Alla kategorier Övrigt Jämtland Östersund Östersunds-Postens Tryckeri AB, Östersunds Posten

Östersunds-Postens Tryckeri AB, Östersunds Posten

Kyrkgatan 52, 831 34 Östersund — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Östersunds-Postens Tryckeri AB, Östersunds Posten

• John D
    John D skrev om Östersunds-Postens Tryckeri AB, Östersunds Posten
    Håller helt med Niklas E och Andreas A. ÖP får 5 av mig.
  • Per A
    Per A skrev om Östersunds-Postens Tryckeri AB, Östersunds Posten
    ÖP är utan tvivel det uslaste företaget enligt min ranking i Jämtland framför allt ur en annonsörs synvinkel. Tidningen tar sig friheter som är troligtvis rent olagliga och omoraliska. Jag har fört noteringar sedan 19 år på insidenter med ÖP medans LT (som referens) har skött sig. Tex har ÖP delat ut gratis annons talonger som kompensation för felaktigt skrivna annonser. Men huxflux vägras jag av ÖP få sätta in ny annons med värdetallongen ????? trots att det står att den gäller som betalning för ett stycket "Miniannons" utan bästföre datum. Är inte det bedrägeri??
  • Niklas E
    Niklas E skrev om Östersunds-Postens Tryckeri AB, Östersunds Posten
    Östersunds-Posten (ÖP) är en morgontidning i världsklass som håller en mycket hög standard. Tidningen är något som vi kan vara stolta över i Jämtland! Att op.se håller sig uppdaterad är ett stort plus. ÖP är den tidning som man hänvisar till om man nämner "tidningen" i folkmun.
  • Andreas A
    Andreas A skrev om Östersunds-Postens Tryckeri AB, Östersunds Posten
    När det gäller Östersundsposten, mer kännt som ÖP är det inte i första hand papperstidningen jag tänker på. Det är onlineversionen på op.se. Detta är enligt mitt tycke den bästa nyhetskällan på nätet när man vill ha koll på Östersund och Jämtland från annan ort.

Kyrkgatan 52, 831 34 Östersund