Örby Gummi

Gamla Huddingevägen 399, 125 42 Älvsjö — Visa karta

Radiovägen 4I, 13548, TYRESÖ
Tyresö Gummi & Motor
Mats J:
Använder tyresö gummi & motor för däckskifte/däckhotell. Alltid bra service och mycket bra bemötande.

Däckbytare nära Örby Gummi:

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
Välkommen till oss på Mekopartner Bilverkstad! Vi samarbetar med Mekonomen och ... Läs mer ›
Malin R:
Trevliga och gjorde ett bra jobb! Helt ok pris också. Rekommenderas!

TJURHORNSGRÄND 6, Johanneshov
 micha S:
Trevligt bemötande, både på plats och i telefon.

Björkholmsvägen 17, Huddinge
Välkommen till Speedys bilservice i Huddinge! Lång erfarenhet av branschen och k... Läs mer ›
Andreas Kent S:
Utmärkt service och bemötande. Fick åtgärdat problem med bilen som jag inte förväntat mig skulle bli klart på bestämd tid. Över förväntan.

Banérgatan 30, STOCKHOLM
Bilvård, service, däck och reparationer direkt på Östermalm. Välkommen! Läs mer ›
Ulf L:
Bra service men det krävde ett extra samtal från mig

Läs vad 2 kunder tycker om Örby Gummi

• Lasse J
    Lasse J skrev om Örby Gummi
    Har varit förvaringskund hos Örby Gummi i tio år men eftersom jag nu flyttar 60 mil norrut har jag med sorg i hjärtat avslutat mitt avtal. Kunnig och trevlig personal. Ordnar allt smidigt och snabbt. Däcken är alltid som nya vid säsongsskifte. Fick punktering en gång och åkte in och fick det fixat på fem minuter. Jag har bara gott att säga om Örby Gummi. Rekommenderas!
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Örby Gummi
    Höger bakdäck lossnade!
    Skulle skifta till vinterdäck idag. När personalen var klara kom jag endast en liten bit inne i verkstaden innan höger bakdäck ramlade av. En kille i personalen sa bestämt när jag öppnade dörren för att kliva ut: -Sitt kvar, det är bara en liten grej vi ska justera. Självklart gick jag ändå ur bilen för att se vad som hänt. Dom bad inte om ursäkt utan bara sa att det inte gör något att skyddsplåten till bromsskivan t ex var helt böjd. Har ännu inte haft möjlighet att undersöka om det medförde andra skador också. Tycker att de borde erbjudit sig ersätta skador och bjuda på däckskiftet. Tilläggas kan att jag hade en 1-åring i bilen och att det inte hade varit så kul om detta hade hänt när jag svängt ut på örbyleden.
    Som en extra grej kan jag nämna att när jag köpte två däck i somras till en annan bil så monterade dom vikterna så dom slog emot bromsoket men det var ju i alla fall inte farligt. Kommer aldrig mer att använda mig av denna däckverkstad. Misstag kan folk göra men det värsta var att dom försökte dölja vad som hänt för mig.detta är för mig riktigt låg moral.

Gamla Huddingevägen 399, 125 42 Älvsjö