Onspot Logistic AB

Snittbetyg
5.0
Ring 0303-25 05 67 Dela

Om företaget

Onspot Logistic AB startades av Philip med ambitionen att erbjuda kunder flytt och städhjälp av högsta kvalitet och kundnöjdhet. Vi utför allt inom flytt, transport och städ för såväl privatpersoner och företag. Vi har samtliga tillstånd för att bedriva transportverksamhet och är registrerade för F-skatt, moms och RUT. Vi...

397 omdömen om Onspot Logistic AB

Sedan starten hos Reco 2021

Visar 397 omdömen med 5.0 i snittbetyg
Abdalla Mohamed Jafar M
Skrev om Onspot Logistic AB

Trevliga duktiga killar som genomförde flytten på ett bra sätt. Såg till att allting kom fram säkert och tryggt, dessutom alltid ett leende på ansiktet trots de slitsamma arbetet. Väldigt noggranna med arbetet, De rekommenderas starkt. Stort tack till de

Henrik J
Skrev om Onspot Logistic AB

Från första kontakten med Onspot inför vår flytt och till själva flytten så fick jag ett positivt och professionellt bemötande från alla medarbetare (kundservice, flyttgrabbarna samt städarna). Märks tydligt att de har en bra företagskultur och värdegrund då de hela tiden har kunden och dess intressen och önskemål i fokus. Vi hade några mindre utmaningar med flytten men all personal var både hjälpsamma och lösningsorienterade och hanterade och fixade de problem som uppstod. Kort och gott, Onspot är både en bra och prisvärd flyttfirma i Stockholm.

Sandra L
Skrev om Onspot Logistic AB

Engagerade och trevliga. Mycket nöjd med arbetet.

Boel T
Skrev om Onspot Logistic AB

Vi fick fin hjälp av tre proffsiga killar. De slog in ordentligt i plast och var försiktiga när de bar och satte ner grejerna.

Danilo D
Skrev om Onspot Logistic AB

Great service, from the beginning till the end. I made my move from Sweden to Spain with OnspotLogostic. Clear communication, always very supportive and helpful with different alternatives to offer the best service. The staff took care of our goods and the transport was really quick. I will definitely recommend it.

JOHAN W
Skrev om Onspot Logistic AB

Från start till mål blev allt som vi tänkt oss, väldigt tillmötesgående personal vid hantering, inget var några problem och allt gick att lösa. Kan inte annat än att ge toppbetyg, behöver ni hjälp med bohagsflytt så har ni hittat rätt!

Kalle P
Skrev om Onspot Logistic AB

Bra & snabb kommunikation med företaget från beställning och inför flytten. På utsatt tid, effektivt, säkert och väldigt trevligt gick det hela bra och grejorna hamnade på rätt plats. Inget gick sönder, skadades eller blev solkigt trots snöfall. Bra pris var det oxå. När det är dags för nästa flytt om så där 25 år så vet jag vem jag skall fråga först!

Mattias H
Skrev om Onspot Logistic AB

Mycket nöjd med allting. Lastbilen var toppen och vi fick plats med nästan hela mitt bohag i en vända. Extremt smidigt.

Johan S
Skrev om Onspot Logistic AB

Punktliga och trevliga. Allt gick mycket smärtfritt och inget gick sönder. Lyhörda för vissa speciella önskemål.

Mikael R
Skrev om Onspot Logistic AB

Lätta att få kontakt med, tydligt vad som ingår och vad det kostar. Ett jättetrevligt bemötande vid kontakt. Allt gick enkelt och smärtfritt. Grabbarna som kom var duktiga och noggranna när dom flyttade sakerna.

Anders P
Skrev om Onspot Logistic AB

Vi är jättenöjda med Onspot och deras flyttkillar! De var väldigt effektiva , erfarna och försiktiga med våra möbler. Det kändes tryggt att anlita dem. Vi kan varmt rekommendera denna firma

Peter L
Skrev om Onspot Logistic AB

Bra & snabb kommunikation med företaget vid beställning och inför flytten. Vid mindre problem vid själva flytten så löste gänget de bra & va lyhörda & flexibla.

Fredrik A
Skrev om Onspot Logistic AB

Rekommenderar varmt Onspot som flyttfirma! Superbra kommunikation genom hela flytten, professionella och väldigt trevliga personer som löste alla problem.

Björn H
Skrev om Onspot Logistic AB

Trevlig personal. Bra bemötande. Mycket väl godkänt städat. Kan rekommenderas. /Björn & Lena

Ida S
Skrev om Onspot Logistic AB

Snabba och proffsiga, har enbart positiva saker att säga. De dök up i tid, tömde lägenheten snabbt trots -16 grader, snö och 4 våningar utan hiss. Inga skador, inget saknades, och inga extra kostnader. De höll den uppskattade tiden, och deras beräkning på kubiken stämde perfekt. Kommer definitivt att anlita igen vid nästa flytt, att kunna ställa iordning möblerna och hänga upp lampor medans dom bar in grejerna är värt varenda krona.

Thomas J
Skrev om Onspot Logistic AB

Flytten gick mycket smidigt och med aktsamhet. Flyttar jag igen! Då anlitar jag Onspot Logistic..

Mats Gunnar B
Skrev om Onspot Logistic AB

Det har fungerat bra. Flyttarna var samlade med lite försening (kanske trafikproblem) men sen jobbade de bra och var hjälpsamma! Tack för det.

Jonas N
Skrev om Onspot Logistic AB

Fick hjälp med min flytt från Göteborg till min vinterbostad i Åre. Allt gick suveränt trots att vädret inte var på vår sida. Tjänsten var professionell och prisvärd. Rekommenderas!

Gentiana G
Skrev om Onspot Logistic AB

Supernöjd med min flytt! Mycket trevlig personal. Stort TACK.

Johanna N
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag är så nöjd med min flytt och städ via Onspot! Enda från första kontakten har jag känt mig i trygga händer och de har verkligen levt upp till vad det lovat plus lite till. Ska jag flytta igen så vet jag vart jag ska vända mig!

Martin K
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag blev väldigt gott och professionellt bemött av företagets medarbetare, såväl inför min flytt som som under densamma. Mycket god och praktiskt nyttig information i god tid innan flytten som under själva flyttdagen. Daniel och Nordin som utförde flytt uppdraget var mycket engagerade, lyhörda och effektiva för att det skulle bli så bra som möjligt för mig! Jag hade dessutom kopplat på flyttstädning dagen efter flytt och arbetsledare Kinga med kollegor var även de mycket engagerade och gjorde ett helproffsigt arbete. Dessutom...

Åsa N
Skrev om Onspot Logistic AB

Väldigt proffsig flyttfirma som inför flytten hade svar även på frågor som jag inte ens tänkt på att jag borde ställa. Punktliga, noggranna, trevliga.

Morgan S
Skrev om Onspot Logistic AB

Vi fick riktigt bra hjälp med flytten och killarna som kom var otroligt noggranna och trevliga! Kan varmt rekommendera!

Therese L
Skrev om Onspot Logistic AB

Bästa hjälpen från killarna på onspot logistics! De var snabba och effektiva samtidigt som de var försiktiga med alla våra grejor! Stort tack!

Tobias I
Skrev om Onspot Logistic AB

Enormt proffsiga killar med ett otroligt trevligt bemötande. Väldigt försiktiga vid packning av ömtåliga möbler, tv-apparater etc. Kan varmt rekommendera Omspot.

Maria J
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag blev väldigt trevligt bemött av personalen som hjälpte till när jag skulle flytta. De kom den tiden som vi hade avtalat, de var snabba och effektiva. De hanterade möbler varsamt och var noga med att plasta in alla möbler. På plats i mitt nya boende så hjälpte de till att alla möbler och kartonger hamnade på rätt ställe. Pga av trång trappa hjälpte de även till att ta upp i stor fotölj via balkongen och de utförde jobbet med glädje. Jag hade även en del extremt tunga möbler som de fick slita med i den lilla trappan....

Mikael C
Skrev om Onspot Logistic AB

Oerhört trevliga och arbetsamma, allt gick smidigt och snabbt. Mycket nöjd och helt klart prisvärt med tanke på vad det annars kostar att hyra egen lastbil. Kan bara rekommendera denna flyttfirma.

Oscar L
Skrev om Onspot Logistic AB

Flyttkillarna gjorde ett bra jobb och pusslade ordentligt för att få med så mycket som möjligt i lastbilen. Sedan fick jag kompensation för en skadad datorskärm trots sen upptäckt.

Stefan K
Skrev om Onspot Logistic AB

Trots bilolycka på färden till oss med försening som konsekvens utförde ”flyttkillarna” ett väldigt bra utförd flytt.

Oscar G
Skrev om Onspot Logistic AB

Trotts uselt väder skötte sig flyttgubbarna kanon, städningen var perfekt och vi fick godkänt direkt av de nya köparna. Onspot är helt klart värt pengarna.

Marianne M
Skrev om Onspot Logistic AB

Allt var såsom utlovat. Exakt i tid som utlovat trots dåligt väglag osv. Supertrevliga flyttkillar här i Frankrike och vid mottagandet i Helsingborg. De var väldigt samspelta i allt de gjorde och hela tiden med ett leende. Super!

KEVIN F
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag anlitade Onspot Logistics för hjälp med flytt i Stockholm, inte nog med att de var sjukt snabba på att svara och hjälpte mig med alla mina frågor så var de även otroligt proffsiga, trevliga och vårdsamma om mina möbler och annat bohag som skulle flyttas över. Har tipsat vänner som även har flyttat om Onspot Logistics som även de har anlitat dem, som är precis lika nöjda som jag. Utöver flytten så hjälpte de även med flyttstäd som sköttes exemplariskt - KUNDE inte rekommendera de mer!

