OUTL1

OUTL1

3.4

OUTL1 stoltserar med att tillhandahålla produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser genom att direktimportera varorna från fabrikerna, helt utan onödiga mellanhänder. Vår verksamhet är onlinebaserad, vilket innebär att vi kan erbjuda våra produkter till förmånliga priser med låga marginaler. Genom att eliminera...

709 omdömen om OUTL1

Sedan starten hos Reco 2020

Carina L

Tyvärr fortfarande oupackad, men har tidigare köpt varor och väldigt nljd

Benny H
Skrev om OUTL1

smidigt sätt att handla men båda hundburar som jag köpt har skadade bottnar eller tak. och ingen skada på embalaget, så borde vara packat så

Björn J

Korrekta och proffsiga Kundvänligs ochsnabba

Zaid I
Skrev om OUTL1

Har tyvärr inte fått min leverans ännu. Spegeln slutsåld. Skulle komma in igen i slutet av april. Får vänta och ge min upplevelse.

Karoline B

Bristande kvalitet på produkt men mycket begränsat ansvar för detta

Jan-Åke L

Enkelt att handla, mycket snabb leverans av växthuset.

Gunn U
Skrev om OUTL1

Bra och otrolig snabb leverans.

Jana R
Skrev om OUTL1

Jag fick en trasig vara och tillbaka fick jag halva priset, även ett alternativ att byta. Jag är supernöjd, gick super fort.

Petra W
Skrev om OUTL1

Enkelt att beställa o snabb leverans!

Kajsa P
Skrev om OUTL1

Snabb leverans, Trevligt samtal med kundservice.

Anne-Li S

Har inte öppnat paketet än, då det är en present. Men lätt att beställa och snabb leverans.

Britt-Marie H

Jag är mycket nöjd. Köpte en rullator. Otroligt snabb leverans. Rullatorn fungerar utmärkt. Tusen tack. MVH Britt-Marie Haraldsson.

Annica M

Lätt och enkel webbshop, lätt att hitta och bra priser, Köpt en bestway pool. Ännu inte uppsatt! Väntar på sol och värme

Annika E

Det var mycket bra och snabb service. Produkterna va bra

Svar från OUTL1

Hej Annika! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Linda S
Skrev om OUTL1

Enkelt att beställa Snabb leverans Har ännu inte kunnat montera upp växthuset så kan ännu inte säga något om det

Svar från OUTL1

Hej Linda! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du hittills är nöjd med ditt köp. Hoppas du får njuta av ditt växthus i sommar. Skulle några frågor uppstå under monteringen så är du varmt välkommen att kontakta oss! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Per L
Skrev om OUTL1

Mycket lätt att hitta det man söker och snabba leveranser jätte nöjd

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Peter S
Skrev om OUTL1

Jätte bra produkt o snabb leverans..ett stort plus e att ni har klarna inte så sugen lämna kort nummer på nätet.

Svar från OUTL1

Hej Peter! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med både produkt och leveransen. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Christina A

Bra varor,priser och snabba leveranser

Hans J
Skrev om OUTL1

Hej jag har köpt badrumsskåp duschhörnan och en komplett kommod så det var roligt ,billigt,jättebra.Så det är bara tummen upp…..

Svar från OUTL1

Hej Hans! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad roligt att du är nöjd med ditt nya badrum. Skulle du ha några frågor eller funderingar i framtiden så är du välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Myrian S

Mycket snabb och pålitligt rekomendera starkt

Ulla &
Skrev om OUTL1

Enkelt och bra. Köpte rullator, funkar bra förutom plasthjulen som låter och skramlar utomhus.

Hans-Ove N

Enkelt att beställa utemöbler. Mindre bra var leveransen då varorna inte anlände inom utlovat leveransfönster utan 2 timmar senare. Ingen info om försening.

Svar från OUTL1

Hej Hans-Ove! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Beklagar att leveransen var försenad. Såklart vill vi att speditören ska leverera i tid. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Charlotte S

Enkelt och smidigt. Hade inte så stora förväntningar, helt allmänt. Mycket bra att vi kunde välja leveransdag. Positiv upplevelse av outl1 av ett stort paket som ett växthus på 12 kvm.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Hoppas du blir nöjd med ditt nya växthus! Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Sarah E
Skrev om OUTL1

My neighbour actually recommended OUTL1 for an electric bike. I was a bit apprehensive given that I couldn’t test ride the bike in advance (and that such an item isn’t ‘cheap’) but it’s been a positive experience. Easy to order online. Kept up to date with delivery status. Packaged well/goods not damaged. My only ‘complaint’ is that the assembly/instruction manual wasn’t very clear regarding the handlebars. The pictures were too dark and it was unclear in the description which plastic bit was to be lifted in order to adjust....

Svar från OUTL1

Hi Sarah! Thank you for taking the time to share your experience with us. Hopefully you will enjoy your bike this summer. If you have any questions regarding the bike or any of our other products you are more than welcome to contact us. Have a nice day! Best regards, OUTL1.se -------------------------------------------------- ----- Check out our service portal for frequently asked questions and answers: https://kundservice.outl1.se/sv

Nils Rune W

Utmärkt och snabbt. Hämtade själv i Jordbro och fick all hjälp jag behövde.

Svar från OUTL1

Hej Nils Rune! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med ditt köp och vårt "hämta själv" lager! Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Jason O
Skrev om OUTL1

Bra grejer, bra pris, snabb leverans…

Svar från OUTL1

Hej Jason! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ingrid Ö

Beställde terrassmarkis som levererades helt enligt önskemål. Tack!

Svar från OUTL1

Hej Ingrid! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Anders J

Beställ ett parasoll och betalade 15 000 i förväg kom aldrig något parasoll och det tog ett halvår innan jag fick tillbaka mina pengar mycket missnöjd svårt att nå fram till kundservice.

Aaro L
Skrev om OUTL1

Varan som vi beställde var inte den vi skulle ha. Godset var rätt märkt i ytterlådan men innehållet något annat. Det var en flismaskin som vi beställt och varan som kom hade mindre kapacitet. Efter nitton mail fram och tillbaka fick vi till sist ett förslag som vi accepterade eftersom nästa sändning också kunde vara felmärkt och vi var i stort behov av att börja flisa. Maskinen ihopsatt och den fungerar som tur är. PÅ det hela taget var OUTL1 tillmötesgående även om vi tyckte de blev lite väl mycket dokumentation vill skulle...

Svar från OUTL1

Hej Aaro! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Susanne A

Mycket bra kundservice, svarar alltid.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med servicen du fått av vår kundtjänst. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Gunnar E

Dom sänder span oönskad reklam det ej bra

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Önskar du att avregistrera dig från våra mailutskick så kan du kontakta vår kundtjänst så hjälper de dig vidare! https://kundservice.outl1.se/sv Med vänliga hälsningar, OUTL1.se

Sophie L

Jag har beställt 3 produkter, den senaste kom jättesnabbt, men det är mer än en månad sen första beställningen. Har inte hört ett knyst. Tycker det är märkligt! Inte jättenöjd

Svar från OUTL1

Hej Sophie! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad jag kan se så har du köpt en "cykelvagn för djur" som är en förbokningsvara. Produkten är planerad att inkomma nu i maj. Önskar du en delleverans så att paviljongen skickas direkt? Om ja så kan du kontakta vår kundtjänst för vidare hantering: https://kundservice.outl1.se/sv Med vänliga hälsningar, OUTL1.se

Andreas M

Bra pris, bra service och inga problem när frågar dök upp.

Ingvar L

Mycket snabb leverans Jag har ännu inte hunnit prova cykeln i någon större utsträckning enkelt att beställa, lätt att betala med klarna

Ferri S

Snabbt och effektiva. Bra kundbemötande Bra pris. Värmt rekommenderas

Eva R
Skrev om OUTL1

Växthus för balkong 129 x 58cm. Bra och prisvärt med bra beskrivning. Monteringen kräver dock tid, tålamod, rätt verktyg och vana. Lednyckel och blocknyckel 8 och 10mm är ett måste. I beskrivningen uppskattar man monteringstiden till minst 5 timmar. Alltså: ett bra växthus men som kräver lite pillighet vid monteringen.

Svar från OUTL1

Hej Eva! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Refik B
Skrev om OUTL1

Varorna som jag beställde från Outlet uppfyllde inte mina villkor tyvärr

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Jag kan se att du fått hjälp av vår kundservice med ditt ångrade köp. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Elisabeth H

Fick skicka tillbaka första leveransen då godset var skadat. Inga problem och vi fick en ny samma vecka. Bra jobbat.

Thomas M

Upplevelsen var bra. Men ni måste ange riktiga måttangivelser. Jag köpte en pergola som skall vara 3x3 meter då pelarna är 100 mm. Vilket gör att innermått blir 2,8 meter. Det stämmer inte för då har vår utemöbel passat i mellan, Nu blev all väldigt trångt och konstigt. Vi får köpa en ny utemöbel, men blir då kanske inte från er. mvh. Thomas Mathsson 070-7480944

Svar från OUTL1

Hej Thomas! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Måtten på produkten skall vara 3x3 meter. Om detta inte stämmer så kontakta gärna vår kundservice så får vi ta detta vidare. https://kundservice.outl1.se/sv Med vänliga hälsningar, OUTL1.se

Carina S

Ttevligt bemötande vid telefonkontakt, snabb leverant, o trevlig chaufför som levererade beställningen!👍

ULF O
Skrev om OUTL1

Snabba bra priser gratis frakt kan det bli bättre?

Svar från OUTL1

Hej Ulf! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd! Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Pär J
Skrev om OUTL1

Köpte ett växthus, snabb leverans men inte komplett, en låda saknades. Kontaktade supporten direkt med information om vilken låda som saknades. Det tog 9 dagar och en massa mail och telefonsamtal innan Outl1 skickade den saknade lådan. Bra pris på växthuset men hade valt en annan leverantör idag. Nu får man bara hoppas att produkten har bra kvalitet.

Kenneth J

Lättnavigerad hemsida med bra information, enkelt att beställa. Det var första gången jag beställde något från Outl1 och är nöjd med beställningsinformation och leveranstid. Jag köpte ett växthus och fick det levererat redan efter några dagar. Nu har jag precis satt ihop det och är mycket nöjd.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd med ditt växthus. Tveka inte att kontakta oss om du skulle ha några andra frågor eller funderingar. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Amiina H

Snabb leverans med kvalite på produkten! Kommer hundra procent köpa från OUTL1 igen

Svar från OUTL1

Hej Amiina! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Ann-christine T

Snabb leverans och hela produkter. Super nöjd med möblerna som dessutom var jätte enkla att sätta ihop tack vare en noggrann och enkel beskrivning. Alla delar markerade och det framgick tydligt vad som skulle sättas ihop med vad och vilken skruv som skulle användas.

Svar från OUTL1

Hej! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Vad kul att du är nöjd! Hoppas du får mycket användning av matgruppen i sommar. Varmt välkommen åter. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Imer M
Skrev om OUTL1

Bra ner man ringer se hjälper folk. Tack

Julia A
Skrev om OUTL1

Bra paket priser och produkter.

Svar från OUTL1

Hej Julia! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Leif H
Skrev om OUTL1

Bypassventil till Poolvärmepump. Skulle vara gjord för denna pump. Men så var icke fallet. Fick alldeles för många tvärsäkra tips om hur jag skulle såga till ventilen, för att passa. Alla lika tokiga - tyvärr. Alldeles för många felaktiga gissningar!! När man till slut bestämt sig för att detta nog va felaktigt. Så tvingades jag i alla fall betala fullpris, eftersom man inte förlängt betalningen i KLARNA, tillräckligt länge. Känner mig besviken över alla gissningar. Ingen verkar kunna Basic, vad gäller pooler mm

Sirpa H
Skrev om OUTL1

Köpte ett växthus. Instruktionerna var svårtydda och bristfälliga. Fick bygga om 3 gånger. Reklamen antydde att man kunde bygga den ensam, men det stämde inte. Måttanvisningen på arean stämde inte...ja, det var inte lätt. Kontakt med företaget skedde endast via mail och tog onödigt lång tid eftersom det blev följdfrågor. Kommer inte att köpa fler produkter från dem.

Maria A
Skrev om OUTL1

Jäkla lång och onödig diskussion via mejl när varan jag köpte gick sönder direkt när jag började använda den !! Efter många om och men gick jag pengarna tillbaka , väldigt onödigt tjafs och konstigt bemötande 🤔

Svar från OUTL1

Hej Maria! Tack för att du har valt att handla utav oss och att du tar dig tid att dela med dig av din upplevelse. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv