Ögonexperten

Ögonexperten

www.ogonexperten.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Ögonexperten i Varberg! Vi är Varbergs äldsta lokala optiker sedan 1956 (tidigare känt som Optiker Haar). Med vår långa erfarenhet är vi din kompletta lösning för ögonhälsa, kontaktlinser och glasögonmode i Varberg. Senaste Glasögontrenderna Upptäck de senaste glasögontrenderna hos oss med ett brett sortiment...

242 omdömen om Ögonexperten

Ulla Z

Mycket professionella fint bemötande

Lisa N
Skrev om Ögonexperten

Noggrant och proffsigt när jag köpte glasögon hos er. Trevligt bemötande varje gång

Hanna L
Skrev om Ögonexperten

Inget att anmärka på. Allt var suveränt. Terminalglasögon via jobbet.

Lena C
Skrev om Ögonexperten

Jag blev väl mottagen. Hon förklarade väldigt bra hur gråstarrsoperationer går till, jag var lite orolig men det kändes lugnt när jag gick därifrån. Nu väntar jag på tid.

Karoline A
Skrev om Ögonexperten

Jag blev fint bemött av en lugn, engagerad optiker med mycket kunskap vilket får mig som kund att känna mig trygg. Jag fick hjälp och goda råd att välja nya glas samt bågar.

Maria Ä
Skrev om Ögonexperten

Alltid mycket trevlig, kunnig och hjälpsam personal.

Susanne D
Skrev om Ögonexperten

Bemötandet var superbra, man får hjälp direkt och ger både mycket tid och tålamod när man ska välja bågar

Peter F
Skrev om Ögonexperten

mycket kompetent och trevlig bemötande

Leif E
Skrev om Ögonexperten

Proffsigt bemötande och vet vad man vill ha.

Lars W
Skrev om Ögonexperten

Ett trevligt och professionellt bemötande. En tydlig bild av status hos mina ögon med den historik som var dokumenterad.

Thomas P
Skrev om Ögonexperten

Ögonexporten auf Deutsch können Sie empfehlen.

Jennie K
Skrev om Ögonexperten

Mycket bra service professionell hantering

Inger S
Skrev om Ögonexperten

Gott mottagande och grundlig undersökning.

Li H
Skrev om Ögonexperten

Proffsigt bemötande, noggrann undersökning och snabb leverans.

Marja B
Skrev om Ögonexperten

Bra hjälp och bemötande. Rekommenderar starkt!

Anette K
Skrev om Ögonexperten

Det var bra, trevlig person o vänligt bemötande.

Clas B
Skrev om Ögonexperten

Kompetent personal och trevligt bemötande.

Yvonne H
Skrev om Ögonexperten

Trevligt bemötande. Omhändertagande. Svar på frågor om ögat och dess problem. Köpte glasögon som jag nu förstår att jag behövde. Nu ser jag text på TV:en. Har redan hänvisat denna butik till vänner samt min sambo.

Eva B
Skrev om Ögonexperten

Alltid proffsiga och kollar alltid ögonen noggrant.

Arne B
Skrev om Ögonexperten

Bra grundlig undrrsökning och förklaring till mina besvär och vidare remiss för åtgärd.

Bert-Olof B
Skrev om Ögonexperten

Fint bemötande och omhändertagande kan rekommenderas

Jonny P
Skrev om Ögonexperten

Jättetrevligt bemötande och snabb hjälp när den verkligen behövdes

Annika G
Skrev om Ögonexperten

Noggrann, kände mig sedd och lyssnad till. Fint bemötande, mycket nöjd. Mvh Annika

Anneli S
Skrev om Ögonexperten

Trevligt bemötande och vänligt ställe. Upplevde det som kunnig personal. Snabba på hjälp när man kom dit för att hämta ut glasögon

Bo N
Skrev om Ögonexperten

Alltid vänligt bemötande och kanonbra service

Bengt W
Skrev om Ögonexperten

Allt var bra, men jag behövde inte nya glasögon vid detta tillfälle

Ann K
Skrev om Ögonexperten

Personalen var kunnig och vänlig

Mona D
Skrev om Ögonexperten

Känns tryggt och professionellt. Nya glasögon blev det

Malin H
Skrev om Ögonexperten

Superbra. Snabbt, enkelt och proffsigt.

