Onspot Logistic AB

Onspot Logistic AB

onspotlogistic.se
  • BadgeFourYears

Onspot Logistic AB startades av Philip med ambitionen att erbjuda kunder flytt och städhjälp av högsta kvalitet och kundnöjdhet. Vi utför allt inom flytt, transport och städ för såväl privatpersoner och företag. Vi har samtliga tillstånd för att bedriva transportverksamhet och är registrerade för F-skatt, moms och RUT. Vi...

416 omdömen om Onspot Logistic AB

Sedan starten hos Reco 2021

San G
Skrev om Onspot Logistic AB

The guys who moved us did a fantastic job. They were friendly, fast, respectful of our items and very hard working. Highly recommended.

Felix S
Skrev om Onspot Logistic AB

Flytten gick extremt smidigt, var i tid, försiktiga med känsliga föremål, snabba. Rekommenderar varmt.

Antonina S
Skrev om Onspot Logistic AB

Mycket professionellt! Bra kommunikation. Omtänksamma killar som sköt alla våra grejer på bästa sätt och förenklade vår flytt från Gbg till Luleå. Bästa betyg.

Tim S
Skrev om Onspot Logistic AB

Kom innan utsatt tid. Snabba. Några trasiga muggar vid uppackning, kan bero på packning? Tog 4h istället för 8h som dom räknade. Trevliga och löste vårt önskemål om datum trots att dom hade flera bokningar innan oss.

Rebecka A
Skrev om Onspot Logistic AB

Väldigt bra planerat, ringde innan och stämde av. Effektiva, trevliga killar, flexibla och snabba. När vi stötte på problem, som trasig hiss eller förrådslås som öppnades med app, så löste de det utan problem. Allt till ett bra pris. Jag rekommenderar varmt!

Johan E
Skrev om Onspot Logistic AB

Snabb och effektiv flytthjälp.

Gunvor G
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag är jättenöjd med vår flytt, Alla flyttkillar var trevliga och gjorde ett jättebra jobb. Vi fick ett trevligt bemötande av Philip Asker som fixade när problem uppstod

Ayoub H
Skrev om Onspot Logistic AB

Toppen, fantastiskt och 5/5 för Onspot Logistics AB :)

Caroline A
Skrev om Onspot Logistic AB

Flytthjälpen gick snabbt och smidigt utan slarv. Flyttkillarna var både trevliga och duktiga. Rekommenderas.

Maria B
Skrev om Onspot Logistic AB

Punktliga och trevliga. Två lastbilar tog hela vårt bohag och piano till ny lägenhet. Kan varmt rekommendera.

Helene R
Skrev om Onspot Logistic AB

Hej vi hade dom när vi skulle flytta Jätte nöjda med dom,var snabba och så trevliga killar Rekommenderar verkligen killarna som jobbar där,dom förväntningar vi hade levde dom verkligen upp till Stort tack för flytthjälpen Hälsningar Helen och Niklas

Karin F
Skrev om Onspot Logistic AB

Väldigt bra service . Trevliga o proffsiga medarbetare. Trygg o bra flyttfirma. Lätt komma i kontakt med och trevligt bemötande.

Göran H
Skrev om Onspot Logistic AB

Utmärkt utfört flyttprojekt med hjälp av era tjänstvilliga killar. Dessutom till offererat pris utan ytterligare tillägg. Stort tack Sofia

Heidi S
Skrev om Onspot Logistic AB

Pratade med Philip på telefon , bokade en tid och datum för flytt. Killarna dök upp i tid , dom va trevliga och snabba samtidigt som dom var försiktiga med mina saker. Rekommenderar starkt

Petra L
Skrev om Onspot Logistic AB

Bra logistik och information från företaget. Toppen att man kunde hyra flyttkartonger. Flyttkillarna var grymma!!

Shadan S
Skrev om Onspot Logistic AB

The service was really satisfying. Our elevator didn't work at the moving day and they kindly changed their program. Toppen!

Per Johan Andréas H
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag har använt Onspot vid två tillfällen i år och är supernöjd. Proffesionell, lösningsorienterad och mycket trevlig personal. Värda varenda krona, kommer definitivt anlita dem igen.

