Olle Rundström Måleri AB

Olle Rundström Måleri AB

Välkommen till Olle Rundström Måleri AB!

Är det dags att renovera hemma i vardagsrummet? Behöver sommarstugan lite ny och fräsch färg kanske? Vi på Olle Rundström Måleri AB kan hjälpa dig att bli av med kulörångesten genom att sätta färg på hus och hem. Med många år i branschen och kompetent personal vet vi hur vi skall gå tillväga för ett felfritt resultat såväl inomhus som utomhus! Varmt välkommen att be om en kostnadsfri offert eller läs vad någon av våra tidigare kunder tycker om oss.

Läs vad 18 kunder tycker om Olle Rundström Måleri AB 2

2021-05-03
    Trevlig och professionell service.
    2021-02-07
    Vi målade vårt stora sovrum samt 2 mindre rum. Vi hade hela tiden en jättebra kontakt med Olle per telefon och även när vi gick igenom vad som skulle göras på plats, alltid trevlig och tillmötesgående! Behöver vi måla något mer framöver kommer vi definitivt kontakta Olle! :)
    2021-01-26
    Trevligt bemötande och höll tidsramen.
    2021-01-26
    Olle Rundström måleri har hjälpt oss med ommålning av i stort sett hela vår nya lägenhet. Vi har anlitat dem för att måla tak, väggar och snickerier (stommen) i köket. Vi är supernöjda med den nivå av service som både Olle och hans killar har bistått med under målningen. Vi fick konsultation och tips och tankar från proffsen INNAN vi la beställning på exakt hur det skulle målas, detta kändes mycket tryggt inför start. Arbetet gick snabbare än förväntat och resultatet är helt enkelt strålande!

Sammantaget är vi extremt nöjda med Olle Rundströms Måleri och kan varmt rekommendera dem vidare!

Fredrik o Lotta
    2020-10-04
    Ommålning av kök -luckor, väggar, element, och tak.
    Mycket väl bemött.
    De levde upp till förväntningarna.
    Det mesta var utmärkt. Bara lite skrovligt på en kökslåda.
    2020-09-01
    Pålitliga och trevliga att ha att göra med. Mycket nöjd med den tapetsering och målning som utfördes i vårt hus.
    2020-05-28
    Målade och tapetserade hela lägenheten. Olle var personlig och rak, kände stort förtroende genom hela processen.
    2020-05-13
    Punktlig, noga och trevligt bemötande.
    Lite dyrt men väl värt det.
    2020-01-31
    Trevliga och proffsiga! Kan verkligen rekommendera.
    2019-09-28
    Snabbt och smidigt, fint resultat och trevligt bemötande!
    2019-09-28
    Trevligt bemötande, mycket professionellt utför arbete på kort tid. Kan varmt rekommendera Rundströms Måleri AB
    2019-09-27
    Superbra service! Rekommenderar starkt Olle Rundström Måleri.
    2019-09-25
    Mycket bra och proffsigt bemötande och likaså utförande! Rekommenderas!
    2019-07-07
    Målning av hus, bra utfört och trevliga samt kunniga hantverkare. Höll vad de lovat, både i kvalitet och pris.
    2019-07-02
    Målning av flera rum och dörrar exteriört. Snabb respons på offertförfrågan och arbetet färdigt utan anmärkning två veckor efter godkänd offert. Dessutom mycket trevligt bemötande och löpande dialog under projektet.
  • Britta L
    skrev om Olle Rundström Måleri AB
    2019-01-05
    Måleri tjänst. Blev mycket bra bemött med ärliga och professionella svar på mina frågor. Förväntade mig bra målat i min lägenhet på ej förlångtid med bra pris. Förväntningarna blev uppfyllda.
    Priset var bättre en förväntat.
    2018-12-06
    Bra bemötande. Träffsäker leverans och kvalitet i utfört arbete.
    2018-12-06
    Målning av innerfönster i lägenhet. Bra och trevligt bemötande.