Olofssons i Syd AB

Snittbetyg
4.5
Ring 0454-32 12 40 Dela

Om företaget

Välkommen till Olofssons i Syd AB! Sedan 1986 har vi dedikerat oss till att leverera högkvalitativa entreprenadmaskiner, redskap och reservdelar till en mångfald av kunder. Återförsäljare för: Manitou Teleskoplastare, liftar och hjullastare. Baoli truckar. GMG saxliftar. Importörer för: NC trailers och vagnar. Rojo trailer...

27 omdömen om Olofssons i Syd AB

Sedan starten hos Reco 2024

Visar 27 omdömen med 4.5 i snittbetyg
Lars A
Skrev om Olofssons i Syd AB

Alltid snabb, bra och personlig service. Aldrig några bekymmer. / larsiskogen

Svar från Olofssons i Syd AB

Riktigt roligt att höra. Tack för din Recension Lars! :)

Oskar N
Skrev om Olofssons i Syd AB

I highly recommend it, nice and trouble-free cooperation

Svar från Olofssons i Syd AB

Thank you Oskar! You are a star! :)

Lg A
Skrev om Olofssons i Syd AB

Trevligt bemötande, bra information om köp objektet samt smidigt ordnande av transport för köpt trailer till traktor.

Riktigt roligt att höra! Tack för din recension! 🤩👍

Thomas
Skrev om Olofssons i Syd AB

Mycket bra bemötande och snabb leverans av hjubultar till min äldre maskitrailer som jag köpt här för x antal år sedan.

Svar från Olofssons i Syd AB

Riktigt roligt att höra Thomas! Tack för din recension.

Robert G
Skrev om Olofssons i Syd AB

Ordning och bra hjälp med frakt efter affär

Svar från Olofssons i Syd AB

Riktigt roligt att höra Robert! Tack för din recension.

Magnus F
Skrev om Olofssons i Syd AB

Utmärkt leverantör av maskiner och utrustning.

Svar från Olofssons i Syd AB

Riktigt roligt att höra Magnus! Tack för din recension.

Per E
Skrev om Olofssons i Syd AB

Trevligt bemötande och snabb leverans så det passade mig då det var lite bråttom för min del

Svar från Olofssons i Syd AB

Härligt att höra Per! Ja det är aldrig fel med snabba leveranser! Tack för din recension.

Ingemar W
Skrev om Olofssons i Syd AB

Bra service och bemötande och leverans brs

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack så mycket Ingemar för dina härliga ord och din recension! :)

Pär D
Skrev om Olofssons i Syd AB

Bra service å trevlig personal

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack Pär för din recension! Roligt att höra!

Brosättra G
Skrev om Olofssons i Syd AB

Trevligt bemötande känns som ett rejält och stabilt företag. Med vänlig hälsning, Hans-Åke Johansson Brosättra Entreprenad AB .

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack för recensionen! Riktigt roligt att höra. Ha det så bra Hans-Åke! :)

Mattias R
Skrev om Olofssons i Syd AB

Trevligt bemötande och intresserad personal.

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack så mycket för din recension Mattias, alltid trevligt att ha med dig att göra! :)

Matti K
Skrev om Olofssons i Syd AB

Dom svarar och löser problem .Är det akut som det var sist när jag skulle ha den nya plogen.Dom fick bygga om kontakter och relän. Men det var gjort dan efter så att jag kunde använda den. Trevligt bemöttande varje gång

Svar från Olofssons i Syd AB

Härligt att höra! Det är alltid trevligt att ha att göra med dig Matti varje gång du ringer med! Tack för din recension.

Björne G
Skrev om Olofssons i Syd AB

Jag blev mycket bra bemött redan vid första kontakten, då jag var intresserad av att köpa en traktor. Köpet blev av och de uppfyllde sina åtaganden till 100%. Har senare varit i kontakt med deras avd för reservdelar vilka också levererade både delar och service till fullbelåtenhet. Mvh Björne

Svar från Olofssons i Syd AB

Härligt att höra att du är så nöjd med oss och din traktor Björne! Den var riktigt fin den! Ha det så bra och tack för din recension! :)

Anders P
Skrev om Olofssons i Syd AB

Bra bemötande, trevlig personal samt stod för vad dom lovade och hjälpte oss med att göra en bra affär!

