Öresunds VVS

Öresunds VVS

Ring 0790-56 70 58 oresundsvvs.se

Välkommen till Öresunds VVS! Vi på Öresunds VVS har varit med i branschen sedan 2004 Vi sköter hela installationen från början till slut. Våra styrkor är snabb service, korta väntetider samt snabba installationer och byten. Vi hjälper dig att byta varmvattenberedare, värmepump, fjärrvärme, avlopp, elpannor och mycket mer. ...

122 omdömen om Öresunds VVS

Anders P
Skrev om Öresunds VVS

Bra pris och snabb leverans. Bra produkt från Nibe.

Henrik A

Bra nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Veronica E
Skrev om Öresunds VVS

Snabb leverans. Av termostat via er hemsida.

Magnus S
Skrev om Öresunds VVS

Delen ja beställde funkar kanon men 1v innan man skickar nått som finns i lager är katastrof när man står utan värme å varmvatten . Dessutom va de ett stort hål å kartongen å bara tur att delen fanns kvar då halva va utanför kartongen . Så ta lärdom av detta å paketera delarna snabbare å bättre utan slarv mvh Magnus

Robin M
Skrev om Öresunds VVS

Nibe utegivare. Bra pris. Väldigt snabb leverans.

Renato B
Skrev om Öresunds VVS

Företaget har snabba och gratis leveranser

Juliska V
Skrev om Öresunds VVS

Jag ger det högsta betyget och lite till Anja är så noggrann och ger förtroende och respekt Jag ska rekommendera Er till alla mina bekanta

Zackrisson G
Skrev om Öresunds VVS

Snabb och bra leverans av tvättställsblandare

Gunnar F
Skrev om Öresunds VVS

Bra priser och produkter. Snabbt och effektivt.

Hans A
Skrev om Öresunds VVS

Ett trevligt bemötande snabba leveranser. Allt fungerade med beställningen betalningen och leveransen. Hans A.

Sören J
Skrev om Öresunds VVS

Professionellt bemött. Snabb respons på både mail och sms och dessutom tillgängliga på telefon. Snabb leverans.

Ludwig A
Skrev om Öresunds VVS

Mycket trevligt bemötande och smidigt utbyte av en gammal varmvattenberedare. Rekommenderas 10/10 👍🏼

Peter H
Skrev om Öresunds VVS

Otroligt snabb o bra service. O mycket trevliga. Kan lätt rekommenderas.

Fredrik D
Skrev om Öresunds VVS

Snabbat svar med offert och beskrivning.. Snabba och trevliga installatörer. Allt var väldigt smidigt

Anita S
Skrev om Öresunds VVS

Kommunikativa, trevliga och duktiga!

Zorica S
Skrev om Öresunds VVS

Öresunds VVS svarade snabbt på vår förfrågan om att byta av varmvattenberedare. Offerten kom fort och några dagar senare installerades den. Teamet var super bra. Kom i tid, installerade professionellt och plockar undan efter sig. Vi är jättenöjda och njuter av mängd varmvatten!

Bo L
Skrev om Öresunds VVS

Snabbt svar och trevligt bemötande vid kontakt via telefon. Snabbt byte av läckande varmvattenberedare, av trevlig och kunnig personal. Bättre än så kan det inte bli. / Bo Larsson

Jesper H
Skrev om Öresunds VVS

Väldigt snabbt och effektivt! Bra och kundvänligt bemötande!

Magnus J
Skrev om Öresunds VVS

Snabb service, trevligt bemötande och bra utförandet.

Jerzy K
Skrev om Öresunds VVS

Har köpt varmvattenberedare. Mycket nöjda med kontakt och installationen. Trevligt bemötande!

Gunnar L
Skrev om Öresunds VVS

Fixade installation av varmvattenberedare snabbt och enkelt.

Ingela S
Skrev om Öresunds VVS

Bästa tänkbara service. proffsiga och trevliga som bytte min varmvattenberedare och tog den gamla med sig.

Mikael P
Skrev om Öresunds VVS

Snabb service och ett trevligt bemötande. Kan rekommendera detta detta företag om ni ska byta varmvattenberedare.

Carl A
Skrev om Öresunds VVS

Väldigt snabb respons(mailade med dem en söndag i panik), talades vid på måndagen, kl 11:00 på onsdagen var vvb installerad. Supernöjd!

Sylwia G
Skrev om Öresunds VVS

Rekomenderad att anlita Öresunds VVS. Bra bemötande och service!!

