VIP On 4 Wheels AB

VIP On 4 Wheels AB

• BadgeFourYears

Välkommen till VIP On 4 Wheels AB! Om du söker efter att sälja din bil, köpa ny bil eller byta din gamla mot en ny bättre begagnad, ja då har du kommit rätt. Hos oss på VIP On 4 Wheels AB kan du enkelt värdera din bil om du är nyfiken på hur mycket den är värd. Sälj den sedan enkelt till oss och ta pengar i hand eller byt den...

216 omdömen om VIP On 4 Wheels AB

Sedan starten hos Reco 2020

Felix Mikael S
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Otroligt väl bemött, från första mejlkontakt, samtal och även sent en fredagskväll när vi tog oss till Örebro för att fullfölja ett klockrent köp. Väldigt nöjd med Vadde, och hela köpet. Top notch!

Ronnie A
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Mycket bra och trevligt bemötande jag hade lite problem med bilen men det löste dom på ett fantastiskt bra sätt

Joakim A
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Positiv upplevelse! Köpte en lite äldre bil från VIP. När jag kom hem visade det sig att en fjäder hade gått av. Jag ringde upp samma dag och berättade vad som hade hänt. Dagen efter hade bilen en sprillans ny fjäder och bilen gå hur bra som helst! Gott kaffe har dom också. Mvh Jocke

Ann-Christin K
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Allt var otroligt bra, trevligt och proffsigt!!

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Ann-Christin & Göran Tusen tack för de fina orden, grattis till nya fina VW Golf🌷 Med vänlig hälsning, Vadde

Carina O
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Bra service. Fick lite problem med mitt köp på en Hyundai men det fixade dom direkt. Kan verkligen rekommendera ett bil köp där.👍👍

Bahman M
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Jag är väldigt nöjd med min ny Audi och VIP seirvisen . Tidigare hade jag köpt två bilar från VIP och hade alltid varit nöjd med köpet och servisen efter.

Stefan D
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Otroligt professionellt och trevligt bemötande!

Ingela J
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Trevligt och professionellt bemötande. De lyssnade till mina behov och kom med bra alternativ. Köpte bil direkt och efter nästan en vecka är jag fortfarande riktigt nöjd. Känner mig trygg i att jag kan åka tillbaka om jag upplever problem och att jag då kommer få hjälp. Dessutom bjöds det på god fika 😊

Fia G
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Bästa stället att köpa ny bil på! Han tar verkligen hand om sina kunder! Jag känner mig trygg när jag köper bil här och jag lovar att du inte kommer bli besviken heller! Behöver du en ny bil åk till vadde!

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Fia Tack för dina fina ord, uppskattar det verkligen 🌷. Din nya V60 CC blir den fjärde bilen från VIP och alltid extra kul med nöjda återkommande kunder. Ni är alltid välkomna och jag & personalen gör vårt bästa för att ha nöjda kunder. Med vänlig hälsning, Vadde

Nils Ivar Mathias I
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Det finns många oseriösa handlare på bilmarknaden därav är jag försiktig i mina bilaffärer. Hade några diskussioner med Vadde innan jag bestämde mig för att sälja till hans bolag. Affären sköttes oerhört smidigt och proffsigt. Pengarna på kontot och sedan kopia på begärt ägarbyte. Mycket nöjd!

Daniel W
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Lätta att ha att göra med , ger bra priser men framförallt BRA bilar så de är knappt att man behöver gå igenom bilen man ska köpa utan man vet att allt är ok 👌🏻

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Daniel Tusen tack för ditt omdöme och grattis till din speciella & unika Jaguar Supersport Supercharge, önskar dig många trevliga mil ihop med sonen i eran nya pärla😉 Med vänlig hälsning, Vadde

Sara E
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Nu är det femte bilen vi köper på VIP och lika nöjda varje gång. Bemötandet är alltid proffesionellt och servicen i toppklass. Kommer alltid köpa bil på VIP.

Robin J
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Fantastisk service!! Vadde gjorde affären 5 stjärnig. Grym säljare med det lilla extra. Rekommenderas starkt! :-)

Johan F
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Korrekt och bra uppträdande. Mycket trevligt bemötande och service. Vi köpte en bil som vi är jättenöjda med.

Yusuf K
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Mycket bra service och hjälpsam..

Filip P
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Väldigt trevlig personal och en smidig affär

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Tack Filip & lycka till med din nya Honda Civic, på återseende och hoppas att jag får möjlighet att leverera en Porsche GT3 R som är din drömbil i framtiden till dig 😉 Med vänlig hälsning, Vadde

Hans Robert Vilhelm L
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Köpte en Skoda Yeti hos Vip on 4 wheels. Och jag gjorde en snabb och smidig affär med Fillbert som var väldigt trevlig och tillmötesgående. Fick lite problem med bilen men det löstes snabbt, och var inte så allvarligt i slutändan. Jag fick också helt nya bromsar runt om då det bedömdes vara för slitet, vilket jag uppskattar väldigt mycket. Och hade jag några frågor eller problem svarade dom alltid snabbt och trevligt. Jag skulle utan tvekan rekommendera dom till den som är ute efter en bil. /Robert

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Tack Robert för ett lika gott bemötande från dig, önskar dig härliga mil och en fortsatt trevlig sommar med din fina Skoda Yeti och hoppas verkligen på återseende! Vänliga hälsningar VIP on 4 Wheels

Sanna E
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Här har vi en bilfirma med bilförsäljare som inte är för ”påiga” utan väntar in kunden. Finns bilar i alla prisklasser och dom är i absoluta toppskick. Att ägaren dessutom är trevlig och har lätt till skratt ser vi som en bonus. Kommer garanterat tillbaka för nästa bilbyte.

Stefan J
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Proffsigt och välkomnande bemötande. Hade inga förväntningar utan besökte företaget med "uppet sinne" och blev inte besviken. Köpte en mycket fin Renault clio, som vi är mycket nöjda med.

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Stefan, Jag hoppas att du har haft en trevlig dag och hjärtligt tack för att du delar med dig av din upplevelse kring besöket hos oss. Det glädjer oss otroligt mycket att du är nöjd över ditt nya köp och servicen du blev erbjuden. Hoppas du trivs med nya bilen och du är alltid varmt välkommen åter till oss! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels

Bo L
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Mycket bra mottagande av personal och chef. Bra service vid leverans av bil.

Anders N
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Bemötandet man fick när man kom till bilfirma var riktigt bra trevliga försäljare m.m

Stefan J
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Vi blev väldigt bra bemötta vid vår ankomst och det slutade med en snabb och smidig affär av en Mercedes SLK i mycket fint skick. Allt blev över förväntan och Vadde var en fantastisk försäljare som gjorde att vi var helnöjda när vi åkte därifrån. 10 poäng av 10 möjliga 👍

Susanna L
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Köpte en Mazda CX-5 av de här trevliga killarna. Det blev problem med bilen efter några dagar, jag åkte upp med bilen och de tog in den så jag fick en lånebil istället, inget krångel. Hämtade bilen och efter ett par dagar uppkom fel igen, denna gång kom de till mig med lånebil, inget krångel denna gång heller. Bra kommunikation och trevligt bemötande! Kan rekommenderas!

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Tusen tack för dina fina ord, vi gör alltid vårt bästa och våra kunder är alltid i fokus båda innan köpet och även efter köpet och även om det händer otroligt sällan hos oss att det uppkommer problem efter försäljning så är vi alltid där och ställer upp för kunden och ser till att åtgärda problemet. Önskar dig en fin sommar och många härliga mil i nya Mazdan 🌷 Med vänlig hälsning, Vadde

Ghassan B
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Väldigt seriösa o bra bemötande, bra service

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Tusen tack och grattis till din fina Mustang, hoppas på många härliga mil i din nya Cabrio. Välkommen åter 🌹

Dayan G
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Jag fick sälja min bil till VIP genom en smidig affär, De hade väldigt fint bemötande och det kändes att de har kunderna i central. Vahid företagaren var väldigt snällt och en bra rådgivare när jag bad honom att ge mig tips vid nästa köp. Grymt företag!

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Tack Dyan för dina fina ord och tack för att vi fick köpa in din fina Nissan Juke till företaget, hoppas att du blir nöjd med din nya bil. Med vänlig hälsning, Vadde

Jonas H

100% nöjd kund!. Mycket trevlig personal och fick all den hjälp vi behövde🥰

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Jonas Tusen tack för affären och grattis till din nya fina Audi Q3. Tack för dina fina ord och ett nöje att få leverera eran nya bil. Hoppas att det blir en till snart ( Fiat 500) Välkomna Med vänlig hälsning, Vadde

Herman H

Trevlig och snäll ärlig . Stort tack 🙏

Lars-Åke B
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Jag har köpt mina två senaste bilar hos VIP och är väldigt nöjd med såväl bemötandet i samband med försäljningen som med tex däckhotell och recond. Rekommenderas Lars-Åke

Carolina C
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Mycket trevligt bemötande med kunnig och engagerad personal. Bilen var i väldigt fint skick. Bra information och smidig affär. Någon vecka efter köper hörde försäljaren av sig och kollade läget. Uppskattat! Kan varmt rekommendera att köpa bil där.

Leif E
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Vi köpt en Renault zoe allt funka bra.

Gunnar A
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Väldigt bra bemötande i telefon då jag köpte en bil på distans, dvs jag såg den inte verkligheten och litade på beskrivningen och försäljarens ord. Jag tror det blev ett bra köp eftersom det mesta stämde. Efter min upplevelse kan jag rekommendera andra att köpa bil här

Lars-Åke T
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Köpte en Mercedes GLC. Bra mottagande när vi kom in första gången. Vi kunde i lugn och ro studera objektet. När det sedan blev mer ingående frågor så fick vi verkligen proffsig hjälp. Vi är verkligen nöjda med hela affärsuppgörelsen

Shady E
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Fantastiskt bemötande och en väldigt trevlig samt kunnig säljare 10/10 får företaget 🙌🙌

Ewa W
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Detta är vårt tredje bilköp hos företaget och vi har alltid blivit väldigt trevligt och korrekt bemötta även om vi strulat med något köp. Vi är så nöjda också med vår senaste bil och kommer självklart att återkomma om det blir aktuellt med en annan bil framöver.

Nazdar H
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Mycket nöjd bra och smidigt bil affär 😅👍

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Tusen tack och lycka till med eran nya BMW X5, önskar er mycket nöje & många härliga mil i nya bilen. Välkomna åter nästa gång det är dags & byta bil. Med vänlig hälsning, Vadde

First-Name L
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Hade kontakt med en säljare som hette Filbert, riktigt respektlös samt dålig service. Håll er borta!

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Daniel Tråkigt med din upplevelse hos oss och ber om ursäkt om du har uppfattat Filbert som respektlös. Jag såg att ni hade haft endast mail kontakt med varann. Han får otroligt mycket beröm av kunder som köper bilar hos oss och att han är otroligt trevlig & hjälpsam i sina affärer. Du ville köpa en Mclaren för 1,5 miljoner och önskade låg kontantinsats och han hade mailat dig att det kostar ca 16000:- kr i månaden. Vänligen se nedan!!! Filbert: Med ett upplägg på 36 månader och 55% restvärde så landar du på ungefär...

Magnus B
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Ett mycket trevligt bemötande Samt att hela processen fungerade klanderfritt

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Magnus Tusen tack, vi får tacka för affären och önskar er en trevlig påsk & lite värme 😉 Med vänlig hälsning, Vadde

Frida N
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Trevligt bemötande och bra kundservice. Kom för att kolla på en bil, slutade med att jag köpte bilen. Bilköpet kändes tryggt och inte alls påtvingat. En bra och smidig affär helt enkelt. Kommer tillbaka när det är dax för nästa bil.

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Frida Tusen tack för din feedback, det betyder otroligt mycket för oss när vi får veta hur kunden har upplevt vår service genom hela processen. Grattis till din otroligt fina Nissan och önskar er många trevliga turer i nya bilen. Vi ser framemot att få träffa er nästa gång det är dax🌹 Med vänlig hälsning, VIP On 4 Wheels

Bosse O
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Väldigt trevligt bemötande av Vadde. Kände att man fick förtroende för företaget. Allt sköttes till stor belåtenhet. Sålde en bil till företaget. Kan varmt rekomendera detta företag.

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Bosse Tusen tack för dina fina ord & att jag fick chansen att köpa din fina bil. Önskar dig en underbar helg och välkommen in till oss när du har vägarna förbi Örebro. Med vänlig hälsning, Vadde

Mehvan I
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Väldigt bra service och ett bra bemötande personalen är toppen man går aldrig ut därifrån besviken så jag rekommenderar starkt! Handlar man där en gång så fastnar man därför gått för att de har så bra bilar jag själv har handlat kanske tio gånger och jag har aldrig blivit besviken av dem gångerna som jag handla där Mvh Mahvan Ibrahim

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Mehvan Tack för ditt förtroende, du är nog den personen som har handlat flest bilar från VIP genom åren. Tack för att du litar på oss och att du är en återkommande kund år efter år. Ett stor Grattis till din nya EQE 300 -2023 som blir din 10.e bil ifrån VIP. Ha en underbar helg och på återseende bästa Mehvan. Med vänlig hälsning, Vadde

John W
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

You be the judge. I am a local millionaire, but these people didn't know that. As a professional business man, I'm not financially stupid like some morons. I can see right away when someone is full of shit or when they try to trick me into a shitty business. But these "serious" car dealers thought I should do as they say, follow their policies and bow down in front of them. Just trust their empty words, buy their "dust free" car and regret later. No test drives for customers. Very funny. Funnier than Chris Rock special:)))....

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej John Tråkigt med din upplevelse hos oss men ska man uttrycka sina åsikter så skall man nog hålla sig till hela sanningen och inte bara delar av. Du var väldigt angelägen med att från början skryta om dina fastighets affärer och att du är en van business man & bott i USA i 12 år för båda mig & Filbert och kul för dig att du är "Local" miljonär. Bilen i fråga som du var intresserad av stod längs in i hallen mot väggen, det krävdes att 7-8 bilar skulle köras ut från hallen innan den specifika bilen kunde köras ut, just...

Jonas H
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Bra bemötande, helheten av bilköpet var mycket bra.

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Jonas Tusen tack, hoppas att du är nöjd med nya bilen och att den motsvarade dina förväntningar. Hoppas att vi kan göra fler affärer framöver då ni har en stor bilpark. Väl mött Vadde

Klas N
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Slog till på en Ferrari hos er igår och det kändes bra. Ni känns seriösa. Nu väntar jag bara på leverans med nygjord service o lite annat fix vi kom överens om. Hoppas jag känner likadant när jag får bilen som det känns nu. :)

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Klas Det var ett nöje att få ha er hos oss igår och tack för affären. Grattis till en jätte fin Ferrari och jag ska göra mitt yttersta att ni ska förbli nöjda med bilen, affären samt den service som ni får under tiden. Jag siktar på att leverera bilen till månadsskiftet Mars/ April. Ha en fortsatt skön söndag och hälsa så gott : -) Med vänlig hälsning, Vadde

Peter M
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

De köpte en av våra bilar, förtroendet/upplevelsen som vi fick med VIP var något helt FANTASTISK. Full förtroende för dem från Start till slut. Vadde som var på plats är utan tvekan den trevligaste/ärligaste bilförsäljaren jag träffat någonsin. Rekommenderas starkt. Pallbolaget AB Peter V. Majblad

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Peter Tusen tack för dina fina ord, det var ett nöje att få träffa dig & dina söner på ditt företag. Tusen tack för din vänlighet & bemötandet som jag fick och jag är helt övertygad att vi kommer att göra många fler affärer framöver. Önskar en en fortsatt trevlig dag. Med vänlig hälsning, Vadde

Peter M
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Fick genast förtroende efter första mobil samtalet. Hade väl inga förväntningar direkt. Kan bara säga gott om affären, sålde min bil till dom och det gick mycket smidigt.

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Peter Tack för affären och hoppas att ni har haft en trevlig semester, tack för att du mötte upp oss i Örnsköldsvik för att resan hem skulle bli kortare. Med vänlig hälsning, Vadde

Garo B
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Mycket professionella och trevliga. Känns tryggt att sälja eller köpa via VIP On 4 Wheels AB.

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Tack Garo, alltid trevligt med återkommande kunder. Tusen tack för förtroendet som ni har för oss båda privat och på ert företag. Med vänlig hälsning, Vadde

Jarl W
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Levde upp till mina förväntningar hur en bilförsäljning ska gå till. Till saken hör att jag har rätt höga förväntningar.

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Jarl Tusen tack för dina fina ord, hoppas att ni är nöjda med eran nya fina GLC 43 AMG. Välkomna åter och tack för förtroendet. Med vänlig hälsning, Vadde

Ewa Birgitta W
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Har just köpt vår andra bil av företaget Vi åkte dit för att titta på en Toyota och köpte en Maserati, så kan det gå. Alltid jättetrevlig och proffsig personal, ingenting verkar svårt eller jobbigt att fixa. Fräscha och fina bilar i olika prisklasser. Ett bilföretag man gärna återkommer till.

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Ewa Tusen tack för dina fina ord, från en Mercedes Benz CLK till en Maserati, Stort grattis till nya bilen och Maserati klär er mycket bättre än Toyotan som ni kom för. Tusen tack åter igen för förtroendet och att ni väljer VIP. Med vänlig hälsning, Vadde

Björn K
Skrev om VIP On 4 Wheels AB

Så proffsigt fån bokning till allt var klart. Rekommenderar dom starkt

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Björn Det är alltid lika trevligt att ha dig & era bilar från Sveriges Radio på besök hos oss, tusen tack för förtroendet om & om igen. Med vänlig hälsning, VIP On 4 Wheels

Ahmed A

Supernöjd trevlig och smidigt Bäst VIP on4 Wheels 😍

Svar från VIP On 4 Wheels AB

Hej Ahmed Tack för att vi fick förtroendet att sälja bil till dig då vi vet om att du hade besökt många bilhandlare innan. Hoppas att du är nöjd med din nya Golf och ses till sommaren när det är dags för en Cabrio. Med vänlig hälsning, VIP On 4 Wheels