Oliwias Städ

Oliwias Städ

www.facebook.com
  • BadgeThreeYears

Välkommen till Oliwias städ AB! Vi Oliwias städ AB hjälper privatpersoner och företag att hålla rent och fint. Vi utför all typ av städning, fönsterputs, hemstäd, flyttstäd, kontorsstäd, byggstäd mm. Vi gör alltid ett kostnadsfritt hembesök innan vi påbörjar ett samarbete. Då går vi igenom dina behov, du får ställa frågor...

54 omdömen om Oliwias Städ

Inger B
Skrev om Oliwias Städ

Fantastiskt bra! ALLT skiner som om det var nytt efter att Oliwias Städ gjort en storstädning.

Ingemar N
Skrev om Oliwias Städ

Blev bemött på ett mycket trevligt sätt lätt ha göra med Mina förväntningar uppfylldes helt städar varannan vecka åt mig aldrig något klaga på

Lena T
Skrev om Oliwias Städ

Blev bra bemött. Mina förväntningar var höga,och utifrån vad jag beställt, är jag nöjd

Skrev om Oliwias Städ

Utför alltid ett proffsigt jobb och är flexibla med både vad som behöver utföras och när. Jag rekommenderar Oliwias Städ varmt.

Owe W
Skrev om Oliwias Städ

Helt ok. Passar tider. Glada och vänliga.

Marie E
Skrev om Oliwias Städ

Flexibla och smidiga att ha att göra med. Bra kvalitet på städningen. Rekommenderas!

Skrev om Oliwias Städ

Proffesionell och kunnig städfirma som alltid ger det lilla extra! Rekomenderas varmt!

Skrev om Oliwias Städ

Bra och noggrann städning. Flexibla om man vill ändra tid. Vi har varit nöjda i många år. Kan verkligen rekommenderas.

Linda S
Skrev om Oliwias Städ

Punktliga samtidigt som de är flexibla med tider och uppdrag. Ok nivå på städningen.

Ulla H
Skrev om Oliwias Städ

Flickorna är inte så noggranna som dom borde vara,i andra ord litet slarviga.

Jesper J
Skrev om Oliwias Städ

Supertrevliga och vi är jättenöjda med resultatet av första städningen. Så skönt att komma hem till ett rent hus.

Åsa T
Skrev om Oliwias Städ

Nöjd med storstädning och kan rekommendera till fler.

Monica B
Skrev om Oliwias Städ

Det fungerar bra. De är bra och snabba och håller tiden.

Håkan N
Skrev om Oliwias Städ

Mycket bra bemötande. Mycket bra jobbat. Väldigt välgjort. Arbete städning. Oliwias städ är välkomna tillbaka. Mycket nöjd.

Svar från Oliwias Städ

Hej Håkan Tack för ditt omdöme och vad härligt att höra att du är nöjd! 🌸 Hälsningar Joanna

Skrev om Oliwias Städ

Städar effektivt och noggrant! Härligt att komma hem till ett rent och fint hus

Svar från Oliwias Städ

Hej Karin Tack för ditt omdöme! Vad trevligt att höra att du är nöjd med hemstädningen 😊 Hälsningar Joanna

Kristine K
Skrev om Oliwias Städ

Oliwias städ har städat varannan vecka hos oss sedan många år tillbaka och vi är jättenöjda. Pålitliga, noggranna och lyhörda. Rekommenderas varmt!

Joanna S gillar detta
Svar från Oliwias Städ

Hej Kristine Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌸Hälsningar Joanna

Eva A
Skrev om Oliwias Städ

Den flyttstädning vi anlitade för ett par år sedan var fantastisk. Nu städas det hos oss var 14:e dag. Är inte helt nöjd då företaget inte städar (dammsuger/våttorkar under soffa och sängar.

Hugh C
Skrev om Oliwias Städ

Vänligt bemötande. Effektivt städning.

Svar från Oliwias Städ

Hej Hugh Tack för ditt omdöme och vad härligt att höra att du är nöjd! 🌸 Hälsningar Joanna

Åsa H
Skrev om Oliwias Städ

Oliwias städ lever upp till alla förväntningar man kan ha på ett städföretag. De är trevliga, smidiga och gör huset skinande rent.

Hej Åsa Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd! 🌼 Hälsningar Joanna

Evelina K
Skrev om Oliwias Städ

Fint bemötande och bra städning!

Svar från Oliwias Städ

Hej Evelina! Tack för ditt omdöme! Vad trevligt att höra att du är nöjd med hemstädningen 😊 Hälsningar Joanna

Skrev om Oliwias Städ

Mycket nöjd med Oliwias städservice! Proffsigt och ger alltid det lilla extra! Rekommenderas varmt!

Svar från Oliwias Städ

Hej Nicklas Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌹 Hälsningar Joanna

Skrev om Oliwias Städ

Utmärkt städning! Vi har varit mkt nöjda i många år.

Svar från Oliwias Städ

Hej Malin Tack för ditt omdöme! och vad härligt att höra att ni är mycket nöjd 🌸 Hälsningar Joanna

Skrev om Oliwias Städ

Hög standard på städningen, alltid rent och snyggt. Flexibla och riktigt serviceinriktade. Jag kan varmt rekommendera Oliwias städ.

Svar från Oliwias Städ

Hej Maria Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌸Hälsningar Joanna

Hans P
Skrev om Oliwias Städ

Snabb och grundligt utförandeäven billigt

Hej Hans Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd! 🌼 Hälsningar Joanna

Angelica L
Skrev om Oliwias Städ

Vi har använt oss Oliwias länge och är nöjda.

Svar från Oliwias Städ

Hej Angelica Tack för ditt omdöme och vad härligt att höra att du är nöjd! 🌸 Hälsningar Joanna

Marianne H
Skrev om Oliwias Städ

Mycket bra, blev rekommenderad av Svensk Fastighetsförmedling. Kan rekommendera Olivias Städ

Svar från Oliwias Städ

Hej Marianne Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌸Hälsningar Joanna

Yvonne J
Skrev om Oliwias Städ

Bra bemött. Mycket bra städat. Sammanfattningsvis kan jag varmt rekommendera firman till nya uppdrag.

Svar från Oliwias Städ

Hej Yvonne Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌹 Hälsningar Joanna

Noggranna Flexibla De lever upp till våra förväntningar

Svar från Oliwias Städ

Hej Karin Tack för ditt omdöme och vad härligt att höra att du är nöjd! 🌸 Hälsningar Joanna

Christina H
Skrev om Oliwias Städ

Noggrann och väldigt tillmötesgående. Kan varmt rekommendera!

Svar från Oliwias Städ

Hej Christina Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌸Hälsningar Joanna

Ulrica H
Skrev om Oliwias Städ

Vi är mycket nöjda med bemötandet och den proffsiga städningen av Oliwias Städ. Vi kan varmt rekommendera detta företag.

Svar från Oliwias Städ

Hej Ulrica Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌹 Hälsningar Joanna

Martin F
Skrev om Oliwias Städ

Vi är mycket nöjda med Oliwias städ. De håller huset rent med en städning varannan vecka och städar också mellan uthyrningar under sommaren. Uppvisar både stor flexibilitet och tillförlitlighet! /Martin

Svar från Oliwias Städ

Hej Martin Tack för ditt omdöme! och vad härligt att höra att ni är mycket nöjd 🌸 Hälsningar Joanna

Owe W
Skrev om Oliwias Städ

städarna kommer punktligt på den dagen som är bestämd. Gör ett bra jobb. Snabbt och utan anmärkning.

Hej Owe Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd! 🌼 Hälsningar Joanna

Gertrud S
Skrev om Oliwias Städ

Mycket bra bemötande. Bra resultat och trevlig personal. Har använt tjänsten flyttstädning och veckostädning var tredje vecka. Är mycket nöjd med resultaten.

Svar från Oliwias Städ

Hej Gertrud Tack för ditt omdöme och vad härligt att höra att du är nöjd! 🌸 Hälsningar Joanna

Nina B
Skrev om Oliwias Städ

Tillförlitliga och effektiva. Kan rekommenderas.

Svar från Oliwias Städ

Hej Nina Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌹 Hälsningar Joanna

Angelica L
Skrev om Oliwias Städ

Pålitliga och noggranna. Vi har varit nöjda i flera år och fortsätter anlita Oliwias städ. Rekommenderas!

Svar från Oliwias Städ

Hej Angelica Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌹 Hälsningar Joanna

Maria S
Skrev om Oliwias Städ

Proffsigt och väldigt noggranna!

Hej Maria Tack för ditt omdöme! Kul att ni är nöjda! 😊 Hälsningar Joanna

Margareta S
Skrev om Oliwias Städ

Bra städ och trevlig personal på Oliwias städ. Tillgängliga och flexibla

Svar från Oliwias Städ

Hej Margareta Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd! 🌼 Hälsningar Joanna

Gunilla A
Skrev om Oliwias Städ

Jag är så nöjd med dem. Noga, duktiga och trevliga

Svar från Oliwias Städ

Hej Gunilla Tack för ditt omdöme och vad härligt att höra att du är så nöjd 🌸 Hälsningar Joanna

Ina W
Skrev om Oliwias Städ

Jag har varit nöjd varje gång!

Hej Ina Tack för ditt omdöme, vad roligt att du är nöjd! 🌹 Hälsningar Joanna

Skrev om Oliwias Städ

Noggrann städning med fint resultat!

Hej Malin Tack för ditt omdöme! Kul att ni är nöjda! Hälsningar Joanna

Skrev om Oliwias Städ

Efter en första genomgång av omfattningen av uppdraget så har Oliwias städ levererat en återkommande hög service till vår fulla belåtenhet!

Svar från Oliwias Städ

Hej Nicklas Tack för ditt omdöme och tack för dina fina ord! 🌸😊 Hälsningar Joanna

Inger G
Skrev om Oliwias Städ

Fick tips av en god vän om Oliwias Städ. Har sedan flera år haft deras hjälp regelbundet och är mer än nöjd med deras arbete. Vi har hjälp med städning var 14e dag och det fungerar alldeles utmärkt. Inger Gulldén

Hej Inger Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd! Hälsningar Joanna

MASSIMILIANO G
Skrev om Oliwias Städ

mycket vänlig och hjälpsam personal mycket bra på att städa, speciellt den italienska killen 😂

Joanna S gillar detta

Hej Massimiliano! Tack för ditt omdöme 🌸 Hälsningar Joanna

Oliwias Städ är pålitliga och jätteduktiga. Kan verkligen rekommenderas

Svar från Oliwias Städ

Hej Karin Tack för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌹 Hälsningar Joanna

Lena W
Skrev om Oliwias Städ

Alltid snabb återkoppling vid frågor, smidigt om man vill byta tid eller dag.

Hej Lena! Tack för ditt omdöme! Vad roligt att du är nöjd! Hälsningar Joanna

Åsa H
Skrev om Oliwias Städ

Underbart att komma hem efter att Oliwias städ gått över hemmet…då skiner och blänker det! Mycket nöjd med dem som städbolag!

Svar från Oliwias Städ

Tack Åsa för ditt fina omdöme och vad härligt att höra att du är så nöjd! 😊 Hälsningar Joanna

Malin T
Skrev om Oliwias Städ

Vi har under fler år använt oss av Oliwias städtjänster och uppskattar deras flexibilitet och kvalitet. Håller måttet av utförda arbetsuppgifter över tid, vilket vi upplevt tidigare avtar efter en tid ”i samma hus” .

Svar från Oliwias Städ

Hej Malin! Vi tackar ödmjukast för denna fantastiska recension 🌸 Hälsningar Joanna

Skrev om Oliwias Städ

Jag är väldigt nöjd med Oliwias Städ. Blir alltid bra städat, de är flexibla och lätta att nå. Kan varmt rekommendera Oliwias Städ.

Svar från Oliwias Städ

Hej Maria! Tack så jättemycket för ditt omdöme och tack för att du rekommenderar oss 🌹 Hälsningar Joanna

Evelina K
Skrev om Oliwias Städ

Proffsig städning av trevlig personal!

Hej Evelina! Tack för ditt omdöme! Kul att ni är nöjda! Hälsningar Joanna

Rui M
Skrev om Oliwias Städ

Bra kvalitet och flexibilitet. Punktlighet och pålitlighet.

Hej Rui! Tack för dina fina ord! Hälsningar Joanna