operose.se

operose.se

Läs vad 178 kunder tycker om operose.se 2

2021-05-10
    Jag är mycket nöjd med de arbetsbyxor jag beställde. De är superbekväma och kvaliteten känns mycket bra. Jag fick väldigt god hjälp av operose då jag hade frågor angående storlek och jag ville beställa ytterligare ett par byxor för att kunna jämföra två storlekar. Jag är mycket nöjd med mitt köp, operose's kundbemötande och skulle gärna rekommendera dem till andra.
    Vilka fin ord, tack snälla för att du ville ta dig tid att lämna ditt omdöme!! Vad fint att höra att du fick bra hjälp av oss i valet av storlek! Och även skönt att det blev bra med byxorna och att du hittade ett par som du blev nöjd med, vi håller tummarna för att dom kommer komma till väl användning hos dig och att du får en jättefin vår! operose.se
    2021-05-10
    Jag köpte 2 stycken Hori Hori-knivar. Superbra kvalite på produkterna. Bra bemötande av Operose. Snabb leverans och inga problem. Kommer att handla där igen.
    Tack snälla du för ditt omdöme och fina ord! Ja, vi är också väldigt förtjusta i hori hori-knivarna och hoppas du får stor användning och nytta av dom! Önskar dig en härlig vår och du är självklart jättevälkommen åter! operose.se
    2021-05-10
    Jag köpte ett par Ava byxor. Jag köpte ett par för stora, men servicen vid bytet var ypperlig! Trevligt bemötande och jättesköna byxor!
    Hej Ylva! Vad roligt att höra att du blev nöjd med ditt köp trots att du behövde byta storlek! Det är inte alltid lätt att få hem rätt storlek vid första försöket, men skönt att det gick att lösa på ett smidigt sätt. Hoppas nu att dom nya blev bättre och att du får en härlig vår! operose.se
    2021-05-06
    Vi är väldigt nöjda med våra nya funktionella och supersnygga arbetskläder. Både arbetsbyxor och skjortor funkar lika bra på tjejer och killar. Johanna är jättetrevlig och enkel att ha kontakt med.
    Vad roligt att höra att ni är så nöjd med era arbetskläder!! Och även med er kontakt med Johanna! Tackar vänligast för att ni ville ta av er tid och lämna ett omdöme, och önskar er en jättefin vår! operose.se
  • Maria P
    2021-05-06
    Jag handlar alla mina arbetskläder för både kök och trädgård av Operose.
    Jag älskar materialen, passformen, ideologin bakom företaget och bemötandet är alltid 💯
    I kläderna från Operose känner jag mig snygg, rörlig och praktisk.
    Tack snälla du för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme! Så otroligt roligt att läsa dina fina ord Maria! Hoppas du får en fin vår och fortsatt stor användning av dina arbetskläder! operose.se
    2021-04-23
    Skönaste arbetsbyxorna som finns, och en mycket serviceminded ägare med personal. Kan varmt rekommenderas till alla kvinnor oavsett bransch, eller till vardags !
    Tack snälla du för dina vänliga ord och för att du tagit dig tid att lämna omdöme! Hoppas du får stor användning av dina nya arbetskläder och en jättefin vår! operose.se
    2021-04-21
    Jag vill hitta några sköna arbetsbyxor. Informationen på hemsidan räckte inte riktigt för att beställa. Måttabellerna stämde inte med mina mått, så jag bad om kontakt per telefon. Jag fick fin rådgivning av Johanna, trevliga korrespondens från kundtjänst, snabb leverans och toppenbra byxor! Jag har redan rekommenderat till flera andra och kommer att handla igen.
    Vad fint att höra att du fick bra hjälp vid kontakt med oss och att du hittade ett par byxor du trivs i! Tack snälla du för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, och hoppas du får en superhärlig vår! operose.se
    2021-04-15
    Jag har köpt olika arbetskläder, även fått i present. Senaste köpet en mössa. Jag är mycket nöjd med kvalitet och passform. Beställning och leverans ar även funkat bra, inklusive ett "skräddarsytt" leveransdatum mär jag var bortrest.