Anemone N
Skrev om Onspot Logistic AB

Det blev spot on! Med Onspot Logostic AB Med Daniel som arbetsledare såg han till att allt sköttes perfekt, snabbt och med ett varmt bemötande! Bra kille!! Tidsramen hölls och jag fick även hjälp med ett skåp som behövde sättas ihop lite. Det är ett tungt arbete så jag hade förberett en fikakorg med dricka, bullar, kakor och godis till dem. Det uppskattades och jag hoppas att dom får det på fler uppdrag. Jag rekommenderar Onspot Logistic AB och kommer självklart att anlita dem igen när deras tjänster behövs. Med värme Anemone

Jan I
Skrev om Onspot Logistic AB

Smidigt och enkelt vid bokning . Dessutom hade Onspot fantastisk personal, 2 Ukrainare som gjorde ett suveränt jobb, hårt arbetande och dessutom mycket försiktiga med möblerna under lastning och lossning. Utmärkt jobb!

Abdalla Mohamed Jafar M
Skrev om Onspot Logistic AB

Trevliga duktiga killar som genomförde flytten på ett bra sätt. Såg till att allting kom fram säkert och tryggt, dessutom alltid ett leende på ansiktet trots de slitsamma arbetet. Väldigt noggranna med arbetet, De rekommenderas starkt. Stort tack till de

Henrik J
Skrev om Onspot Logistic AB

Från första kontakten med Onspot inför vår flytt och till själva flytten så fick jag ett positivt och professionellt bemötande från alla medarbetare (kundservice, flyttgrabbarna samt städarna). Märks tydligt att de har en bra företagskultur och värdegrund då de hela tiden har kunden och dess intressen och önskemål i fokus. Vi hade några mindre utmaningar med flytten men all personal var både hjälpsamma och lösningsorienterade och hanterade och fixade de problem som uppstod. Kort och gott, Onspot är både en bra och prisvärd flyttfirma i Stockholm.

Sandra L
Skrev om Onspot Logistic AB

Engagerade och trevliga. Mycket nöjd med arbetet.

Boel T
Skrev om Onspot Logistic AB

Vi fick fin hjälp av tre proffsiga killar. De slog in ordentligt i plast och var försiktiga när de bar och satte ner grejerna.

Danilo D
Skrev om Onspot Logistic AB

Great service, from the beginning till the end. I made my move from Sweden to Spain with OnspotLogostic. Clear communication, always very supportive and helpful with different alternatives to offer the best service. The staff took care of our goods and the transport was really quick. I will definitely recommend it.

JOHAN W
Skrev om Onspot Logistic AB

Från start till mål blev allt som vi tänkt oss, väldigt tillmötesgående personal vid hantering, inget var några problem och allt gick att lösa. Kan inte annat än att ge toppbetyg, behöver ni hjälp med bohagsflytt så har ni hittat rätt!

Kalle P
Skrev om Onspot Logistic AB

Bra & snabb kommunikation med företaget från beställning och inför flytten. På utsatt tid, effektivt, säkert och väldigt trevligt gick det hela bra och grejorna hamnade på rätt plats. Inget gick sönder, skadades eller blev solkigt trots snöfall. Bra pris var det oxå. När det är dags för nästa flytt om så där 25 år så vet jag vem jag skall fråga först!

Mattias H
Skrev om Onspot Logistic AB

Mycket nöjd med allting. Lastbilen var toppen och vi fick plats med nästan hela mitt bohag i en vända. Extremt smidigt.

Johan S
Skrev om Onspot Logistic AB

Punktliga och trevliga. Allt gick mycket smärtfritt och inget gick sönder. Lyhörda för vissa speciella önskemål.

Mikael R
Skrev om Onspot Logistic AB

Lätta att få kontakt med, tydligt vad som ingår och vad det kostar. Ett jättetrevligt bemötande vid kontakt. Allt gick enkelt och smärtfritt. Grabbarna som kom var duktiga och noggranna när dom flyttade sakerna.

Anders P
Skrev om Onspot Logistic AB

Vi är jättenöjda med Onspot och deras flyttkillar! De var väldigt effektiva , erfarna och försiktiga med våra möbler. Det kändes tryggt att anlita dem. Vi kan varmt rekommendera denna firma

Peter L
Skrev om Onspot Logistic AB

Bra & snabb kommunikation med företaget vid beställning och inför flytten. Vid mindre problem vid själva flytten så löste gänget de bra & va lyhörda & flexibla.

Fredrik A
Skrev om Onspot Logistic AB

Rekommenderar varmt Onspot som flyttfirma! Superbra kommunikation genom hela flytten, professionella och väldigt trevliga personer som löste alla problem.

Björn H
Skrev om Onspot Logistic AB

Trevlig personal. Bra bemötande. Mycket väl godkänt städat. Kan rekommenderas. /Björn & Lena

Ida S
Skrev om Onspot Logistic AB

Snabba och proffsiga, har enbart positiva saker att säga. De dök up i tid, tömde lägenheten snabbt trots -16 grader, snö och 4 våningar utan hiss. Inga skador, inget saknades, och inga extra kostnader. De höll den uppskattade tiden, och deras beräkning på kubiken stämde perfekt. Kommer definitivt att anlita igen vid nästa flytt, att kunna ställa iordning möblerna och hänga upp lampor medans dom bar in grejerna är värt varenda krona.

