i ert fall. Som företag får man tillgång till vår tjänst genom ett gemensamt avtal som löper på varje månad oavsett hur mycket tjänsten används och som behöver sägas upp innan avtalsperiodens slut, precis som med andra typer av abonnemangstjänster.

Om ni är beredda att kämpa lite för att lyckas så vill vi gärna hjälpa er att vinna fler jobb. Hör av er till er success manager eller till vår kundtjänst så ska vi göra allt för att hjälpa till. Hälsningar, Offerta.se
  • Lucy T

2020-06-30

Lucy T skrev om Offerta.se
    Tack för all hjälp med vår logga och hemsida, Richard Grimstrand! Bra jobbat! Läs mer
    2020-07-01 Offerta.se svarar Lucy T
    Hej Lucy!
    Vad roligt att höra att du blev nöjd med din logga och hemsida. Det gläder oss. Stort tack för ditt fina omdöme, och lycka till med företagandet. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-05-27

DIJANA B skrev om Offerta.se
    Tusen tack Richard för allt hjälp för logga och hemsidan.Väldigt trevliga att ha att göra med.
    Rekommenderar starkt.

Riming Bygg AB
    riming.bygg@gmail.com Läs mer
    2020-05-29 Offerta.se svarar DIJANA B
    Hej Dijana! Tack för rekommendationen, den gjorde oss glada. Härligt att ni är nöjda, fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • Annette Marie D

2020-05-10

Annette Marie D skrev om Offerta.se
    Vi renoverade badrum och tvättstuga. Är nöjda med resultatet. Arbetet tog något längre än planerat pga sjukdom hos hantverkare annars flöt jobbet på. Hantverkarna var noga med att städa efter sig varje dag, de följde byggstandarder och vi hade löpande en dialog med Anders och projektledare genom hela arbetet. Vi rekommenderar Anders och Bygglösningar. Läs mer
    2020-05-11 Offerta.se svarar Annette Marie D
    Hej Annette! Härligt att höra att ni är nöjda med er renovering och vill rekommendera vidare företaget ni haft kontakt med, det är så det ska vara! Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-05-07

MOHAMMED SHARIF A skrev om Offerta.se
    Mycket tack Richard för allt hjälp för logga och hemsidan väldigt proffsig och smidigt jobb.
    Top Clean Sundsvall Läs mer
    2020-05-08 Offerta.se svarar MOHAMMED SHARIF A
    Hej Mohammed! Härligt att ni är nöjda med loggan och hemsidan, hälsningar, Offerta.se
    MOHAMMED SHARIF A gillar detta
  • 2020-04-27

Joel Ingmar R skrev om Offerta.se
    Vi är super nöjda med Bygglösningar. Arbetsledaren och även utföraren på plats har vart proffsiga och otroligt skickliga. Vi är verkligen nöjda med total leveransen. Läs mer
    2020-04-27 Offerta.se svarar Joel Ingmar R
    Hej Joel! Härligt att höra att ni är nöjda med tjänsteföretaget, hälsningar, Offerta.se
  • 2020-04-15

PER FOLKE J skrev om Offerta.se
    Hej
    Är kund hos er och vill bara tacka Michelle Gutt för bra service och bra uppdrag.
    Vänliga hälsningar
    Pelle på
    PJ's Måleri Läs mer
  • 2020-04-10

Aziz B skrev om Offerta.se
    Aziz här på Söderorts Byggproffs AB, vill tacka Richard Grimstrand på Offerta för en fantastisk hemsida.
    Mycket proffsig gjort, precise som jag ville. Han kom in i min hjärna och bara tagit fram vad jag tänkt.
    Utmärkt arbete, hög servicenivå, snabbt och kunnig support. Kan bara varmt rekommenderar, till både för privatpersoner och för företag. Bra jobbat Richard och Oscar!
    Aziz
    Söderorts Byggproffs AB Läs mer
    2020-04-17 Offerta.se svarar Aziz B
    Hej Aziz! Stort tack för din rekommendation och det fina omdömet, det glädjer oss att höra att ni fått så bra service hos oss. Det ska bli spännande att följa ert företag hos oss, stort lycka till! Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-04-02

TATSIANA H skrev om Offerta.se
    Ville börja med att jag är imponerad av hur smidigt, proffsigt och effektivt allt funkar på Offerta. Redan från uppstartsmöte kände vi att det samarbetet kommer vara givande och vi är fortfarande så nöjda med tjänsten.
    Vår kontaktperson David är väldigt hjälpsam, serviceinriktad och engagerad. Vi är tacksamma för all hjälp och nyttig information som vi har fått av honom.
    Ville också tacka Rickard för riktigt bra jobb med vår logga. We love it!
    Jartat Söder Bygg och Platt AB Läs mer
    2020-04-03 Offerta.se svarar TATSIANA H
    Hej Tatsiana! Tack för det fina omdömet, det gör oss väldigt glada att samarbetet fungerar så bra och att ni är nöjda med tjänsten och loggan. Stort fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-03-27

AZIZ B skrev om Offerta.se
    Vi på Söderorts Byggproffs AB vill tacka Offerta för den fantastiska tjänsten vi får.
    Mycket proffsig, kompetent och seriöst företag, fram för allt mycket nöjd med min kontaktperson Oscar Vermin för ett utmärkt arbete, hög servicenivå, snabbt och kunnig support. Kan bara varmt rekommenderar, till både för privatpersoner och för företag. Bra jobbat Oscar!
    Aziz
    Söderorts Byggproffs AB Läs mer
    2020-03-30 Offerta.se svarar AZIZ B
    Hej Aziz! Tack för rekommendationen! Härligt att höra att ni är nöjda med tjänsten och er kontaktperson, det gör oss väldigt glada. Stort fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-03-23

JONAS L skrev om Offerta.se
    Fantastisk tjänst som faktiskt fungerar! Måste lyfta framförallt Denise som varit mycket behjälplig, inte bara rent praktiskt att få igång tjänsten rent tekniskt utan kanske ännu viktigare, att elda på oss och faktiskt använda tjänsten. Hon är en riktig pärla! Läs mer
    2020-03-23 Offerta.se svarar JONAS L
    Hej Jonas!
    Det glädjer oss att höra, framförallt att ni fått så bra support från er kontaktperson. Stort fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-03-16

HEZA S skrev om Offerta.se
    Vi är så glada att vi gick med i Offerta. De har hjälpt oss i början av våran resa som egenföretagare.
    Tack till Richard Grimstrand för den proffsiga och fina hemsidan som han trollat fram! Läs mer
  • JOACHIM E

2020-03-03

JOACHIM E skrev om Offerta.se
    Jag behövde en markfirma för arbetet på tomten och fann den som vi anlitade via Offerta. Läs mer
    2020-03-04 Offerta.se svarar JOACHIM E
    Hej Joachim! Härligt att vi kunde hjälpa till, hälsningar, Offerta.se
  • 2020-02-24

KARIN S skrev om Offerta.se
    Offerta låter medvetet företag offerera på sin sajt, trots att Offerta känner till att företagen har återkommande problem med stölder som de vare sig har åtgärdat och ej heller ersatt sina kunder för. Offerta väljer ändå att fortsätta samarbetet.
    Offerta svarar regelbundet på inlägg här på Reco med att de tar information/klagomål seriöst, men bakom kulissen gör Offerta ingenting utan hänvisar bara i slutändan till att du som kund själv måste göra all bakgrundskontroll.
    Lita därför inte alls på företagen som finns på Offerta, för den enda kvalitetssäkring som Offerta gör är att titta på lite allmän ekonomisk info som du som kund ändå enkelt kan få tag på. Det som du som kund verkligen behöver få vetskap om, håller Offerta tyst om, och agerar inte på. Läs mer
    2020-02-27 Offerta.se svarar KARIN S
    Hej Karin!
    Vi beklagar att ni upplever att vi inte gjort tillräckligt, vi är självklart måna om att ha seriösa företag på vår plattform och tar givetvis alla anklagelser mot våra företag på största allvar. Därför gör vi, till skillnad från andra plattformar också bakgrundskontroller på alla våra företag. I det här fallet har företaget själva har polisanmält detta samt avslutat den berörda personens anställning. Det stämmer att vi lägger makten hos konsumenten att välja och bedöma vilket företag som passar bäst till givet projekt. Genom validerade omdömen, referensprojekt och certifieringar vill vi ge konsumenterna förutsättningar att kunna fatta välinformerade och enkla beslut i valet av tjänsteföretag. Vi värnar hårt om denna transparens och döljer inte, tystar ner eller är passiva inför kritik mot våra anslutna företag. Vi tycker att det är oerhört tråkigt att du inte är nöjd med vårt agerande i den här frågan. Vi kommer att kontakta dig under nästa vecka för att få höra mer. Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-02-13