Christina C
Skrev om Ögonexperten

Trevligt bemötande. Fick god hjälp hitta rätt styrka på linserna. Fick också köpa kosttillskott för att förhindra försämring av gula fläcken. Mycket nöjd med besöket.

Margaretha L
Skrev om Ögonexperten

Bra service och trevligt bemötande!!

Birgitta E
Skrev om Ögonexperten

Jag fick en noggrann undersökning, bra rekommendation att jag behöver operera ögonlocken, inga glasögon just nu

Göran A
Skrev om Ögonexperten

Snabb och proffsig undersökning och utprovning. Kändes genuint och äkta omsorg. Saklig info om olika glasögon. Inget pådyvlande. Bjöds på god tid för tillpassning. Glasögonen sitter bra på och jag ser bra! Är supernöjd med bemötande och resultat./Göran

Lars B
Skrev om Ögonexperten

Jag hade beställt kontroll av ögonen och det fick jag besked om att inget förändrats sedan jag besökte dem senast. Det det var bra att få det bekräftat.

Jörgen M
Skrev om Ögonexperten

Ett proffsigt bemötande med mätning av trycket

Ingri S
Skrev om Ögonexperten

Snabbt, vänligt och professionellt bemötande

Britt-Marie S
Skrev om Ögonexperten

Jag genomgick en grundlig undersökning för att få så bra syn som möjligt. Jag är helt nöjd

Harri B
Skrev om Ögonexperten

Bra bemötande och proffesionellt, det var min årliga ögonundersökning så det känns bra att ha koll sina ögon. Har linser via Linsboxen.

Jimmie U
Skrev om Ögonexperten

Bra service och kunniga personer hejsvejs

Peo N
Skrev om Ögonexperten

Seriös optiker med fokus på ögonhälsa. Mycket bra utbud av moderiktiga kvalitetsbågar och en stark kundfokus. Kan det bli bättre?

Monica S
Skrev om Ögonexperten

Fint bemötande. Är nöjd. Blev bara för dyrt tycker jag, glasögonen jag köpte kostade 10 200 kr medans några jag känner fick 3 par glasögon för 7000 kr i Ullared också med bästa synfält. Stor skillnad. Annars är allt bra.

Mergim Z
Skrev om Ögonexperten

Fantastiskt kundbemötande och super trevlig personal. Jag är väldigt nöjd med min optiker!

Monica C
Skrev om Ögonexperten

Väldigt bra och proffsigt! Det var krångel med linsen som jag skulle prova, men jag fick en annan och en ny undersökningen. Det är sällan problem. Jag tackar och är nöjd!

Ingela N
Skrev om Ögonexperten

Bra bemötande. Fick tyvärr fel glas pga missförstånd eller otydlighet mellan leverantören och butiken. Får vänta ytterligare två veckor.

Kai Z
Skrev om Ögonexperten

Ögonundersökning och koll av synskärpan med mera. Bra dialog och bemötande. Medarbetare som verkar kunna sin sak. Tycker generellt sett att Ögonexperten ger ett mycket gott intryck.

Birgitta K
Skrev om Ögonexperten

🤓Trevlig och kunnig personal. 🤓Noggrann, proffsig undersökning och kontroll av mina ögon. 🤓Inköp av Blephasol ögonrengöring och och Thealoz ögondroppar. ☕️Extra plus för bjudkaffe och fåtölj. 🚽Extra plus för en fräsch och fin toalett. Mvh☀️🌷😎

Gunvor O
Skrev om Ögonexperten

Blev vänligt bemöt och proffsigt undersökt. Kändes att man fick ett riktigt utlåtande om synen och ögonen. Kan varmt rekommendera ögonexperten.

Saranda H
Skrev om Ögonexperten

Fantastiskt bemötande och jag kände mig så omhändertagen av den fina personalen!

Ingegerd N
Skrev om Ögonexperten

Vänliga, tar problemen på allvar. Försöker lösa det så bra det går.

Birgitta K
Skrev om Ögonexperten

Mycket bra,, jag upplevde att det var mycket kunniga