Alla kategorier Pool Skåne Tomelilla Österlens Poolcenter AB

Österlens Poolcenter AB

Odengatan 6, 273 34 Tomelilla — Visa karta

Österlens Poolcenter grundades 2007 i Tomelilla på Österlen. Idag har vi dessutom en butik i Löddeköping på Center Syd. Idag är vi 10 anställda som med stor passion arbetar på Österlens Poolcenter, vi drivs av att uppfylla dina drömmar på ett enkelt och smidigt tillvägagångssätt så att du som kund ska bli hundra procent nöjd med ditt köp, oavsett om det rör sig om att renovera en befintlig pool, köpa ett spabad, bygga en helt ny pool eller köpa möbler till din uteplats.

Vi kan erbjuda dig en bred kompetens tillsammans med att stort utbud av de allra flesta populära och välkända varumärkena. Hos oss sätter vi kvaliteten i fokus, det är någonting vi är väldigt noga med när vi tar in produkter i vårt sortiment.

Hos oss får du alltid hjälp av kunnig, passionerad och erfaren personal som kan besvara de frågor du har. Har du inte möjlighet att genomföra bygget av poolen själv kan vi hjälpa dig med byggentreprenaden.

Vi kan även erbjuda rådgivning och hjälp kring vad dina poolplaner skulle kosta att genomföra, vår kunniga personal hjälper gärna till!

Varmt välkommen till Österlens Poolcenter AB!
Lör: 10:00-14:00

Mycket bra

trivs bra med spaet
  • Sara S
    Sara S skrev om Österlens Poolcenter AB
    Bara positivt! Fick bra hjälp av kunnig personal.
  • Pål W
    Pål W skrev om Österlens Poolcenter AB
    Bra, trevliga, professionella och kunniga. Kunde både råda och avråda. Vi är mitt uppe i arbetet just nu, men hittills har det fungerat prickfritt.
  • Thobias W
    Thobias W skrev om Österlens Poolcenter AB
    Fick bra service i butiken i lödde. Tog lång tid få svar på mail och offert.
  • Mats O
    Mats O skrev om Österlens Poolcenter AB
    Dom har läcksökt min pool, jag fick kontakt med personal som kom ut och kontrollerade och fixade detta.
  • Andreas B
    Andreas B skrev om Österlens Poolcenter AB
    Mycket bra bemötande och vänlig proffsig personal.
    Terasspool 1700 med allt...
  • Pierre H
    Pierre H skrev om Österlens Poolcenter AB
    Enkelt att få tag i säljare och med bra närvaro i regionen där vi bor. Bra och flexibel service.
  • Anders K
    Anders K skrev om Österlens Poolcenter AB
    Kunniga och snabb respons och återkoppling jämfört med andra sk poolfirmor
  • Per-olof C
    Per-olof C skrev om Österlens Poolcenter AB
    Mycket bra kundmottagning och eftersupport!
    Bra amerikansk SPA-kvalitet.
    Inga direkta tekniska problem.
    Hade dock stora problem med vattenkvaliteten innan vi hittade rätt med kloreringsmängd, superclear m.m.
    PH-värdet var dock lättare att pricka in!
    I övrigt kan vi varmt rekommendera Österlens Poolcenter med speciellt plus för den vältalig AIK-säljaren i Lödde....
    Har nu haft Spa'et i ca 1 år. Badar max 1-2 gör i veckan
    och oftast bara jag o frugan.
  • Lars H
    Lars H skrev om Österlens Poolcenter AB
    Bra bemötande med köp av spabadslock. Locket levererades på utsatt tid.
    Bra upplevelse.
  • Lena N
    Lena N skrev om Österlens Poolcenter AB
    Vi köpte pool och blev trevligt bemötta.
  • Eva O
    Eva O skrev om Österlens Poolcenter AB
    Köper förbrukningsvaror till poolen och de hjälper mig köra igång den på försommaren.
    Har även köpt pooltak med installation.
  • Lars J
    Lars J skrev om Österlens Poolcenter AB
    Trevligt, men lovade att ringa angående en oring de inte hade inne. Har inte hänt dessvärre
  • Peter S
    Peter S skrev om Österlens Poolcenter AB
    Trevligt och konkret bemötande i samband med köp. Däremot lämnar samverkan vid leverans och installation en hel del i övrigt att önska, (väntar fortfarande). Känner tyvärr att det viktiga var att sälja poolen och när dealen var i hamn var jag inte lika viktig. Huruvida slutomdömet blir 1,2,3,4 eller 5 ber jag att få återkomma till när poolen är levererad och installerad.
  • Magnus T
    Magnus T skrev om Österlens Poolcenter AB
    I butiken har hjälpen varit väldigt vireande
  • Robert B
    Robert B skrev om Österlens Poolcenter AB
    Stort och bra utbud av olika komponenter till pool-system, som dessutom var exponerade på ett sätt som gjorde val och prisbild tydliga. Bra bemötande.
  • Dorothea L
    Dorothea L skrev om Österlens Poolcenter AB
    Köpt spa Earl mycket nöjd med bemötande och info.
    Huvudsaken att jag bestämde mig var företagets helhetslösning.
    El kontakt- leverans- montering- igångsättning.
  • Jan L
    Jan L skrev om Österlens Poolcenter AB
    Vi har köpt ett spa + vinterplåtar till pool samt kemikalier och årlig service på spabadet. Vi har fått ett bra och trevligt bemötande vid våra kontakter med Österlens Poolcenter, och kommer att fortsätta anlita deras tjänster.
  • Maria W
    Maria W skrev om Österlens Poolcenter AB
    Bra bemötande, kunniga installatörer. Bara positivt!!
  • Per L
    Per L skrev om Österlens Poolcenter AB
    Upplever att jag som kund blir bra behandlad
  • Kinga H
    Kinga H skrev om Österlens Poolcenter AB
    Bästa säljaren Simon!
    Kan varm rekommendera deras utemöbler samt pooler.
  • Rikard J
    Rikard J skrev om Österlens Poolcenter AB
    Snabbt och bra bemötande med kompetent personal.
  • Matthias B
    Matthias B skrev om Österlens Poolcenter AB
    Har beställt service av pool samt byte av reningsverk och installation av värmepump. Bra bemötande och trevlig personal. Dock lite missförstånd när det gällde när de skulle komma och att det var inhyrd entreprenör och inte deras egen personal som skulle komma.
  • Lars-olof G
    Lars-olof G skrev om Österlens Poolcenter AB
    Vi besökte Stora Villamässan i Malmö söndagen den 5 mars för att titta på spabad.
    Vi blev trevligt bemötta personal från Svenska badrumsinredningar och Poolcenter.
    Provsittning av olika spabad var inga problem, vilket hjälpte oss att besluta vilket spabad som passar oss, det blev modellen EARL. Vi gjorde vår beställning och fick reda på att spabadet kommer att levereras av Österlens Poolcenter i Tomelilla. Vi blev också erbjudna att göra köpet via WASA Kredit uppdelat på 24 månader med förskjuten uppstart.
    Några dagar senare blev vi kontaktade av Österlens Poolcenter för att bestämma leveransdag, fick samtidigt reda på anslutningsbehov för elen.
    På överenskommen dag och klockslag, viktigt då vi hyrde in en kranbil för att lyfta spabadet över vår hus, kom montören med spabadet på ett släp.
    En halvtimme senare körde kranbilen och vi höll på att fylla på vatten.
    Under tiden som montören packade upp tillbehören kom elektrikern och anslöt elen.
    Under tiden som vattnet fylldes på gick montören genom vad vi behöver veta angående kemikalierna för pH-värde och klor.
    Vi är mycket nöjda med bemötande och service.
    Vi använder spabadet flera gånger i veckan, en stor njutning.
    Vi är mycket nöjda med allt.
  • André A
    André A skrev om Österlens Poolcenter AB
    Nöjda med vårt spaköp. Dom koppla in allt samt det va enkelt att få hit dom på garanti ärende.. allt bra
  • Rebecka S
    Rebecka S skrev om Österlens Poolcenter AB
    Vi är mycket nöjda med vår pool som byggdes av Österlens Poolcenter. Skulle definitivt anlita dem igen om vi fick möjlighet att bygga ytterligare en pool.
    Uppfattar dem som seriösa och kunniga.
  • Jonas O
    Jonas O skrev om Österlens Poolcenter AB
    Jag är mer än nöjd! Trevlig personal, gör vad dom ska utan krångel, enkelt att få svar på frågor. Ska jag någonsin igen bygga pool, så kommer jag definitivt ring Österlens Poolcenter!
  • Leif E
    Leif E skrev om Österlens Poolcenter AB
    Det var väl ok. Minns inte så noga för det var rätt länge sedan
  • Wolfgang P
    Wolfgang P skrev om Österlens Poolcenter AB
    Ett väl bemötande vid frågor angående problem.
    Trevligt och kunnig service vid utförande av garantijobb.
    Jag upplever att Österlens Poolcenter är mån om sina kunder.
  • Linda M
    Linda M skrev om Österlens Poolcenter AB
    Prisvärd studsmatta, men de var jättesvåra att få tag på via mail/tfn
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Österlens Poolcenter AB
    Usel aftersales service........................
  • Christer F
    Christer F skrev om Österlens Poolcenter AB
    Bra. Snapp searvice. Trevlig personal.
    Tistlar: ni är bra!!
  • Linda Ö
    Linda Ö skrev om Österlens Poolcenter AB
    Kunniga och kundorienterade. Fint stöd vid leverans och uppstart av SPA-badet.
  • Roland N
    Roland N skrev om Österlens Poolcenter AB
    Hej, jag har bara positiva erfarenheter från deras sida.
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Österlens Poolcenter AB
    Badtunna. Enkel och rak hjälp vilket underlättade ett beslut. Leveransdatum är längre fram i tiden och såhär långt har allt gått fint.
  • Heli U
    Heli U skrev om Österlens Poolcenter AB
    bra service och allt var som lovat. ska snart köpa en studsmatta till tänkte jag!
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Österlens Poolcenter AB
    Trevlig personal
    Bra leverans
  • ?
    ? skrev om Österlens Poolcenter AB
    Helt ok trevliga bra pris snabb leverans rätt produkt
  • Ulf M
    Ulf M skrev om Österlens Poolcenter AB
    Mycket bra bemötande av Simon med personal.

