Optimal Plattsättning

3.9 i betyg av av 10 omdömen
Optimal Plattsättning har över 30 års erfarenhet i branschen. Vi utför kompletta badrumsrenoveringar samt mindre plattsättningsarbeten och vänder oss både till privatpersoner, företag, föreningar och offentlig förvaltning.

Hos oss på Optimal Plattsättning är kundens önskemål samt kvalitet och kundservice det viktigaste för oss. Vi innehar PER:s behörighet för våtrumsarbeten och arbetar alltid med produkter av hög kvalitet. Produkterna kommer från ledande tillverkare såsom Centro och Höganäshuset. Vi arbetar bland annat med klinker, kakel och natursten.

Vi tar även på oss totalentreprenader och samarbetar med andra certifierade företag i branschen. Utöver plattsättning utför vi golvavjämning, stenspräckning, dränering och andra gräv- och markjobb.

Välkommen att kontakta oss för en kostnadsfri offert eller med generella frågor. Givetvis lämnar vi fasta priser och arbetar över hela Storstockholm.

Välkommen!

Här tar du kontroll över ditt företags Recosida, uppdaterar info och testa att samla in omdömen helt utan kostnad.

Uppdatera ditt företag

Läs vad 10 kunder tycker om Optimal Plattsättning