Alla kategorier Dator Uppsala Håbo Östlunds Sverige AB

Fröstorp 3, 457 93 Tanumshede — Visa karta

Läs vad 7 kunder tycker om Östlunds Sverige AB

• Pippi
    Pippi skrev om Östlunds Sverige AB
    Fördelar med detta företag.

* Fin service, här behöver man inte chansa. Prova först och skicka tillbaka det som inte passade.
    * Priset som avtalat, inga extra kostnader, som t.ex frakt eller aviavgifter. (inte alltid självklart).
    * Snabb leverans.

Nackdelar..

* Väldigt noga med kartonger och det övriga emballaget, allt ska helst tas hand om och returneras om man provar först.
    * Vill helst inte ta något muntligt, alla små överenskommelser skulle bekräftas via mail. (tidskrävande).

Rekommenderar vi dem?

*Självklart. Mer noggrann ergonom får man nog letar efter länge. :) Läs mer
  • Jojo
    Jojo skrev om Östlunds Sverige AB
    Har haft flera stolar och mattor här för utprovning på vår arbetsplats. En matta ska ju också vara fin att se på, kontoret blev riktigt fint och dessutom korrekt ergonomiskt. Deras personal visade ett fint tålamod.
    Kan inte annat än ge mina högsta rekommendationer till Östlunds. (ostlunds.se) Läs mer
  • Mia M
    Mia M skrev om Östlunds Sverige AB
    Beställde, fick leverans och faktura som man kan förvänta sig. Snabbt och i tid.
    Rekommenderas. Läs mer
  • Josefine R
    Josefine R skrev om Östlunds Sverige AB
    Under all kritik var deras bemötande när vi skulle returnera en sadelstol vi "muntligt" via deras chat service fått lovat att vi först fick prova och se om den passade en av våra anställdas fysiska tillstånd. Tyvärr gjorde den inte det och vid kontakt med deras kundservice vid returhanteringen, som förmodligen inte vet hur man ens stavar till service, ifrågasatte de oss som köpare (!?!) om vi verkligen hade kontaktat rätt ställe då de aldrig hade lovat något sådant...
    Har man endast 2 registrerade anställda tycker man att någon form av dialog förs mellan personalen men har förstått nu i efterhand när vi gjort eftersökningar att de tyvärr är kända för sig oproffsighet och verkar sätta detta i system att lura kunder.

Handla INTE från dessa om du inte vill bli lurad på pengar!

Med vänlig hälsning, en mycket besviken kund. Läs mer
  • Peder
    Peder skrev om Östlunds Sverige AB
    Har haft värk i nacke och händer i många år. Inget har hjälpt men jag kontaktade Östlunds och där fick jag prova olika lösningar innan jag till slut hittade en stol och ett underarmsstöd som passade min arbetssituation. Måste både kunna sitta och stå på jobbet. Väldigt fin service och bra tålamod hos deras ergonom. Skönt att inte behöva köpa "grisen i säcken".
    Tack för att det fortfarande finns människor som satsar både på service och kvalitet.
    Jag och min arbetsgivare är väldigt tacksamma.
    PK. Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Östlunds Sverige AB
    Har ok produkter och leverans fungerar ok. Dock är deras returhantering katastrofal. Inga retursedlar och ingen vilja att hjälpa till, dålig service kring returer helt enkelt. Läs mer
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Östlunds Sverige AB
    Produkten kom snabbt, men var felaktig så fick byta ut den hos Mousetrapper (gick väldigt smidigt, så beställ direkt hos dem istället)
    Fakturan fick jag aldrig, men de ringde och "påminde" mig när den redan förfallit. Betalade genast när jag fick fakturan mejlad. (10 dagar sent) Däremot talade de aldrig om att de redan skickat en till faktura (separat) med en påminnelseavgift på 450sek.
    Den mejlar de först nu när den också förfallit.
    När jag ifrågasätter de uteblivna fakturorna hotar de endast med Kronofogden. Inget intresse att vara tillmötesgående. Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY