Offerta.se

Offerta.se hjälper dig att få offerter från kontrollerade företag som kan hjälpa dig i hemmet, på kontoret eller i din bostadsrättsförening. Beskriv det du behöver hjälp med direkt på vår hemsida och få offerter från lokala tjänsteföretag! Vi har kontrollerat alla våra anslutna företag för F-skatt, moms och skuldfrihet.

Offerta grundades 2008 och är idag Sveriges största tjänsteförmedlare. Vårt mål är att ständigt leverera den bästa tänkbara tjänsten till både företagare och tjänsteköpare.

Enkelt, tryggt och gratis!

Läs vad 336 kunder tycker om Offerta.se

• Faiz F

2019-09-30

Faiz F skrev om Offerta.se
    Det finns en hel del konkurrenter runtomkring offerta i stockholm och i all desperation jagar företagen som är anslutna till offerta, enligt erfarenhet så kan jag Endast rekommendera offerta för den som verkligen vill ha mycket jobb till ett pris som är mycket låg i förhållande till sina konkurrenter.

Har du ett bygg företag, F-skatt och inte har några betalningsanmärkningar så är du välkommen till offerta för att ha mycket Jobb på nacken och detta över hela stockholm.

Offerta för mitt företag var solen i mörkret, Då hade jag ändå testat alla objekt-förmedlare.
    offerta är bäst och förtjänar att vara störst och växa vidare.

Ha det bäst == Gå med i offerta
    Månadsavgiften betalas redan efter första projektet.

Stort tack till Denise som har guidat mig in i offerta och dess funktioner. Du sticker ut med ditt glädje som smittar vidare. Läs mer
    2019-10-01 Offerta.se svarar Faiz F
    Hej Faiz! Tack för ditt fina omdöme om oss, det gör oss så glada att höra att du fått så mycket utav vår tjänst och vill rekommendera den till andra. Stort lycka till med företaget! Hälsningar, Offerta.se
  • 2019-09-30

Ronnie L skrev om Offerta.se
    Oscar Vermin
    säljare på offrerta.se har allt en säljare ska ha, du är lösningsorienterad, håller vad du säljer, svarar på mail och samtal, följer upp avtal. jag har bra gott och säga om dig och offerta.se

Med Vänliga Hälsningar
    Ronnie och Nicklas
    Storstockholms Entreprenad AB Läs mer
    2019-10-01 Offerta.se svarar Ronnie L
    Hej Ronnie! Vad kul att höra att samarbetet med er kontaktperson har fungerat så bra, det glädjer oss. Stort lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • 2019-09-04

Nada B skrev om Offerta.se
    Bra säljare och chefer som förstår och lyssnar. Läs mer
    2019-09-05 Offerta.se svarar Nada B
    Hej Nada! Stort tack för ditt omdöme. Hälsningar, Offerta.se
  • 2019-09-03

Johan F skrev om Offerta.se
    Smidig lösning när man önskar en prisuppfattning samt komma i kontakt med lokala aktörer.
    Använt 2 gr, flytt + flyttstädning vid separata tillfällen. Funkade bra! Läs mer
    2019-09-03 Offerta.se svarar Johan F
    Hej Johan! Kul att du gillar tjänsten, hälsningar Offerta.
  • 2019-08-30

Muoad S skrev om Offerta.se
    jag är nöjd och glad med Alexander som är min kontakt person, och offerta är en bra plats för att vinna jobb Läs mer
    2019-08-30 Offerta.se svarar Muoad S
    Hej Muoad! Så kul att höra att du är nöjd med tjänsten och med din kontaktperson Alexander, det glädjer oss. Stort lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta
  • Ahmed D

Ahmed D skrev om Offerta.se
    säljaren som ringde mig första gången var jätte bra och trevlig!
    Och hon säger till mig kämpa på och liksom när jag ringer kunder så det funkar himla bra!
    Och plus jag börjar nu få massa uppdrag genom offerta.se
    Så jag tackar madline som snackade med mig och gav mig hela tiden bra erbjudande!
    och jag kommer köra med offerta.se hela resan med mitt företag! Läs mer
    2019-08-30 Offerta.se svarar Ahmed D
    Hej Ahmed!
    Tack för ditt fina omdöme, vad kul att fått så bra support, stort lycka till med företaget! Hälsningar, Offerta.se
  • Emma Amelie N

Emma Amelie N skrev om Offerta.se
    Vi har precis anslutit vårt företag till Offerta och tycker att sidan är ett bra verktyg för både privatpersoner och företag och det är ett bra sätt att komma i kontakt med nya kunder. Vi har fått superbra coachning av Alexander Björkén för att kunna använda tjänsten på bästa sätt! Läs mer
    2019-08-30 Offerta.se svarar Emma Amelie N
    Hej Emma!
    Vad roligt att ni uppskattar tjänsten och fått bra hjälp av Alexander. Det ska bli kul att följa er resa här hos oss, stort lycka till med företaget. Hälsningar, Offerta.se
  • Nils tomas L

Nils tomas L skrev om Offerta.se
    Seriöst offert site som hjälper kunder att hitta rätt företag för jobbet.
    Fått superbra hjälp av Alexander Björkén med att komma igång.
    Hoppas på ett bra samarbete i fortsättningen. Läs mer
    2019-08-30 Offerta.se svarar Nils tomas L
    Hej Nils!
    Härligt att höra att du fått bra hjälp av Alexander och att tjänsten funkar bra för dig. Hälsningar, Offerta.se
  • Daniel S

2019-08-26

Daniel S skrev om Offerta.se
    Ska man vara en rik bostadsrättsägare i innerstan för att kunna få offert för att bygga ihop ett sängskåp? Redan i svarsmailet stod det att ni har begränsat ,med offerter till Haninge. Adressen är central. Tråkigt offerta men det blir lägsta betyg. Skriv direkt istället i vilka områden ni vet att offerter kommer att komma, eftersom inte en enda kom. Min kompis jag skulle överraska då han inte kunde få ihop skåpet fick ingen överraskning Läs mer
    2019-08-28 Offerta.se svarar Daniel S
    Hej Daniel! Vad tråkigt att höra att du aldrig fick någon offert från någon av de anslutna leverantörerna på Offerta. Offerta finns över hela Sverige, men är absolut störst i Stockholm, Göteborg och Malmö och inom kategorierna bygg, flytt och städ. Därmed finns det fler företag som besvarar förfrågningar i dessa områden och branscher. Företagen väljer själva vilka uppdrag de vill besvara och vissa uppdrag är mer eftertraktade än andra. Vi växer dock hela tiden och ju fler företag som ansluter sig och ju fler som använder Offerta för att hitta företag till sina projekt, desto fler områden, uppdragstyper och kategorier kommer vi att kunna täcka. Att använda Offerta är helt kostnadsfritt och i de fall där vi sett att ett visst typ av uppdrag eller ett visst område historiskt fått färre svar än normalt brukar vi, som i ditt fall, informera och uppmärksamma kunden om denna risk direkt efter att deras förfrågan publicerats just för att de ska kunna överväga andra alternativ. Vi arbetar däremot intensivt med att få in ännu fler företag men också att få våra anslutna företag att besvara fler uppdrag för att säkerställa en ännu bättre upplevelse. Vi tar till oss av din feedback och kommer ha den i åtanke ta vid framtida beslut. Återigen beklagar vi att du inte fick något svar och hoppas du vid ett annat tillfälle i framtiden ger oss en ny chans och att du då förhoppningsvis får fler svar. Vänligen, Offerta.se
  • 2019-08-22

Lucas C skrev om Offerta.se
    Har använt Offerta.se flera ggr parallelt med deras konkurrenter. Offerta är den som konsistent ger bätre kvalitet på leverantörer och har en av de mest responsiva och enkla webbsajterna för att hantera upphandlingarna. Läs mer
    2019-08-28 Offerta.se svarar Lucas C
    Hej Lucas! Kul att du gillar tjänsten, det är verkligen glädjande för oss att höra. Stort tack för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se
  • 2019-08-16

Roxana P skrev om Offerta.se
    Rekommenderar Offerta väldigt stark. När försäljaren ringde mig så ville jag absolut inte ge mig inne på nåt avfall eftersom jag litade inte så mycket just såna företag. Efter flera samtal med Oskar som ville absolut inte ge upp tänkte jag ge en chans. De va den bästa valet jag görde fick uppdrag direkt, Oskar ringde mig hela tiden för att höra hur de går för mig. Kan bara säja att de er den bästa företaget som verkligen håller de dom lovar 😊 Läs mer
    2019-08-28 Offerta.se svarar Roxana P
    Hej Roxana! Först och främst: tack för förtroendet och för att du vågade ge oss en chans. Vi blir både stolta och glada när vi läser du är så nöjd med tjänsten och att samarbetet med din success manager fungerar bra. Vi ser fram emot att följa din resa och önskar dig stort lycka till med ditt företag. Stort tack för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se.
  • Anja C

2019-08-05

Anja C skrev om Offerta.se
    Offerta har hjälpt mig nu ett antal gånger att hitta bra firmor. Har inte behövt bli besviken någon gång. Läs mer
    2019-08-06 Offerta.se svarar Anja C
    Hej Anja,
    Vad roligt att höra att du är nöjd med vår tjänst. Det gläder oss!
    Stort tack för ditt fina omdöme.
    Vänligen, Offerta.se
  • 2019-07-19

Mikaela Margareta Marlene W skrev om Offerta.se
    Lämnar offerta mina varmaste rekommendationer! Jämförde bolag innan jag fattade beslutet att anlita offerta och jag är nöjd alla dagar i veckan. Jonathan som var vår säljare lyssnade på vårat behov och la fram en plan på hur vi kunde jobba. Denice som är vår kontaktperson nu när vi kommit igång med offerta följer upp, ger tips, hejar och peppar! Ger Jonathan, Denice och offerta fem solar av fem! Läs mer
    2019-07-19 Offerta.se svarar Mikaela Margareta Marlene W
    Hej Mikaela! Vad härligt att höra, det gör oss verkligen glada att allting fungerar bra och att du är nöjd med dina kontaktpersoner. Vi ser fram emot att följa er resa här oss oss! Lycka till och ha en trevlig sommar. Vänligen, Offerta.se
  • 2019-07-15

Eduardo L skrev om Offerta.se
    Andra gången som använt Offerta för att komma i kontakt med diverse företag. Skulle installera en ny varmvattenberedare och hade två företag som lämnat offerta för arbetet. Det som fick uppdraget dök aldrig upp vid överenskommen tid och är helt okontatbara. Jag tog ledigt från jobbet för att kunna fixa detta. Företag nr 2 hade lämnat förslag på fast pris. När jag kontaktar dem igen, höjer de priset rejält utan någon bra anledning. Jag vägrar att anlita dessa två. Jag rInger till Offerta och de säger ifrån sig något ansvar. Självklart kan de inte stå till svars för oseriosa företag. MEN som förmedlare HAR DE ETT ANSVAR. Se till att ha en portfölj med SERIÖSA FÖRETAG kopplade till sig. Lärdom: LITA INTE PÅ OFFERTA. DE GÖR INTE DITT LIV ENKLARE. TÄNK TVÅ GGR INNAN DU KONTAKTAR DEM! Läs mer
    2019-07-15 Offerta.se svarar Eduardo L
    Hej Eduardo! Det låter verkligen som att du har haft otur. Offetra kontrollerar företag för F-skatt, att de är momsregistrerade och skuldfria. I de branscher där det enligt lag krävs behörigheter kontrollerar vi även detta. Därtill kan du som kund även jämföra referenser, omdömen och andra certifieringar och behörigheter samt chatta med företagen innan du väljer dem för ditt uppdrag. Vi förmedlar över 80.000 uppdrag årligen till och över 500.000 använder idag Offerta för att komma i kontakt med företag till sina projekt. Normalt brukar detta fungera väldigt bra och många tycker det är ett väldigt smidigt sätt att samla in och jämföra företag och offerter, och därför är det extra tråkigt att höra om din upplevelse. Lämna gärna ett omdöme direkt till de specifika företagen, det gör stor skillnad i längden. Vi kommer ha dessa företag under uppsikt och också ha detta i åtanke inför framtida beslut och när vi förbättrar vår produkt och tjänst. Vi beklagar besväret detta orsakat dig. Vänligen, Offerta.se
  • 2019-07-12

Marta S skrev om Offerta.se
    Hej, Det har gått ett år nu som Älta Glas Fönsterrenovering är kund hos Offerta.se Vi får altid bra hjälp och altid mycket trevlig bemötande av kontakt personen. Tack vare Offerta. se har vi fått mycket jobb. Kan varmt rekommendera!
    Marta Stachowska Rowicka Läs mer
    2019-07-15 Offerta.se svarar Marta S
    Hej Marta! Vad kul att höra, det gläder oss! Lycka till med ert företag och stort tack för ert fina omdöme. Vänligen, Offerta.se
  • Anastassia A

2019-07-05

Anastassia A skrev om Offerta.se
    Vi samarbetar med Offerta ett år. Det är perfekt tjänst för företag att hitta nya kunder och växa. Vi
    är jättenöjda med Offerta tjänster och kan varmt rekommendera till alla!
    Stort tack till vår kontaktperson - Oscar Vermin, som har varit mycket professionell!

Med vänliga hälsningar,
    Pribaltika Tjänster Läs mer
    2019-07-10 Offerta.se svarar Anastassia A
    Hej Anastassia! Det gör oss väldigt glada att höra att det fungerar bra med din kontaktperson och att tjänsten fungerar för dig. Stort lycka till med ditt företag! Vänligen, Offerta.se
    Anastassia A gillar detta
  • 2019-06-26

Andrey P skrev om Offerta.se
    Vi är jätte nöjd med Offerta.se! Fick massa med värdefulla tips för hur man vinner nya uppdrag. Dessutom så har de skapat en supersnygg hemsida åt oss som genererar både fler nya kunder och upplyfter vårt företagets profil på ett helt annat sätt än förut.

Rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-07-10 Offerta.se svarar Andrey P
    Hej Andrey! Det är så glädjande att läsa att du fått hittills fått ut mycket av att vara ansluten till Offerta, då vi brinner för att hjälpa företag att bli ännu bättre. Vi ser fram emot att följa din resa hos oss och önskar dig lycka till med ditt företag!
  • Jan-Erik K

2019-06-04

Jan-Erik K skrev om Offerta.se
    Funkar bra och ofta får man kontakt och offerter från bra företag.
    Är nöjd med Offerta och kommer absolut att återkomma fler gånger ( som jag redan gjort ). Läs mer
    2019-07-10 Offerta.se svarar Jan-Erik K
    Hej Jan-Erik! Kul att höra, du är varmt välkommen åter vid nästa projekt :) Vänligen, Offerta.se
    Offerta.se gillar detta
  • Karoly N

2019-05-31

Karoly N skrev om Offerta.se
    Väldigt nöjd med tjänsten! Hjälpsamma och trevliga. Vill verkligen att det ska fungera . Bara gott om att säga om Offerta!! Rekomenderas. Läs mer
    2019-05-31 Offerta.se svarar Karoly N
    Hej Karolyn! Åh, det värmer i våra hjärtan när vi får sådana här omdömen - så kul att höra att du är nöjd med oss och vår tjänst, det är det vi brinner för. Vi ser fram emot att ett långt samarbete med dig! Vänligen, Offerta.se
  • 2019-05-22

Pelle L skrev om Offerta.se
    Oscar Vermin på Offerta ger grym service och månar om sina kunder.
    och offertas tjänster levererar exakt va dom säger. kvalitet! Läs mer
    2019-05-22 Offerta.se svarar Pelle L
    Hejsan Pelle! Vad kul att höra att du gillar vår tjänst (och Oscar!) och att det går bra för dig och ditt företag. Stort tack för ditt fina omdöme!
  • Claes T

2019-04-30

Claes T skrev om Offerta.se
    Vårt samarbete med Offerta har hitills varit över bra! Vi fyrdubblade ganska snabbt vår investering och har nu knutit upp oss för ytterligare ett år. Vi har ställt en hel del krav och vi upplever att offerta varit väldigt tillmötesgående.

Claes, T2T Mark Bygg Trädgård AB Läs mer
    2019-05-31 Offerta.se svarar Claes T
    Hej Claes! Så ambitiösa och drivna ni är, det är ju ett fantastiskt utfall och resultat! Kul att höra att ni är nöjda med oss och vill fortsätta samarbeta. Stort tack för ditt fina omdöme. Vänligen Offerta.se
  • 2019-04-29

Adriana E skrev om Offerta.se
    Mitt samarbete med offerta.se startade bra och jag fick en trevlig kontaktperson. Vid kontraktskrivningen blev jag lovad att vi skulle revidera avtalet innan vi går på ett nytt så jag har fokuserat på mitt ögonsten, tänkt inte så mycket på att offerta.se skrev i avtalet att kontraktet skulle rulla vidare per automatik och att man skulle binda sig på ett helt år. Ingen har reviderat kontraktet med mig nu så utfallet blev att jag är tvungen samarbeta med dem i ytterligare ett år då avtalet har förlängts per automatik. Mycket aggressiv och oschysst sätt att skriva kontrakt med sina kunder. Väldigt tråkigt att offerta.se väljer lura nyföretagare med att först påstå att kontraktet revideras och sen är de tysta tills ny period redan är påbörjad. Sämsta samarbetet jag har varit med om eller hört talas om på nån av redovisningsbyråerna jag har jobbat på. Läs mer
    2019-04-29 Offerta.se svarar Adriana E
    Hej Adriana! Vad tråkigt att höra att detta är din upplevelse av Offerta, speciellt med tanke på att du skriver att samarbetet startade bra och tjänsten verkade fungera väl för dig då vi kan se att du vann en del uppdrag. Som du skriver förlängs avtalet automatiskt vilket även anges i avtalet, men trots det vill vi be om ursäkt om detta varit otydligt då vi verkligen inte vill att våra kunder ska känna sig lurade på något vis. Vi hoppas dock kunna göra dig nöjd framåt och förhoppningsvis även kunna ändra din upplevelse av vår tjänst. Vänligen, Offerta.se
    Zoe A gillar detta
  • Anette E

2019-04-12

Anette E skrev om Offerta.se
    Vår absolut sämsta investering i nystartat företag inom städ och hantverk.
    Städförfrågningar säljer slut på några minuter och då har kunden 6 offerter att välja mellan. Vi har inte fått någon städkund genom Offerta på två månader- däremot snart förbrukat våra 200 ”krediter” för närmare 40 000 kr och blir då erbjudna att betala 135 000 kr för att krediterna ska ”räcka längre” dvs kasta vårt kapital till Offerta.
    Hantverkstjänster samma problem- många företag kan besvara, kunderna svarar oftast inte ens på kontaktförsök.
    Det finns bättre tjänster som ger mer och kostar mindre!
    Vi känner oss grundlurade- så trist i ett känsligt skede som nystartade.
    Gör inte som vi- ge inte bort kapitalet för ingen nytta!
    Grattis endast till Offerta i detta.
    Anette Ek Janshult Läs mer
    2019-04-16 Offerta.se svarar Anette E
    Hej Anette! Det är verkligen tråkigt att höra att detta är er upplevelse av vår tjänst. Vi arbetar hårt för att tillhandahålla en tjänst som hjälper företag att vinna kunder, effektivisera sin vardag och bli mer lönsamma med hjälp av vårt digitala verktyg vilket även är det vi brinner för. Vi har även många framgångshistorier bland våra anslutna företag. Det är dock viktigt att använda tjänsten på rätt sätt och just därför får man även en egen successmanager vars uppgift är att guida företagen i hur de gör just detta. Som du skriver har ni varit aktiva och besvarat en hel del förfrågningar vilket är bra, däremot är ni väldigt nya på Offerta och det kan ta ett litet tag innan det lossnar helt. Vi kan även hjälpa er att titta på förbättringar för att öka era chanser att vinna kunder. Då ni via ert inlogg hade skickat efter mer information gällande våra affärspaket och vi fick en notis om detta utgick vi ifrån att ni hade ett större behov än idag och gav därför detta som förslag. Vi ber om ursäkt om det uppstått ett missförstånd och vill gärna reda ut detta med er. Kontakta gärna er successmanager på Offerta så kanske vi kan hitta en lösning tillsammans. Vänligen, Offerta.se
    Zoe A gillar detta
  • 2019-04-07

Lukasz krzysztof S skrev om Offerta.se
    Varmt rekommenderar Offerta.se.

Bra service och kundbemötande. Hjälper till när det verkligen behövs. Läs mer
    2019-04-12 Offerta.se svarar Lukasz krzysztof S
    Hej Lukasz! Kul att höra att du gillar vår tjänst, det gläder oss. Stort tack för ditt fina omdöme. Lycka till med ditt företag! Vänligen, Offerta.se
  • 2019-03-22

Alexis M skrev om Offerta.se
    Offerta är en perfekt tjänst för små och medelstora företag att hitta nya kunder och växa. Vi fick rätt support, tips och guidning från början vilket gjorde att vi kunde vinna uppdrag redan från dag 1!

Vill också rikta ett stort tack till vår kontaktperson, Richard Grimstrand, som har varit mycket professionell och följer upp kontinuerligt!

Med vänlig hälsning,
    PGS Städservice Läs mer
    2019-03-22 Offerta.se svarar Alexis M
    Hej Alexis,
    Vad roligt att höra att ni är så nöjda med er Success Manager Richard och att samarbetet fungerar bra, det gör oss väldigt glada och stolta! Tack så mycket för ditt fina omdöme. Vänligen, Offerta.se
  • 2019-03-14

Raymond B skrev om Offerta.se
    Fungerar väldigt smidigt när man behöver få några offerter på hantverkshjälp! Har använt Offerta ett par gånger, mycket smidigt! Läs mer
    2019-03-14 Offerta.se svarar Raymond B
    Hej Raymond! Vad trevligt att höra att du är nöjd med tjänsten, det gläder oss och vi ser fram emot att hjälpa dig igen när du behöver komma i kontakt med tjänsteföretag i framtiden. Vänligen, Offerta.se
    2019-03-14 Raymond B svarar Offerta.se
    Försökte att ändra mitt svar (endast ordalydelse, inte innebörd) men lyckades inte?
    2019-03-15 Offerta.se svarar Raymond B
    Hej igen! Du kan kontakta Reco för att se om de kan hjälpa till? Tack igen för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se
  • Emil E

2019-03-13

Emil E skrev om Offerta.se
    Offerta är en bra kanal för både företag och privatpersoner att komma i kontakt med varandra. Är man ny på sin marknad och inte har andra etablerade kanaler så är Offerta svårt att slå. Mitt företag gick från 0-100% på några dagar och jag ångrar inte en sekund att jag valt Offerta framför andra billigare alternativ. Offerta kan så klart inte garantera att du lyckas sälja din tjänst till alla utan det är upp till dig. Jag får ett stadigt flöde av förfrågningar och har fått många nöjda kunder genom tjänsten. Då och då får man en förfrågan av någon som använt tjänsten fel eller ångrat sig på vägen. Som företag kan du reklamera en sådan förfrågan och inte förlora krediter i onödan. Offerta kan inte driva ditt företag åt dig. Det är ett verktyg som du måste använda för att det ska fungera. Rekommenderas starkt till alla företag som vill komma i kontakt med kunder utanför sitt eget nätverk! Läs mer
    2019-03-14 Offerta.se svarar Emil E
    Hej Emil! Vad roligt att höra att du är nöjd med vår tjänst, detta gläder oss och ditt omdöme värmer verkligen! Du har helt greppat tjänsten och vi är glada att den fungerar så bra för dig. Vi önskar dig all lycka till i framtiden och hoppas på ett fortsatt positivt samarbete med dig. Vänligen, Offerta.se
  • Djordje T

2019-03-11

Djordje T skrev om Offerta.se
    Be aware for this scum!
    They will BEG for you by phone to visit them in their place. They will fill you with empty promises, they will say how perfect everything is, and if you are not satisfied, you will get like 75% of your paid contract back. Well, until the end of the contract when you see that your potential customers are people looking for the cheapest solution possible in Offerta, there was a time that the lady wanted me to work for free on her project. After I stopped using Offerta, and spend my time on real jobs to make some money, the would not give anything back because I didn't work 100% with Offerta. Something that was in the contract, but they will almost not allow you to read. Their goal is to get you there and like magicians, fool you to sign, and run away to print something more for you.
    So, my suggestion is: If you want to work for extremely little money, go for it, and do not let them fool you for anything. Sense how they lie to you, before doing that mistake. And one more suggestion: DON'T SIGN ANYTHING WITH THEM! Läs mer
    2019-03-12 Offerta.se svarar Djordje T
    Hi Djordje,
    We regret to hear that you are disappointed with our services. Offerta works continuously to provide a service that helps our affiliated businesses to succeed, such as a digital presence, efficient tools and strong marketing efforts. Each business is assigned a personal Success Manager that is dedicated to assist whenever you need help, to make sure your business thrives with Offerta. You have recieved a lot of help, training and support from your Success Manager, so it's unfortunate to hear that you are not satisfied. As for the results guarantee, one of the requirements is to stay active and reply to customer requests, and use all your leads to make sure that you have put in the reasonable effort required to use our service. Offerta is first and foremost a platform that helps you to get in contact with the customers. If you do not send any replies to the customer opportunities that have been sent to you, the requirements for the results guarantee is unfortunately not fulfilled. We always appreciate receiving feedback from our customers and will bear what you have mentioned in mind. If you have any questions or would like to discuss this further, please get in touch with your contact person.
    Best regards, Offerta.se
    2019-03-12 Djordje T svarar Offerta.se
    I have no time to talk for hours with your contact person for tenth time! I am not interested for anything else more, but just to keep people informed of what experience I have with you.
  • 2019-03-02

Peter S skrev om Offerta.se
    Offerta har varit helt rätt för mej. Jag har ett ganska nystartat företag och detta har gjort så att jag har fått en bra knuff med att komma igång. offerta har verkligen gjort nytta för sin överkomliga avgift.
    Brahe plattsättning Läs mer
    2019-03-06 Offerta.se svarar Peter S
    Hej Peter! Vad roligt att höra att du är nöjd, det gläder oss. Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete med dig! Vänligen, Offerta.se
    Peter S gillar detta
  • 2019-02-26