Thomas R skrev om Offerta.se
    Jag tycker att Offerta fungerar mycket bra. Man får på kort tid ett antal intressanta offerter. Läs mer
    2020-02-13 Offerta.se svarar Thomas R
    Hej Thomas! Tack för din rekommendationen, härligt att höra! Hälsningar, Offerta.se
  • 2020-02-05

MIKAEL S skrev om Offerta.se
    Jag är jätte nöjd med Nicklas Å. på Offerta han förgyller vardagen...

MvH
    Mikael Strand NovaForte i Norrköping Läs mer
    2020-02-06 Offerta.se svarar MIKAEL S
    Hej Mikael! Härligt att höra, stort fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
    MIKAEL S gillar detta
  • DANIEL E

2020-02-04

DANIEL E skrev om Offerta.se
    SUPERBRA TJÄNST!
    Elgens golvvård AB är väldig nöjd med tjänsten då den har hjälpt vårt företag att nå ut till väldigt många nya kunder på kort tid.
    Ser fram emot att använda tjänsten under lång tid framöver!
    Pierre Westlund och Joel Götz skall du be att få prata med om du har kontakt med Offerta.se
    Otroligt proffsigt bemötande med bra återkoppling där man kan diskutera tjänsten och få hjälp.
    Väldigt lätta att prata med! Läs mer
    2020-02-06 Offerta.se svarar DANIEL E
    Hej Daniel! Tack för din rekommendation, vad härligt att höra att ni är nöjda med tjänsten och med oss, det gör oss glada. Stort fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar Offerta.se
  • 2020-02-03

Åke B skrev om Offerta.se
    Vi har använt oss av Offerta för att hitta en leverantör av hemstädning.

Den leverantör som Offerta rekommenderade och vi valde, har sedan bestulit oss på smycken, glas och annat till mycket stora summor. Ärendet är polisanmält. Det har nu även kommit till vår kännedom att flera andra kunder har polisanmält den leverantören för stöld.

Vi har informerat Offerta om händelserna, men Offerta väljer ändå att fortsätta samarbetet med leverantören, med hänvisning till att ”allas upplevelser är olika”!
    Trots att Offerta har kännedom om att flera kunder har polisanmält ett företag för stöld, så är det inte skäl nog för Offerta att avsluta samarbetet med företaget.
    Det betyder att personalen som genomfört tidigare stölder fortsätter sin verksamhet hos nya kunder som är ovetandes om att företaget har flera stöldanmälningar på sig.

Troligen finns det många företag hos Offerta som har stöldanmälningar på sig och som Offerta känner till, men ändå inte agerar på! Hur oseriöst och otryggt är inte det?

Vi kommer aldrig mer att anlita Offerta.
    Offerta saknar kontroll av de företag som de rekommenderar och när de får information om att de rekommenderar oseriösa företag så struntar de i att agera.
    Vi har på Offertas hemsida via omdöme beskrivit det som hänt oss för att varna andra men Offerta har på eget bevåg valt att ta bort vårt omdöme. Läs mer
    2020-02-05 Offerta.se svarar Åke B
    Hej!
    Vi tar den här typen anklagelser mot våra företag på största allvar. Vi beklagar att ni blivit drabbade och vi är givetvis i dialog med det berörda företaget som vidtagit åtgärder för att förhindra att detta ska upprepas. Företaget har själva polisanmält detta samt avslutat den berörda personens anställning och kompenserat er för det inträffade. Att företaget tar dessa anklagelser på allvar och vill göra rätt för sig är av yttersta vikt för oss på Offerta. I och med detta har vi valt att fortsätta samarbetet med företaget. Vi har också möjlighet att stänga av ett företag som på något sätt bryter mot våra regler.

Offerta kontrollerar alla företag för moms, skuldfrihet och f-skatt. För oss är det av största vikt att vara transparenta när det kommer till omdömen och recensioner av våra företag för att konsumenterna själva ska kunna bilda sig en uppfattning av det som hänt. Hälsningar, Offerta.se
    2020-02-05 Åke B svarar Offerta.se
    Det ni påstår ovan är lögn....
    Företaget har inte kompenserat oss för någonting.
    Ägaren av företaget har meddelat oss att han inte har något ansvar gentemot oss då det är en enskild anställd som är misstänkt. Han har gjort klart för oss att han inte, under några villkor, kommer att kompensera oss.
    Dessutom har Offerta tagit bort vårt omdöme av företaget från Offertas hemsida. Orsak okänd, och Offerta vägrar att svara på vår direkta fråga om detta.
    2020-02-06 Offerta.se svarar Åke B
    Hej!
    Vi har i dialog med företaget och förstått att det är precis som du säger, att ingen ersättning utgått, ett missförstånd från vår sida. Vi kommer fortsätta utreda detta internt och vi beklagar verkligen det som inträffat. Vi har inte tagit bort ert omdöme utan det finns kvar på vår sida daterat när ni gjorde er förfrågan, därför skulle vi gärna komma i kontakt med dig, så hör gärna av dig till vår kundservice så vi kan reda ut alla frågetecken.
    Hälsningar, Offerta.se
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • MARTA R

2020-01-31

MARTA R skrev om Offerta.se
    Tack vare Ofertta.se hittade jag många nya kunder. Jag rekommenderar det till alla växande företag.
    Jag rekommenderar att du arbetar med Oskar Vermin. En mycket professionell, hjälpsam, snäll man. Läs mer
    2020-02-04 Offerta.se svarar MARTA R
    Hej Marta! Vad kul att höra, tack för din rekommendation och stort fortsatt lycka till med företaget, hälsningar Offerta.se
  • HÅKAN M

2019-12-20

HÅKAN M skrev om Offerta.se
    Alexander på Offerta lyssnar och bistår med att anpassa tjänsten. Endast goda erfarenheter! Läs mer
    2020-01-07 Offerta.se svarar HÅKAN M
    Hej Håkan! Härligt att höra att ni är nöjda med tjänsten och med er kontaktperson. Hälsningar, Offerta.se
  • 2019-12-18

SOPHIA L skrev om Offerta.se
    Oerhört nöjd! Fungerar bra, trevlig säljare och en utomordentligt duktig success maneger! Rekommenderas varmt till alla företag! Läs mer
    2019-12-20 Offerta.se svarar SOPHIA L
    Hej Sophia! Tack för din fina rekommendation, härligt att höra att allt fungerar bra och att ni är nöjda! Stort fortsatt lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • 2019-12-18

GREGORI A skrev om Offerta.se
    Hej, allt fungerar som det ska vara. Nöjd . Rekommenderar. Läs mer
    2019-12-18 Offerta.se svarar GREGORI A
    Hej Gregori! Tack för din rekommendation, härligt att höra! Hälsningar, Offerta.se
  • Faiz F

2019-09-30

Faiz F skrev om Offerta.se
    Det finns en hel del konkurrenter runtomkring offerta i stockholm och i all desperation jagar företagen som är anslutna till offerta, enligt erfarenhet så kan jag Endast rekommendera offerta för den som verkligen vill ha mycket jobb till ett pris som är mycket låg i förhållande till sina konkurrenter.

Har du ett bygg företag, F-skatt och inte har några betalningsanmärkningar så är du välkommen till offerta för att ha mycket Jobb på nacken och detta över hela stockholm.

