Alla kategorier Pool Skåne Tomelilla Österlens Poolcenter AB

Österlens Poolcenter AB

Odengatan 6, 273 34 Tomelilla — Visa karta

Österlens Poolcenter grundades 2007 i Tomelilla på Österlen. Idag har vi dessutom en butik i Löddeköping på Center Syd. Idag är vi 10 anställda som med stor passion arbetar på Österlens Poolcenter, vi drivs av att uppfylla dina drömmar på ett enkelt och smidigt tillvägagångssätt så att du som kund ska bli hundra procent nöjd med ditt köp, oavsett om det rör sig om att renovera en befintlig pool, köpa ett spabad, bygga en helt ny pool eller köpa möbler till din uteplats.

Vi kan erbjuda dig en bred kompetens tillsammans med att stort utbud av de allra flesta populära och välkända varumärkena. Hos oss sätter vi kvaliteten i fokus, det är någonting vi är väldigt noga med när vi tar in produkter i vårt sortiment.

Hos oss får du alltid hjälp av kunnig, passionerad och erfaren personal som kan besvara de frågor du har. Har du inte möjlighet att genomföra bygget av poolen själv kan vi hjälpa dig med byggentreprenaden.

Vi kan även erbjuda rådgivning och hjälp kring vad dina poolplaner skulle kosta att genomföra, vår kunniga personal hjälper gärna till!

Varmt välkommen till Österlens Poolcenter AB!
Öppet just nu
Lör: 10:00-14:00