Östlunds Sverige AB

2.3 i betyg av av 4 omdömen

Läs vad 4 kunder tycker om Östlunds Sverige AB

• 2019-02-01

Anders Gustavsson skrev om Östlunds Sverige AB
    Ringde säkert tio gånger innan jag beställde min stol. Lika trevligt bemötande fick jag varje gång och de tog sig verkligen tid. Beställde en sadelstol med extra överdrag till sitsen i jättefin blågrå färg som blev superfin i vår salong. Läs mer
    Tobias M gillar detta
  • Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.7 / 5 i betyg — 747 omdömen
    Badge2020
    "bästa jag fick batteribyte på en timmer"
  • 2018-02-04

Verifierad kundrelation
    Josefine R skrev om Östlunds Sverige AB
    Under all kritik var deras bemötande när vi skulle returnera en sadelstol vi "muntligt" via deras chat service fått lovat att vi först fick prova och se om den passade en av våra anställdas fysiska tillstånd. Tyvärr gjorde den inte det och vid kontakt med deras kundservice vid returhanteringen, som förmodligen inte vet hur man ens stavar till service, ifrågasatte de oss som köpare (!?!) om vi verkligen hade kontaktat rätt ställe då de aldrig hade lovat något sådant...
    Har man endast 2 registrerade anställda tycker man att någon form av dialog förs mellan personalen men har förstått nu i efterhand när vi gjort eftersökningar att de tyvärr är kända för sig oproffsighet och verkar sätta detta i system att lura kunder.

Handla INTE från dessa om du inte vill bli lurad på pengar!

Med vänlig hälsning, en mycket besviken kund. Läs mer
  • 2017-06-29

Christian B skrev om Östlunds Sverige AB
    Har ok produkter och leverans fungerar ok. Dock är deras returhantering katastrofal. Inga retursedlar och ingen vilja att hjälpa till, dålig service kring returer helt enkelt. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 47 omdömen
    Badge2020
    "En vän i nöden- Så fort jag får problem och ringer HotHelp så får jag svar per omgående, samt proffsig hjälp då jag själv är ganska okunnig"
  • 2014-08-14

Verifierad kundrelation
    Ann Ö skrev om Östlunds Sverige AB
    Produkten kom snabbt, men var felaktig så fick byta ut den hos Mousetrapper (gick väldigt smidigt, så beställ direkt hos dem istället)
    Fakturan fick jag aldrig, men de ringde och "påminde" mig när den redan förfallit. Betalade genast när jag fick fakturan mejlad. (10 dagar sent) Däremot talade de aldrig om att de redan skickat en till faktura (separat) med en påminnelseavgift på 450sek.
    Den mejlar de först nu när den också förfallit.
    När jag ifrågasätter de uteblivna fakturorna hotar de endast med Kronofogden. Inget intresse att vara tillmötesgående. Läs mer

Bästa Företagen inom dator nära Östlunds Sverige AB:

InvoMobil AB (5.1km)
John W John W tycker:
“Hade ny display hemma, och byt...” Läs mer