köpte en coralpool med värmare
  • Per-ola L
    Per-ola L skrev om Österlens Poolcenter AB
    Mycket bra service och kunnig personal.
  • Jättekompis Assistans K
    Jättekompis Assistans K skrev om Österlens Poolcenter AB
    Rekommenderar Österlens Poolcenter AB. Man får bra information och råd. De sköter arbetet på ett proffsigt och bra sätt. Har bara positiva saker att säga.
  • Tor L
    Tor L skrev om Österlens Poolcenter AB
    Bra bad fin upplevelse minus för lite högt ljud i filterpumpen och borde vara svenska gånger i avtappningen annars allt bra
  • Eva P
    Eva P skrev om Österlens Poolcenter AB
    Snabb hjälp. Trevlig butikspersonal. Stort utbud av pooltillbehör.
  • Annelie H
    Annelie H skrev om Österlens Poolcenter AB
    Så nöjd med servicen på Österlens poolcenter känner sig alltid välkommen att ställa frågor och de hjälper en. Har koll på sina kunder och minns vem man är då man ringer för att få hjälp. Nöjd även med produkten👍🏼
  • Roland A
    Roland A skrev om Österlens Poolcenter AB
    Alltid bra bemötande .Känns seriösa .
  • Agneta U
    Agneta U skrev om Österlens Poolcenter AB
    Proffsigt utförande på arbetet , fast man får tjata lite så ni kommer.Kyndvänligt.
  • Peter Å
    Peter Å skrev om Österlens Poolcenter AB
    Det var bara med alt. Inget att klaga på
  • Andreas M
    Andreas M skrev om Österlens Poolcenter AB
    Kanonservice 👍👍👍
    Kunnig personal som håller mycket hög servicegrad.
  • Mats W
    Mats W skrev om Österlens Poolcenter AB
    Trevligt bemötande i Löddeköpinge och även sen när den skulle levereras som funkade bra. Sakerna såg bra ut när det packades upp och vi ser framemot att montera klart den 👍👍
  • Mikael F
    Mikael F skrev om Österlens Poolcenter AB