423 omdömen om operose.se

Sedan starten hos Reco 2020
    2023-01-27 Verifierad kund
    Uppskattar en snabb leverans och genomtänkt förpackning/bortvald plast runt kläderna. Köpte trädgårdsbyxor med mycket bra kvalitet och passform.
    2023-01-23 Verifierad kund
    Snabb leverans, varorna verkar hålla vad de lovade.
    Vad härligt att det gick snabbt för paketet att komma fram till dig! Håller tummarna för att du kommer trivas i plaggen du köpt. Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! operose.se
    2023-01-21 Verifierad kund
    Snabb leverans, superfina arbetarbyxor och bra service!
    Vad roligt att du verkar ha fått en bra bemötande av oss och att det dessutom gick snabbt och smidigt! Vi håller tummarna för att du får stor användning av dina nya arbetskläder! operose.se
    2023-01-21 Verifierad kund
    Bra passform i benen och toppen med höga midjan och hällor i olika höjd. Bekväma.
    Tack snälla för ditt omdöme, vad fint att höra att du trivs med passformen och att byxorna är bekväma för dig! Hoppas de kommer till väl användning hos dig! operose.se
    2023-01-21 Verifierad kund
    Efter att ha kommit in på min utbildning var jag tvungen att införskaffa arbetsbyxor. Till min förvåning insåg jag att det i stort sätt inte fanns arbetskläder till en tjock kvinna. Så jag började gräva på nätet för att se om det fanns några byxor som passade mig och finner företaget Operose som jag aldrig hört talas om.

Efter att ha velat mellan dom olika färgerna så bestämde jag mig för ett par svarta byxor. Efter bara några få dagar kom byxorna hem och med spänning provade jag dom genast.
    Till min besvikelse kunde jag få på mig dom men dom var lite tajta runt magen. Så jag blev genast förkrossad och visste inte vad jag nu skulle göra.

Efter att ha pratat med min mamma så ringde hon upp Operose där jag blev erbjuden att få prata med kundtjänst och även boka in ett videomöte. Sagt och gjort hade jag ett videomöte med Operose där dom så snällt kunde sy in kilar på byxorna samt göra byxorna mindre långa utan extra kostnad.

Jag är mer än nöjd med byxorna och kan nu med riktigt snygga och bra byxor svetsa vidare.
    Tack för all hjälp, Operose! Ni är verkligen räddaren i nöden.
    Jag kommer förevigt att vara tacksam för allt den hjälp ni erbjöd mig. Tack tack tack! ❤️
    Tack snälla för dina värmande och fina ord!! Vi är jätteglada över att vi kunde hjälpa dig hitta arbetskläder som passar och funkar för dig! ALL lycka till på nya utbildningen, vi hoppas att du kommer trivas på den och att du får stor användning av dina nya arbetsbyxor!! operose.se
    2023-01-21 Verifierad kund
    En känsla av genomtänkt Kvalitet, snabb leverans och super passform!
    Åh vad roligt att höra att du upplever våra produkter på det sättet! Tack snälla du för ditt omdöme och hoppas du kommer trivas i dina plagg! operose.se
    2023-01-19 Verifierad kund
    Fick bra hjälp när jag kontaktade Operose för byte av byxor Ava.
    Bytte från stl 42 till 40.
    Jättesköna och snygga. Ser fram mot våren då det är dags för trädgårdsarbete.
    Vad roligt att höra att du fått bra hjälp av oss! Och extra roligt att du fick hem en byxa som både passar bra och som du trivs i! All lycka till i trädgården! operose.se
    2023-01-19 Verifierad kund
    Supertrevligt företag men så synd att man inte kunde testa plaggen innan man beställer. Mina byxor var stora. Men värt att behålla och känner att jag kommer att ha dessa många många år!
    Tack snälla för ditt omdöme och fina ord om oss! Vi har butik i Stallarholmen, och ett fåtal återförsäljare (maila eller ring oss så ska vi försöka hjälpa dig hitta något nära dig). Härligt att du trots lite stora byxor verkar trivas i dem, men om du ändå känner att du vill byta eller önskar hjälp med val av storlek är det bara att du hör av dig! operose.se
    Bra kundbemötande! Bra produkter! Snabb frakt
    Tack snälla för ditt omdöme, jätteroligt att höra att du var nöjd med ditt köp hos oss! operose.se
    2023-01-17 Verifierad kund
    Snabb och hjälpsam kundservice.
    Vad roligt att du fick ett bra bra mötande av vår kundtjänst och stor tack för ditt omdöme! operose.se
    2023-01-14 Verifierad kund
    Snabba leveranser och trevligt bemötande.
    Jag har handlat flera ggr hos er. Kläder och produkter har passat bra så jag har inte varit i direkt kontakt med er.
    Kläderna är gjorda för kvinnor och passar bra.
    Jag fick Anja murarskjorta i julklapp av min man. Jag själv beställde på rea, extra fickor och knäskydd.
    Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett så utförligt (och fint) omdöme! Jätteroligt att höra att du trivs med våra plagg, och vi hoppas du får stor användning även av skojan nu och att det kan bli en ny favorit! Önskar dig en fortsatt fin vecka, operose.se
    2023-01-12 Verifierad kund
    Fina varor men märkliga storlekar. Tycker inte det hjälpte att mäta enligt tabellen eller använda sig av tidigare storlek . Fick gå upp 2 st på bycor och skjortan var väl stor. Förvånad över detta. När man sedan också själv betalar returen är jag ju inte så sugen på att prova olika storlekar. Skickade tillbaka skjortan utan byte och köper en annan skjorta. Synd, men sant.
    Hej Sara, vad tråkigt att det blev tokigt med storlekarna! Nu vet jag inte om ditt ärende redan är klart, men om du önskar byta byxorna/skjortan så hjälper vi självklart gärna till med att hitta storlekar som funkar för dig! Vi vet att det är svårt, och erbjuder bla videosamtal eller om det känns obekvämt får du självklart ringa eller maila till oss. Vi står även för fraktkostnaden på produkterna som vi skickar tillbaka till dig, så vill du prova en annan så ordnar vi självklart det!
    Hur som helst så hoppas jag att du hittar arbetskläder som passar för dig och att du får en fortsatt fin vecka, /Operose
    2023-01-11 Verifierad kund
    Hjälpsam och superfint att handla från dom.
    Tack för det fina omdömet och fint att höra att du är nöjd med hela din köpupplevelse 😊 operose.se
    2023-01-11 Verifierad kund
    Köpte ett paket med bl a kortbyxor. Snabb leverans och väldigt fina och rejäla byxor. Motsvarar mina förväntningar med råge!
    Tack för det finfina omdömet! Hoppas du kommer att få mycket användning av dina byxor och att de håller i många år 😁 operose.se
    2023-01-10 Verifierad kund
    Älskar förkläde kommer användas i köket och trädgård smart lösning. Skjortan underbar bra i storlekar.
    Tack för det fina omdömet. Hoppas du får mycket användning av både förklädet och skjortan och det låter som att de får hänga med dig på många roliga saker 😁 operose.se
    2023-01-10 Verifierad kund
    Jag har handlat på Operose 3 ggr och vid ett tillfälle var det en detalj jag upplevde som "fel". Hörde av mig till kundtjänst och fick snabbt svar på hur det kunde lösas, vilket det också gjorde.
    Kanske lite dyra kläder, men den kvaliteten och passformen gör det värt det i alla fall.
    Är så nöjd!
    Tack Ingrid för det fina omdömet och att upplevt att du fått hjälp. Också fint att höra att du upplever att kläderna är värda sitt pris. Önskar dig ett fint 2023! operose.se
    2023-01-02 Verifierad kund
    Snabb leverans och kanonsköna byxor
    Tack för det fina omdömet. Hoppas byxorna fortsätter att vara kanonsköna och kanonpraktiska! operose.se
    2022-12-31 Verifierad kund
    Bra snabb service. Bekväma byxor.
    Vad roligt att höra att du fått bra service av oss, och dessutom är nöjd med produkten du köpte! Tack för digg omdöme och god fortsättning! operose.se
    2022-12-31 Verifierad kund
    Tack för mycket snabb leverans!
    Tack själv för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! God fortsättning, operose.se
    2022-12-30 Verifierad kund
    Fantastiska kläder och underbart bemötande!
    Vad jätteroligt att höra att ni trivs med era arbetskläder och att ni blivit väl bemötta av oss! God fortsättning! operose.se
    2022-12-30 Verifierad kund
    Snabbleverans & hög kvalitet på produkterna.

Köpte ett par byxor, ett förkläde och en trädgårdsficka till sambon i julklapp (med farhågan att jag var sent ute).
    Leveransen var väldigt snabb och kvaliten på allt var bra. De uppskattades väldigt mycket av sambon, och de satt bra på henne också.
    Vilken generös gåva, och vad roligt att det både hann fram i tid, att det uppskattades av mottagaren och dessutom passade bra! Nu håller vi tummarna för att plaggen kommer till väl användning hos er, god fortsättning och stort tack för ett utförligt omdöme! operose.se
    2022-12-24 Verifierad kund
    Arbeidsbukser Wilja. Stor størrelse, sitter utmerket. Jeg er spent på hvor slitesterk den er i bruk i hagen.
    Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme, vi är glada att höra att byxan passar dig väl och håller tummarna för att du får stor användning av dom! God fortsättning /operose operose.se
    2022-12-22 Verifierad kund
    Jag köpte Saras väska, trädgårdshanskar och en sekatör. Jag hade ingen personlig kontakt med företaget, men leveransen kom mycket snabbt och jag är mycket nöjd med mitt köp. Vid ett tidigare tillfälle blev jag väl bemött av personalen.
    Vad fint att din beställning kom snabbt fram till dig och att du är nöjd med produkterna du köpte! Härligt också att höra att du vid tidigare tillfällen fått en fint bemötande av oss. Hoppas du får stor användning av produkterna och god fortsättning /Operose operose.se
    2022-12-18 Verifierad kund
    Mycket vänligt företag. Lätt att få personlig hjälp vilket är helt underbart! Jag köpte ett par arbetsbrallor , Felicia, till mig själv i julklapp! Ska ha dem i min keramikverkstad. Ett par till min dotter. Hon ska ha dem på sin arbetsplats. Hon är fysioterapeut. Jag har skickat tillbaks mina för att byta storlek! Hoppas de kommer i veckan! Jag längtar! Hälsn. Anne
    Vilka vänliga ord, tack snälla för att du tog dig tid att lämna en så fin kommentar! Jag håller tummarna för att dina nya byxor passar bättre i storlek, och att både du och din dotter blir nöjda med era nya arbetskläder! Vi önskar dig ett fint avslut på året och ett gott nytt sådant! operose.se
    2022-12-15 Verifierad kund
    Jag har sett deras produkter på nätet o tycker de verkar så fina i modell o kvalite. Därför var steget till att beställa en blus mycket kort. Annars handlar jag aldrig/nästan aldrig på nätet.
    Jag är nöjd med min blus och kan tänka mig handla fler produkter där.
    Bra med klar o tydlig upplysning kring återköp mm.
    Hej Maria, vad roligt att du blev nöjd med ditt köp, och även att du kände dig säker med hur eventuell retur går till! Tack snälla du för att du tog dig att lämna ett omdöme, vi önskar dig ett jättefint avslut på året, och hoppas plagget du köpte kommer komma till bra användning hos dig! operose.se
    2022-12-11 Verifierad kund
    Arbetsbyxan var bra i storlek. Tog en storlek större då er midja inte riktigt stämmer med min. Längd och bredd kanske något stor men men jag fick ju kompensation över midjan och kan andas, å det är ju bra.
    Tack snälla för att du tog av din tid för att lämna ett omdöme! Och vad skönt att du hittade en byxa som kändes bra för dig! Hoppas du får en fortsatt fin vinter, operose.se
    2022-12-04 Verifierad kund
    Snabb leverans och de bästa jäkla brallor jag någonsin haft! Sitter som en smäck och är om möjligt ännu snyggare i verkligheten än på bilden. Tack!
    Åh vad roligt att höra att du är nöjd både med köpet och byxorna du fick hem!! Tack själv, och hoppas du får stor användning av dina byxor och en jättefin vinter! operose.se
    2022-11-28 Verifierad kund
    Beställde arbetsbyxor och fick dem efter några dagar, väldigt snabba.
    Vad härligt att det gick fort för ditt paket att komma fram! Hoppas nu att du får stor användning av dina byxor, och såklart en jättefin vinter! operose.se
    2022-11-21 Verifierad kund
    Jag köpte byxan Felicia och är supernöjd. Väldigt bra storlekstabell, stämde precis. Jag stortrivs med mina byxor 👍
    Hej Ylva. Tack för det fina omdömet och härligt att höra att du tycker om byxorna 😁 operose.se
    2022-11-19 Verifierad kund
    Snabb leverans samt effektiv och vänlig kundservice.
    Hej Ingalill, tack för det fina omdömet och höga betyget. Ha en riktigt fin fortsatt vinter. operose.se
    2022-11-19 Verifierad kund
    Bra beskrivning på mått och passform.
    Snabb leverans.
    Jag och mina byxor har redan första veckan varit i storstan på museibesök,
    glassat runt i staden och varit på två fine dining. Man behöver inte ha någon trädgård eller ett hus att snickra på för att ha sköna, bekväma och skitsnygga byxor
    Hej Charlotte, vad härligt att du känner dig så nöjd och att dina byxor (och du själv) fått hitta på så mycket roligt. Helt rätt att bekvämlighet och stil inte behöver vara låst till trädgård eller arbete. Fortsätt hitta på kul saker och hoppas du får en riktigt fin fortsatt vinter! operose.se
    2022-11-18 Verifierad kund
    Snabb leverans och bra produkter!
    Hej Ulrika, tack för det höga betyget och att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi önskar dig en fortsatt fin vinter. operose.se
  • Eva J
    skrev om operose.se
    2022-11-04 Verifierad kund
    Den bästa kundtjänst jag någonsin upplevt. Kunniga, hjälpsamma och vänliga. Beställde en arbetsbyxa men valde fel storlek. Byte skickades till mig så jag kunde prova, innan jag skickade tillbaks det för stora paret. Tror inget annat företag skulle lita så mycket på sina kunder.
    Byxorna med stretch är perfekta för en normal kvinnokropp, dvs med mage o rumpa. Vill definitivt rekommendera Operose.
    Hej Eva, tack för det fina betyget och för att du valt att lämna ett så fint omdöme. Så kul att du känner dig nöjd med din upplevelse av Operose och att du nu har ett par byxor som du känner dig bekväm med. Vi önskar dig en fortsatt fin höst och kommande vinter! operose.se
    2022-10-30 Verifierad kund
    Jättebra service. Snabb frakt. Fina produkter.
    Hej Julia, tack för det höga betyget och att du tagit dig tid att lämna ett så fint omdöme. Så roligt att höra att du är nöjd. Hoppas du får en fortsatt fin höst! operose.se
    2022-10-20 Verifierad kund
    Snabba och väldigt bra kvalitet
    Vad roligt att höra, både att det gick snabbt och att du är nöjd med kvaliteten på plagget! operose.se
    2022-10-17 Verifierad kund
    Snabb leverans. Bra modeller med olika storlekar, även stora!
    Hej Eva, tack för det höga betyget och vad kul att du uppskattar våra modeller och storlekar! Hoppas du få en superfin höst! operose.se
    2022-10-14 Verifierad kund
    Beställningen kom jättesnabbt fast jag beställt förkortning av byxorna. Jag är väldigt nöjd med byxorna och övrigt jag beställde.
    Hej Emma,
    Tack för det fina betyget och så skönt att uppläggningen blev bra. Hoppas nu att ni kommer att trivas ihop du och din nya byxa 😁
    2022-10-04 Verifierad kund
    Snabb leverans och superskön byxa!
    Hej Jenny,
    Tack för att du lämnat ett omdöme och ett så fint betyg. Vad kul att höra att du är nöjd med leveranstiden och att du tycker byxorna är sköna. Hoppas att du får en fortsatt fin höst.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Köpte trädgårds väskan. Överraskande fin kvalité och färg. Snabb leverans. Bra packat. Tyckte den var dyr men insåg när jag fick hem väskan att den verkligen är värd varenda krona.
    Hej Veronica,
    Tack för det höga betyget och din fina kommentar. Vad roligt att höra att du är nöjd och förstås lite extra kul att höra att du, med produkten i hand, omvärderade värdet. Vi önskar dig en riktigt fin fortsatt höst.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Jättefina arbetsbyxor, jag ska ge bort dem men tänker köpa ett par till mig själv också!
    Hej Annelie,
    tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme och ett betyg, det uppskattar vi. Vilken generös gåva du planerar att ge till någon och vad roligt att höra att du tänker skaffa ett par till dig själv. Hoppas att du får en riktigt fin höst.
    2022-09-28 Verifierad kund
    Helt super bra. Har köpt produkter av dem tidigare. Leverans har inte ännu kommit fram.
    Hej! Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme och betyg - det är vi tacksamma för.
    Om det tagit ovanligt lång tid för leveransen att komma fram och den fortfarande inte nått dig är du varmt välkommen att kontakta kundtjänst på info@operose.se eller via telefon så att vi kan spåra försändelsen åt dig och se efter vad som har hänt. Ha en fortsatt riktigt fin dag.
    2022-09-26 Verifierad kund
    Supersköna arbetsbyxor som passade mig perfekt!
    Älskar hur detta företag tagit in olika modeller så man faktiskt kan se hur dessa sitter på olika kroppar.
    Hej Jennie, tack för det fina betyget och för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Så roligt att höra att du gillar det vi gör och att du tycker byxorna är sköna. Ha en fortsatt riktigt fin höst. operose.se
    2022-09-24 Verifierad kund
    Bästa kundservice jag upplevt! Kan inte rekommendera nog.
    Hej Moa,
    Tack för att du lämnat ett så fint omdöme och betyg. Hoppas du får god användning av plaggen och att du får en jättefin höst!
    2022-09-21 Verifierad kund
    Trevligt samtal med Johanna som engagerat hjälpte till med storleksbedömning. Paketet med mina arbetsbyxor kom snabbt tillsammans med extra tyg för att kunna förlänga byxan själv - storlek och passform perfekta!
    Hej C.A,
    Vad roligt att höra att byxorna sitter så bra och att du är nöjd med upplevelsen i din kontakt med oss. Tack snälla för ett fint betyg och omdöme. Hoppas du får en riktigt fin höst.
    2022-09-19 Verifierad kund
    Trevligt och personligt bemötande !
    Vad fint att höra att du blivit väl bemött av oss! Tack snälla för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! operose.se
    2022-09-18 Verifierad kund
    Köpte ett par byxor . De satt perfekt och är mycket sköna. Känns som om de är av väldigt god kvalitet. Så de uppfyllde mina förväntningar. Viktigt för mig var deprimerad producerade och minsta möjliga miljöpåverkan. Vanligtvis köper jag secondhand .
    Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme! Vad fint att höra att du blev nöjd med ditt köp, hoppas nu du får stor användning av byxorna och en fortsatt fin höst! operose.se
    2022-09-17 Verifierad kund
    byxorna passade inte och returnerades, men det funkade bra. Hoppades ju att det skulle vara ett par bra och snygga byxor till mig. men jag får leta på annat ställe
    Hej Anica, vad tråkigt att byxan inte blev rätt i storlek för dig! Det är bara att du hör av dig till vår kundtjänst om du skulle önska hjälp med byte av storlek/modell! Hur som helst så hoppas jag att du hittar något som passar dig och som du trivs i, ha en jättefin fortsatt höst! operose.se
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bra passform och snabb leverans!
    Hej Victoria, tack för det höga betyget och din fina kommentar! Hoppas du får en riktigt fin höst. operose.se
    2022-09-08 Verifierad kund
    Har blivit bra bemött. Kvaliteten på de byxor jag beställde kändes riktigt bra. Dock var de för små, så jag har returnerat dem. Jag brukar ha den storleken i andra byxor. Problemet var nog att jag inte har typisk kvinnokropp med smal midja och lite bredare rumpa. Men tyckte ändå att jag mätte och jämförde med storlekstabell. Hoppas jag får snabb retur på Klarna, så att jag slipper betala ursprungsfakturan.
    Tack snälla för ditt omdöme! Vad härligt att höra att du blivit väl bemött utav oss och att du tycker att byxorna håller hög kvalitet!
    Tråkigt att storleken inte blev rätt för dig, tyvärr så kan det skilja sig ganska mycket mellan olika företag hur stor en storlek är, men vi har försökt att utgå ifrån dom standarder som finns för att sätta våra storlekar. Men vi i är väl medvetna om att det är svårt att hitta rätt när man blir tvungen att beställa och inte har samma möjlighet att prova innan man "bestämmer sig". Så om du vill ha hjälp med val av storlek så kan du maila vår kundtjänst, ringa till oss eller boka in ett videomöte! Vi hjälper mer än gärna till. Vill du göra en retur så kommer vi att kreditera ditt köp så fort vi får hem byxorna ifrån dig, sedan så tror jag att det normalt går ganska snabbt för Klarna att justera fakturan/göra en återbetalning. Skulle det vara något tokigt med detta så är det bara att du hör av dig till dem så hjälper de dig!
    Ha en fortsatt fin höst!
    2022-09-08 Verifierad kund
    Hög flexibilitet. Personligt bemötande.
    Hej Ingemar, vad roligt att du känner att du blivit bra bemött och att vi är flexibla. Tack för det höga betyget och hoppas du får en väldigt fin höst. operose.se