VIP On 4 Wheels AB

VIP On 4 Wheels AB

Välkommen till VIP On 4 Wheels AB!

Om du söker efter att sälja din bil, köpa ny bil eller byta din gamla mot en ny bättre begagnad, ja då har du kommit rätt. Hos oss på VIP On 4 Wheels AB kan du enkelt värdera din bil om du är nyfiken på hur mycket den är värd. Sälj den sedan enkelt till oss och ta pengar i hand eller byt den mot någon av våra bilar i vårt sortiment.

Hos oss hittar du alla typer av bilmärken såsom Ford, Porsche, Mazda, Toyota, Volvo, Hyundai, Kia, Volkswagen och mycket mer.

Vi erbjuder även rekond och bilservice för dig och din nya eller gamla bil. Varmt välkommen att besöka oss på Dialoggatan 6 i Örebro.

Läs vad 100 kunder tycker om VIP On 4 Wheels AB 2

2021-07-22
    Trevlig och proffessionell personal. Seriöst företag som jag gärna handlar av igen. /U
    Hej Ulf, Hjärtligt tack för att du delar med dig om din upplevelse i helhet hos oss. Vi jobbar dagligen för att utvecklas och kunna erbjuda mer till våra kunder, så det glädjer oss oerhört mycket och höra att ni är nöjda med oss. Vi önskar er all lycka till och att ni trivs med bilen. Vi hoppas att bilen blir en stor tillgång för er och att ni får många trygga mil i den. Vi ser framemot att ha er hos oss inför framtida bilköp! Vänliga hälsningar Sara VIP On 4 Wheels AB
    2021-07-12
    Bra bemötande gav ett proffsigt intryck och bra service skulle varmt rekommendera dom till andra
    Hej Tommy, Tusen tack för att du tog dig tiden att dela med dig några ord kring din upplevelse, och även ett stort tack för en snabb och smidig affär. Vi är oerhört tacksamma för ditt förtroende och för att vi fick äran att leverera din nya bil. Vi önskar dig verkligen all lycka till och att du trivs och vi hoppas på återseende inför framtida bilaffärer. Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-07-03
    Bättre bemötande än så här har jag aldrig upplevt. Otroligt serviceminded och proffsiga. En trygg bilaffär med extra allt.
    Hej Meril, Tusen tack för ditt fina resonemang kring ditt besök! Vi gör vårt bästa varje dag för att kunna erbjuda den bästa sorts servicen som möjligt till våra kunder, så det värmer i hjärtat och höra att du är nöjd över allt. Vi hoppas hjärtligt att du trivs med bilen och önskar dig all lycka till. Vi ´är tacksamma över att ha fått lära känna dig och leverera din nya bil, och vi ser framemot att få möjligheten att träffa dig igen! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-07-02
    Snabb och smidig bytesaffär. Det kändes tryggt och säkert rakt igenom.
    Hej Robin, Så otroligt roligt och höra vad du tyckte om affären i helhet, det glädjer oss otroligt mycket att du är nöjd med allt. Vi hoppas att du trivs med din nya bil och vi tackar så mycket för förtroendet kring din nya bil samt inbytesbilen. All lycka till med nya bilen och vi ser framemot att få äran att ha dig hos oss igen! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-07-02
    Tycker att bemötandet var bra. Jag köpte en husbil. Ett litet minus är att jag måste åka 12 mil för att byta en grej på husbilen som jag trodde var byt. Istället för byta i Norrköping delarna ska skickas till mig. Så jag får se hur jag gör om jag inte kan själv...
    Annars inget att klaga på trevlig personal och bemötande....
    Hej Kurt Tack för dina fina ord och hoppas att du trivs med din nya Husbil. När jag beställde delarna precis innan midsommarhelgen så hann inte delarna skickas och då du kom på måndag direkt efter helgen för att hämta din nya bil hade de inte hunnit landa hos oss. Jag skickar de två locken till dig med posten och klarar du inte av att byta de så hjälper vi mer än gärna till för att sätta dit dessa två lock. Det har varit ett nöje och göra affär med dig och önskar dig många härliga tur i din nya fina husbil. Trevlig helg och på återseende 😉 Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-07-02
    Enkel, smidigt, trevlig säljare.
    Väl bemött.

Köpte en fräsch bil 😉
    Hej Erik, Oerhört stort tack för att du tog dig tiden till att beskriva upplevelsen hos oss. Vi är otroligt glada över att vi har lyckats uppnå dina förväntningar av oss. All lycka till med din fräscha bil och vi hoppas på återseende! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-06-30
    Först trodde dom att vi inte var intresserade, först skulle vi inte få provköra. Men när vi sa att vi ville ha bilen var det inget problem. Vi blev väl bemötta och bjudna på kaffe. Blev affär och köpte en fin röd c70. Är supernöjd
    Hej Anneli, Tusen tack för att du tog dig tiden att dela med dig av upplevelsen. Vilken ära för oss att få leverera just den unika bilen med den fina röda färgen ni var ute efter. Vi vill tacka er oerhört mycket för förtroendet och önska er all lycka till med bilen, vi hoppas på många minnesvärda mil för er! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
  • 2021-06-30
    Bra mottagande och genomförande av min bytesaffär till en Nissan June. Kan rekommendera andra att köpa bil på detta ställe.
    MVH Torleif.
    Hej Torleif, Vi tackar först och främst för dina fina ord samt en smidig affär. Ett mål vi har är att alltid ge den bästa upplevelsen till våra kunder, samt erbjuda de den tryggaste, snabbaste och smidigaste affären. Vi önskar er all lycka till med nya bilen och tackar för förtroendet, vi hoppas att ni trivs och att den är en stor tillgång för er. Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-06-25
    Trevligt och professionellt bemötande. Trygg bilaffär från början till slut. Rekommenderas varmt.
    Hej Michael, Stort tack för dina fina ord, det glädjer oss oerhört mycket att vi har lyckats uppfylla dina förväntningar. Det var en ära för oss att ha er hos oss och få leverera eran nya bil, vi är otroligt tacksamma för förtroendet. Vi önskar er all lycka till med bilen och önskar er också många trygga och härliga mil! Vi ser framemot att ha er hos oss i framtiden och få hjälpa er med nästa bilköp! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-06-21
    Bra. Höga. Bra. Sympatiskt. Mercedes slk 200
    Hej Lennart, Det glädjer oss oerhört mycket att du är nöjd med affären och din nya bil. Vi jobbar dagligen med att förbättra servicen som vi erbjuder våra kunder för att de ska gå härifrån nöjda. Vi hoppas att du får många fina mil i din nya sommarbil och att vi får äran att leverera fler bilar till dig i framtiden. Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
  • 2021-06-21
    Vi blev så vänligt och proffesionellt bemötta. Ibland kan försäljare vara för ” på”. Men här möttes vi av respektfullast och värme. Fick adekvata svar på alla våra frågor. Dessutom hade vi väldigt trevligt🤓🤠Vi kom därifrån med en helt underbar BMW Z4. Kan inte nog prisa denna bilfirma i Örebro
    Hej Susanne, Gud va roligt och höra att ni hade ett trevligt besök hos oss och att ni är nöjda över servicen samt eran nya fina bil. Vi blir oerhört glada av dina fina ord om oss, det var en ära att ha er här och få möjligheten att leverera eran nya härliga bil. Tusen tack för att ni valde oss, vi önskar er all lycka till med bilen och hoppas på att få göra affär med er i framtiden igen! Vi hoppas på många underbara och minnesvärda mil i nya bilen innan det blir hemfärd mot Spanien i höst! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-06-21
    Mycket proffsig och personlig service. Överträffa mina förväntningar.
    Hej Richard, Tusen tack för dina fina ord kring köpet och servicen du fick, vi gör alltid vårt bästa för att våra kunder ska vara 100% nöjda. Vi är otroligt tacksamma för ditt förtroende för oss samt att vi fick äran att leverera din nya bil. Vi önskar dig många häftiga och minnesvärda mil i din superfina bil och vi hoppas att du trivs med den. Vi gratulerar återigen och hoppas på att få träffa dig inför ditt nästa bilköp. Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-06-12
    Jätte nöjd med hela affären. Kan verkligen rekommendera!
    Hej Ronnie, Vi tackar oerhört mycket för dina fina ord gällande affären och helheten av din upplevelse hos oss. Vi är otroligt glada över att vi fick möjligheten att leverera din nya bil till dig, och vi hoppas på många trygga och härliga mil i din fräscha bil. Vi önskar dig all lycka till med bilen och hoppas att du trivs med den, vi ser framemot att ha dig hos oss i framtiden inför nästa bilköp! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
  • 2021-06-08
    Vid mitt första besök hos företaget, 20 mars -21, blev intrycket tudelat. Säljaren verkade lite stressad och ointresserad av att få tillstånd en
    bilaffär.
    Bemötandet var helt annorlunda när vi kunde genomföra ett annat bilköp, nu i lördags.
    Erbjöds hemtransport av bilen, vilket sparade mej ett praktiskt problem. Mycket bra!
    Min upplevelse blev alltså slutligen positiv.
    Hej Leif, Tusen tack för din ärlighet och för att du tog dig tiden att berätta om din upplevelse hos oss. Först och främst ber vi hjärtligt mycket om ursäkt för att ni upplevde att vi va ointresserade, det var absolut inte så fallet var utan det var en väldigt stressig dag med många kunder i hallen och alldeles för få personal. Den största anledningen till att vi inte fick till en affär första gången var för att du skulle pruta 20 000 kr på bilen vilket inte var intressant från vår sida. Jag hoppas verkligen att du kan godta ursäkten. Och väldigt roligt och höra att vi kunde ändra din åsikt om oss vid ditt andra besök då våra kunder är våran prioritering och det viktigaste är att de ska vara nöjda! Denna gång fick vi till en affär då du var villig att betala det vi begärde för bilen! Stort grattis till en jätte fin BMW 220i Cabrio i nyskick, önskar er många fina mil i eran nya sommarbil. Ni är alltid varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-26
    Serviceinriktad, fantastiskt bemötande, rak & tydlig, mån om kunden, har inget negativt att säga om detta företag.
    Hej Anders, Vi är oerhört tacksamma för att du delar med dig av din åsikt om oss! Vi jobbar konstant för att göra vårt bästa så att våra kunder alltid ska är nöjda, ingenting är omöjligt för oss när det kommer till våra kunder så det glädjer oss att du tycker som du gör. Vi hoppas på att få äran att träffa dig igen i framtiden! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-19
    Jag köpte en Touareg, jag fick förklarat för mig på telefon att bilen är i jättefint skick.
    All info jag fick stämde inga överraskningar när jag väl var på plats o tittade på bilen.
    Skall nämnas att jag åkte ifrån Gbg för att titta på bilen, så lite av en chansning kändes det ju som allt.
    Väl där så blev jag väldigt väl bemött, bilen var allt som var lovat.
    Grymt trevlig försäljare som gjorde affären trevlig en bra erfarenhet helt enkelt.5/5 möjliga poäng av mig👍🏻
    Hej Patrik, Först och främst så tackar vi för att du tog dig tiden till att ge oss feedback, och för det andra vill vi även säga hjärtligt tack för att förtroendet du har för oss. Vi sätter inte vårt namn på vilken bil som helst, och dessutom så är vi alltid noga med att vara ärliga kring alla detaljer från start. Det var super härligt att få lära känna dig och leverera din nya bil. Vi hoppas att du får många minnesvärda mil med din nya bil och att vi får äran att träffa dig igen inför ditt nästa bilköp! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-19
    Blev väldigt bra bemött av de som arbetar där.
    Fick bra inbyte för min inbytesbil och är jättenöjd med den nya som jag köpte.
    Kommer absolut att vända mig hit igen vid ev ett nytt köp i framtiden.
    / Pernilla
    Hej Pernilla, Hjärtligt tack för dina ord om oss och stort grattis till nya bilen. Vi är super tacksamma över att du valde oss, och det var en ära att ha dig hos oss och få leverera din nya bil till dig! Vi hoppas på många härliga mil i din nya bil och vi ser framemot att ha dig hos oss igen! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-19
    Har köpt bil för andra gången på VIP On 4 Wheels AB! Alltid trevligt och proffsigt bemötande! Ingenting verkar "omöjligt" att göra för kunden! Det går snabbt och smidigt att göra affärer med dessa trevliga personer! Jag är jättenöjd med ALLT! 👍👌
    Hej Christina, Tack så himla mycket för dina fina ord och för att du återigen valde att investera i din nya bil hos oss! Vi vill alltid erbjuda den bästa möjliga servicen och vi hittar alltid ett sätt att uppnå kundens önskan och förväntningar eftersom ni är företagets första prioritering. Vi önskar dig många trygga mil i nya bilen och vi hoppas att du är nöjd! Du är alltid välkommen åter hos oss! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-13
    Köpte en Passat. Den var i utmärkt skick. En ung tjej tog emot i bilhallen. Hon visade bilen, vi provkörde och bestämde oss för att byta. Vi fick ett bra inbytespris för våg gamla bil. Mycket trevligt bemötande av personalen. Vi gjorde en bra affär. Kan rekommenderas

Christer Larsson
    Hej Christer, Hjärtligt tack för att du tog dig tiden till att berätta lite om din upplevelse av besöket hos oss, det uppskattar vi enormt mycket. Hos oss är det otroligt viktigt att bilarna vi säljer är i toppen skick, samt att vi är seriösa och professionella gällande alla detaljer kring en affär som exempelvis inbytespriset. Vi hoppas hjärtligt att ni trivs med bilen, och ni är alltid varmt välkomna in hos oss! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-12
    Har som 42-åring köpt min första bil för att ta körkort. Blev väldigt bra bemött, de var intresserade och hjälpsamma. Har via min man träffat väldigt oseriösa bilhandlare tidigare vilket var raka motsatsen här. Om/när jag sliter ut min pärla så kommer jag definitivt återvända till VIP On 4 Wheels.
    Hej Sara, Så otroligt härligt att vi fick chansen att leverera din första bil och tusen tack för att du valde just oss på VIP On 4 Wheels! Hos oss är första prioritering alltid våra kunder och att de är nöjda, så det glädjer oss otroligt mycket att vi lyckades göra dig nöjd med våran service. Du är alltid hjärtligt välkommen åter till oss, vi ser framemot att ha dig hos oss igen. Vi önskar dig all lycka till med körkortet! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-12
    Kontakten med vadde var perfekt. Kan verkligen rekommendera dom. Jag är hel nöjd kund. 😃😃😃😃
    Hej Mats, Tack så mycket för dina fina ord, det betyder otroligt mycket för oss. Det var en ära för oss att få möjligheten till att göra affär med dig, vi hoppas på att få träffa dig och göra fler affärer i framtiden. Ta hand om dig! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-11
    Jag köpte bil, världens bästa service på alla vis!
    Mina förväntningar var inget tills jag klev in och vart bra bemöt, samt service och allt!
    Kanon bra! Kommer återkomma om det blir fler bilköp i framtiden!

Mvh Emma
    Hej Emma, Jag hoppas du har haft en trevlig dag hittills och tusen tack för att du valde oss på VIP On 4 Wheels! Det glädjer oss otroligt mycket att du är nöjd över ditt besök hos oss samt din nya investering! Vi hoppas att du trivs med bra med bilen och ser hjärtligt framemot att ha dig hos oss inför dina kommande bilköp! Ha en fortsatt trevlig dag och du är alltid varmt välkommen åter! Vänliga hälsningar! VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-05
    Ett mycket enkelt sätt att sälja bilen .
    Mycket smidig affär.
    Trevligt bemötande.
    /Micke i Umeå
    Hej Mikael, Så himla kul att vi fick möjligheten att köpa din bil och göra affär med dig! Det är otroligt viktigt för oss att man känner att man har genomfört en ärlig, trygg och smidig affär med oss! Vi hoppas på att få träffa dig och göra fler affärer med dig i framtiden! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-05
    Trevliga personal, bra service. Har köpt två bilar och är jätte nöjd 🌹👍😊
    Hej Marie, Dina ord glädjer oss otroligt mycket och det betyder enormt mycket för oss att du är en återkommande kund hos oss på VIP On 4 Wheels. Vi hoppas att du trivs bra med bilen och vi ser framemot att ha dig hos oss igen! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-05
    Köpte en Kia. Bra bemötande av Vahid och smidig affär. Bilen var vad den utlovades vara.
    Hej Ida, Tack så himla mycket för ditt feedback. Vi är otroligt tacksamma för förtroendet du har för oss, det betyder enormt mycket. Vi hoppas verkligen att du trivs med din nya bil och att du får många härliga åkturer med den. Du är alltid hjärtligt välkommen åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-05
    Proffsigt bemötande och väldigt fina och trevliga människor. Seriös värdering av din inbytes bil och sättet att hantera ditt nya köp av bil. Bara topp betyg!
    Hej Thomas, Jag hoppas att du har haft en trevlig dag och hjärtligt tack för att du delar med dig av din upplevelse kring besöket hos oss. Det glädjer oss otroligt mycket att du är nöjd över ditt nya köp och servicen du blev erbjuden. Hoppas du trivs med nya bilen och du är alltid varmt välkommen åter till oss! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-05
    Alltid trevligt bemötande. Fick mig att känna mig säker i mitt beslut om att köpa en jättefin 2016 Volkswagen Golf GTE.
    Hej Arash, Så himla roligt att du är nöjd, stort tack för dina fina ord! Det var en ära från våran del att få hjälpa dig och välja en första bil som passar dig och dina önskemål, och sedan leverera bilen till dig. Vi hoppas på många minnesvärda mil i nya bilen, och vi önskar dig all lycka till! Vi ser hjärtligt fram emot att hjälpa dig med framtida bilköp! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-04
    Jag köpte en Mercedes SLC av VIP On 4 Wheels genom Vadde och fick ett professionellt bemötande vilket resulterande till en bil helt utifrån mina förväntningar.
    Kommer att med största sannolikhet att kontakta detta företag vid mitt nästa bilköp.

Tore Sahlin
    Hej Tore, Tusen tack för det fina omdömet. Det viktigaste för oss är att alltid erbjuda den smidigaste, tryggaste och enklaste servicen till våra kunder för att man ska känna sig nöjd över sin nya investering samt oss som bilhandlare som har fått äran att leverera eran nya bil. Vi ser hjärtligt framemot att ha er hos oss i framtiden och hjälpa er med nästa bilköp. Vi önskar er all lycka till med nya bilen & ni är alltid varmt välkomna åter till oss på VIP bilar! Vänliga hälsningar! VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-05-03
    Köpte en bil. Bemötandet var jätte bra. Bra mellanpris. Smidigt och bra. Raka rör, bra info.
    Hej Björn, Vi tackar hjärtligt för dina fina ord, det var en ära för oss att ha er här och få lära känna er, samt kunna erbjuda en smidig och trygg affär som ni är nöjda med. Det betyder otroligt mycket för oss att ni valde oss och vi hoppas att ni trivs bra med eran nya bil. Vi hoppas att ni får många minnesvärda mil med bilen och ni är alltid hjärtligt välkomna åter. Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
  • Per-anders S
    skrev om VIP On 4 Wheels AB
    2021-04-14
    Jag skulle sälja bilen, annonserade på Blocket, och var övertygad om att det skulle bli till en privatperson och inte ett besvärligt lågt betalande bilföretag.

Blev dock kontaktad av VIP On 4 Wheels, som är ett bilföretag, och blev mäkta imponerad.

Valde att gå vidare och hela affären gick snabbt och som på räls; från start till mål.

Allt som hade kommunicerats genomfördes mycket professionellt och snabbt - inga konstigheter.

Bra pris, handpenning, kontrakt, Swishbetalning, hämtning (vid utlovad tidpunkt) och ägarbyte.