Thomas J
Skrev om Onspot Logistic AB

Flytten gick mycket smidigt och med aktsamhet. Flyttar jag igen! Då anlitar jag Onspot Logistic..

Mats Gunnar B
Skrev om Onspot Logistic AB

Det har fungerat bra. Flyttarna var samlade med lite försening (kanske trafikproblem) men sen jobbade de bra och var hjälpsamma! Tack för det.

Jonas N
Skrev om Onspot Logistic AB

Fick hjälp med min flytt från Göteborg till min vinterbostad i Åre. Allt gick suveränt trots att vädret inte var på vår sida. Tjänsten var professionell och prisvärd. Rekommenderas!

Gentiana G
Skrev om Onspot Logistic AB

Supernöjd med min flytt! Mycket trevlig personal. Stort TACK.

Johanna N
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag är så nöjd med min flytt och städ via Onspot! Enda från första kontakten har jag känt mig i trygga händer och de har verkligen levt upp till vad det lovat plus lite till. Ska jag flytta igen så vet jag vart jag ska vända mig!

Martin K
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag blev väldigt gott och professionellt bemött av företagets medarbetare, såväl inför min flytt som som under densamma. Mycket god och praktiskt nyttig information i god tid innan flytten som under själva flyttdagen. Daniel och Nordin som utförde flytt uppdraget var mycket engagerade, lyhörda och effektiva för att det skulle bli så bra som möjligt för mig! Jag hade dessutom kopplat på flyttstädning dagen efter flytt och arbetsledare Kinga med kollegor var även de mycket engagerade och gjorde ett helproffsigt arbete. Dessutom...

Åsa N
Skrev om Onspot Logistic AB

Väldigt proffsig flyttfirma som inför flytten hade svar även på frågor som jag inte ens tänkt på att jag borde ställa. Punktliga, noggranna, trevliga.

Morgan S
Skrev om Onspot Logistic AB

Vi fick riktigt bra hjälp med flytten och killarna som kom var otroligt noggranna och trevliga! Kan varmt rekommendera!

Therese L
Skrev om Onspot Logistic AB

Bästa hjälpen från killarna på onspot logistics! De var snabba och effektiva samtidigt som de var försiktiga med alla våra grejor! Stort tack!

Tobias I
Skrev om Onspot Logistic AB

Enormt proffsiga killar med ett otroligt trevligt bemötande. Väldigt försiktiga vid packning av ömtåliga möbler, tv-apparater etc. Kan varmt rekommendera Omspot.

Maria J
Skrev om Onspot Logistic AB

Jag blev väldigt trevligt bemött av personalen som hjälpte till när jag skulle flytta. De kom den tiden som vi hade avtalat, de var snabba och effektiva. De hanterade möbler varsamt och var noga med att plasta in alla möbler. På plats i mitt nya boende så hjälpte de till att alla möbler och kartonger hamnade på rätt ställe. Pga av trång trappa hjälpte de även till att ta upp i stor fotölj via balkongen och de utförde jobbet med glädje. Jag hade även en del extremt tunga möbler som de fick slita med i den lilla trappan....

Mikael C
Skrev om Onspot Logistic AB

Oerhört trevliga och arbetsamma, allt gick smidigt och snabbt. Mycket nöjd och helt klart prisvärt med tanke på vad det annars kostar att hyra egen lastbil. Kan bara rekommendera denna flyttfirma.

Oscar L
Skrev om Onspot Logistic AB

Flyttkillarna gjorde ett bra jobb och pusslade ordentligt för att få med så mycket som möjligt i lastbilen. Sedan fick jag kompensation för en skadad datorskärm trots sen upptäckt.

Stefan K
Skrev om Onspot Logistic AB

Trots bilolycka på färden till oss med försening som konsekvens utförde ”flyttkillarna” ett väldigt bra utförd flytt.

Oscar G
Skrev om Onspot Logistic AB

Trotts uselt väder skötte sig flyttgubbarna kanon, städningen var perfekt och vi fick godkänt direkt av de nya köparna. Onspot är helt klart värt pengarna.

Marianne M
Skrev om Onspot Logistic AB

Allt var såsom utlovat. Exakt i tid som utlovat trots dåligt väglag osv. Supertrevliga flyttkillar här i Frankrike och vid mottagandet i Helsingborg. De var väldigt samspelta i allt de gjorde och hela tiden med ett leende. Super!