Onspot Logistic AB

Onspot Logistic AB

Onspot Logistic AB startades av Peter och Philip med ambitionen att erbjuda kunder flytt och städhjälp av högsta kvalitet och kundnöjdhet.

Vi utför allt inom flytt, transport och städ för såväl privatpersoner och företag. Vi har samtliga tillstånd för att bedriva transportverksamhet och är registrerade för F-skatt, moms och RUT. Vi har ansvarsvar försäkring via Dina Försäkringar.

Onspot Logistic AB utför transporter inom hela EU

Styrkan hos vårt företag är att vi alltid är lyhörda för kundens önskemål, vi arbetar alla årets 365 dagar och dygnet runt om så krävs. Vi är helt enkelt din självklara flyttpartner, med oss är du och dina prylar i trygga händer!

Välkommen med din offertförfrågan

Läs vad 20 kunder tycker om Onspot Logistic AB 2

2021-06-03
    Jättebra företag, som verkligen levererade i toppklass! Dem var jättetrevliga och snabba i sitt arbete och försiktiga med våra saker. Hade bra kontakt under tiden också!
  • Kristofer F
    2021-06-01
    Snabba trevliga proffsiga👍 vill varmt rekommendera Onspot logistic.
    2021-06-01
    Från första kontakten var bemötandet proffsigt och förtroendeingivande. Jag har väldigt dålig erfarenhet av oproffsiga flyttfirmor så jag var lite på min vakt. Offerten var helt rimlig, och eftersom jag skrev under den med hjälp av BankID så kände jag mig också lugnad. Ett par dagar före flytten mailade jag Philip för att dubbelkolla allt. Inom ett par minuter ringde han upp och lugnade mig. På själva flyttdagen blev jag uppringd av en av flytt-teamet. ”Nu är vi hos dig om en kvart”. Och oj, vad det gick undan att fylla lastbilen! Proffsigt, och med försiktighet och varsamhet, hanterades vårt bohag. Och väl på plats på ”andra sidan” gick det lika fort. Tre trevliga killar bar upp tunga möbler som vore det lätta ballonger. Jag var djupt imponerad! Jag rekommenderar helhjärtat Onspot logistics ab för en stressfri flytt. Önskar jag kunde ge dubbelt så många stjärnor! Tack för bästa flytten!
    2021-05-25
    Flytthjälp och bortforsling till tippen. Snabbt svar och skötte detta på ett utmärkt sätt. Mycket nöjd.
    Tack Jan för ditt fina omdöme 🙏🏻 Onspot Logistic AB
    2021-05-25
    Trevligt bemötande! Fick jobbet gjort utan några anmärkningar. Rekommenderas!
    Tack för din recension Simon🙏🏻 Det uppskattas med fin feedback Onspot Logistic AB
  • NEDJAD K
    2021-05-25
    Den mest effektiva och den trevligaste flytt firma som jag har anlitat och jag som jobbar i fastighetsbranschen vet vad jag snackar om. Dem är punktliga, effektiva och hjälpsamma. Det är bara denna flyttfirma som jag kommer att anlita i fortsättningen.
    Tusen tack för det fina omdömet Nedjad! Det var en ära att få utföra flytten åt dig 😄 Onspot Logistic AB
    2021-05-20
    Toppen! Trevlig och proffsig kontakt och allt fungerade utmärkt. Kommer hyra igen!
    Tack för ditt omdöme Susanna 😄🙏🏻 Onspot Logistic AB
  • Nicklas A
    2021-05-19
    Klockren och snabb husflytt. Grymt bra och trevligt gäng som genomförde hela flytten av vårt hem på ett mkt smidigt sätt.
    Rekommenderas varmt!
    Nicklas
    Tack för ditt fina omdöme 🙏🏻 Välkommen åter Onspot Logistic AB
  • Magnus O
    2021-05-19
    Vi anlitar Onspot Logistics då vi har mycket att göra på vår flyttfirma. Dem är lätta att göra med, håller alltid vad de lovar, passar tiderna och framförallt gör ett riktigt bra jobb, känns alltid tryggt lämna ett jobb till Peter och Philip som driver Onspot på ett föredömligt sätt, tummen upp!
    Tack för ett fint samarbete och betyg 🙏🏻 Onspot Logistic AB
  • Patrik A
    2021-05-18
    Jag har använt Onspot logistic vid ett flertal tillfällen.
    De är alltid väldigt trevliga och hjälpsamma och känns mycket seriösa.
    De är rädda om möbler och använder filtar och skydd på ett proffsigt sätt .
    + också att man kan hyra lastbilar och att de även har ett brett nät av kontakter inom städ och profilering.
    Rekommenderas!!
    Tack för ditt fina omdöme Patrik, vi hörs snart igen 😄 Onspot Logistic AB
    2021-05-17
    Mycket trevlig och hjälpsam personal som hjälpte mig att flytta. Mycket effektiva och försiktiga. Kan varmt rekommenderas!
    Tack för förtroendet Gunilla! Lycka till i din nya dina bostad Onspot Logistic AB
    2021-05-16
    Anlitat dem för flytt och städ. Allt väl utfört och mycket trevlig personal
    Så glad att du blev nöjd med vårt arbete, lycka till med ditt nya boende Magnus! :) Onspot Logistic AB
  • Roy W
    2021-05-11
    Vi köpte ett flytt uppdrag av Onsportlogistic AB.
    Från första kontakten och under hela uppdraget så va det full fokus från killarna. Att dem skulle va rädda om våra möbler och inte skada dem och dem gjorde ett mycket bra arbete under hela flytten genom att ta hand om alla möblerna med omsorg.
    Vår familj har flyttat några gånger och med rädsla varje gång då tidigare flyttfirmor inte skött sig alls!
    Men dessa killarna va helt otroligt duktiga och vi rekommenderar varmt detta företaget.
    Det var ett nöje att utföra er flytt Roy! Önskar dig med familj lycka till i ert nya hem 😄 Onspot Logistic AB
    2021-05-06
    Bra service, snabba och väldigt professionella killar som hjälpte till med flytten.
    Tusen tack för ditt fina omdöme 🙏🏻 Onspot Logistic AB
    2021-05-05
    Jättetrevligt bemötande, bra service och fin flyttstädning.
    jag är supernöjd helt enkelt! :)
    Tack för ett fint omdömde, blir väldigt glad! Vi ses snart igen 😄 Onspot Logistic AB
    2021-05-05
    Jag beställde tjänsten flytt och städ, enkelt och smidigt. Trevlig ägare som hjälpe oss med allt.
    Fick offert och enkel bankid sign för att bekräfta avtal och bokad tid.

Ren o fint samt alla saker kom fram helt o fint !

Rekommenderas
    🙏🏻 Tusen tack Jesper, lycka till med allt Onspot Logistic AB
    2021-05-05
    Fick hjälp med städning vid försäljning utav vårat hus, väldigt proffsigt bemötande från första kontakt. Fick hjälp med lastbil för flytt så detta företag kan jag verkligen rekommendera till alla som skall flytta eller behöver slutstädning!!! 10/10 helt enkelt
    Wow 😄 tusen tack för ditt fina omdöme! Onspot Logistic AB
    2021-05-05
    Tydlig kommunikation, punktlighet, effektiva och mycket trevliga och serviceinriktade killar. Trots att jag gav dem fel förrådsrum som var alldeles för liten för mina grejer lyckades dom ändå pussla ihop allt och få in allt i förrådet. Jag kommer vända mig till dem nästa gång jag behöver hjälp igen. Mycket nöjd.
    Tusen tack för omdömet Nadine, det var en ära att få utföra din flytt Vi hörs 😄 Onspot Logistic AB
    2021-05-05
    Fick hjälp med flyttuppdrag! Helt kanon! Billigast i Göteborg med!
    Tack för ditt omdöme Carl 😄 lycka till med ditt nya hem Onspot Logistic AB
    2021-05-04
    Jag är helt nöjd med Onspot så professionella var dem.
    Personalen var fint kläda hela och rena. Deras fordon var välvårdade och kom till med innan utsatt tid ,ringde innan och nämnde att dem var på väg och att vi syns strax. När dem var framme så var dem så glada och trevliga med ett leende på läpparna. Helt underbara
    Rekommenderar starkt 👍🙏
    Tusen tack för ditt fina omdöme! 😄 Lycka till med ditt nya boende 😄 Onspot Logistic AB