Offerta för mitt företag var solen i mörkret, Då hade jag ändå testat alla objekt-förmedlare.
    offerta är bäst och förtjänar att vara störst och växa vidare.

Ha det bäst == Gå med i offerta
    Månadsavgiften betalas redan efter första projektet.

Stort tack till Denise som har guidat mig in i offerta och dess funktioner. Du sticker ut med ditt glädje som smittar vidare. Läs mer
    2019-10-01 Offerta.se svarar Faiz F
    Hej Faiz! Tack för ditt fina omdöme om oss, det gör oss så glada att höra att du fått så mycket utav vår tjänst och vill rekommendera den till andra. Stort lycka till med företaget! Hälsningar, Offerta.se
  • 2019-09-30

Ronnie L skrev om Offerta.se
    Oscar Vermin
    säljare på offrerta.se har allt en säljare ska ha, du är lösningsorienterad, håller vad du säljer, svarar på mail och samtal, följer upp avtal. jag har bra gott och säga om dig och offerta.se

Med Vänliga Hälsningar
    Ronnie och Nicklas
    Storstockholms Entreprenad AB Läs mer
    2019-10-01 Offerta.se svarar Ronnie L
    Hej Ronnie! Vad kul att höra att samarbetet med er kontaktperson har fungerat så bra, det glädjer oss. Stort lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • 2019-09-04

Nada B skrev om Offerta.se
    Bra säljare och chefer som förstår och lyssnar. Läs mer
    2019-09-05 Offerta.se svarar Nada B
    Hej Nada! Stort tack för ditt omdöme. Hälsningar, Offerta.se
  • 2019-09-03

Johan F skrev om Offerta.se
    Smidig lösning när man önskar en prisuppfattning samt komma i kontakt med lokala aktörer.
    Använt 2 gr, flytt + flyttstädning vid separata tillfällen. Funkade bra! Läs mer
    2019-09-03 Offerta.se svarar Johan F
    Hej Johan! Kul att du gillar tjänsten, hälsningar Offerta.
  • 2019-08-30

Muoad S skrev om Offerta.se
    jag är nöjd och glad med Alexander som är min kontakt person, och offerta är en bra plats för att vinna jobb Läs mer
    2019-08-30 Offerta.se svarar Muoad S
    Hej Muoad! Så kul att höra att du är nöjd med tjänsten och med din kontaktperson Alexander, det glädjer oss. Stort lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta
  • Ahmed D

Ahmed D skrev om Offerta.se
    säljaren som ringde mig första gången var jätte bra och trevlig!
    Och hon säger till mig kämpa på och liksom när jag ringer kunder så det funkar himla bra!
    Och plus jag börjar nu få massa uppdrag genom offerta.se
    Så jag tackar madline som snackade med mig och gav mig hela tiden bra erbjudande!
    och jag kommer köra med offerta.se hela resan med mitt företag! Läs mer
    2019-08-30 Offerta.se svarar Ahmed D
    Hej Ahmed!
    Tack för ditt fina omdöme, vad kul att fått så bra support, stort lycka till med företaget! Hälsningar, Offerta.se
  • Emma Amelie N

Emma Amelie N skrev om Offerta.se
    Vi har precis anslutit vårt företag till Offerta och tycker att sidan är ett bra verktyg för både privatpersoner och företag och det är ett bra sätt att komma i kontakt med nya kunder. Vi har fått superbra coachning av Alexander Björkén för att kunna använda tjänsten på bästa sätt! Läs mer
    2019-08-30 Offerta.se svarar Emma Amelie N
    Hej Emma!
    Vad roligt att ni uppskattar tjänsten och fått bra hjälp av Alexander. Det ska bli kul att följa er resa här hos oss, stort lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • Nils tomas L

Nils tomas L skrev om Offerta.se
    Seriöst offert site som hjälper kunder att hitta rätt företag för jobbet.
    Fått superbra hjälp av Alexander Björkén med att komma igång.
    Hoppas på ett bra samarbete i fortsättningen. Läs mer
    2019-08-30 Offerta.se svarar Nils tomas L
    Hej Nils!
    Härligt att höra att du fått bra hjälp av Alexander och att tjänsten funkar bra för dig. Hälsningar, Offerta.se
  • Daniel S

2019-08-26

Daniel S skrev om Offerta.se
    Ska man vara en rik bostadsrättsägare i innerstan för att kunna få offert för att bygga ihop ett sängskåp? Redan i svarsmailet stod det att ni har begränsat ,med offerter till Haninge. Adressen är central. Tråkigt offerta men det blir lägsta betyg. Skriv direkt istället i vilka områden ni vet att offerter kommer att komma, eftersom inte en enda kom. Min kompis jag skulle överraska då han inte kunde få ihop skåpet fick ingen överraskning Läs mer
    2019-08-28 Offerta.se svarar Daniel S
    Hej Daniel! Vad tråkigt att höra att du aldrig fick någon offert från någon av de anslutna leverantörerna på Offerta. Offerta finns över hela Sverige, men är absolut störst i Stockholm, Göteborg och Malmö och inom kategorierna bygg, flytt och städ. Därmed finns det fler företag som besvarar förfrågningar i dessa områden och branscher. Företagen väljer själva vilka uppdrag de vill besvara och vissa uppdrag är mer eftertraktade än andra. Vi växer dock hela tiden och ju fler företag som ansluter sig och ju fler som använder Offerta för att hitta företag till sina projekt, desto fler områden, uppdragstyper och kategorier kommer vi att kunna täcka. Att använda Offerta är helt kostnadsfritt och i de fall där vi sett att ett visst typ av uppdrag eller ett visst område historiskt fått färre svar än normalt brukar vi, som i ditt fall, informera och uppmärksamma kunden om denna risk direkt efter att deras förfrågan publicerats just för att de ska kunna överväga andra alternativ. Vi arbetar däremot intensivt med att få in ännu fler företag men också att få våra anslutna företag att besvara fler uppdrag för att säkerställa en ännu bättre upplevelse. Vi tar till oss av din feedback och kommer ha den i åtanke ta vid framtida beslut. Återigen beklagar vi att du inte fick något svar och hoppas du vid ett annat tillfälle i framtiden ger oss en ny chans och att du då förhoppningsvis får fler svar. Vänligen, Offerta.se
  • 2019-08-22

Lucas C skrev om Offerta.se
    Har använt Offerta.se flera ggr parallelt med deras konkurrenter. Offerta är den som konsistent ger bätre kvalitet på leverantörer och har en av de mest responsiva och enkla webbsajterna för att hantera upphandlingarna. Läs mer
    2019-08-28 Offerta.se svarar Lucas C
    Hej Lucas! Kul att du gillar tjänsten, det är verkligen glädjande för oss att höra. Stort tack för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se
  • 2019-08-16

Roxana P skrev om Offerta.se
    Rekommenderar Offerta väldigt stark. När försäljaren ringde mig så ville jag absolut inte ge mig inne på nåt avfall eftersom jag litade inte så mycket just såna företag. Efter flera samtal med Oskar som ville absolut inte ge upp tänkte jag ge en chans. De va den bästa valet jag görde fick uppdrag direkt, Oskar ringde mig hela tiden för att höra hur de går för mig. Kan bara säja att de er den bästa företaget som verkligen håller de dom lovar 😊 Läs mer
    2019-08-28 Offerta.se svarar Roxana P
    Hej Roxana! Först och främst: tack för förtroendet och för att du vågade ge oss en chans. Vi blir både stolta och glada när vi läser du är så nöjd med tjänsten och att samarbetet med din success manager fungerar bra. Vi ser fram emot att följa din resa och önskar dig stort lycka till med ditt företag. Stort tack för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se.
  • Anja C

2019-08-05

Anja C skrev om Offerta.se
    Offerta har hjälpt mig nu ett antal gånger att hitta bra firmor. Har inte behövt bli besviken någon gång. Läs mer
    2019-08-06 Offerta.se svarar Anja C
    Hej Anja,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår tjänst. Det gläder oss!
    Stort tack för ditt fina omdöme.
    Vänligen, Offerta.se

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte