Alla kategorier Dator Uppsala Håbo Östlunds Sverige AB

Fröstorp 3, 457 93 Tanumshede — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Östlunds Sverige AB

• Peder
    Peder skrev om Östlunds Sverige AB
    Har haft värk i nacke och händer i många år. Inget har hjälpt men jag kontaktade Östlunds och där fick jag prova olika lösningar innan jag till slut hittade en stol och ett underarmsstöd som passade min arbetssituation. Måste både kunna sitta och stå på jobbet. Väldigt fin service och bra tålamod hos deras ergonom. Skönt att inte behöva köpa "grisen i säcken".
    Tack för att det fortfarande finns människor som satsar både på service och kvalitet.
    Jag och min arbetsgivare är väldigt tacksamma.
    PK.
  • Christian B
    Christian B skrev om Östlunds Sverige AB
    Har ok produkter och leverans fungerar ok. Dock är deras returhantering katastrofal. Inga retursedlar och ingen vilja att hjälpa till, dålig service kring returer helt enkelt.
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Östlunds Sverige AB
    Produkten kom snabbt, men var felaktig så fick byta ut den hos Mousetrapper (gick väldigt smidigt, så beställ direkt hos dem istället)
    Fakturan fick jag aldrig, men de ringde och "påminde" mig när den redan förfallit. Betalade genast när jag fick fakturan mejlad. (10 dagar sent) Däremot talade de aldrig om att de redan skickat en till faktura (separat) med en påminnelseavgift på 450sek.
    Den mejlar de först nu när den också förfallit.
    När jag ifrågasätter de uteblivna fakturorna hotar de endast med Kronofogden. Inget intresse att vara tillmötesgående.

Fröstorp 3, 457 93 Tanumshede