Kicki O
Skrev om Onspot Logistic AB

Tydlig och snabb återkoppling vid offertförfrågan. Bra och tydlig kontakt vid upprättande vid kontraktet. Noggrann förberedelse vilket resulterade i enkel lastning trots sämre terräng. Goa glada grabbar allihop. Inte den billigaste flyttfirman men är man noga med kvalité och goda referenser så väljer man dem. Gott om flexibilitet och högt till tak. Bara bra rekommendationer får ni från mig.

Ida C
Skrev om Onspot Logistic AB

Toppenbra bemötande från offert till genomförd flytt. Härliga grabbar med gott humör som skötte flytten. Vi hade en dubbelflytt och allt klaffade med tider och kommunikation hela vägen. Vi hade både flytthjälp och flyttstädning och allt genomfördes på bästa möjliga sätt. Tack!

Thore A
Skrev om Onspot Logistic AB

Onspot infriade alla förväntningar man rimligtvis kan ha

Toni N
Skrev om Onspot Logistic AB

Snabba och trevliga flyttkillar med ett trevligt bemötande. Allting gick som det skulle. Punktliga. Bästa flyttfirman som vi kommer att rekommendera.

Chris B
Skrev om Onspot Logistic AB

Smidigt och bra, tjänsten utfördes enligt offerten!

Anton S
Skrev om Onspot Logistic AB

Jättebra från start till slut :)

Matilda L
Skrev om Onspot Logistic AB

Jättenöjd med flytthjälpen! Snabba och trevliga killar.

Helene C
Skrev om Onspot Logistic AB

Superproffsiga och trevliga! Jag anlitade Onspot för flytt och städning och är verkligen helnöjd! Så väl packat och organiserat. Rekommenderas varmt!

Rahand K
Skrev om Onspot Logistic AB

Mycket bra bemötande! Var väldigt effektiva och hela flytten gick endast på några timmar. Väldigt nöjd med allt!

Jan Gustaf Sture Jascha M
Skrev om Onspot Logistic AB

Toppengäng som klarade en ganska komplicerad flytt galant! Vilket teamwork! Tyvärr är vi inte lika nöjda med kopplat städ. Lite missar som drar ner deras betyg.

Lars Erik Martin Ö
Skrev om Onspot Logistic AB

Fem plus! Vilken service. Har haft mejlkontakt och fått svar inom minuter. Flyttgubbarna var punktliga, trevliga och försiktiga trots mycket lådor och möbler som skruvades ner och upp. Har verkligen NOLL att klaga på. Flyttstädningen sköttes perfekt och godkändes av besiktningsman. Anlita OnSpot om du vill slippa huvudbry kopplat till själva flytten.

Sofia E
Skrev om Onspot Logistic AB

Flexibel, lösningsfokuserad och snabb! Både personal på administration och chaufförerna.

Jimmy D
Skrev om Onspot Logistic AB

Mycket nöjd 😄 det kunde inte bli bättre, vilka trevliga killar, bästa bemötande, hitta inte mer ord för att kunna säga va bra dem är , rekommenderas mkt värmt 😄😄😄😄

Kolbrun J
Skrev om Onspot Logistic AB

Vi beställde flytt, de var otroligt duktiga, proffsiga och snabba. Värt varje krona! Vi kommer aldrig flytta själva igen. Jag rekommenderar starkt Onspot logistic.

Lina E
Skrev om Onspot Logistic AB

Enkelt att be om offert på hemsidan, var lätta att komma i kontakt med när jag hade några extra frågor och svarade snabbt på sms. Onspot hjälpte oss att skräddarsy så flytten passade oss med både datum och tider, lastning skedde på en söndag. Vi fick också hjälp med magasinering, problemfritt. Både lastning och lossning skedde vid avtalad tidpunkt, bilen var till och med 10 minuter tidig båda gångerna. Trevliga killar som var rädda om våra saker. Bra pris jämfört med många andra firmor i närområdet (Kungälv). Rekommenderar...

Siv J
Skrev om Onspot Logistic AB

Mkt kompetent och trevliga killar. Fantastiskt bemötande. Rekommenderar dessa killar med varmt hjärta ❤️

Julia F
Skrev om Onspot Logistic AB

Trevliga, lätta att ha att göra med i alla steg i processen, samt effektiva och försiktiga med flytten.

Harriet V
Skrev om Onspot Logistic AB

Bra hjälp med flytten. Allt gick så säkert o snabbt. Bra pris. Skulle jag flytta i gen hade jag valt det här bolaget

Svar från Onspot Logistic AB

Tack för ditt fina omdöme och ditt förtroende. Behöver du flytta igen är du alltid välkommen att kontakta oss. Önskar dig all lycka och hoppas du trivs i din nya bostad😊 Mvh Onspot

Filtrera omdömen