Optimal Plattsättning

Optimal Plattsättning

Ring 073-722 26 56 www.optimalplattsattning.se
3.9

Optimal Plattsättning har över 30 års erfarenhet i branschen. Vi utför kompletta badrumsrenoveringar samt mindre plattsättningsarbeten och vänder oss både till privatpersoner, företag, föreningar och offentlig förvaltning. Hos oss på Optimal Plattsättning är kundens önskemål samt kvalitet och kundservice det viktigaste för...

10 omdömen om Optimal Plattsättning

Marianne D
Skrev om Optimal Plattsättning

Grävningsarbete. Trevligt bemött. Utförde det uppdraget och även bortforslingen.

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Johannessen D
Skrev om Optimal Plattsättning

Trevliga. Gör sitt jobb, men ibland lite rörigt

Svar från Optimal Plattsättning

Tack för ditt omdöme! Det är sant att det kan bli rörigt ibland på grund av olika omständigheter. Vi tar till oss det och fortsätter att förbättra oss. Trevlig sommar! MVH Team Optimal

STEFAN S
Skrev om Optimal Plattsättning

Vi avtalade om en komplett badrumsrenovering på löpande räkning. Timpris och materialprispålägg står i kontraktet. Vi har varit tydliga från början med att vi bara betalar för tid i huset, eventuella inköpsresor och material (+15%). Eftersom vi har varit hemma hela renoveringen så har vi klockat hantverkarna och differenserna mellan faktisk tid och hantverkarens uppfattning var acceptabla fram till den sista fakturan som gällde VVS. VVS-underenreprenören lade på 4 timmar extra, 4 servicebilar och materialet kostade 50-80%...

Sjödins Stenhuggeri
4.7/5 i betyg av 139 omdömen 4.7 av 139 omdömen

Lapital, ett företag med stenkoll. Lapital har gjort ett jobb som vi är fantastiskt nöjda med! Hela 8,20 meter köksbänkskivor i granit oc

Jaan R
Skrev om Optimal Plattsättning

Renovering av värmegolv. Utmärkt bemötande. Kunnig personal, lätt att kommunicera med.

Svar från Optimal Plattsättning

Tack för ditt omdöme Jaan, ett sant nöje att utföra jobbet hos dig! MVH Team Optimal

Frank T
Skrev om Optimal Plattsättning

Grävning och grusning av väg Enligt ök. Smidigt och ordentligt enligt vad vi hade Kommit överens om. Jag har använt optimal plattsättning i många år och jag har alltid variT väldig nöjd med arbetena och resultaten. Mvh Frank

Svar från Optimal Plattsättning

Hej Frank. Tack för ditt omdöme. Du har som sagt anlitat oss i många år och vi ser fram emot de kommande. Trevligt bemötande, tydlig kommunikation och bra förutsättningar, det blir till ett gott slutresultat. Tack! MVH Team Optimal

Moderna bad
4.5/5 i betyg av 105 omdömen 4.5 av 105 omdömen
BadgeThreeYears

Det här är andra gången jag köper deras tjänster (lägenhet och villa) och för andra gången nöjd från start till mål. Trevligt bemötande, kon

Fredrik S
Skrev om Optimal Plattsättning

Bra service och mycket bra resultat! Kan varmt rekommenderas.

Svar från Optimal Plattsättning

Tack så mycket för ditt omdöme!

Magnus L
Skrev om Optimal Plattsättning

Klinker i hall och badrum Fönsterbrädor i ”marmor” Kakling av kök. Optimal uppfyllde alla tänkbara förväntningar - världsklass helt enkelt. Rekommenderar Optimal Kakel 100%!!! Mvh Mange

Svar från Optimal Plattsättning

Hej Magnus! Tack för din rekommendation och för alla uppdrag. Roligt att höra att du är nöjd, det är vi också. Trevlig sommar! MVH Team Optimal

Badrumsdröm Stockholm
5.0/5 i betyg av 33 omdömen 5.0 av 33 omdömen
Badge2023

Mycket sympatiskt företag. God dialog med Panos som alltid var tillgänglig och höll vad han lovade. Perfekt slutresultat. Rekommenderas varm

Jonatan Oberly D
Skrev om Optimal Plattsättning

Väldigt duktiga och professionella. Har genomfört flertalet arbeten både på min klinik och hemma. Alltid utmärkt arbete. Rekommenderar starkt!

Svar från Optimal Plattsättning

Tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd. Vi ser fram emot ett långt samarbete. MVH Team Optimal

Micaela D
Skrev om Optimal Plattsättning

Kunniga, trevligt bemötande och utmärkt resultat. Rekommenderar starkt.

Jonatan Oberly D gillar detta
Mattsens Bil
Skrev om Optimal Plattsättning

Sämre jobb och dyrare än utlovat - lovade återbetala en del - men efter 4 månader och massa tjat så ger jag upp.