Optimal Plattsättning

Dalhemsvägen 21, 141 46 Huddinge — Visa karta

Optimal Plattsättning har över 30 års erfarenhet i branschen. Vi utför kompletta badrumsrenoveringar samt mindre plattsättningsarbeten och vänder oss både till privatpersoner, företag, föreningar och offentlig förvaltning.

Hos oss på Optimal Plattsättning är kundens önskemål samt kvalitet och kundservice det viktigaste för oss. Vi innehar PER:s behörighet för våtrumsarbeten och arbetar alltid med produkter av hög kvalitet. Produkterna kommer från ledande tillverkare såsom Centro och Höganäshuset. Vi arbetar bland annat med klinker, kakel och natursten.

Vi tar även på oss totalentreprenader och samarbetar med andra certifierade företag i branschen. Utöver plattsättning utför vi golvavjämning, stenspräckning, dränering och andra gräv- och markjobb.

Välkommen att kontakta oss för en kostnadsfri offert eller med generella frågor. Givetvis lämnar vi fasta priser och arbetar över hela Storstockholm.

Välkommen!

Läs vad 8 kunder tycker om Optimal Plattsättning

• 2020-06-12

Stefan S skrev om Optimal Plattsättning
    Vi avtalade om en komplett badrumsrenovering på löpande räkning. Timpris och materialprispålägg står i kontraktet. Vi har varit tydliga från början med att vi bara betalar för tid i huset, eventuella inköpsresor och material (+15%). Eftersom vi har varit hemma hela renoveringen så har vi klockat hantverkarna och differenserna mellan faktisk tid och hantverkarens uppfattning var acceptabla fram till den sista fakturan som gällde VVS. VVS-underenreprenören lade på 4 timmar extra, 4 servicebilar och materialet kostade 50-80% mer än det pris jag själv kan få som konsument på Bauhaus. Vi kommer ingen vart i diskussionen med Optimal plattsättning utan blir hotade med Kronofogden. Vi har en pågående tvist om 4782kr. INTE NÖJDA.... Läs mer
  • 2020-06-06

Jaan R skrev om Optimal Plattsättning
    Renovering av värmegolv. Utmärkt bemötande. Kunnig personal, lätt att kommunicera med. Läs mer
    2020-06-09 Optimal Plattsättning i Stockholm AB svarar Jaan R
    Tack för ditt omdöme Jaan, ett sant nöje att utföra jobbet hos dig!
  • 2020-06-05

Frank T skrev om Optimal Plattsättning
    Grävning och grusning av väg
    Enligt ök.
    Smidigt och ordentligt enligt vad vi hade
    Kommit överens om.
    Jag har använt optimal plattsättning i
    många år och jag har alltid variT väldig nöjd
    med arbetena och resultaten.
    Frank Läs mer
    2020-06-05 Optimal Plattsättning svarar Frank T
    Hej Frank.

Tack för ditt omdöme.
    Du har som sagt anlitat oss i många år och vi ser fram emot de kommande.
    Trevligt bemötande, tydlig kommunikation och bra förutsättningar, det blir till ett gott slutresultat. Tack!

• 2020-06-04

Fredrik S skrev om Optimal Plattsättning
    Bra service och mycket bra resultat! Kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-06-04 Optimal Plattsättning i Stockholm AB svarar Fredrik S
    Tack så mycket för ditt omdöme!
  • 2020-06-04

Magnus L skrev om Optimal Plattsättning
    Klinker i hall och badrum
    Fönsterbrädor i ”marmor”
    Kakling av kök.

Optimal uppfyllde alla tänkbara förväntningar - världsklass helt enkelt.

Rekommenderar Optimal Kakel 100%!!!

Mange Läs mer
    2020-06-05 Optimal Plattsättning i Stockholm AB svarar Magnus L
    Hej Magnus!
    Tack för din rekommendation och för alla uppdrag.
    Roligt att höra att du är nöjd, det är vi också.
    Trevlig sommar!

• Jonatan Oberly D

2020-06-03

Jonatan Oberly D skrev om Optimal Plattsättning
    Väldigt duktiga och professionella. Har genomfört flertalet arbeten både på min klinik och hemma. Alltid utmärkt arbete. Rekommenderar starkt! Läs mer
    2020-06-04 Optimal Plattsättning i Stockholm AB svarar Jonatan Oberly D
    Tack för din rekommendation! Härligt att höra att du är nöjd. Vi ser fram emot ett långt samarbete. MVH Team Optimal
  • Micaela D

2019-04-23

Micaela D skrev om Optimal Plattsättning
    Kunniga, trevligt bemötande och utmärkt resultat. Rekommenderar starkt. Läs mer
    Jonatan Oberly D gillar detta
  • 2015-03-13

Mattsens Bil skrev om Optimal Plattsättning
    Sämre jobb och dyrare än utlovat - lovade återbetala en del - men efter 4 månader och massa tjat så ger jag upp. Läs mer

Dalhemsvägen 21, 141 46 Huddinge