Open Sun solarium i Göteborg

Open Sun solarium i Göteborg

Ring 031-701 25 05 www.opensun.eu
4.0

På Open Sun hittar du endast det absolut bästa! Vi har endast Ergoline-solarier med den absolut högsta effekten och bästa komforten! Besök gärna www.opensun.eu om du vill ha mer information! Öppet alla dagar 06-23! Välkommen!

5 omdömen om Open Sun solarium i Göteborg

Suzana F
Skrev om Open Sun solarium i Göteborg

SOLARIUM ÄR UTE INGEN SOLAR LÄNGRE airbrusing är det nya slipper betala så mkt och håller en månad bättre än dyra krämer selftan och solarium REKOMENDERAR AIRBRUSHING ! vem solar 0600 - 23:00 brun ser du ut som azilante rom det vill ingen samt att du åldras fortare titta bara på alla filipinare elle tajmänniskor ser så gamla ut !

Hugo V
Skrev om Open Sun solarium i Göteborg

Toppenställe! Jag gillar att kunna gå och sola sent på kvällarna och här finns fräsha solarium! Kan tycka att det är lite dyrt för att vara helt obemannat men de får en 4a!

Anna A
Skrev om Open Sun solarium i Göteborg

Ojoj säger jag bara! Finns inget att klaga på utan tvärtom bara en massa att berömma! Brun, fin och glad varje gång jag går därifrån. Måste bara bli *****!

Daniel A
Skrev om Open Sun solarium i Göteborg

Det absolut BÄSTA solariumet jag har varit på! När jag skulle sola var ägaren där och han var super trevlig, gav en massa bra tips och ville inte bara sälja en massa produkter till mig. Solariumet ger jag 5/5 och det hade en massa finesser som kunde aktiveras bla. aromer och duschar.

Lisa S
Skrev om Open Sun solarium i Göteborg

Det här var det bästa jag varit med om! Har solat mycket genom åren på många ställen, men det här slår allt. Rent, snyggt, bra maskiner, privärt. Toppen!