Angela G skrev om Offerta.se
    Det bästa jag kunde gjort var att jag ansluta mitt företag till Offerta! Min verksamhet går framåt och det har jag Oscar Vermin att tacka för! Oscar är en guldklippa! Han har tagit sin tid att svarat på alla mina frågor och hjälpt mig med precis allt!! Utan hans hjälp hade jag nog blivit tokig! Han har sett till att mitt företag vunnit kunder! Han har gett mig värdefulla råd! Och så mycket hjälp med massa annat som rör mitt företag! Tack Offerta men framför allt TACK OSCAR!!! Du är värd GULD! Läs mer
    2019-02-26 Offerta.se svarar Angela G
    Hej Angela! Gud så härligt att höra att det går framåt och att samarbetet med din success manager Oscar fungerar bra. Det gör oss enormt glada och stolta! Stort tack för ditt fina omdöme - och stort lycka till med ditt företag! Vänligen, Offerta.se
  • Laila Sara A

2019-02-21

Laila Sara A skrev om Offerta.se
    Incredible service! I posted what I needed and in less than 2 hours I had already 3 companies offering their services. I believe offerta.se is the best way to find someone experienced and skilled very fast. However, one must add in the advertisement that the person/company should be certified for doing the required job. That is something that one must think of, not Offerta, of course! I will definitely recommend this site to everyone I know. Läs mer
    2019-02-22 Offerta.se svarar Laila Sara A
    Hello Laila! Thank you for your feedback, we're happy to hear that you like our service! We urge the companies to share all their different certificates on their profile page and we also check professional qualifications that they must by law have to carry out various assignments and also other basic requirements. But one should always examine this carefully when choosing a company. Have a nice day! Kind regards, Offerta.se
  • 2019-02-06

Martin B skrev om Offerta.se
    Använder företag som inte utför sina jobb riktigt 😠
    Jag fick städa Efter städfirman för att få godkänd flyttstädning!!! Läs mer
    2019-02-06 Offerta.se svarar Martin B
    Hej Martin! Detta låter inte bra och även som att du har haft otur. Offerta.se kopplar ihop tjänsteföretag och kunder, där kunderna i sin tur får offerter från upp till sex olika firmor och kan välja det företag som känns bäst baserat på företagets behörigheter och certifieringar, tidigare omdömen och referenser. Skulle man inte vara nöjd med det utförda arbetet däremot, så bör man ta kontakt med företaget så att de kan åtgärda detta, speciellt i ett sådant fall som vid en flyttstädning där städningen ska godkännas av en extern part. Vi uppmanar dig även att lämna ett omdöme om företaget på deras profilsida. Vi beklagar besväret detta orsakat dig. Vänligen, Offerta.se
    2019-02-06 Martin B svarar Offerta.se
    Hej
    Ja du, har mailat dem, de har inte bemödat sig att svara ens!
    Mvh Martin Blomqvist
    2019-02-06 Martin B svarar Martin B
    Hej
    Ja du, har mailat dem, de har inte bemödat sig att svara ens!
    Mvh Martin Blomqvist
    2019-02-22 Martin B svarar Offerta.se
    Hej Martin! Maila gärna info till vår support på info@offerta.se eller chatta med oss på vår hemsida så ska vi se om vi kan hjälpa till så att företaget kontaktar dig. Vänligen, Offerta.se
  • Magdaléne O

2019-02-05

Magdaléne O skrev om Offerta.se
    Gick snabbt. Bra service och smidigt. Läs mer
    2019-02-05 Offerta.se svarar Magdaléne O
    Hej Magdaléne! Vad kul att du gillar vår tjänst och att allt gick smidigt! Tack för ditt fina omdöme. Vänligen, Offerta.se
  • Staffan H

2019-02-01

Staffan H skrev om Offerta.se
    Vi har använt Offerta för att få hjälp med att hitta flyttfirmor. Det gick väldigt snabbt att få svar från olika flyttfirmor. Läs mer
    2019-02-04 Offerta.se svarar Staffan H
    Hej Staffan! Kul att det fungerat bra, hoppas flytten gick lika smidigt. Tack för ditt omdöme! Vänligen, Offerta.se
  • Ulf N

2019-01-30

Ulf N skrev om Offerta.se
    Fungerar väldigt bra.
    Vi har använt det flera gånger och har alltid varit nöjda med arbetet. Läs mer
    2019-01-31 Offerta.se svarar Ulf N
    Hej Ulf! Kul att höra, stort tack för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se
  • Karin P

2019-01-26

Karin P skrev om Offerta.se
    En super service! Kommer klart att använda offerta igen! Läs mer
    2019-01-28 Offerta.se svarar Karin P
    Hej Karin! Tack för ditt fina omdöme, kul att höra att du gillar vår tjänst! Vänligen, Offerta.se
  • Rickard R

2019-01-24

Rickard R skrev om Offerta.se
    Tack Stiven & Petter för att ha hjälpt vårt företag att lyckas genom Offerta ! Fortsätt så Läs mer
    2019-01-25 Offerta.se svarar Rickard R
    Hej Rickard! Kul att höra att du är nöjd, det gläder oss! Stort tack för ditt fina omdöme. Vänligen, Offerta.se
    Rickard R gillar detta
  • Dzmitry K

2019-01-23

Dzmitry K skrev om Offerta.se
    Efter att ha använt mig av Offertas tjänster ett tag nu så har jag format ett övervägande omdöme om dem. Jag måste erkänna att jag var skeptisk i början men med tiden öndrades min uppfattning.

