Helsingborgshallen AB

2.0

3 omdömen om Helsingborgshallen AB

Simon N
Skrev om Helsingborgshallen AB

Kan bara instämma med Simon G. Redan när jag ringde och bokade upplevde jag personalen otrevlig. Sen när vi kom dit har dem obligatorisk avgift för att hänga av sig jackan, 25 spänn eller nått. Detta fick vi betala men sen såg jag familjer gå in o hänga sina jackor på stolar :S Av 2 möjliga bartenders var båda lika otrevliga. Första stället jag är på i HELA Helsingborg där jag upplever otrevlig personal. Man kan ju tänka sig att alla hade en dålig dag, men jag har varit här 2 gånger och samma upplevelse båda gångerna.

Jonilla J
Skrev om Helsingborgshallen AB

Vilket ställe, här kommer vi till en bowlinghall där det finns allt. Nöje, spela bowling, kasta pil mm. Mycket god mat! Trodde att i en bowlinghall kan man äta typ hamburgare o pyttipanna, men inte i denna bowlinhall. Vi åt tapas till förrätt, helstekt ryggbiff till huvudrätt och så pricken över i:et kladdkaka m grädde till efterätt! Det var sååå gott! Vi hade en helkväll helt enkelt. Personalen var hjälpsamma och trevliga- Kunde inte bli bättre! Jag kommer absolut att gå hit igen! MVH Jacob

Simon G
Skrev om Helsingborgshallen AB

Otrevlig värd, otrevlig bartender. Utspädd öl (drack 6 öl och kände inte av dem). Dålig mat till överpris. Är du över 20 år gammal och har erfarenhet från andra restauranger, bowlinghallar eller inrättningar där någon form av service erbjudits bör du definitivt inte gå hit. Ytterligare minus för att stället är så otroligt sunkigt samt att de har obligatorisk garderobsavgift. Bortsett från att bowlingbanan hängde upp sig och välte käglorna vid uppställning så var det väl det enda som nästan var ok, därav ett i betyg.