VIP On 4 Wheels AB

Välkommen till VIP On 4 Wheels AB!

Om du söker efter att sälja din bil, köpa ny bil eller byta din gamla mot en ny bättre begagnad, ja då har du kommit rätt. Hos oss på VIP On 4 Wheels AB kan du enkelt värdera din bil om du är nyfiken på hur mycket den är värd. Sälj den sedan enkelt till oss och ta pengar i hand eller byt den mot någon av våra bilar i vårt sortiment.

Hos oss hittar du alla typer av bilmärken såsom Ford, Porsche, Mazda, Toyota, Volvo, Hyundai, Kia, Volkswagen och mycket mer.

Vi erbjuder även rekond och bilservice för dig och din nya eller gamla bil. Varmt välkommen att besöka oss på Dialoggatan 6 i Örebro.

Läs vad 162 kunder tycker om VIP On 4 Wheels AB 2

2022-07-28 Spontant omdöme
    OJ OJ vilket fantastiskt bemötande , god service , kunnig personal på VIP On 4 Wheels. För att nämna en person Vadde vilken klippa han är en klass över det vanliga , vänlig , lyhörd , kunnig samt en resonabel lugn man han tillhör eliten. Vadde bilförsäljaren kan jag jämföra men en stallchef i ett vinnande Formula 1 team. VIP On 4 Wheels sätter kunden i focus nöjda kunder återkommer. I Vaddes team finns bara vinnare/vinnarna är nöjda VIP kunder. I bilhallen finns jättefina bilar av alla de slag gå in på hemsidan VIP On 4 Wheels så finner ni nog någon bil som passar er/dig / din familj. Jag som skriver heter Louise önskar alla i vårat avlånga land en fortsatt trevlig sommar.
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och trevligt bemötande. Har precis köpt bilen men känner mig trygg att få hjälp om problem skulle uppstå.
    2022-06-23 Insamlad av företaget
    Super proffsiga och mycket hjälpsamma kan varmt rekommendera dem
  • Lars L
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande av köpet av bilen. Försäljaren var kunnig, lugn o visade förtroendet. Han ringde även upp mig efter några timmar o frågade om jag var nöjd med bilen, vilket jag var. Kan med andra ord rekommendera andra o köpa bilar hos dem.
    Lars/Katrineholm
    Godmorgon Lars

Tack för dina fina ord, hoppas på en härlig sommar och att du får njuta länge & härliga mil i din fina unika SLK. Välkommen åter 🌷🌷🌷

2022-06-14 Insamlad av företaget
    Välkomnades direkt, trevligt bemötande! Såväl bilar och hallen var mycket fräscht och gav ett positivt intryck direkt!
    Köpte en Mercedes Benz cab SLK 200
    Tack Lena & Jan

Önskar er många härliga mil i nya fina SLK, njut av sommaren i eran nya Cabrio❤️

2022-06-14 Insamlad av företaget
    Gav en trygg känsla, väldigt serviceminded!
    Tusen tack Sandro, hoppas att ni är nöjda med eran nya Q5. På återseende och önskar er en trevlig semester i Italien 🌹

2022-05-19 Insamlad av företaget
    Kan varmt rekommendera VIP on 4 Wheels!
    Vadde är en riktigt bra säljare och lyhörd som få och har det där extra och levererar också extra!
    Bilen var i ett unikt skick och allt är i ordning hos Vadde.
    Kommer även att köpa nästa drömbil hos Vadde!
  • ANDREAS M
    2022-05-19 Spontant omdöme
    Köpte en bil av Vadde för någon månad sedan som vi beställde ett drag till. När draget skulle monteras igår lyckades jag hamna på sjukhus så frugan får lämna bilen ensam. När hon ska ta bussen hem, ca 40 min, säger Vadde: du åker inte buss, vi kör dig. När bilen är klar kör Vadde hem den åt oss utan att någon bett om det. Du är en stjärna Vadde, om du visste hur mycket det du gjorde betydde för C. Kramar från sjukhusbädden👍❤️😃
    Hej Andreas

Tusen tack för dina fina ord, jag hörde tyvärr den tråkiga nyheten igår och hoppas att du kryar på dig och är på benen igen inom kort hos familjen. Jag ville underlätta hela processen för er så gott det gick och tänkte att C behövde en sak mindre att tänka på med tanken på omständigheterna. Otroligt tacksam för eran feedback och ännu mer tacksam för att ni är nöjda med bilen och vår service. Krya på dig Andreas ❤️❤️❤️

Vadde & Personal
    2022-04-29 Spontant omdöme
    Köpte vår Mercedes SLK årsmodell 2011 i juni 2021 Affären fungerade mycket bra, allt som var överenskommet åtgärdades
    Fick även en åtgärd på goodwill, vilket uppskattades.
    Har haft kontakt med Vadde i fler affärer och alltid fått en korrekt hantering
    VIP tillhandahåller även däckhotell, bekvämt o smidigt.
    VIP On 4 Wheels kommer att vara med vid sökandet då nästa bilbyte blir aktuellt
    2022-04-19 Insamlad av företaget
    Jag fick väldigt bra bemötande Det var mycket seriöst med försäljningen Kan verkligen rekommendera denna bilfirma Köpte en Volvo XC 70 Christer
    Tusen tack Christer

Det var mycket trevligt att få träffa dig och din son, önskar dig många trevliga mil i din nya XC70.

2022-01-29 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Fina lokaler. Fin bil. Snabb affär. Vi är mycket nöjda med VIP on 4 Wheels. Heja heja!
    2022-01-29 Insamlad av företaget
    På grund av befintliga omdömen och det faktum att VIP är MRF-anslutna valde vi att titta på en bil hos Vadde & Co. Och hittills har vi inget annat än gott att säga om dem och det blev affär och vi är mycket nöjda med allt! Heja!
    2022-01-18 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande och det känns tryggt att all information om bilen är korrekt. Bilen var väl omhändertagen och i mycket fint skick vid leverans. Rekommenderas!
    2022-01-11 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. God service o I bilar I topp klass. Ett ställe som jag gärna kommer tillbaka till.
    2021-12-26 Insamlad av företaget
    Superbra service, en enkel och smidig affär!
    God fortsättning Charlie & tack för din recension. Hoppas att du och familjen trivs med nya Subarun och önskar dig många fina mil i din nya :-)

MVH
    2021-12-24 Insamlad av företaget
    Vi fick ett gott bemötande och bra info om bilen vi var intresserade i.

Bra och smidigt affär med VIP som jag rekommenderar till mina vänner.
    Hej Alwin, Tusen tack för att du tog dig tiden att ge feedback på ditt besök och bilköpet. Vi är otroligt tacksamma för att du valde oss som din bilhandlare, vi önskar dig all lycka till med bilen och hoppas på många fler affärer i framtiden. Vi hoppas på många trygga mil samt att bilen är en stor tillgång för er. Varma hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-12-24 Insamlad av företaget
    Grymt bemötande. Och jätte trevlig personal. Snabb och smidig affär utan några som helst problem. Kommer garanterat bli mer bilaffärer här 🙂
    Hej Tobias, God fortsättning och hoppas att ni har haft en underbar Julhelg, Tusen tack för dina ord samt att du tog dig tiden att ge feedback kring ditt besök hos oss både här och på Facebook! Vi blir oerhört glada över att ni är nöjda med bilen och kände att ni utförde en trygg affär med all hjälp ni behövde. Vi strävar dagligen efter att bli bättre på det vi gör och resultat som dessa gör oss oerhört tacksamma. Vi hoppas att ni får många trygga mil samt att bilen blir en stor tillgång för er! Vi ser framemot att göra fler affärer med er! Varma hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Grym säljare som tog hand om oss på bästa tänkbara sätt!
    Hej Niclas, Hjärtligt tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback kring ditt besök hos oss. Vi hoppas att ni trivs med din nya bilen och att vi får äran att leverera flera bilar till er inom framtiden båda till firman och även privat! All lycka till med din nya bil och tack för förtroendet! Varma hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Köpte min Audi S7 där, och jag har aldrig mött en sådan trevlig bilhandlare! Jag kommer i fortsättningen köpa mina bilar där. Jag kan varmt rekommendera dom!
    Hej Patrik

God fortsättning och grattis till din otroligt fina Audi S7, Tusen tack först och främst för att ni är återkommande kunder, och även för att du tog dig tiden att ge oss feedback. Det glädjer oss och se att jobbet vi gör varje dag resulterar i nöjda kunder som er som återkommer inför nya bilköp och kan tänka sig rekommendera oss vidare till andra. Hoppas att du har fått njuta av din S7 nu när det sitter vinterdäck under bilen.
    Väl Mött
    2021-12-22 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande och smidig affär👍
    Hej Marcus, Tusen tack för att du tog dig tiden att dela med dig några ord kring din upplevelse, och även ett stort tack för en snabb och smidig affär. Vi är oerhört tacksamma för ditt förtroende och för att vi fick äran att leverera din nya bil. Vi hoppas på återseende inför framtida bilaffärer. Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Genomgående bra service av personal och professionell och kunnig personal. Bra återkoppling vid frågor.
    Köp av Porsche.
    Hej Alex, Tusen tack först och främst för att ni är återkommande kunder, och även för att du tog dig tiden att ge oss feedback. Det gläder oss och se att jobbet vi gör varje dag resulterar i nöjda kunder som er som återkommer inför nya bilköp och kan tänka sig rekommendera oss vidare till andra. Vi önskar er hjärtligt lycka till med nya bilen och hoppas att ni får många härliga mil i din nya Porsche Turbo när du inte rattar ditt flygplan! Varma hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Otroligt proffsigt bemötande, fina bilar och vi blev otroligt nöjda!
    Hej Johan! Hjärtligt tack för att du tog dig tiden att bedöma oss utifrån ditt besök, vi blir otroligt glada av att se arbetet vi gör varje dag ge resultat av många nöjda kunder. Vi hoppas att nya bilen tillför många trygga och härliga mil för er, samt att vi får äran att göra fler bilaffärer med er i framtiden! Vi önskar er all lycka till med bilen!
    Varma hälsningar VIP On 4 Wheels
    2021-12-04 Insamlad av företaget
    Jätte bra bemötande och service.
    Hej Frida, Hjärtligt tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback kring ditt besök hos oss. Vi hoppas att ni trivs med eran nya fina bil och att vi får äran att leverera flera bilar till dig inom framtiden! All lycka till med din nya bil och tack för förtroendet! Varma hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Böt bil till volvo v90 trevligt bemötande

Trevligt folk hälsar Stefan
    Hej Stefan, God fortsättning & Tack så himla mycket för ditt feedback. Vi är otroligt tacksamma för förtroendet du har för oss, det betyder enormt mycket. Vi hoppas verkligen att du trivs med din nya V90 och att du får många härliga åkturer med den. Du är alltid hjärtligt välkommen åter! Vänliga hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    Bra bemötande.
    Bättre än förväntat
    Nöjd kundt till inköp av begagnad Kia Nero laddhybrid inkl. Inbyte Citroen C 4
    Hej Leif, God fortsättning & tusen tack för att du tog dig tiden att ge feedback på ditt besök och bilköpet. Vi är otroligt tacksamma för att du valde oss som din bilhandlare, vi önskar dig all lycka till med bilen och hoppas på fler affärer i framtiden. Vi hoppas på många trygga mil. Varma hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    Hej,
    Jag har oftast köpt mina bilar privat, men har också gjort några affärer med bilhandlare.
    Det bemötande som jag fick hos VIP On 4 Wheels (Vadde) var mycket trevligt och professionellt.
    Bilen som jag köpte den 23 november motsvarade den information som jag hade fått om skicket m.m.
    Jag kan varmt rekommendera dem för ett bra bilköp av begagnade bilar.

Mvh Rolf L
    Hej Rolf, Tusen tack för dina fina ord, det uppskattar vi otroligt mycket. Vi jobbar ständigt med att erbjuda bättre service och därför gläder det mig oerhört mycket när en kund är nöjd med affären i helhet. Det var väldigt trevligt att ha dig här och göra affär med dig och jag hoppas att du trivs med din nya MB GLC, jag ser framemot återseende inför fler bilköp och även när du har vägarna förbi Örebro för en kopp kaffe! Varma hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Vi kom överens på ett acceptabelt sätt.
    Bemötandet var det förväntade.
    Hej Peter
    God fortsättning & tusen tack för ditt fina betyg, det har varit ett nöje att få dig som kund här på VIP och hoppas att ni trivs bra med nya bilen. Välkommen åter & på återseende😊
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Hade äran att köpa min allra första bil på VIP on 4 Wheels. Kunde inte vara nöjdare! Bilen är i utlovat skick och går hittills som en klocka. Återvänder gärna när det är dags att uppgradera sig i framtiden.
    Hej Dennis, Jättestort tack för dina ord, det uppskattar vi enormt mycket. För oss handlar det om mycket mer än att bara sälja bilar, vi vill skapa långvariga relationer med våra kunder för att de ska kunna känna att de kan återkomma till oss inför fler affärer, det var en ära och få chansen att leverera din första bil, Vi hoppas att ni trivs med bilen och att ni får många trygga mil i den! Varma hälsningar VIP On 4 Wheels VIP On 4 Wheels AB
    2021-11-12 Insamlad av företaget
    Proffsigt bemötande mot oss som kund, vi hade inga förväntningar innan, det var ett första gångs besök! Och vi köpte bilen vi provkörde! Kan verkligen rekommendera dem!
    Hej Marie,

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback. Va roligt att vi kunde få till en bra affär som ni är nöjda med i helhet.
    Vi önskar er stort grattis till nya bilen och hoppas på många trygga och minnesvärda mil i bilen.

Jag hoppas på många fler affärer med er i framtiden!
    Ha en hjärtligt trevlig helg!
    2021-11-10 Insamlad av företaget
    Vi blir alltid bra bemött där.
    Vi har köpt bil förut av dom.
    Nu blev det en nyare Volvo XC 60.
    Dom är väldigt trevliga.
    Hej Maritha,

Vi önskar er hjärtligt lycka till med nya bilen och hoppas att ni får många härliga mil i den!
  • Ann-sofie S
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Trevlig Personal med bra bemötande.
    Vid bil köp .
    Smidigt.
    Rekommenderar er.
    Hej Ann-Sofie!

Vi önskar er all lycka till med bilen!
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Bra bemött och bra redogörelse av affären
    Hej Rolf,

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge feedback på ditt besök och bilköpet.
    Vi hoppas på många trygga mil samt att bilen är en stor tillgång för er.

2021-11-04 Insamlad av företaget
    Trevligt bemötande. Köpte en Kia Optima hybrid, som vi är nöjda med. Fick bra hjälp och information.
    Hej Sten,

Tusen tack för dina ord samt att du tog dig tiden att ge feedback kring ditt besök hos oss! Vi blir oerhört glada över att ni är nöjda med bilen och kände att ni utförde en trygg affär med all hjälp ni behövde.

Vi ser framemot att göra fler affärer med er!

2021-10-28 Insamlad av företaget
    Jätte bra bemötande både före och efter köpet. Fina bilar och trevlig personal
    Hej Fredrik,

Jättestort tack för dina ord, det uppskattar vi enormt mycket. För oss handlar det om mycket mer än att bara sälja bilar, vi vill skapa långvariga relationer med våra kunder för att de ska kunna känna att de kan återkomma till oss inför fler affärer, och vi vill alltid ställa upp och hjälpa till med det vi kan om problem skulle dyka upp i efterhand.

Vi hoppas att ni trivs med bilen och att ni får många trygga mil i den!

2021-10-28 Insamlad av företaget
    Åkte upp ifrån Malmö där vi blir upphämtade på centralstationen. Allt gick galant med ett utmärkt bemötande. Dem har absolut fått sig en återkommande kund vid bilköp.
    Hej Ralph,

Tusen tack för dina fina ord, vi uppskattar det enormt mycket.
    Så himla roligt att vi fick ha er här och leverera eran fina Lexus, vi ser framemot att hjälpa dig med ännu fler bilköp!
    Vi önskar er all lycka till och hoppas på många trygga och härliga mil!

2021-10-27 Insamlad av företaget
    Högsta nivån av service! Har köpt flertalet privata bilar av Vadde och nu även ett arbetsfordon till företaget.
    Hej Henrik,

Vill börja med att först och främst tacka dig så himla mycket för att du fortsätter varan en trogen återkommande kund hos oss och att vi har fått äran att leverera flera bilar till dig. Vi är otroligt glada över att du är nöjd över bemötandet samt bilarna du har köpt hos oss hittills och vi ser verkligen framemot möjligheten att göra ännu fler bilaffärer med dig i framtiden.

Vi önskar dig all lycka till med nya fordonet till företaget och att den är en stor tillgång för er!

Bra service och väldigt trevlig personal 👍🏼 Rekommenderas starkt
    Hej,

Hjärtligt tack för att du tog dig tiden och berättade lite kort om din upplevelse hos oss och vilket roligt sammanträffande att vi hade en gemensam bekant som hade pratat gott om oss till dig.
    Vi arbetar dagligen för att alltid göra det yttersta vi kan för våra kunder så det glädjer oss att du är nöjd i helhet med affären samt att du kan tänka dig och rekommendera oss vidare.

Vi hoppas att ni trivs med nya familjebilen och får massa trygga mil i den samt att vi får äran att leverera en häftigare bil till dig i framtiden!

2021-10-26 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och säljare! Det kan bli fler affärer här framöver.
    Hej Dennis,

Vi hoppas att du trivs med din nya fina bil och att vi får äran att leverera flera bilar till dig inom framtiden!

All lycka till med din nya bil och tack för förtroendet!
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Bra bemötande. Två timmars samarbete innan jag tog beslut om köpet. Smidigt hjälp med vinter däck. Kanon!
    Hej Alicja,

Tusen tack för dina fina ord, det uppskattar vi otroligt mycket.
    Vi jobbar ständigt med att erbjuda bättre service och därför glädjer det oerhört mycket när en kund är nöjd med affären i helhet.
    Det va super härligt att ha dig här och göra affär med dig och jag hoppas att du trivs med bilen, jag ser framemot återseende inför fler bilköp!

2021-10-26 Insamlad av företaget
    Bra och professionellt bemötande vid bilköp och snabb service när bilen sedan ”gick sönder” på väg hem från bilaffären!
    Hej Ann,

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback, och vilken tur att ni inte va långt bort så att ni kunde komma tillbaka för att vi ska ta in bilen i verkstaden direkt och montera på plastskyddet som hade lossnat, det är vi riktigt glada för!

Vi hoppas på många härliga mil och hoppas att vi ses inför fler bilaffärer!

2021-10-15 Insamlad av företaget
    Snabb bilaffär som löstes smidigt när jag dessvärre inte kunde närvara på plats vid köpet.

Vid frågor och funderingar innan och efter köpet har jag snabbt fått svar vilket uppskattas :)
    Hej Patricia,

Först och främst vill jag tacka så mycket för att du tog dig tiden att skriva en recension, vi är oerhört tacksamma för att ni valde oss. Vi vill alltid att affärer ska kännas tryggt och smidigt när det uppstår situationer som denna där man exempelvis inte kan vara på plats.
    Vi önskar er all lycka till med bilen och hoppas att ni trivs med den, så får vi hoppas på återseende inför fler bilköp i framtiden!

2021-09-29 Insamlad av företaget
    Sålde min bil via blocket. Blev uppringd från företaget och affären blev snabb och smidig. Proffsigt bemötande som gjorde att man som säljare av sin privata bil kände sig trygg.
    Hej Tommy,

Hjärtligt tack för dina fina ord. För oss är det extremt viktigt att kunder som säljer sin bil till oss är lika nöjda över bemötandet och servicen de får som kunder som köper bil av oss. Så det glädjer oerhört mycket och höra att du är nöjd över bemötandet och processen!
    Vi tackar för förtroendet och hoppas att vi får äran att träffa dig inför fler bilaffärer.
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Jag blev bemött bra ett bra sätt. Jag hade väl inga förväntningar direkt. Jag tyckte personalen var väldigt duktig. Kunde sin sak. Jag köpte en Volvo v60. Kan lätt rekommendera denna bilfirma till andra. Vadde var väldigt trevlig. Jag är en mycket nöjd kund.
    Hej Anna Carin,

Tusen tack för att du tog dig tiden att ge oss feedback, det är alltid roligt och höra att våra kunder är nöjda över servicen samt bilen. Vi arbetar dagligen med att bli bättre på det vi gör för våra kunder.
    Vi hoppas att du trivs med din fina bil och du är alltid varmt välkommen åter till oss, hoppas att vi får äran att leverera fler bilar till dig och ändra den 4/5 till en 5/5 ;)

2021-09-27 Insamlad av företaget
    Jättetrevligt bemötande av Vadde, bilen var i jättebra skick precis som utlovat. Superbra service trevligt med återkoppling av Vadde en par dagar efter köp. Vi är jättenöjda 😀
    Hej Michael,

Vi tackar hjärtligt för dina fina ord, vi är otroligt glada för att du är nöjd med bilen och servicen. Vi är väldigt noga med att bilarna vi säljer ska vara i toppen skick samt att vi erbjuder den bästa servicen som våra kunder förtjänar.
    Vi hoppas att du trivs med bilen och att vi får möjligheten att hjälpa dig inför fler bilaffärer.

• Johnny Robin Å
    2021-09-19 Spontant omdöme
    Va inne 30 minuter innan stängning med sambon för att titta på en bil, fick proffigt bemötande av Vadde som var mycket trevlig, inte alls sådär påstridig som andra. Allt från att vi klev in till bilköp kändes bra och vi är mycket nöjda även idag efter köpet!
    Rekommenderar stark !
    Hej Johnny,

Tack för ditt omdöme och tack för din tid.
    Vi är otroligt glada för att vi kunde hjälpa dig och leverera din nya bil i ditt letande, vi jobbar ständigt på servicen vi erbjuder så vi är oerhört tacksamma över att du är nöjd.
    Vi hoppas att bilen är en stor tillgång för er och att vi får äran att leverera fler bilar till er i framtiden.

2021-09-18 Spontant omdöme
    Trevligt och kändes proffsigt 👍.. bilen motsvarade beskrivningen , rekommenderas ☺️..
    Hej Björn,

Hjärtligt tack för att du tog dig tid och beskrev din upplevelse av besöket och bemötandet, samt din nya fina bil.
    Vi är otroligt tacksamma för att du valde oss och vi önskar dig all lycka till och massa trygga mil!
    Vi hoppas att du kommer trivas med bilen och att vi får träffa dig inför fler bilaffärer i framtiden.

2021-09-17 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och snabb affär.
    Hej Andreas,

Tack så mycket för dina fina ord, vi gör alltid vårt yttersta för att erbjuda en snabb, smidig och trygg affär till alla våra kunder.
    Vi önskar dig all lycka till och hoppas på återseende i framtiden!

Vänliga hälsingar
    2021-09-12 Insamlad av företaget
    Ett exceptionellt trevligt bemötande av mycket kunnig personal köpte en röd Mercedes slk 200 cab i topp skick kan med varm hand rekommendera detta ställe har i sommar haft jätte kul av detta inköp Björn Bengtsson Trollhättan
    Hej Björn,

Ett stort tack för att du valde oss och för att du tog din tid för att berätta lite mer om din upplevelse och hur du blev bemött.
    Vi blir super glada över att vi fick möjligheten att leverera din nya fina bil och vi hoppas på många fler soliga somrar i din fina SLK.
    Vi önskar dig många härliga och minnesvärda mil och hoppas på återseende.

2021-09-05 Insamlad av företaget
    Fräscha och fina bilar, trevligt bemötande!
    Hej Elin,

Tack så mycket för dina ord och för tiden du tog för att skriva feedback kring ditt besök hos oss.
    Vi är otroligt tacksamma för att du valde att lägga ditt förtroende hos oss, vi hoppas att vi får äran att få träffa dig fler gånger i framtiden inför nya bilköp.
    All lycka till!

2021-09-03 Insamlad av företaget
    Trevligt och vänligt bemötande. Kändes tryggt 👌
    Hej Rayno,

Tack så jätte mycket för dina fina ord, vi jobbar ständigt för att kunna erbjuda bättre service för varje dag så det glädjer oss att du är nöjd.
    Vi är otroligt tacksamma över att vi fick möjligheten att ha dig hos oss och leverera din bil.
    Vi hoppas på att träffa dig i framtiden inför fler affärer och vi önskar dig all lycka till med bilen.