Onspot Logistic AB

Onspot Logistic AB startades av Philip med ambitionen att erbjuda kunder flytt och städhjälp av högsta kvalitet och kundnöjdhet.

Vi utför allt inom flytt, transport och städ för såväl privatpersoner och företag. Vi har samtliga tillstånd för att bedriva transportverksamhet och är registrerade för F-skatt, moms och RUT. Vi har ansvarsvar försäkring via Dina Försäkringar.

Onspot Logistic AB utför transporter inom hela EU

Styrkan hos vårt företag är att vi alltid är lyhörda för kundens önskemål, vi arbetar alla årets 365 dagar och dygnet runt om så krävs. Vi är helt enkelt din självklara flyttpartner, med oss är du och dina prylar i trygga händer!

Välkommen med din offertförfrågan

Läs vad 92 kunder tycker om Onspot Logistic AB 2

2022-06-24 Insamlad av företaget
    Oerhört bra bemötande, måna om att allt kom på rätt plats och att vi var nöjda, kanon service. Så nöjda med denna flyttfirma! Rekommenderas starkt!
    2022-06-18 Insamlad av företaget
    Exemplariska
    Håller vad de lovar, flexibla, noggrann och snabba. Du får exakt det du vill!
  • My L
    skrev om Onspot Logistic AB
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Underbara och prisvärda! Även när jag tappade humöret (inte ert fel) så var personen professionel och fick mig lugn igen. Rekommenderas! Och nästa gång jag flyttar får ni springa i mina trappor igen 👍
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Jättebra bemötande och effektiv packning och flytt. Använder gärna tjänsten om jag flyttar igen
    2022-06-14 Insamlad av företaget
    Fint bemötande! Fixade med allt jättebra. Ringde innan och var i tid. Flytten till en annan stad gick smidigt.
    2022-06-11 Insamlad av företaget
    Superproffs rakt igenom! Gillis och han kompanjoner var kanon
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Flytthjälp: Professionella och snabba. Kan varmt rekommendera!
    2022-06-02 Insamlad av företaget
    Köpte flytthjälp och städtjänst av OnSpot logistic.Fick träffa två härliga team som båda gjorde fantastiska jobb, noggranna, trevliga positiva människor.
    Kan verkligen rekommendera detta företag, jag är jättenöjd.
    2022-05-30 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, trevlig personal.
    2022-05-29 Insamlad av företaget
    Trevlig och hjälpsam personal och bra utfört arbete!
    2022-05-28 Insamlad av företaget
    Toppen bra hjälp med flytt av piano och diverse möbler. Jättetrevliga starka flyttkillar
    2022-05-27 Insamlad av företaget
    Jag har blivit bemött med mkt bra service vänliga hjälper till så man känner sig trygg lugn jag har flyttat två ggr på kort varsel och haft on spot och är mkt mkt nöjd
    Väldigt bra och mkt bra priser så
    Kan rekommenderas
    Tusen tack för ditt fina omdöme 😃önskar er all lycka Med vänlig hälsning, Philip ONSPOT Onspot Logistic AB
    2022-05-24 Insamlad av företaget
    Anlitade dem för flytt från Södertälje till Örebro. Utmärkt service vid avlämnande av flyttkartonger.
    De fyra killar som kom och utförde flytten var suveräna och försiktiga med möblerna och snabba Allt fungerade felfritt.
    AnnaKarin Persson
    2022-05-24 Insamlad av företaget
    Kanonfina killar som skötte jobbet mycket proffesionellt. Vi fick en leverans som överträffade våra förväntningar😂.
    Tack för väl utfört arbete.
    Martin & Yan
  • 2022-05-23 Insamlad av företaget
    Grabbarna var punktliga och mycket lyhörda för våra önskemål.
    De var noggranna vid lastning och lossning. Inga transportskador har noterats.
    Tack för utmärkt jobb.
  • Jakob S
    skrev om Onspot Logistic AB
    2022-05-15 Insamlad av företaget
    Bra lyhördhet och snabbt och effektivt. Anlita dessa om du vill kunna slappna av och få kompetent hjälp.
  • 2022-05-05 Spontant omdöme
    Är fantastiskt nöjd! Fick hjälp med flytt mellan Stockholm - Vimmerby. Varsamma killar men snabba, lyhörda och packade allt väldigt väl i lastbilen mha vajrar, kuddar osv. Kommer rekommendera er till nära å kära!

2022-04-27 Insamlad av företaget
    Suveränt! 3 trevliga killar kom på utsatt tid (ringde innan för att verifiera adress) och lastade aktsamt men effektivt vårt bohag i lastbilarna. På nya boendet ställdes allt på anvisad plats. Hela flytten tog 9 timmar inklusive 12 mils transport. Vi är supernöjda och kan varmt rekommendera att anlita Onspot för flytthjälp.

