OKQ8 Fruängen

3.0

5 omdömen om OKQ8 Fruängen

ANDERS J
Skrev om OKQ8 Fruängen

Katastrof, personalen är oftast otrevliga. Hälsar inte ens när man skall handla. Säger aldrig hej då osv. Riktigt dålig kundservice. Även butikschefen var nonchalant och missvisande. Riktigt uselt! Fyfan för ett sånt företag med sånna anställda.

Jakob
Skrev om OKQ8 Fruängen

Oftast bra. Är inte helt nöjd med att jag fick betala 200kr extra när jag var 20min sen med ett släp.

Lars S
Skrev om OKQ8 Fruängen

En riktigt bra bensinmack! Alltid lika trevlig personal, som aldrig ser några problem, bara möjligheter. Tankar nästan alltid där, fin gdshall, bra automattvätt samt att de alltid har bra erbjudanden på bilvårdsprodukter!

M
Skrev om OKQ8 Fruängen

Känns inte som att personalen riktigt klarar livsmedelshanteringen. Skulle betala min GDS-tid. I kassan står en äldre finsk dam som hostar och snörvlar. Som tur ärhåller hon för munnen. Inte riktigt lika trevligt när jag ser att hon två sekunder efter hostattacken tar handen som hon hållt för munnen och sticker den i korvlådan för att med bara händer lägga på ny grillkorv på stekrullarna. Pluspoäng för att de håller rent i GDS hallen. Dock torde de ange innan de släpper in bilar i hallen att det saknas lyftar på några platser.

Lars  S
Skrev om OKQ8 Fruängen

Alltid lika trevliga och glada. Personalen ser lösningar på alla problem. Bensinmacken i fråga har en fin gds-hall. Tankar alltid där, endast för det trevliga och kunniga bemötandet!