operose.se

Läs vad 15 kunder tycker om operose.se

• 2020-10-29

Erika L skrev om operose.se
    Jag jobbar som trädgårdsmästare och rör på mig mkt varje dag, Operose byxor är de enda byxor som jag använder i jobbet!!
    De är elastiska där det behövs, hög midja, superbekväma och snygga. OCH tåliga!! Bra kvalitet helt enkelt.
    Jag har alltid fått fin service från Operose.
    Arbetskläder för kvinnor, av kvinnor.
    Bäst helt enkelt! Läs mer
    2020-10-29 operose.se svarar Erika L
    Men åh, tack snälla du för dina fina ord!! Så otroligt roligt att höra att du trivs med byxorna och att dom håller måttet! Tack för att du vill dela med dig!
  • 2020-10-28

Annelie L skrev om operose.se
    Snabb leverans, välsittande, skäddade arbetsbyxor för en kvinna. Läs mer
    2020-10-29 operose.se svarar Annelie L
    Tack snälla för ditt fina omdöme!
  • 2020-10-28

Veronica O skrev om operose.se
    Operose - bästa byxan för en som arbetar ute hela dagen. Så nöjd med fickor och hög linning i rygg. Läs mer
    2020-10-29 operose.se svarar Veronica O
    Åh vad roligt att du gillar vår byxa, och att du vill del med dig!! Tack!
  • 2020-10-27

Camilla R skrev om operose.se
    Köpte ett par byxor som tyvärr blev för små i storleken. Fick utmärkt bemötande om hur vi kunde byta på ett smidigt sätt eftersom jag bor i Norge. Läs mer
    2020-10-29 operose.se svarar Camilla R
    Vad roligt att du känner att du blivit väl bemött! Tack snälla för ditt omdöme!
  • Kersti S

2020-10-26

Kersti S skrev om operose.se
    Jag har köpt ett par arbetsbyxor och ett par skor. Ett köp på plats och ett online men båda med en genuin omsorg och ett uppriktigt engagemang. Bägge gångerna har jag blivit otroligt väl bemött långt utöver det man kan förvänta sig. Jag tror aldrig jag tidigare handlat av ett företag som tar så väl hand om sina kunder. /Kersti Läs mer
    2020-10-29 operose.se svarar Kersti S
    Men så roligt att höra att du blivit så väl bemött!! Tack snälla du för dina otroligt fina ord! <3
  • 2020-10-26

Andrea H skrev om operose.se
    Köpte skyddskor och en växtsax. Förväntade mig att skorna skulle ha bättre passform och vara skönare men saxen var jättebra. Servicen var på topp. Saknar varor i rätt storlek i butiken annars hade jag köpt fler saker. Läs mer
    2020-10-29 operose.se svarar Andrea H
    Tack snälla för ditt omdöme, Vad roligt att du upplever servicen som bra!!
    Det är svårt med lager, och speciellt att ev råka sitta på ett för stort sådant som litet företag, det innebär tyvärr ibland att saker hinner ta slut. Men vi hoppas att vi snart får hem varan du saknade i din storlek!
  • 2020-10-26

Lovisa W skrev om operose.se
    Byxorna i fantastisk kvalitet och form. Möjligtvis lite stora i storleken jämfört med andra byxor. Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Lovisa W
    Tack Lovisa för dina fina ord och för att du ville lämna ett omdöme!!
    Det är otroligt svårt med storlekar mellan olika företag, men vi försöker följa standarderna som finns! Hoppas du hittat en som passar dig oavsett!
  • 2020-10-21

Felicia S skrev om operose.se
    Har byxorna Tilde som jag är väldigt nöjd med och använder mycket! Skulle absolut rekommendera folk att skaffa byxorna!!
    +++ på transparensen och miljömärkningarna! 🎈 Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Felicia S
    Tack för ditt omdöme och för att du vill rekommendera oss :D
  • 2020-10-15

Rosendals Trädgårdar skrev om operose.se
    Vi trivs jättebra med byxorna! Snygga och sköna.

Några avvikelser/synpunkter från personalen:
    - Loggan har släppt från tyget.
    - Mobilfickan skulle gärna få vara lite större.
    - Flera flärpar har släppt från knäskydd och någon även på byxorna.
    - Sömmen kring knapphålet har gått sönder hos nästan alla.

Företaget i sig är toppen på alla sätt. :) Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Rosendals Trädgårdar
    Så himla kul att höra att ni trivs med era byxor!!
    Och tack snälla för er feedback, och att ni gör oss uppmärksamma på vad vi borde ha fokus på till kommande modeller och vad som behöver fixas till mer omgående!
  • 2020-10-12

Åsa C skrev om operose.se
    Bästa byxorna! Bekväma och sitter bra oavsett vilken typ av jobb man utför. Företaget är alltid hjälpsamma när man har frågor och funderingar och hjälper till med ev justeringar om sådana behövs. Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Åsa C
    Tack snälla för ditt fina omdöme och för att du vill dela med dig!
  • Maria P

2020-10-09

Maria P skrev om operose.se
    Operose byxor och jackor älskas av hela vår familj, av alla medarbetare vi haft och alla kompisar som hälsar på. Man får aldrig ha sin jacka i fred. Operose byxor är som ett andra välsittande skinn. Slitstarkt, smart, anpassningsbart, mänskligt, funktionellt.
    Går inte att vara utan🌻 Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Maria P
    Så himla kul att höra Maria! Tack snälla för dom otroligt fina orden!

Lars G skrev om operose.se
    Jag har slitit på ett par gröna arbetsbyxor från Operose under hela sommaren. Jag är helnöjd! Nu kan jag som återförsäljare i min lilla butik helhjärtat rekommendera kläderna från Operose :) Då kontakt tagits med Operose bemöts man alltid med en snabb och personlig service som inspirerar. Jag känner mig stolt och glad när mina kunder väljer Operose kläder! Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Lars G
    Tack snälla för ditt geniuna och fina omdöme!!
    Vi är så glada att ha er (Sjöstorp Butik&Service) som återförsäljare!

Li B skrev om operose.se
    Mycket snabb och trevlig service! Köpte arbetsbyxor för gravida, sköna med smart design av resårdelen. Den justerbara remmen är toppen! Önskar att ni kunde ha fler storlekar uppåt dock, så vi gravida tjockisar har lite utrymme att växa ;) Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Li B
    Så himla kul att du är nöjd med arbetsbyxan för gravida!
    Och stort tack för din feedback rörande storlekarna! Att kunna erbjuda så många som möjligt plagg som passar och sitter bra har alltid varit vår vision, och vi tror att vi kommer vara ett steg närmare det målet till våren då vi tror att gravidbyxorna kan produceras i fler storlekar!! :D

Elisabeth S skrev om operose.se
    Jag köpte byxor och shorts. I första vändan beställde jag via nätet. De byxorna blev för stora och övertogs av min man. Mått-tabellen stämmer inte så bra. I nästa vända besökte jag företaget i Stallarholmen och fick ett bra bemötande. Ägaren sydde upp längden på byxorna på plats. Jag kan varmt rekommendera arbetsbyxorna - bra material och bra modeller. Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Elisabeth S
    Vad härligt att du känner att du blivit väl bemött och är nöjd med våra byxor, det värmer att höra!! Och skönt att även dom första byxorna kom till användning, vi jobbar mycket med att hitta en bra balans i måttlistorna, tack för din feedback!

Anna K skrev om operose.se
    Otroligt bekväm arbetsbyxa, då jag är snickare. Proffsig service och mycket tillmötesgående och lyhörd. Kommer aldrig köpa några andra märken på ”snickarbyxor”. Nya modellen med ficka med dragkedja är också ett stort plus! Tack Operose ! Läs mer
    2020-10-28 operose.se svarar Anna K
    Tack snälla för ditt otroligt fina omdöme! Och tack för att du är med och möjliggör vårt arbete!!
    operose.se gillar detta

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte