Alla kategorier Hotell Skåne Landskrona Örenäs Slott Hotell och Konferens AB

Örenäs Slott Hotell och Konferens AB

Ålabodsvägen 193, 261 62 Glumslöv — Visa karta

Välkommen till Örenässlott, en storslagen och vardagsnära kurs- och konferensanläggning

Läs vad 2 kunder tycker om Örenäs Slott Hotell och Konferens AB

• A
    A skrev om Örenäs Slott Hotell och Konferens AB
    En guldstjärna till restaurangen och all dess personal. Har svår allergi, men dessa fantastiskt duktiga människor gjorde att min vistelse här blev trygg och vilken god mat sen :=)) Kommer att återkomma många gånger. Läs mer
  • Jim P
    Jim P skrev om Örenäs Slott Hotell och Konferens AB
    I stort ett mycket bra ställe. Den separata hotellbyggnaden är helt okej, med trevligt möblerade rum. Vi fick bra service under vår konferens, med bra tillgång till grupprum, whiteboards och fika.
    Restaurangen har varit riktigt bra de gånger jag varit där. Menyerna är välkomponerade med svenska smaker - mycket fisk och bra säsongsbetoning.
    Själva slottet är mysigt, med intressanta rum om man är ett större sällskap som vill vara själva. Det skulle vara kul att ha festmiddag i slottsbiblioteket.
    Missa inte att njuta av utsikten när du äter frukost i slottets matsal - få om möjligt plats ute i "verandan".
    Sammantaget kan jag inte annat än att varmt rekommendera Örenäs, och kommer gärna åter. Läs mer