Carl S

Trevligt bemötande rakt igenom

Ola M
Skrev om Öresunds VVS

Jag behövde omgående ny varmvattenberedare då den gamla havererat. Det visade sig vara helt rätt företag för detta uppdrag. Bra och okomplicerad kundkontakt. Snabbt och proffsigt agerande. Jag kan varmt rekommendera detta företag.

Joakim O
Skrev om Öresunds VVS

Väldigt bra bemötande! Mina förväntningar va att få ut den äldre dyra pannan . Och få in en energisnålare panna å det löste ni.. jag köpte en VVM 225

Stellan F
Skrev om Öresunds VVS

Bra och snabb service, trevlig personal

Nicole W
Skrev om Öresunds VVS

Excellent, very professional and friendly service. They kept me well-informed from the time of booking all the way to completion of the job. Their work (installation of a new varmvattenberedare) was very good and carried out efficiently. I will definitely recommend them to friends and colleagues!

Robert H
Skrev om Öresunds VVS

Beställde varmvattenberedare på Måndagen. På Torsdagen var den monterad och klar. Snabbt smidigt och trevligt bemötande.

Gunilla G
Skrev om Öresunds VVS

Fantastisk service och proffsigt bemötande från offert till snabbt och smidigt utbyte av varmvattenberedare. Stort tack! De allra bästa rekommendationerna till Öresunds VVS!

Peter S
Skrev om Öresunds VVS

Snabba svar på mina frågor och bra återkoppling och håller vad dom lovar. Rekommenderar detta företag till er som behöver något inom VVS

Jan K
Skrev om Öresunds VVS

De kom för att byta varmvattenberederan, de var punktliga och installerade den nya och forslade bort den gamla. Inga problem alls, de var vänliga och proffsiga. Fast pris också. Kanske lite i dyraste laget men man får det mam betalar för

Fridolf S
Skrev om Öresunds VVS

Grymt duktiga och trevliga!! Den nya fjärrvärme centralen är kanon. Tackar för super snabb hjälp. Rekommenderar verkligen detta företag!!!!!

Anita P
Skrev om Öresunds VVS

Uppdraget utfördes snabbt och effektivt, men med tid för upplysningar. Det gällde installation av ny varmvattenberedare. Alltså: förväntningar man kan ställa uppfylldes!

Cade S
Skrev om Öresunds VVS

Snabbt och utomordentligt bra bemötande över mail på en helg och båda vvsarna som kom gjorde ett bra jobb och var trevliga. De bytte vvb på ett par timmar några dagar efter att den gamla hade pajat.

Petra K
Skrev om Öresunds VVS

Bra bemötande och gjorde det som skulle göras.

Teresa A
Skrev om Öresunds VVS

Punktligt ,snabbt och väldigt bra bemetande.Vi köpte varmvattenberedare , fick den gamla snabbt och effektivt utbyt . Vi var mycket belåtna. Tack🙏

Markus G
Skrev om Öresunds VVS

Superbra och snabb leverans! Jag är mycket nöjd med den snabba installationen av vår VVB.

Eva C
Skrev om Öresunds VVS

Bra bemötande, kort leveranstid, städat o snyggt efter vvb bytet.

Bo M
Skrev om Öresunds VVS

Bra och professionellt bemötande. Bokning och utförande enligt överenskommelse.

Eva-Louise L
Skrev om Öresunds VVS

Trevligt bemötande snabbt svar på offert. Snabb installation. Förväntningarna infriades. Klart nöjd. Installation och köp av varmvattenberedare.

Toni D
Skrev om Öresunds VVS

Vänligt och professionellt bemötande. Det de inte kunde svara på, tog de reda på svaret.

Maria H
Skrev om Öresunds VVS

Väldigt vänligt bemötande, snabba besked o välgjort arbete

Linda K
Skrev om Öresunds VVS

Väldigt bra och snabbt antagligen inte billigaste. Rekommenderas varmt.

Anna A
Skrev om Öresunds VVS

Professionellt och vänligt bemötande. Snabb och bra service. Är mycket nöjd med mitt byte av varmvattenberedare.

Erik J
Skrev om Öresunds VVS

Kompetenta, förstod mina frågor och trevliga. Köp och installation av en VVB. Nöjd!

JAN S
Skrev om Öresunds VVS

Outbildad assistent. Inget riktigt bra utförande.

Whang S
Skrev om Öresunds VVS

Bemötandet var mycket bra, från första samtalet till installation och avslut av varmvattenberedare. Snabba, proffsiga och trevliga.