Min kontaktperson Oscar Vermin och jag har ständigt hållit kontakt. Vid tillfällen då jag har haft synpunkter har han varit hjälpvillig och tillmötesgående.

Överlag så är jag nöjd med offerta och hade gladeligen rekommenderat dem. 👍👍👍👍👍

Med vänlig hälsning ,

Dzmitry Kavalenka
    Arbetschef D-Grund AB
    Grundplatta.se Läs mer
    2019-01-24 Offerta.se svarar Dzmitry K
    Hej Dzmitry! Vad kul att höra att din bild och uppfattning ändrats till det bättre, det värmer i våra gröna hjärtan. :-) Vi ser fram emot att följa din resa och önskar dig all lycka! Vänligen, Offerta.se
  • Anett L

2019-01-14

Anett L skrev om Offerta.se
    Jag kom i kontakt med Offerta för drygt 3 år sedan när min mamma skulle flytta från Stockholm till Vellinge. Allt har funkat så bra. Fått offerter från superföretag och då har jag använt Offerta vid flertalet tillfällen. Jag rekommenderar Offerta alla dagar i veckan. 10 poäng av 10. Tack! Läs mer
    2019-01-15 Offerta.se svarar Anett L
    Hej Anett! Kul att höra, stort tack för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se
    Anett L gillar detta
  • 2019-01-12

Carita L skrev om Offerta.se
    Fick snabbt svar från flera företag inom måleri, och valde den som svarade snabbast och kom på hembesök redan i helgen. Är jättenöjd! Läs mer
    2019-01-15 Offerta.se svarar Carita L
    Hej Carita! Kul att höra att du fått svar och att ditt projekt går framåt, det gläder oss. Maila gärna bilder på slutresultatet när allt är klart om du vill, alltid lika spännande att se! Vänligen, Offerta.se
  • 2019-01-09

Filip E skrev om Offerta.se
    2018-12-18 skrev jag en recension om Offerta som var minst sagt dålig. De var snabba med att säga att jag skulle kontakta kundtjänsten för att få hjälp.
    Hjälpen var inte till någon hjälp, utan dom sa kort och gott att jag fick gilla läget eller prova igen. Läs mer
    2019-01-09 Offerta.se svarar Filip E
    Hej igen Filip! Eftersom Offerta främst är en tjänsteförmedlare som förmedlar vidare ditt uppdrag till olika företag är det företagen som besvarar ditt uppdrag som ansvarar för själva kontakten och service. Däremot är vi som vi skrev i det tidigare svaret väldigt tacksamma för information och feedback så att vi kan följa företagen om det skulle vara så att liknande incidenter sker ofta, så att även vi kan ta upp detta med dem. Det bästa är dock att kontakta företagen direkt och vi uppmanar dig även att skriva ett omdöme om företaget direkt på deras profilsida. Ha en trevlig dag! Vänligen, Offerta.se
  • My J

2019-01-02

My J skrev om Offerta.se
    För någon som vill ha offert är det en bra sida.

Men som anslutet företag är det inte bra alls om du är ett litet företag och förlitar dig på vad de lovar. Säljaren ingav tydligt intryck att man skulle få garanti och om man ej uppnådde den förtjänst som man minst betalade - så skulle man få pengar tillbaka. Men de skippade att ge lika tydlig information om alla regler som måste följas för att få ta del av den garantin (vilka vissa är rimliga och andra var otydliga och ej något som de tydliggjorde var del i garantin). Så nu står man där och har gått minus ca 20 K.. Läs mer
    2019-01-09 Offerta.se svarar My J
    Hej My! Vi ber om ursäkt om något har varit otydligt. Vi brukar vara noga med att berätta vad som gäller och det finns även tydligt angivet i avtalet. Vårt mål är att Offerta ska vara en tjänst som hjälper egenföretagare och ökar deras lönsamhet, inte tvärtom. Detta är även förutsatt att företaget även engagerar sig och arbetar på rätt sätt, vilket våra successmanagers hjälper till med och guidar våra anslutna företag dagligen i att göra, just för att de ska få ut så mycket som möjligt av vår tjänst. Det är därför extra tråkigt att höra att detta är din upplevelse av vår tjänst. Återkom gärna till din kontaktperson på Offerta så kanske vi kan diskutera eventuell lösning för detta. Vänligen, Offerta.se
  • Filip E

2018-12-18

Filip E skrev om Offerta.se
    Det som var bra med Offerta var hur enkelt och smidigt det var att ta in offerter. Det var allt, och längre än så kom jag inte. Första dagen kontaktade 7 entreprenörer mig för att inspektera jobbet. Vi bokade in tider och jag tog ledigt från arbetet. Ingen dök upp och ingen hörde av sig. Känns som att det endast är oseriösa företag här. Läs mer
    2018-12-20 Offerta.se svarar Filip E
    Hej Filip! Det här låter inte alls som en bra upplevelse och det låter verkligen som att du haft otur. Återkom gärna per mail med mer information om din förfrågan till vår kundtjänst eller chatta med oss på https://offerta.se/ så kan vi undersöka detta vidare. Företagen som besvarar förfrågningar lägger trots allt tid, energi och pengar i att göra just det och därför är det väldigt märkligt att de sedan inte hör av sig till dig så det är verkligen något vi vill forska vidare i. Vi beklagar verkligen detta. Vänligen, Offerta.se
  • Thomas W

2018-12-13

Thomas W skrev om Offerta.se
    Som nystartat bolag kom jag snabbt i kontakt med både privatkunder och företag och det hjälpte mig otroligt mycket i början. Tillsammans med min kundkontakt på Offerta fick jag både råd och tips hur man på bästa sätt kontaktar kunden och vinner ett uppdrag. Ett professionellt företag som jag verkligen rekommenderar.