Svar från Olofssons i Syd AB

Riktigt roligt att höra Anders. Ett stort tack för förtroendet, samt din recension.

Tomas L
Skrev om Olofssons i Syd AB

Jag har haft problem med vad jag uppfattar som kompetens. De har helt enkelt inte haft kunskaper om hur de ska reparera. De två maskiner som jag köpt där har jag tvingats serva på andra ställen.

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack för din recension Tomas. Tråkigt att höra. Hoppas att du blev nöjd med din senaste teleskoplastare.

Lägervik R
Skrev om Olofssons i Syd AB

Det fungerade bra Vi köpte en skogsmasķintrailer

Svar från Olofssons i Syd AB

Härligt att ni var nöjda. Ert inbyte var med i toppskick! Tack för er recension!

Mikeal B
Skrev om Olofssons i Syd AB

Grävmaskin mycket snabb bra service Kanon när man kört sönder

Svar från Olofssons i Syd AB

Det var en riktigt fin grävmaskin det. Härligt att du känner så Mikael. Tack för din recension! :)

Andreas P
Skrev om Olofssons i Syd AB

Mycket trevliga och snabba reservdelar

Tack för recensionen Andreas! Det är du med! 😉👍

Dan J
Skrev om Olofssons i Syd AB

Sakkunniga, hjälpsamma kundvänliga. Tillmötesgående. Bra på alla sätt.

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack så mycket Dan för din recension och för dina positiva ord! 😊

Mikael E
Skrev om Olofssons i Syd AB

Dom löste mina problem på ett mycket bra sätt med trevligt bemötande

Härligt att höra Mikael! Tack för din recension! 😊👍

Conny J
Skrev om Olofssons i Syd AB

Alltid ett bra bemötande och förstklassig service med bra priser Köpt flera teleskoplatsare

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack för din recension Conny. Riktigt roligt att höra! Ja det har du verkligen.

Thomas N
Skrev om Olofssons i Syd AB

Snabbt svar och mycket trevligt bemötande! En glad överraskning med tanke på att många säljare idag inte är på ”hugget”. Köpte en begagnad stengrep, till mycket fördelaktigt pris! Jäkligt nöjd kund!!

Svar från Olofssons i Syd AB

Ja du ringde en lördag har jag för mig. Riktigt roligt Thomas! Tack så hemskt mycket för din goda recension och hoppas att du blir nöjd med Stengrepen!

Bk A
Skrev om Olofssons i Syd AB

Mycket gott bemötande alltid snabba leveranser

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack för din goda recension och att du upplever det så bra!

Karin H
Skrev om Olofssons i Syd AB

Alltid snabba och proffsiga svar när man har en fråga eller problem.

Svar från Olofssons i Syd AB

Tack så mycket för din recension Karin. Vad härligt att du känner så! :) Vi ska fortsätta göra vad vi kan!

Jimmy P
Skrev om Olofssons i Syd AB

Bra kundvänliga och söker alltid efter den lösning som blir bäst både för stunden, men även långsiktigt.

Svar från Olofssons i Syd AB

Mycket roligt att höra Jimmy, ett stort tack för din recension! :)

Anders P
Skrev om Olofssons i Syd AB

Det lyssnades inte på vad mina behov var tyvärr

Svar från Olofssons i Syd AB

Hej Anders! Mycket tråkigt att höra att du upplevde det så, kontakta oss gärna så tittar vi gärna på dina behov en gång till så kan vi se vad som gick snett! Tack för din recension. 0454-321240 info@oisyd.se

Johan P
Skrev om Olofssons i Syd AB

Alltid snabb & bra service! Kan start rekommendera detta bolag.

Svar från Olofssons i Syd AB

Mycket roligt att höra Johan, ett stort tack för din recension! :)

Filtrera omdömen