Läs vad 289 kunder tycker om operose.se 2

2022-01-14
    Snabb och smidig leverans av arbetsbyxor AVA med perfekt passform!
    Hej Karin,

Härligt att de satt perfekt! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    2022-01-11
    Snabb och bra service. Väldigt nöjd med de avtagbara fickorna som jag köpte.
    Hej Ida,

Vad bra att du gillar de löstagbara fickorna. Visst är de praktiskt att kunna hänga av sig dem när man ska göra annat för en stund! Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
    2022-01-08
    Så skönt material i kläderna. Längtar efter att kunna börja använda dem pga en graviditet som ska ta slut snart. Snabb leverans och känns otroligt professionella. Kvaliteten och kanske framförallt anpassningen till kvinnokroppen är otrolig!
    Hej Susanna,

Härligt att höra att du är så nöjd! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    2022-01-06
    Företaget känns ärligt, trovärdigt och jag har alltid bemötts med bra service.
    Hej Anna-Lena,
    Fint att höra att du är så nöjd! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    2022-01-06
    Jag har köpt både jacka och byxor och är mycket nöjd.
    Blev tyvärr tvungen att skicka tillbaka ett par byxor som inte passade mig och det var inga problem, gick snabbt och lätt.
    Hej Alice,

Så synd att inte byxorna kändes rätt men ändå är nöjd med returens hantering. Hoppas du och JOHANNA-jackan ska få många fina minnen tillsammans! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    2022-01-04
    Mycket god service då jag önskade byta storlek på byxor. Trevlig kommunikation och snabb frakt.
    Hej Max,

Vad fint att höra att du är så nöjd! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    2021-12-30
    Bra produkt som är hållbar och ordentlig. Snabb frakt.
    Hej Jeremi,

Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme. Verkligen fint att höra att du är så nöjd!
    Ha en god fortsättning på 2022!
    2021-12-30
    Snabb leverans och bra information på hemsidan.
    Hej
    Härligt att höra att du är nöjd med både snabbhet i leverans och informationen på hemsidan.
    tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    God fortsättning!
    2021-12-29
    Snabb leverans och bra grejer!
    Vad roligt att hör att du blev nöjd med det du beställde! Tack snälla för ditt omdöme och gott nytt år! operose.se
    2021-12-28
    Beställningar av byxor har fungerat utan problem. Har dock synpunkter på byxorna av typ Tilde, förra paret tror jag hette Ava, men jag upplever dem väldigt lika.
    Mycket bekväma, sitter bra, bra med olika nivå på hällorna, sköna inläggningar med stretch. Förra paret, Ava, petrolfärgade släppte omedelbart mycket färg o ser ganska tråkiga ut, känns trist. På både Ava o Tilde sitter mobilfickan på fel sida (vänster) och är på tok för liten. Idag är mobilen ett arbetsverktyg man måste ha med sig så detta är en jätteviktig funktion. Blev besviken när även de nya byxorna hade denna ”defekt” .
    Mvh Sussie Flod
    Tack snälla du för att du tog dig tid att lämna ett så konstruktivt omdöme! Det är otroligt uppskattat att få in synpunkter på våra byxor så att vi kan göra dem så bra som möjligt för er användare!

Det stämmer att Ava och Tilde är väldigt lika, det som främst skiljer modellerna åt är materialet. Tilde är i en bomull/polyester-mix (som bla då blir mer slitstark), och Ava är i bomull (ett naturmaterial som kan upplevas som mjukare). Vill du veta mer om skillnaderna mellan modellerna får du jättegärna kika på vår modelljämförelse som ligger under "om produkterna" på hemsidan.
    Tråkigt att fickan hamnar på fel sida för dig, det är dock något vi medvetet valt att ha den på vänster ben för balansen skull, då tumstocksfickan är på det högra, vilket för många blir där man främst har verktyg. Vi tar med oss att ficka upplevs som för liten till nästa produktion av byxan!
    Stort tack igen för all feedback och gott nytt år!
    2021-12-27
    Snabb leverans.
    Storleken passade.
    Trädgårdsbyxorna ska användas till våren.
    Vad roligt att du blev nöjd med ditt köp och stort tack för att ville lämna ett omdöme! All lycka till i trädgården till våren! operose.se
    2021-12-26
    Bemötandet var jättebra. Vet inte riktigt vad jag ska säga mera. Jag köpte arbetsbyxor, som jag är väldigt nöjd med. Det enda jag inte är nöjd med är att storleken på den sk mobilfickan inte är gjord för dagens mobiler utan för betydligt mindre sådana.
    Hej, tack snälla för ditt omdöme och vad roligt att du generellt är nöjd med byxan! Och tack snälla för informationen om mobilfickan, vi har testat den vid avprovningar och trott att den varit tillräckligt stor, men får kika på det och uppdatera den igen till nästa produktion! operose.se
    2021-12-24
    Snabb leverans! Utmärkt kvalité! 100% nöjd!
    Tack snälla för att du tog av din tid för att lämna ett omdöme! Så fint att läsa att du blev så nöjd! operose.se
    2021-12-15
    * Snabb återkoppling vid order läggning & snabb leverans!
    * nöjd med skorna vi köpte åt sonen (Blundstone kängor)
    Hej Carina,
    Toppen att sonen är nöjd med skorna och att du är nöjd med hanteringen av din beställning. Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
    2021-12-15
    Överskådlig tydlig hemsida.Lätt att välja rätt storlek på plaggen med måttabellen.
    Snabb leverans och smidig bra paketerad.
    Hej Elisabeth,
    Tack för feedback om vår hemsida! Så bra att du upplever den tydlig och hjälpsam. Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    2021-12-14
    Fantastic.
    I bought the Felicia arbetsbyxor for my wife for next years gardening season and I think I will struggle to see her wearing anything else.
    I can only hope we don't get invited to anything that might involve her wearing a dress!
    Wonderful service and a fabulous product.
    Hi Simon,
    Thank you for making our day! This was a heart warming recommendation. We hope you will stay out of anything else than garden parties from now on.
    2021-12-14
    Snabb leverans och byxor som var över över förväntan
    Hej Pernilla,

Så roligt att du är så nöjd! Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation där du upplever att byxorna är över förväntan. Det blev en fin start på dagen för oss.
    2021-12-13
    Fantastiskt bemötande och bra och snabb service! Beställde arbetarbyxor och var osäker om storleken passade, fick ett videomöte dagen efter där de såg att jag behövde en mindre storlek. Bytet gick snabbt och smidigt. Välsydda byxor, fina detaljer och sömmar. Kan varmt rekommenderas!!
    Hej Kerstin,

Så bra att du tog hjälp av videomötet för att hitta rätt storlek. Tack för de fina orden och att du tog dig tid att rekommendera oss.
    2021-12-12
    Kvalite kläder. Jag var lite osäker på storleken så jag mejlade fick en tid videosamtal. Tacksam kund. Mvh Ulrika
    Hej Ulrika,
    Så bra att du tog hjälp av videosamtalet. Med rätt passform direkt spar vi på miljön tillsammans genom att minska antal frakter. Tack för att du använde den servicen och tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
    2021-12-11
    Köpte trädgårdsbyxor på webbshopen. De levererades snabbt och passformen var bra, verkar rejäla och hållbara. Nöjd.
    Hej Lena,

Toppen att du är nöjd. Hoppas ni nu ska få många härliga stunder tillsammans!
    Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
    2021-12-11
    Lysande kundservice och ljuvliga, praktiska och snygga plagg.
    Hej Johanna,

Tack för de fina orden. Så vänligt av dig att lämna en rekommendation.
    2021-12-09
    Älskar mina gröna arbetsbyxor! Nu blev det ett par till. Även dessa lika sköna, snabb och smidig leverans. Rekommenderas varmt!
    Hej Petra,
    Älskar att du älskar dina byxor. Tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation.
    2021-12-06
    Operose bemötte mig jätte-bra, trevliga, vänliga och väldigt snabba leveranser jag köpte arbetsbyxa och arbetsskjorta och är supernöjd. Hade handlat byxor från Operose tidigare så jag visste att jag skulle få kvalité och estetik.
    Hej!
    Varmt tack för de fina orden. Vänligt av er att ta er tid att lämna ett omdöme.
    2021-12-05
    Valde transport med postnord då det passar mig bättre, kostade 80 kr extra. Ändå så kom sändningen till Schenker ombud som då skulle varit billigare. Om ni nu inte vill skicka med postnord så skall ju det alternativet inte finnas med som val. Jag löste uthämtningen av sändningen ändå men mycket irriterande att valt alternativ inte beaktas och den extra kostnad som jag erlagt inte heller beaktas.
    Hej Lars-Göan,
    Jag förstår att du är upprörd, men vi har inga avtal med- och anlitar inte Schenker utan Post Nord eller DHL. Kontakta oss gärna direkt i kundtjänst så ska vi se vad som har hänt och spåra din bokning steg för steg. Vi har inte lyckats hitta din beställning enbart på namn då vi saknar ditt efternamn. För att kunna ge klarhet i vad som skett behöver vi ditt ordernummer. Hör gärna av dig så snart du har möjlighet.
    2021-12-04
    Personlig bemötande, snabba och utförliga svar. Utmärkta produkt och tjänster
    Hej Anastasia,
    Vad roligt att höra att du är så nöjd! Tack för att du tog dig tid att ge ett omdöme.
    2021-11-18
    Jag beställde arbetsveckor (3st) som levererades snabbt. Tyvärr saknades en artikel. Jag mejlade och fick snabb respons och hjälp med problemet direkt. Två dagar senare kunde jag hämta ut paketet.
    Jag har handlat arbetsbyxor på Operose innan och fick den bästa personliga servicen man kan få. Jag är mycket nöjd med Operose.
    Hej Jessica,

Tack för att du tar dig tid att ge oss en rekommendation och för att du har förståelse för att det i bland blir fel i packningen. Härligt att höra att du är så nöjd!
  • Maria F
    skrev om operose.se
    2021-11-14
    Köpte arbetsbyxor och senare shorts, p.g.a. den fantastisk passformen, över all förväntan. Kommer bara köpa arbetskläder från Operose i fortsättningen.
    Sedan måste man berömma den supersnabba servisen!
    Toppenföretag på alla plan!
    Hej Maria,

Vad glada vi blir att starta måndagen med din fina rekommendation! Tack för att du tog dig tid att skriva den.
    2021-11-07
    Köpte ett par arbetsbyxor och säger bara wow, vilken passform. Allt som står i beskrivningen stämmer på pricken. Allt är så genomtänkt. Snabb leverans och allt är värt varenda krona. Kommer helt klart bli stammis.
    Hej Marita,

Verkligen roligt att höra att din upplevelse är så positiv. Du är självklart välkommen att bli en Operosare ;)
    Tack för att du tog dig tid att rekommendera oss.
    2021-11-07
    Mina höga förväntningar levde Operose som vanligt upp till.
    Denna gång var det arbetsskor som beställdes.
    Hej,

Varmt tack för de fina orden och din rekommendation.
    2021-11-04
    Jättetrevlig personal. Dock ett minus att man får betala för retur när skon är alldeles för stor trots rätt storlek.
    Hej Lena,

Tack för ditt omdöme och vi blir glada av att höra att du tycker vi är trevliga! Vilken sko är det som du har beställt? Den sko som är lite större än vanligt är Lavoro urban. Nu vet jag inte om det var den skon du har beställt men vi har försök att kommunicera på på produkten i webbutiken att den är större i storlek. Om det var några andra skor du beställt blir vi glada om du meddelar oss så ska vi mäta av och se i fall leverantörerna gjort några ändringar som de glömt att meddela oss.
    2021-11-04
    Jag fick god hjälp på plats vid besök i Stallarholmen.
    Trädgårdsbyxorna i bomull och skjortan är bara såå sköna att jag vill använda dem varje dag. Passformen på byxorna är utmärkt!
    Hej Krisitna,

Tack för ditt besök! Det är alltid så roligt att träffa kunder. Så roligt att höra att du trivs så bra i dina arbetskläder. Tack för att du tog dig tid att ge os en rekommendation.
    2021-11-03
    Kunden i fokus! När PostNord slarvade bort mitt paket från Operose så var hjälpen inte långt borta. Snabbt skickades nytt och jag är så tacksam! Tack och lov finns det andra aktörer som kan leverera försändelser så jag kan få mina efterlängtade arbetsbyxor från Operose!
    Rekommenderar Operose varmt till alla kvinnor där ute som vill ha sköna och funktionella arbetsbyxor. Jag har letat i flera år och hoppas detta besparar andra kvinnor samma sökande. Köp dina arbetskläder på Operose!
    Hej Pia,
    Men åh... tusen tack för den hyllningen! Du gjorde vår dag. Så fint av dig att ta dig tid att ge oss en rekommendation.
    2021-10-29
    Jag köpte ett par arbetsbyxor från Operose.
    Trevligt bemötande, utmärkt produkt och mycket snabb leverans.
    Hej Annika,
    Toppen att du är nöjd med ditt köp och att leveransen var snabb. Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme.
    2021-10-25
    Mycket bra service, snabb leverans och inga problem vid byte av vara.
    Väldigt bra passform på byxorna AVA, köpte för stora första gången brukar ha stl. 40 men 38 passade perfekt.
    Hej Sari,

Fint att höra att du är så nöjd! Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    2021-10-22
    Bra service och jättebra byxor. Dock blev de alldeles för stora, trots att jag valde den mindre storleken av de jag stod emellan. Måste sy in dem en dm åtminstone. Trots att jag mätt och följt storleksguiden. Jag orkade inte skicka tillbaka för jag hade väntat så länge på dem.
    Annars toppen!
    Hej Frida,
    Åh vad vi önskar att du kontaktat oss och skickat tillbaka dem för ett byte. Gör gärna det så att du kan få rätt storlek. Våra byxor följer måttabellen, men de skulle kunna vara så att just ditt exemplar har fått fel storlekslapp ditsydd, och om det skiljer en dm låter det troligast. Kontakta oss så ska vi se vad vi kan göra för att du ska få ett par som passar perfekt!
    2021-10-17
    Hållbaraste och snyggaste arbetsbyxorna. Mycket prisvärda med tanke på hållbarheten.
    Hej Sofia,
    Tack för de fina orden och att du värdesätter hållbarhet!
    2021-10-14
    Snabb leverans! Köpte arbetsbyxan Felicia och en dewit kultivator, nöjd med båda två.
    Hej Therese,
    Super att leveransen funkade fint och att du är så nöjd med ditt köp. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    2021-10-14
    Väldigt bra kundservice som är engagerad i att det ska bli rätt val och rätt upplevelse för mig som kund nu när jag köpte arbetsbyxor med tillbehör. Mina förväntningar på kvaliteten är hög då jag har ett par byxor sedan tidigare som var välgjorda och har hållit länge. Det känns lovande för detta nya paret också.
    Hej,
    Fint att höra att du är så nöjd med bemötandet. Det är viktigt för oss att alla kunder får en arbetsbyxa som sitter som den ska. Annars är det svårt att fokusera på jobbet. När du fått tillfälla att jobba med dem en längre tid och om kvalitén därefter inte skulle vara vad du förväntar dig, kontakta oss genast så får vi se om något skulle ha gått galet i produktionen. Men härligt att det känns lovande än så länge.
    2021-10-11
    välgjort, praktiska o slitstarjka plagg, fina detaljer, snygga modeller
    Hej!
    Vad glada vi blir att du uppskattar våra plagg så mycket. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    2021-10-10
    Mycket hjälpsamt och trevligt bemötande! Kär i mina nya arbetsbyxor Tilde och skjortan! Supernöjd.
    Hej Viktoria,

Gratulerar till dina nya arbetskamrater Tilde och Maja :D Härligt att ni teamar upp så bra! Tack för att du tog dit tid att lämna ett omdöme.
    2021-10-09
    Mycket sköna! Knäskydden hamnar tyvärr lite långt ner men i övrigt toppen. Nöjd!
    Hej Frida,
    Maila oss gärna angående knäskydden så kan vi se om det går att åtgärda. Hoppas du hör av dig. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    2021-10-07
    Hyggelig og god service over videomøte. Vi har bestilt to arbeidsbukser.
    Hej!
    Vad fint att videomötet kändes bra. Det kan ju altid vara lite svårt att ses över video, men vi tycker som ni att det är ett bra verktyg när kunderna är på distans att ändå få en upplevelse av arbetsklädernas möjligheter. Hoppas att byxorna känns lika bra när ni väl fått möjlighet att prova dem på jobbet en tid.
    2021-10-04
    Snabb leverans och återkoppling som kändes genuin efter mottagning av varorna. Plus grymt sköna arbetsbyxor! Jättenöjd!
    Hej Anna-Karin,
    Så bra att allt fungerade fint med leveransen. Ditt svar på vår återkoppling är väldigt viktig för oss. Ditt svar hjälper oss att utvecklas plus att vi genast får reda på om något inte varit som förväntat eller helt enkelt ger oss möjlighet att ta del av din eufori! Tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme.
    2021-09-27
    Bra, personlig service. Köpte både sköna byxor och skor. Måtten stämde perfekt på byxorna som var höga i midjan och sköna. Kommer fortsätta beställa mina arbetskläder härifrån!
    Hej Elouise,

Vad roligt att höra att du är så nöjd! Varmt välkommen närhelst du önskar.
    2021-09-27
    Det er så fint at dere lager arbeidstøy for kvinnelige former!
    Hej Camilla,
    Tack för ditt omdöme och ja, vi tyckte att det var på tiden...
    2021-09-26
    Köpte ett par arbetsbyxor Felicia i vinrött. De var jättefina och leveransen var mycket snabb. Testade tre storlekar innan jag hittade de som kändes rätt. Fick jättebra hjälp i kontakt (e-post och tfn) med butiken. Jag är jättenöjjd!
    Hej Lisa,

Härligt att du hittade rätt, och att du är så nöjd. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme.
    2021-09-26
    Företagsmässigt bemötande, konkret information ang. retur vilket är bra! Dock något omständligt vid hantering av returneringen. Men!- Det är ingen nackdel då jag värnar om klimatet precis som Operose gör. Jag är för klimatfrågor och anser att dem gör helt rätt i att inte använda naturresurser i onödan, bra gjort av dem!

Jag köpte arbetsbyxor samt ficka till dessa. Vad jag har förstått säljer dem yrkeskläder anpassade för kvinnans former och behov, riktigt snygga dessutom! Jag är en nätt person och har svårt att hitta yrkeskläder (trädgårdskläder) i min storlek. Jag hoppades på att deras minsta storlek ändå kunde passa mig (och då måste det inte sitta jätte tajt, jag är nöjd så länge byxor sitter kvar där dem ska). Byxorna var på tok för stora. Men jag är också tyvärr mycket tunnare än många kvinnor i min ålder (31 år).

Strl: 34 är deras minsta, en önskan från en kund som jag är att dem skulle ha ett minimalt antal av den mindre storleken (32/xxs). Tack!
    Hej Michaela,

Tusen tack för ditt utförliga omdöme. All input är ovärderlig och vi tar med oss önskemålet om mindre storlek vid samtalen i planeringsarbetet inför framtida produktion.
    2021-09-26
    Mkt bra bemötande som gör det lätt att välja ut och handla nya byxor och knäskydd.
    Hej Sofia,
    Vad fint att du uppmärksammar din upplevelse kring vårt bemötande och att du fått den hjälp du behöver för att välja rätt. Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
    2021-09-23
    Jag blev väl mött av företaget.
    Hej Helena,
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme!
    2021-09-21
    Mycket bra och personlig bemötande. Kommer absolut att handla av Operose igen i framtiden.
    Hej Claire,

Vad roligt att du känner dig så nöjd och du är självklart varmt välkommen tillbaka när helst du önskar.