Wetterling Golv AB
    https://www.instagram.com/wetterlinggolv/ Läs mer
    2018-12-20 Offerta.se svarar Thomas W
    Hej Thomas! Återigen, stort tack för dina fina rekommendationer och omdömen, vi uppskattar verkligen att du tar dig tid och skriver om oss. Superglädjande att höra att vår tjänst fungerar bra för dig! Vänligen, Offerta.se
  • Robin B

2018-12-11

Robin B skrev om Offerta.se
    Jag är så himla nöjd! Att det ska vara så himla enkelt att få snabb och effektiv hjälp när man själv är stressad inför allt som har med flytt att göra. Riktigt bra gjort! Stort tack! Läs mer
    2018-12-20 Offerta.se svarar Robin B
    Hej Robin! Vad kul att höra att du är nöjd med vår tjänst! Stort tack för ditt fina omdöme. Vänligen, Offerta.se
  • Guidelight Solutions AB

2018-11-22

Guidelight Solutions AB skrev om Offerta.se
    Vi har använt Offertas tjänster i 1 år nu och vi är väldigt nöjda med tjänsten överlag. Det kommer många uppdrag vilket är positivt. Kvaliteten på dem är dock lite ojämn men det får man räkna med. Men eftersom det är stor konkurrens om uppdragen så har man ofta bara någon minut på sig att hinna köpa kontakten vilket gör att det är lite svårt att få vara med om upphandlingen. Men det är ju bra för uppdragsgivaren. Rekommeneras varmt. Läs mer
    2018-11-30 Offerta.se svarar Guidelight Solutions AB
    Hejsan! Kul att höra att ni är nöjda med tjänsten. Angående konkurrensen kommer vi inom snar framtid lansera nya förbättringar gällande detta. Håll utkik! Vänligen, Offerta.se
  • Evelina J

2018-11-05

Evelina J skrev om Offerta.se
    Snabbt, smidigt och hjälpsamt!
    Tack vare Offerta så kom vi i kontakt med städfirman KenDasson och fick en superb Flyttstäd till ett bra pris! Läs mer
    2018-11-16 Offerta.se svarar Evelina J
    Hej Evelina! Kul att höra att du fick hjälp snabbt. Tack för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se
  • Pernilla B

2018-10-31

Pernilla B skrev om Offerta.se
    Är super nöjd med allt vad gäller Offerta.se. Oscar som jag har kontakten med är super trevlig ringer upp med jämna mellanrum och hör vad man tycker om hur allt går mm. Har inget negativt att säga alls. Kunderna vi har fått genom Offerta har varit super.
    Mvh Pernilla Läs mer
    2018-10-31 Offerta.se svarar Pernilla B
    Hej Pernilla! Kul att höra, det gör oss jätteglada. Lycka till med ditt företagande och stort tack för ditt fina omdöme! Vänligen, Offerta.se
  • Ann-Charlott R

2018-10-26

Ann-Charlott R skrev om Offerta.se
    Funkade jättebra för mig😊
    Hittade flyttfirma till rimligt pris👍 Läs mer
    2018-10-31 Offerta.se svarar Ann-Charlott R
    Hej Ann-Charlotte! Kul att höra, välkommen åter vid nästa projekt :) Vänligen, Offerta.se
  • 2018-10-16

Jesus S skrev om Offerta.se
    De är riktiga skurkar! STARKT VARNING TILL FÖRETAGARNA. De lovar Resultat garanti vilket är rent lögn. De kom med dem löjligast ursäkt för att att försöka undvika vår anspråk till resultat garanti ( 5 möjliga kunder av 100 st inte svarade tillbaka vår kontakt och detta betyder att vi inte uppfyllde kravet för att få det dem lovade). Jag har dessutom några företagarna kompisar som fick betala massa pengar och fick ingenting. DE SÄLJER DRÖMMAR OCH LÖGNER! Läs mer
    2018-10-17 Offerta.se svarar Jesus S
    Hej Jesus!
    Det känns väldigt tråkigt att höra att detta är din upplevelse av vår tjänst. Resultatgarantin är formulerad i avtalet och man bör ha uppfyllt samtliga kriterier för att kunna nyttja den, där du tyvärr inte nått dessa. Våra successmanagers arbetar även mycket med att hjälpa anslutna företag med optimering av profiler och arbetssätt för att säkerställa att de har bästa möjliga förutsättningar att vinna uppdrag. I samband med detta kontaktar vi dem regelbundet, dock ibland utan gensvar från den andra parterns sida. Vi har flera framgångshistorier bland företagen på Offerta men det kräver också att man är engagerad och använder tjänsten på rätt sätt. Kontakta gärna din handläggare så kan vi undersöka på vilket sätt vi kan hjälpa dig och hur vi kan komma överens om eventuell lösning. Vi beklagar återigen att du känner på detta vis. Ha en trevlig dag, Offerta.se