2022-04-27 Spontant omdöme
    Trevlig personal!
    Inget var ett problem utan dom var väldigt hjälpsamma med allt och till ett super pris! Rekommenderas!
    2022-04-05 Spontant omdöme
    Flytten gick som en dans. Snabba, skickliga och mycket hjälpsamma både vid utflytt och inflytt. Vi kan lämna de bästa rekommendationer till andra som ska anlita dom. Proffsflytt trots snöhalka i morse

2022-04-03 Insamlad av företaget
    Otroligt hög service och proffsigt bemötande från början till slut och alla inblandade. Kommer rekommendera företaget för den som ska flytta

2022-04-03 Insamlad av företaget
    Vi har flyttat ett antal gånger genom livet så att anlita en flyttfirma som är seriösa, flexibla, arbetar snabbt och effektivt samt vårdar det som skall flyttas såsom det vore ens egna är inte lätt. Men, efter pratat med och fått offerter från 6 olika flyttföretag valde vi Onspot Logistics som verkade motsvara våra krav.

Och det visade sig nu i efterhand vara rätt val !

Konkurrensmässigt pris, grym kommunikation och hjälp innan flytt (tips, lådor, tidpunkter) och sedan levde de upp till alla våra önskemål under själva flyttdagen.
    Kan varmt rekommendera Onspot om ni vill en bekymmersfri flytt.

2022-03-31 Insamlad av företaget
    Lösningsorienterade och trevlig personal. Flytten gick väldigt smidigt

2022-03-22 Insamlad av företaget
    Det hela löpte på mycket bra 👍 inga problem
    Mad ur o inlastning
    Bra tinat med oss.
    Kan varmt rekommenderas
    Jan Mårtensson

2022-02-25 Insamlad av företaget
    Riktigt proffsiga flytt gubbar! Rekommenderar onspot! Till 10/10

2022-02-24 Insamlad av företaget
    Den bästa flytthjälpen jag någonsin fått! Jag är mycket tacksam för Filip och hans proffsiga personal, hur väl de paketerade mina möbler och en del mycket värdefulla objekt. Det gick så himla bra och smidigt. Jag kommer definitivt att anlita dem igen och kan rekommendera dem till den som söker en flyttfirma man kan lita på. Utmärkt förstklassig service! Tack!

2022-02-20 Insamlad av företaget
    Trevliga, effektiva och noggranna. Rekommenderar varmt.

2022-02-20 Insamlad av företaget
    Väldigt trevliga killar, snabba, effektiva och noggranna. Kommer rekommendera er.
    Tack snälla för allting.
    /Mona

2022-02-09 Insamlad av företaget
    Hej,
    Jättetrevliga killar. Dom var duktiga och noggranna. Ett nöje hoppas dom hjälper till med inflyttningen till lägenheten i början på juli månad i Ljungskile.
    Hej Pelle!
    Självklart vill vi hjälpa dig med detta.
    Hojta bara till i god tid.
    Philip.
    2022-02-07 Insamlad av företaget
    Smidig flytt allt gick så bra från första kontakten till flytt dagen.
    Rekommenderar starkt ett seriöst företag och bra service.

2022-02-04 Insamlad av företaget
    Inga problem med dessa människor. Rakt på sak och löste flytten utan några problem.
    Trevliga var dom också!
    Väldigt lätta att ha att göra med. Rekommenderar!

2022-02-03 Insamlad av företaget
    Första gången jag använde flyttfirma och dessutom var det en flytt mellan städer (Stockholm-Växjö) vilket jag var lite nervös över. Men killarna från onspot skötte det galant, de var trevliga och jobbade snabbt samt fick med allt i rätt skick ned till destinationen utan krångel! Verkligen värt pengarna!

2022-01-26 Insamlad av företaget
    Snabb rak kontakt, snabb och säker flytt. Jättetrevliga.
    2022-01-26 Insamlad av företaget
    Jag är supernöjd! snabb kommunikation inför flytten samt trevligt bemötande, tillmötesgående och snabba på själva flyttdagen! Toppen service!

2022-01-23 Insamlad av företaget
    Kvalitet in i minsta detalj.
    2022-01-23 Insamlad av företaget
    Fantastiskt trevliga killar, Alex och Augustini.
    Väldigt effektiva och snälla.
    Allt flöt på utan problem och de hjälpte till med allt man bad dem om!
    Kan starkt rekommendera!

2022-01-19 Insamlad av företaget
    Med kort varsel beställde jag flytthjälp från Onspot Logistic AB vilket Philip samordnade direkt. Gänget Hassan, Alex och Augustus körde på heldag, oerhört effektiva, trevliga och serviceminded. Blev mer jobb än vi räknat med initialt men de höll humöret upp och med deras hjälp fick vi allt vi önskade till vår nya lya.
    Varmt tack för hjälpen till er alla och vi kommer definitivt rekommendera er till andra som behöver flytthjälp 😁💖
    Tack för ditt fina omdöme! skall framföra detta till vår personal som hjälpte dig ! =) Tusen tack för att du vill rekommendera oss! Varmt välkommen åter :D Onspot Logistic AB
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    When i was searching for a service to move all my furniture Sweden to France, i was reaaly concern in what company to hire.
    Since my first contact with the company i feel that this company should be the best to hire and i was right.
    Since the beginning the contact with Philip was super professional and friendly and make me feel secure to trust the company.
    The service that they did was extremely professional and precise. Alex, was the responsable for the transportation from the storage in Sweden to my new home in Paris and was ponctual, fast and clean.
    For sure if i need this kind of job again, i will not think too much in which company trust again.
    Thanks a lot for the service, Philip, Alex 👏👏👏
    Thank you Gustavo, it was a pleasure to make your moving! We wish you all the best =) Onspot Logistic AB
    2022-01-13 Insamlad av företaget
    Inland så blir inte saker och ting som man har tänkt sig men då gäller det att man tar sitt ansvar och levererar!

Onspot Logistics jobbar professionellt och ställde upp för mig då de kunde bara lämna mig i sticket.

Rekommenderas till alla som vill flytta, jag kommer själv garanterat använda de igen.
    Tack så mycket Dejan, det var ett nöje att hjälpa dig! Onspot Logistic AB
    2021-12-29 Insamlad av företaget
    Redan från första kontakten fick vi en bra känsla. Filip var väldigt tillmötesgående och satte stor vikt i att erbjuda ett bra upplägg. Man kände direkt att de verkligen bryr sig om sina kunder!
    Vi köpte två flyttare i 4h och de gjorde ett mer än gott arbete utan att maska.
    De var väldigt tillmötesgående och noggranna i sina moment!

Jag kan starkt rekommendera detta företag om ni är intresserade av flytthjälp!
    Tack för fina ord Fredrik! Hoppas vi ses igen 😁 Onspot Logistic AB
    2021-12-28 Insamlad av företaget
    Köpte 6 timmar (flytthjälp)

Är väldigt nöjd med arbetet som utfördes.
    Jocke var helt fantastisk.

Jag kommer verkligen rekommendera er till andra.
    Tack Patrik! Jocke hälsar tillbaka, hoppas vi ses snart igen! Onspot Logistic AB
    2021-12-27 Insamlad av företaget
    Väldigt professionellt bemötande.
    Trevliga, hjälpsamma och duktiga ”flyttgubbar”.
    -Niclas.
    Tusen tack för ett fint omdöme Niclas! Onspot Logistic AB
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande från beställning till genomförande av flytt.

"Flyttkillarna " effektiva och väldigt trevliga.
    Tack Eira, önskar er lycka till i framtiden med ert nya boende! Onspot Logistic AB
    2021-12-14 Insamlad av företaget
    Väldigt bra. Trevlig, duktig och hjälpsam personal.
    Tack för ditt omdöme Staffan, all lycka till dig i framtiden! Onspot Logistic AB
    2021-12-13 Insamlad av företaget
    Flyttingen ble utført av to effektive og serviceinnstilte fyrer. Lasting, transport og avlasting gikk helt problemfritt. Med deres hjelp gikk flyttingen raskere enn vi tenkte, og vi ble ferdig i god tid. Kort fortalt gjør de en god jobb! Anbefales
    Tusen tack Kristoffer! önskar dig all lycka! Onspot Logistic AB
    2021-12-11 Insamlad av företaget
    Jättenöjd med allt!
    Fick svar på alla mina frågor. Killar som skötte flytten jobbade snabbt och vara rädda om mina saker. Flyttbilen var stor så det finns plats för möbler och allt annat.
    Tack för ett fint betyg Monika! Önskar dig lycka till i framtiden! =) Onspot Logistic AB
    2021-12-11 Insamlad av företaget
    Fantastiskt bemötande trevlig personal
    Skall varm rekommendera till mina vänner
    bästa flytt firma
    Flytt
    Tack Mvh Eva Lindberg
    Tusen tack Eva, vad glada vi blir =) Onspot Logistic AB
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    --Professionella och kan.sitt jobb. Allt gick jättesnabbt och smidigt. Riktigt nöjd och varmt rekommenderar.
    Tack för ditt fina omdömde Martina! Onspot Logistic AB
    2021-12-03 Insamlad av företaget
    Bokade flytt från Göteborg till torreveija Spanien. Killarna som kom var mycket duktiga, efter dem lastat fick jag en länk där jag kunde följa bilen live i telefonen. Jag slapp således ringa och kolla vart dem var, allt gick på 2 dagar. Är mycket glad att jag anlitade er för min flytt och kommer rekommendera er till mina vänner!
    Mycket förmånligt pris var det också
    Tusen tack för ett fint omdöme! Önskar dig lycka till nere i soliga spanien:D Onspot Logistic AB
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Proffsigt! De var trevliga och enkla att ha o göra med.
    Tack så mycket Ruth🙏🏻 Onspot Logistic AB