Alla kategorier Dator Uppsala Håbo Östlunds Sverige AB

Fröstorp 3, 457 93 Tanumshede — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Östlunds Sverige AB

• P N
    P N skrev om Östlunds Sverige AB
    Ringde och talade länge med deras ergonom vid flera tillfällen. Vi behövde testa flera olika stolar och andra artiklar. Deras ergonom levererade redan dagen efter och hjälpte till med anpassning. Allt passade inte men vi köpte två olika stolar och lämnade tillbaka resten efter att provat i över en månad. De hämtade upp på plats med ett leende trots att vi varit lite krävande. Vi behövde endast betala för stolarna, inte för service, inte för leverans.
    Otroligt fint bemötande.
    Måste skriva om detta och verkligen påpeka att det finns företag som levererar service på hög nivå. Rekommenderas. Läs mer
    Jojo gillar detta
  • Josefine R
    Josefine R skrev om Östlunds Sverige AB
    Under all kritik var deras bemötande när vi skulle returnera en sadelstol vi "muntligt" via deras chat service fått lovat att vi först fick prova och se om den passade en av våra anställdas fysiska tillstånd. Tyvärr gjorde den inte det och vid kontakt med deras kundservice vid returhanteringen, som förmodligen inte vet hur man ens stavar till service, ifrågasatte de oss som köpare (!?!) om vi verkligen hade kontaktat rätt ställe då de aldrig hade lovat något sådant...
    Har man endast 2 registrerade anställda tycker man att någon form av dialog förs mellan personalen men har förstått nu i efterhand när vi gjort eftersökningar att de tyvärr är kända för sig oproffsighet och verkar sätta detta i system att lura kunder.

Handla INTE från dessa om du inte vill bli lurad på pengar!

Med vänlig hälsning, en mycket besviken kund. Läs mer
  • Christian B
    Christian B skrev om Östlunds Sverige AB
    Har ok produkter och leverans fungerar ok. Dock är deras returhantering katastrofal. Inga retursedlar och ingen vilja att hjälpa till, dålig service kring returer helt enkelt. Läs mer
  • Ann Ö
    Ann Ö skrev om Östlunds Sverige AB
    Produkten kom snabbt, men var felaktig så fick byta ut den hos Mousetrapper (gick väldigt smidigt, så beställ direkt hos dem istället)
    Fakturan fick jag aldrig, men de ringde och "påminde" mig när den redan förfallit. Betalade genast när jag fick fakturan mejlad. (10 dagar sent) Däremot talade de aldrig om att de redan skickat en till faktura (separat) med en påminnelseavgift på 450sek.
    Den mejlar de först nu när den också förfallit.
    När jag ifrågasätter de uteblivna fakturorna hotar de endast med Kronofogden. Inget intresse att vara tillmötesgående. Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY