Optiktjänst i Borgholm AB

Optiktjänst i Borgholm AB

En del av Optiktjänst optiktjanst.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0485-103 28 Dela

Optiktjänst i Borgholm är din pålitliga optiker för synvård och ögonhälsa. Vi erbjuder professionella ögonundersökningar och ett brett utbud av moderna glasögon och kontaktlinser för att passa din unika stil och behov. Vårt erfarna team av optiker strävar efter att tillhandahålla bästa möjliga synvård och personlig service....

104 omdömen om Optiktjänst i Borgholm AB

Ulrika H
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket trevligt och proffesionellt bemötande. Resultatet av synundersökning, glas och bågar blev bra. Jag är så nöjd med mina nya glasögon.

Brita L
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket bra mottagande och superbra hjälp vid mitt köp av nya glasögon. Dom ansträngde sig verkligen med att skaffa de glasögonbågar jag önskade. Kan absolut rekommendera dom!

Eva E
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Toppenbemötande! Och mycket trevlig och kunnig personal.

Cecilia P
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Bra upplevelse!! Eftersom jag könner optikern blev det extra bra. Jag ändrade min bokade tid det var inga problem. Kunde välja en tid som passade mig bättre. Jag hade ingen speciell förväntning .Blev bra bemött. Och det bästa, behövde inga nya glas synen var bra..

Helena Z
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Proffsigt bemötande, trevlig och kunnig personal.

Åsa B
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Synundersökningen var bra. Utprovande av glasögon ok, lite mer lyhördhet hade önskats. Bra att man får ta hem och prova.

Tommy M

Mycket trevlig & kompetent optiker

Thimmie L
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Väldigt bra och snabb service när jag gjorde mitt syntest för högre behörighet!

Lena H
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket vänligt bemötande och tack för att mina glasögon blev så bra. En ny synupplevese idag. Tack Ted Lena

Albin B

Smidig o proffsig synundersökning

Helga K
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Vänlighet, optikern gjorde sitt jobb. Tack

Pia E
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Bara positiva omdömen, alltifrån mottagande, dialog, genomgång o undersökning. Suveränt att få låna hem flera par provglasögon för att i lugn o ro få välja. Har fått hjälp med både ett par progressiva glasögon samt ett par solglasögon med min styrka. Helt klart mycket nöjd med allt!

Leif Ö
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket väl. bemött. Ingen väntetid. Synundersökningen var grundlig Upplevelsen var mycket bra. Optikertjänst skickar en remiss till länssjukhuset Kalmar.

Birgitta A
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Får inte en känsla av att köp köo. Tack för det! Kommer gärna tillbaks då det blir aktuellt

Caroline R
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Positivt överraskad att det funkar så bra med mina glasögon efter att provat två gånger tidigare på andra ställen

Maria S
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Trevligt bemötande. Känns ärlig då optikern sa att synen inte förvärrats så mycket eller att slitagen var så pass så att nya glasögon behövdes.

Leif G

Som förväntat, Mycket bra! Mvh Leif Grönlund

Perry S
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket nöjd med personalen och glasögonen.

Birgitta B
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Perfekt, gjorde undersökning men behövde inte byta glasögon i år. Blir kallad nästa år när det är dags att kolla igen.

Bert-Ola J
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Vänligt och proffsigt bemötande i alla delar. Jag är helnöjd!

Eva E
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket bra upplevelse av optiktjänst i Borgholm

Pär H
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Proffs ut i fingerspetsarna, har alltid gått dit.

Christa S
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Bra bemötande av kunnig personal.

Anita B
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket bra bemötande de levde upp mina förväntningar. Jag köpte glasögon.

Sune A
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Som hos gamla Svenssons, vi var kund i mer än femtio år där och det kommer att fortsätta hos Opikertjänst i Borgholm.

Marie H

Kontroll och glasögon av Ted johansson leg. Optiker

Christian H
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket kunnig och engagerad personal!

Marie J
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Kanonbra bemötande ! De var proffsiga!

Håkan A

Utmärkt service och bemötande

Jonas W

Trevliga, personliga och kompetenta

Lotta O
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Vänligt o trevligt bemötande!. Noggrann undersökning! Lätt att välja ögonbågar m god hjälp. Tog hand om mig som kund utan väntetid.

Magnus K
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Bra och trevlig personal. Snabb service.

Freddie S
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Proffsigt bemötande och välsorterad butik. Synundersökningen kändes trygg med god kunskap hos personal och modern utrustning.

Eva P
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Proffsigt bemötande och undersökning. Bra service. Ganska dyrt.

Richard Å
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket bra och trevligt bemötande

Marita K
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Jag kände mig väldigt mig väl bemött professionellt omhändertagen och är supernöjd med mina nya glasögon. Dessutom är jag en bättre bilförare då jag ser skyltarnas taxt tidigare än innan.

Birgitta A
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Synkontroll. Blev vänligt och proffsigt bemött.

Ray Leif-Ola O
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Som alltid mycket bra bemötande

Lars-Göran N
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Proffsigt och trevligt bemött när jag behövde nya glasögon

Yvonne M
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Mycket tillmötesgående och trevligt bemötande,

Ulf A
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Professionellt. Serviceinriktat. Jag upplever att jag blev väl omhändertagen vid såväl undersökning som utprovningen av nya bågar.

Jan B
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Bra och proffsigt bemötande !Kan verkligen rekommendera denna optiker.

Anders W
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Trevlig personal som är kunniga och proffsiga. Rekommenderas varmt

Amal O
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Jag är nöjd med tjänsten. Personalen är trevliga, duktiga och hjälpsamma särskilt EMMA som hjälpt me så mycket med att välja rätt linser med olika färger🌺 Jag tackar alla som jobbar där ni är bästa 👍🤝

Svar från Optiktjänst i Borgholm AB

Tack Amal för dina fina ord 🌹

Michael J

snabbt möte kompetent vänlig

Jakob B
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Högsta service och bra pris Rekommenderas⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Marianne J
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Jag fick tydliga svar på mina frågor om min syn i samband med synundersökningen, som jag upplevde som noggrann. Jag fick också hjälp med att hitta och välja bågar. Jag känner ett stort förtroende flr

Torsten L
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Trevlig och kunnig personal alltid väl bemötande lätt att få den hjälp man behöver. Rekommenderar verkligen optiktjänst i borgholm.

Anne L
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Blev mycket väl bemött vid mitt senaste besök. Upplevde undersökningen som professionellt utförd. .Kände mig trygg i att man snabbt och effektivt gjorde en bedömning av mitt speciella ögonproblem och att ögonmottagningen i Kalmar kontaktades i syfte att remittera mig dit, vilket också skedde.

Gudrun F
Skrev om Optiktjänst i Borgholm AB

Trevligt personligt bemötande. Upplevde att jag blev väldigt noga undersökt. Jämför med besök hos annan optiker. Jag hade förhoppning om nya glasögon men tyvärr upptäcktes efterstarr på ett öga. Får vänta på behandling,efter det komma tillbaka till Optiktjänst i Borgholm