Örby Gummi

Gamla Huddingevägen 399, 125 42 Älvsjö — Visa karta

Spikgatan 6, 75323, Uppsala
Svensk Bilvård
Jan L:
Mkt bra och professionell service och däcksbyte. Problem som uppstod åtgärdades snabbt och utan extra kostnader! Kan varmt rekommenderas!

Däckbytare nära Örby Gummi:

VRETENSBORGSVÄGEN 5, Hägersten
Välkommen! Läs mer ›
Lennart S:
Trevliga mekaniker och bra revice. Dock kan bemötandet i telefon/reception upplevas lite nonchalant beroende på vem i personalen som står dä...

TJURHORNSGRÄND 6, Johanneshov
Elina O:
Däckhotell och däckskifte. Fungerar utmärkt och utan krångel. Trevlig ägare.

Tegelviksgatan 14, STOCKHOLM
Vill du slippa stå och skifta hjulen själv? Vill du slippa bära upp dina vinterh... Läs mer ›
Niklas H:
Helt okej, flexibla! Trots strul (leveransen av däck) ser de ut som de löser det på ett smidigt sätt.

Björkholmsvägen 17, Huddinge
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Ulf A:
Alltid bra mottagande trevlig och kunnig personal ställer alltid upp och fixar allt som jag behövt hjälp med

Läs vad 2 kunder tycker om Örby Gummi

• Lasse J
    Lasse J skrev om Örby Gummi
    Har varit förvaringskund hos Örby Gummi i tio år men eftersom jag nu flyttar 60 mil norrut har jag med sorg i hjärtat avslutat mitt avtal. Kunnig och trevlig personal. Ordnar allt smidigt och snabbt. Däcken är alltid som nya vid säsongsskifte. Fick punktering en gång och åkte in och fick det fixat på fem minuter. Jag har bara gott att säga om Örby Gummi. Rekommenderas!
  • Kristoffer A
    Kristoffer A skrev om Örby Gummi
    Höger bakdäck lossnade!
    Skulle skifta till vinterdäck idag. När personalen var klara kom jag endast en liten bit inne i verkstaden innan höger bakdäck ramlade av. En kille i personalen sa bestämt när jag öppnade dörren för att kliva ut: -Sitt kvar, det är bara en liten grej vi ska justera. Självklart gick jag ändå ur bilen för att se vad som hänt. Dom bad inte om ursäkt utan bara sa att det inte gör något att skyddsplåten till bromsskivan t ex var helt böjd. Har ännu inte haft möjlighet att undersöka om det medförde andra skador också. Tycker att de borde erbjudit sig ersätta skador och bjuda på däckskiftet. Tilläggas kan att jag hade en 1-åring i bilen och att det inte hade varit så kul om detta hade hänt när jag svängt ut på örbyleden.
    Som en extra grej kan jag nämna att när jag köpte två däck i somras till en annan bil så monterade dom vikterna så dom slog emot bromsoket men det var ju i alla fall inte farligt. Kommer aldrig mer att använda mig av denna däckverkstad. Misstag kan folk göra men det värsta var att dom försökte dölja vad som hänt för mig.detta är för mig riktigt låg moral.

Gamla Huddingevägen 399, 125 42 Älvsjö