Jag slapp samtidigt en massa ”administration” kopplad till spekulanter…

Jag kan varmt rekommendera VIP On 4 Wheels!
    Hej Per-Anders, Tusen tack för dina fina ord kring upplevelsen du hade med oss gällande köpet av din bil! Välkommen som ny medlem till VIP familjen! Vårt mål är att alltid erbjuda en trygg och smidig affär även till våra kunder som väljer att sälja sin bil till oss! Vi tackar så mycket för tilliten du har för oss och vi hoppas på att få äran att göra affär med dig igen i framtiden! Vem vet, nästa gång kanske du köper din bil hos oss? ;) Du är alltid hjärtligt välkommen till oss! Ha en fortsatt trevlig dag! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-04-01
    Köpte en passat från 2018
    Blev sjukt bra omhändertagen och jätte snabb och smidig affär
    Hej Filip, Hoppas du har haft en trevlig påsk! Tusen tack för dina fina ord, vi uppskattar det verkligen! För oss finns det inget annat viktigare än att kunna erbjuda den bästa servicen till våra kunder. Vi jobbar ständigt för att bli bättre på det vi gör, så det glädjer oss och få höra att du är nöjd. Vi hoppas hjärtligt at du trivs med nya bilen och att du får många minnesvärda minnen. Vi ser framemot att få träffa dig igen! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-28
    Affären med VIP on 4 Wheels kändes trygg och bra hela vägen. Korrekt och snabb återkoppling samt en trevlig dialog genom hela affären. Kan varmt rekommendera VIP on 4 Wheels.
    Hej Björn, Vi tackar otroligt mycket för dina fina ord du delar med dig av kring upplevelsen, det uppskattar vi enormt mycket. Vi vill alltid erbjuda en snabb, trygg och smidig affär samt ge den bästa servicen till våra kunder oavsett om vi säljer en bil eller som i detta fall när vi köpte din fina BMW 420d. Det viktigaste för oss är att våra kunder är 100% nöjda över det genomförda affären med oss! Tusen Tack för att vi fick äran och köpa in din fina bil till våran VIP hall, den platsar verkligen där. Glad Påsk :-) Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-26
    Top service och bemötande, det blev ett inbyte mot en BMW 530.
    Smidigare kan inte bli!
    Återkommer mer än gärna vid nästa bilinköp.
    Hej Rami, Tusen tack för dina fina ord verkligen, det uppskattar vi enormt mycket. Det var en stor ära för oss att ha er här och få göra affär med er, inget annat glädjer oss lika mycket som när våra kunder är 100% nöjda över deras nya investering samt servicen de har blivit erbjudna. Vi hoppas hjärtligt att ni trivs med nya bilen och att ni får många minnesvärda och fina mil i den! Vi längtar tills nästa gång vi får hjälpa dig med nya bilköpet! Ni är alltid varmt välkomna åter till oss! Ha en trevlig helg! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-09
    Trevligt bemötande och bra service.
    Hej Margareta, Tack så himla mycket för att du tog dig tiden till att dela med dig av din åsikt kring upplevelsen hos oss, det uppskattar vi enormt mycket! Inget annat glädjer oss lika mycket som när våra kunder är 100% nöjda över deras nya investering samt servicen vi har erbjudit, då detta är resultat på att vi gör vårt jobb rätt! Vi hoppas hjärtligt att ni trivs med nya bilen och att ni får många fina mil i den! Ni är alltid varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
  • 2021-03-08
    Bil /bra upplevelse!!
    Totalt : bra upplevelser//
    Hej Irene, Det glädjer verkligen att ni är nöjda över eran upplevelse hos oss, det uppskattar vi! Vi försöker erbjuda bättre och mer välutvecklad service för varje dag eftersom våra kunder är det viktigaste vi har! Vi hoppas att ni trivs med nya bilen och att vi får äran till att göra affär med er återigen! Ni är hjärtligt välkomna åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
  • Christian A
    skrev om VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-07
    Köpte min andra bil av VIP on 4 wheels. Känner förtroende för de i butiken. Supernöjd med både service och den nya bilen.
    Hej Christian, Vi vill tacka så mycket för att du är en återkommande kund, och för dina fina ord. Det betyder väldigt mycket för oss! Vi vill alltid erbjuda ett snabbt, tryggt och smidigt köp till våra kunder för att de ska kunna vara 100% nöjda över att de har valt oss! Vi hoppas att du trivs med din nya bil och att du får många fina och härliga mil i den! Du är alltid hjärtligt välkommen åter! Vänliga hälsningar Sara VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-06
    Trevligt bemötande, mycket nöjd med affären.
    Hej Pia, Tack så mycket för att du tog dig tiden till att dela några ord om din upplevelse hos oss, det uppskattar vi enormt mycket. Det va en ära för oss att ha dig här och få visa vad vi går för, och det glädjer oss att du är nöjd! Vi hoppas på många härliga mil och att du trivs med din nya fina bil! Du är alltid välkommen åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-05
    En bil köpte jag och vart mkt väl bemött rekommenderas
    Hej Peter, Vad roligt och få höra att du kan rekommendera oss, det uppskattar vi och tackar för väldigt mycket. Vi jobbar dagligen för att förbättra servicen vi erbjuder våra kunder, så det glädjer oss att du känner din över ditt köp och din upplevelse hos oss! Vi hoppas verkligen att du trivs med bilen, ni är alltid varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-05
    Trevlig och hjälpsam personal och fräscha bilar. Kommer att rekommendera företaget.Jag köpte den bilen som jag sett på annons
    Hej Anetta, Tusen tack för dina fina ord, det glädjer verkligen oss! Hjärtligt tack från VIP familjen för att ni valde just oss, och välkomna till familjen! För oss är det viktigaste vi har våra kunder, så vi är glada att ni är nöjda över eran investering samt att ha valt oss! Vi hoppas att ni trivs med bilen och att ni får många fina mil i den, och ni är alltid varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-04
    Helt underbart på alla sätt och vis köper mina bilar där hela tiden och får alltid bästa service och bemötan därför känner jag mig trygg att handla där av 10 stjärnor får dom 12 st ❤️😃👍
    Hej Arif, Tusen tack för dina fina ord verkligen, det betyder väldigt mycket för oss! Vi vill tacka för att du är en återkommande kund hos oss, det är lika stor ära varje gång att få ge dig den bästa servicen du förtjänar. Vi hoppas verkligen att ni trivs med nya bilen och att ni får många härliga mil i den! Vi ser framemot att få träffa dig fler gånger och göra affär med dig! Du är alltid välkommen åter! Vänliga hälsningar Sara VIP On 4 Wheels AB
    2021-03-01
    Alltid blivit väl bemött och fått högsta service man kan önska sig av Vadde på VIP bilar.
    Har nu köpt min 3e bil av honom och varit supernöjd med bilarna. Jag kan rekommendera
    alla att besöka honom om man är ute efter ett bilköp. Bra priser, hög standard på bilarna och inte minst om man får ett ev. problem/fel på bilen löser han det.

Ola Karmbo
    Hej Ola! Tusen tack för dina fina ord verkligen, det uppskattar vi enormt mycket! Att ha återkommande kunder som är nöjda över deras investering och servicen vi erbjuder är ett bevis för oss att vi lyckas med målet vi har och det är att alltid sätta kunden först och ge bättre service för varje gång! Ett stort tack från VIP familjen för att du alltid väljer oss! Vi hoppas hjärtligt att du trivs med nya bilen och som alltid är du hjärtligt välkommen åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-02-28
    Bra bemötande, välkomnande och en smidig och bra affär av köpet av min nya fina bil.
    Hej Malin! Tusen tack för att du tog dig tiden till att ge oss feedback baserad på ditt besök i våran bilhall samt servicen du fick! Vi uppskattar dina ord verkligen! För oss är det viktigaste vi har våra kunder och att kunna erbjuda de bättre och mer välutvecklad service för varje dag som går! Det var en ära att ha er hos oss och det betyder enormt mycket att ni hade förtroende för oss kring investeringen i nya bilen. Vi hoppas hjärtligt att ni trivs bra med bilen och att ni får många fina mil i den! Ni är alltid varmt välkomna åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-02-15
    Mycket trevliga och bra bemötande. 😁😁😁 Nöjd med köpet.
    Hej Mikael! Så himla roligt och höra att ni är nöja, vi uppskattar verkligen att du tog dig tiden till att ge oss feedback baserad på ditt besök i våran bilhall! Vi vill alltid erbjuda ett snabbt, tryggt och smidigt köp till våra kunder för att de ska kunna vara 100% nöjda över att de har valt oss! Det var en ära för oss att få göra affär med er och vi hoppas att ni trivs bra med nya bilen! Tack för förtroendet ni hade för oss & ni är alltid välkomna åter! Med vänliga hälsningar, VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-02-14
    Sålde en bil till dom, och det gick bra och smidig till. Bra att göra med. Mycket pålitlig firman
    Hej Birger! Först och främst så måste vi tacka för dina fina ord, det uppskattar vi enormt mycket verkligen! För oss på VIP bilar är det inte bara viktigt att våra kunder som investerar i en bil hos oss känner sig nöjda och trygga med deras val utan även de som väljer att sälja sin bil till oss, så det glädjer oss att vi kunde uppnå dina förväntningar av oss! Vi hoppas på att få träffa dig igen! Med vänliga hälsningar, VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-02-08
    Jag blev bemött på ett jätte trevligt sätt och alla där va väldigt duktiga på de dem skulle sälja, samt bilarna va väldigt fräscha och fina.
    Hej Sadaf! Vi tackar så mycket för dina fina ord & för att du tog dig tiden till att ge oss feedback! Vi jobbar dagligen för att förbättra oss för våra kunder och ge de den bästa servicen som de förtjänar, så det glädjer oss att du kände dig välkommen och väl bemött! Du är alltid varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, VIP On 4 Wheels! VIP On 4 Wheels AB
    2021-01-26
    Hej

Jag gjorde bilaffär och jag är alltid seriös och det var väldigt ömsesidigt. Både jag och VIP om wheels jobbade efter samma önskemål och det innebär att både säljare o köpare ska gå ifrån affären och vara nöjda.
    Jag blev bemött på ett sätt som kändes väldigt seriöst och trevligt rakt igenom hela affären och smidigt.

Mycket trevlig personal och förtroendeingivande och levde upp till alla mina önskemål och förväntningar på en bra relation som jag mycket väl kan rekommendera 👍👍👍

Mvh mb
    Hej Mats! Hjärtligt tack för dina fina ord Mats, det glädjer oss enormt mycket att du är nöjd och att vi kunde uppnå dina förväntningar! Det viktigaste vi har är våra kunder och vi jobbar dagligen med att förbättra servicen vi erbjuder för att man ska kunna gå härifrån och känna sig nöjd över att ha valt oss. Så just därför betyder feedback som dessa enormt mycket då det bevisar att vi gör vårt jobb rätt! Det var en ära för oss att göra affär med dig, du är alltid varmt välkommen åter till oss! Med vänliga hälsningar, VIP On 4 Wheels! VIP On 4 Wheels AB
    2021-01-21
    Köpte en Volvo väldigt bra och fin bil.Trevligt bemötande.Kan varmt rekommenderas.
    Hej Klara! Det glädjer oss väldigt mycket att du är nöjd över din upplevelse hos oss! Tusen tack för dina fina ord verkligen, för oss är det extremt viktigt att dagligen jobba på att bli bättre på det vi gör för våra kära kunder så därför uppskattar vi ditt feedback enormt mycket! Det var en ära för oss att ha dig hos oss och få chansen till att leverera din nya fina bil! Vi hoppas på många härliga mil i dina nya bil! Du är alltid hjärtligt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, VIP On 4 Wheels! VIP On 4 Wheels AB
    2020-12-25
    Vi köpte en bil , blev behandlade som kungligheter.
    Vi är mycket nöjda
    Hej Kristoffer! Vi tackar så mycket för att du tog till dig tiden till att ge oss feedback på din upplevelse av ditt besök, det glädjer verkligen och få höra att ni är nöjda! Vi jobbar varje dag för att förbättras och ge den bästa servicen som våra kunder förtjänar eftersom det är väldigt viktigt för oss att kunden känner sig 100% trygg och nöjd över sin nya investering och att ha valt oss! Vi önskar er många fina mil i eran nya bil & ni är alltid varmt välkomna åter! Med vänliga hälsningar, VIP On 4 Wheels! VIP On 4 Wheels AB
    2020-12-19
    Snabbt, enkelt och okomplicerat!
    Hej Johan, tack så mycket för att du tog dig tiden till att ge oss feedback! Det uppskattar vi enormt mycket! För oss är det extremt viktigt att våra kunder känner sig 100% nöjda över deras nya investering och att ha valt oss! Vi önskar dig många härliga mil i din nya fina bil & du är alltid varmt välkommen åter! God jul & vänliga hälsningar, VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2020-12-18
    Bilköp
    Ett utmärkt bemötande jättebra.
    Var ju ute efter en speciell bil och företaget levererade på ett på ett föredömligt sätt.
    Tack Vip on wheels personal för en trevlig upplevelse.
    Hej Ronny, Vilken ära att få ha dig hos oss idag! Tusen tack för dina fina ord och för ditt feedback kring besöket! Det tar vi med oss och uppskattar enormt mycket! Vi strävar alltid efter att våra kunder ska känna sig 100% nöjda över deras nya investering och att ha valt oss! Så det glädjer att få höra att vi har lyckats nå upp till dina förväntningar! Vi önskar dig många härliga mil i din nya och fina bil & du är alltid varmt välkommen åter! Med vänliga hälsningar, VIP On 4 Wheels! VIP On 4 Wheels AB