    Men vad roligt att höra att du är så nöjd med både produkter och köp hos oss! Hoppas du får stor användning av dina arbetskläder, och jättehärlig vår! operose.se
    2021-04-14
    Jeg kjøpte "FELICIA arbetsbyxa" i lilla. Det var lett å finne riktig størrelse i størrelsestabellen, så buksen sitter godt, jeg elsker fargen, og jeg elsker alle lommene! Ser veldig fram til å bruke det. Frakten tok en stund, men det kan være fordi den måtte over grensa til Norge, så det er greit.
    Vad härligt att höra att du är nöjd med dina nya byxor + tillbehör!! Vad tråkigt att frakten tod lite tid till Norge, men skönt att det kom fram till sist! Jag hoppas du får stor användning av dina arbetsbyxor och en jättefin vår! operose.se
    2021-04-13
    Jättefint material och grym service - så gulligt att få en personlig liten hälsning. Tack för en fin butik!
    Tack själv för det fina omdömet! Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt köp hos oss!! Jag hoppas du får en jättefin vår och stor användning av dina nya arbetskläder! operose.se
    2021-04-13
    Jag köpte ett par arbetsbyxor, knäskydd och fickor
    Byxorna med dito tillbehör är praktiska, tåliga och otroligt bekväma
    Vad roligt att du är nöjd med dina nya arbetsbyxor!! Tack snälla för ditt omdöme och för att du vill dela med dig! operose.se
    2021-04-13
    Köpte ett byxor att ha i trädgården, med medlemsrabatt via Sara Bäckmo. Vilka sköna byxor. Var osäker på storlek då alla mått utom midjan stämde men chansade och de satt perfekt.
    Vad roligt att du hittade hit till oss och så bra att storleken blev så perfekt för dig!! Hoppas nu du får stor användning av byxorna och en jättefin vår! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! operose.se
    2021-04-12
    Jag köpte de svarta Tilde-byxorna, dom är så fina och sköna!
    Supernöjd med allt!
    Tack snälla för ditt omdöme, och så roligt att höra att du är nöjd med ditt köpa hos oss!! Önskar dig en jättefin vår! operose.se
    2021-04-12
    Mycket nöjd med mina nya AVA, skönpassform och allt har funkat utmärkt sedan jag beställde dom.
    Men vad roligt att höra att du är nöjd med dina nya byxor!! Hoppas du får stor användning av dom under en lång tid framöver, och en jättefin vår! operose.se
    2021-04-11
    Smidig och snabb kommunikation om leveransalternativ. Mycket bra produktbeskrivning och storleksguide.
    Vad fint att höra att du både fått bra och snabb information från oss, jag hoppas du även är nöjd med dina produkter och att du får en fin vår! Tack snälla för att du ville dela ditt omdöme! operose.se
    2021-04-11
    Beställde Felicia-byxor!Jag är ganska kort och var orolig för att byxorna skulle vara för vida, men de sitter perfekt! Byxorna är av mycket bra kvalitét känns att de kan hålla livet ut! Mycket snabb leverans och jag fick svar på mina frågor omgående! Tack Sirpa!
    Men åh så roligt att höra både att byxorna passade så bra och att du är nöjd med ditt köp! Då håller jag verkligen tummarna för att byxorna kommer till väl användning hos dig under många år framöver! Ha en jättefin vår! operose.se
    2021-04-11
    Byxor som är högre i midjan och sitter jätteskönt för en som är lite rund om midjan, åker/rullar inte ner. 🙂
    Vad roligt att du tycker våra byxor sitter skönt! Hoppas dom kommer till väl användning hemma hos dig och att du får en fin vår! operose.se
    2021-04-11
    Jättebra byxor men tyvärr köpte jag en storlek för stora
    Vad fint att du gillar byxorna, om du upplever dom som lite för stora så får du självklart byta till en mindre storlek! Hör av dig till vår kundtjänst (info@operose.se) ifall du behöver hjälp med byte! operose.se
    2021-04-10
    Beställt via länk hos Sara Bäckmo.
    Lätt att hitta rätt vara att beställa. Snabb leverans.
    Beställde Ava storlek 50. De absolut skönaste arbetsbyxor jag någonsin haft på mig. De sitter som om de var sydda enkom för mig. Lite för långa, men det är ju lätt avhjälpt.
    Tack!
    Vad roligt att du är nöjd både med ditt köp och med byxorna du fick hem! Hoppas du får stor användning av dom och ett jättestor tack till dig som tog dig tid att lämna ett omdöme! Ha en fin vår! operose.se
    2021-04-10
    Köpte arbetsbyxor ovh blev väldigt glatt överraskad att byxorna var såå sköna och satt som en smäck
    Tack snälla du för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, och vad roligt att höra att du är så nöjd i dina nya byxor! operose.se
    2021-04-10
    Köpte byxan Ava helt perfekta och så sköna.
    Vad roligt att du blev så nöjd med dina nya byxa! Hoppas du får stor användning av dom och en fin vår! operose.se
  • Carina Ö
    2021-04-10
    Jag köpte byxan Felicia och är otroligt nöjd!
    Allt fungerade perfekt och snabbt!
    Bara rosor från mig!
    Vad roligt att du är nöjd med ditt köp, och tack snälla för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme!! operose.se
    2021-04-09
    Vinröd Ava arbetsbyxa stl. 40

Det var mycket hjälpsamt att få passformen och storleksangivelserna så utförligt beskrivna. Normalt har jag 42/44. De passade perfekt! den höga midjan gör byxan sitter bekvämt. Elasticiteten på de rätta ställena ger utrymme för både rörlighet och snygg passform.
    Jag är mycket nöjd med mitt köp!
    Men tack snälla du för ditt omdöme och dina fina ord, vad roligt att höra att du är så nöjd med ditt köp och byxorna! Hoppas du får stor användning av dom och en jättefin vår!! operose.se
    2021-04-08
    Jag är jättenöjd med byxorna, fin passform och sköna. Lite krångliga knäskydd så dom kanske jag inte kommer att använda så mycket. Lite synd att byxorna är så dyra då jag själv måste betala mina arbetsbyxor..
    Vad roligt att höra att du är nöjd med dina byxor, vi hoppas även att dom kommer komma till väl användning hos dig! Ja, knäskydden kan upplevas som lite krångliga i början, jag lät bara mina sitta kvar på mest hela tiden ;) Och absolut har du rätt i att det är lite av en investering att köpa arbetsbyxor, du får jättegärna läs mer om vår prissättning och vad det är man betalar för på vår hemsida: https://www.operose.se/sidor/prissattning . Ha en jättefin vår och tack för att du valde just våra arbetsbyxor!! operose.se
    2021-04-08
    Superbra kvalitet och passform på byxorna (Tilde) och bra service från företaget! Snabb leverans! Kanoners!
    Hej Anna och stort tack för ditt omdöme och för dina fina ord. Önskar dig en härlig vår och att du får mycket användning av dina nya byxor! operose.se
    2021-04-08
    Köpt byxan Ava, vinröd. Suverän passform och rejält material. Enda missen är att det inte tydligt framgick att knäskydd skulle extrabeställas. Får lägga till dem när jag köper nästa gång. För det kommer jag att göra. Plus för snabb leverans. Bara att rekommendera!
    Tack Kajsa för ditt omdöme och vad fint att höra att du är nöjd. Du har nog rätt att vi skall förtydliga det i produktbeskrivningen, så det har nu hamnat på "att göra listan" Du är så välkommen att handla igen och jag önskar dig en finfin vår! operose.se
    2021-04-07
    Köpte ett par byxor som var perfekta, allt som utlovat. Snabbt och smidigt levererat också!
    Vad fint att höra att vi levt upp till förväntningarna och stort tack för ditt omdöme. Hoppas nu att du och byxorna får en fin vår tillsammans! operose.se
    2021-04-06
    Fantastiskt kundsupport och bra kvalité på byxorna jag köpte.
    Hej Helen och stort tack för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme. Att du dessutom är nöjd med både varor och företaget i övrigt gör oss ännu gladare. Önskar dig en fin vår! operose.se
    2021-04-06
    Beställde arbetsbyxor och knäskydd.
    Har ännu inte fått min beställning, men haft en mycket fin mailkontakt med företaget. Snabba med att svara.
    Varan är nu på väg, jag hade inte sett stt den skulle skickas senare.
    Mycket trevligt och snabbt bemötande.
    Tack snälla för ditt omdöme och hoppas att dina varor kommer snart och att du kommer att trivas i kläderna :) operose.se
    2021-04-05
    Jag köpte ett par AVA arbetsbyxor. Bra info kring storlekar, och väldigt snabb leverans! Jag lever och bor i mina byxor just nu och de är precis så bra som jag hoppades! Jättenöjd!
    Åh så glada vi blir både för ditt omdöme, men också att du är så nöjd. Hoppas du och dina kläder får bo tillsammans länge :) operose.se
    2021-04-04
    Super nöjd 😄 med byxor skor och skjorta. Snabb leverans 👍🏻
    Tack Helena! Vad kul att hör att du är nöjd både med kläderna och med leveransen. Önskar dig en fin vår! operose.se
  • Sara S
    2021-04-03
    Köpte arbetsbyxor AVA. Väldigt fin färg, bra längd. Lite för tajta i låren, sitter bra överallt annars, kanske något lösa i midjan. Så känns som att proportionerna inte riktigt stämmer för mig. Står att de töjer sig lite efter några dagars användning, så tänker att jag ger dem en chans. Om de fortsätter halka ner kan man ju sätta ett skärp i midjan så länge de töjer sig lite i låren så det blir bekvämt. Annars så var det snabb och smidig leverans, bra förpackat.
    Tack Sara för feedback och för ditt omdöme. Den leverans vi just fick hem, har fått ngt vidare lår just över sömmen, så nästa byxa (om det blir någon) hoppas vi passar ännu bättre. Hoppas du och dina byxor får en fin vår tillsammans! operose.se
    2021-04-03
    Min mamma kan inte knäppa på knäskydden på arbetsbyxorna men annars är hon väldigt nöjd. Servicen och leveranstiden var jättebra.
    Stort tack för ditt omdöme. Din mamma får gärna kontakta oss så kanske vi kan hitta en lösning som passar henne bättre. Vad glada vi blir att hon är nöjd i övrigt! operose.se
  • Sara W
    2021-04-01
    Sköna byxor som rymmer min mage, men jag har inte hunnit slita på dem än. Håller de bra blir det betyg 5.
    Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme! Vad glada vi blir att du hittat byxor som passar och så hoppas vi att du kommer att var nöjd även med slitstyrkan i framtiden. Hoppas du och dina byxor får många fina äventyr tillsammans i vår. operose.se
    2021-03-31
    Jag köpte arbetsbyxor för trädgårdsarbete och blev mycket nöjd.
    Vad härligt att du blev nöjd med ditt köp hos oss! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Önskar dig en fin påsk och trevblig vår! operose.se
    2021-03-29
    Pälsfibertröja och trädgårdsbyxor.bra bemötande när frakt debiterats felaktigt.
    Vad fint att höra att du blev väl bemött i kontakt med oss! Hoppas du är nöjd med plaggen och får stor användning av dom under en lång tid framöver! operose.se
  • Susanne J
    2021-03-29
    Hög kvalitet och bra service!
    /Susanne
    Tack snälla du för dina ord och för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Kul att höra att du är nöjd med både ditt köp och produkterna! operose.se
  • Sofia S
    2021-03-29
    Jag har köpt ett par byxor av Operose. Jag är nöjd med byxorna och det var verkligen så bra som jag hoppades.
    Tack snälla för ditt omdöme, så roligt att höra att du är nöjd med dina byxor!! operose.se
    2021-03-28
    Köpte byxor... gick bra. Ingen direkt erfarenhet men hört mycket bra från de poddar jag lyssnar på från trädgårdsprofiler som handlar där.
    Vad härligt att det gick bra med köpet! Spännande med poddarna, det får vi kanske också börja lyssna lite på! Hoppas hur som helst att du får stor användning av dina nya arbetskläder och en fin påsk! operose.se
    2021-03-28
    Jag fick ett personligt brev med försändelsen och det händer inte ofta, mycket bra tycker jag.
    Vad roligt att du uppskattade brevet!! Hoppas att även produkterna du fick hem blev bra för dig, ha en jättefin påsk och vår!! operose.se
    AVA arbetsbyte, TEA knäskydd, LEA fickor
    Blivit bemött mycket familjärt och hjärtligt.
    Mina förväntningar har införlivats och det var sköna byxor.
    Som sammanfattning kan jag säga att det kunde inta ha varit så mycket bättre.
    Men tack snälla du för ditt omdöme och dina fina ord! Det värmer väldigt att höra att du blivit så väl bemött och upplever oss så! Extra kul att du också blev nöjd med produkterna du fick hem! Hoppas nu du får stor användning av dom och en jättefin vår! operose.se
    2021-03-28
    Trevlig bemötande när jag ringde och rådfrågade. Otroligt snabb leverans och de skönaste byxor jag haft
    Vad fint att höra att du blivit väl bemött i kontakt med oss! Och självklart även roligt att du blev nöjd med byxan, hoppas du får stor användning av dom och en får en fin vår! operose.se
    2021-03-28
    Det har tagit två veckor och jag har ännu inte fått varan.
    Det låter konstigt att du fått vänta så länge på dina produkter! Det är inte så att du beställt något som levereras ex nu i vecka 13 eller under vecka 15? Vi har försökt att tydligt kommunicera vilka storlekar som skickas vid ett senare tillfälle exempelvis i valet av storlek och i kassan, men det är ju väldigt synd om det råkats missats eller om ditt paket kommit på villovägar. Om du kontaktar kundtjänst på info@operose.se så kan vi bättre hjälpa dig hitta ditt paket/kolla vad som blivit tokigt eftersom vi här inte har ex din mail eller ditt ordernummer! operose.se
    2021-03-28
    Jag beställde arbetsbyxor från Operose för första gången och fick en fantastiskt snabb leverans. Jag fick också snabbt och bra kundtjänst bemötande angående en liten felaktighet på hemsidan och att jag stavat fel i min mejladress. På hemsidan var jag noga med att kolla storleksguide m m och byxorna som sedan kom satt verkligen perfekt! Ett särskilt plus för att byxorna är lite höga så att jag slipper att bli kall i ländryggen när jag jobbar utomhus. Jag har i princip bott i byxorna sedan jag fick dem och jag kommer snart att beställa ett par till för att ha att växla med.
    Tack snälla du både för ditt omdöme och dina fina ord! Det är verkligen jättekul att läsa att du är så nöjd, och vad hjärligt att höra att det stämde med storleksguiden! Jag hoppas du fortsätter att få stor användning av dina nya byxor och du är självklart jättevälkommen åter så fort du känner att det behovet finns! Tack igen och ha en fin vår! operose.se
    2021-03-27
    Bra kvalitet, bra passform! Snygg design!
    Tack snälla för ditt omdöme, så roligt att du är nöjd med ditt köp och plagget/plaggen! operose.se
    2021-03-27
    Snabb och bra service, enkelt att byta storlek och superfina kläder
    Vad fint att du är nöjd, och att du tyckte det gick smidigt med bytet också! Hoppas du får stor användning av kläderna och en fin påsk! operose.se
    2021-03-27
    Jättebra produkter och jättefint bemötande vid kontakt. Bra service! Gick fort att få beställningen.
    Vad fint att höra att du blev väl bemött i kontakt med oss, det värmer att höra! Hoppas du får stor användning och nytta av dina nya arbetskläder! operose.se
    2021-03-26
    Beställde ett par arbetsbyxor med fickor och knäskydd. Superfina precis som jag tänkt mig att de skulle vara:)
    Gick supersnabbt också. Bara tummar upp!
    Tack snälla du för ditt omdöme, så roligt att du blev nöjd med dina nya arbetsbyxor! operose.se
    2021-03-25
    Välsittande, sköna kläder.
    Snabb och smidig leverans.
    Tipsad av vänner.
    Mycket nöjd.
    Vad roligt att höra att du blev nöjd med ditt köp!! Då hoppas vi att du får stor användning av dina nya plagg och en fin vår! operose.se
    2021-03-23
    -Byxor och knäskydd.
    -Beställningen gick smidigt, varorna levererades snabbt.
    -Har hittills testat produkterna i en dag och är supernöjd med passformen!
    Vad härligt att det gick snabbt och smidigt för dina arbetsbyxor att komma fram, och än härligare att du är nöjd med dom!! Tack snälla för att du tog dig tiden att lämna ett omdöme! operose.se