OUTL1

1 528
Snittbetyg
3.6

Om företaget

OUTL1 stoltserar med att tillhandahålla produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser genom att direktimportera varorna från fabrikerna, helt utan onödiga mellanhänder. Vår verksamhet är onlinebaserad, vilket innebär att vi kan erbjuda våra produkter till förmånliga priser med låga marginaler. Genom att eliminera...

1528 omdömen om OUTL1

Sedan starten hos Reco 2020

Visar 1528 omdömen med 3.6 i snittbetyg
Kerstin L

Svårt att avbryta ordern. Krångligt att få kontakt. Annars bra

Aki F
Skrev om OUTL1

Betalade för montering men fick hem el-lådcykeln i tre paket helt omonterad. Över telefon med kundtjänst sades det att de kunde skicka ut en montör,. När jag sedan fick svar på min formella reklamation efter en påminnelse får jag veta att jag har två val: reklamera hela cykeln eller få tillbaka monteringspengarna och boka en egen cykelmontör. Nu har jag ingen elcyklel till semestern. Sjukt besviken!

Sidqi A
Skrev om OUTL1

Ja jag vill göra retur på alla beställningar av outli1.för att man ringer till er och prata på telefonen med eran personal dem vet ingenting om problemet och varige person seger not annat. Och ni skickar mejl på helt annat svar problemet med cdon är löst. Och vi har gjort retur och ska betala retur avgift till cdon. Men vi har gjort reklamation på beställning från Er och det var den enda beställning från Er men ni har tagit betalt för två beställningar från klarna. Jag förstår inte är det så svårt att hitta felet och...

Susanne H

Köpte en hundbur den var enkel att sätta ihop och snabb leverans/ nöjd kund

Maria P
Skrev om OUTL1

Snabb service snabb hemleverans trevligt bemötande på showroom

Per E
Skrev om OUTL1

Det var väldigt lätt att beställa och förvånad av en så snabbt leverans. Allt fungerade perfekt. Köpte en gasolgrill

Ann-Kristin T

Mycket dålig och lång hantering av felet som OUTL1 själv har orsakat. Mycket missnöjd

Eva-Britt G

Lätt att beställa, snabb leverans och prisvärd hemtransport.

Louise V

Lätt att beställa. Hade inte förväntat mig den kvaliteten för det billiga priset. Inhandlade batteridriven grästrimmer och lövblås. Dessutom snabb leverans. Blev mycket positivt överraskad

Ida S

Alltid nöjd när jag beställer från outl1

Roine H
Skrev om OUTL1

Snabb leverans! Och mycket bra kvalitet

Per B
Skrev om OUTL1

Snabb leverans och håller måttet

Ulrica E

Usel rutin kring ångrat köp/retur. Måste skickas som företagspaket vilket inte är möjligt för privatperson om kolli väger mer än 20kg. Hutlöst pris av Outl1 att hjälpa till med returhantering: 1200:- !! Kommer inte att handla av Outl1 igen och kommer att avråda vänner och bekanta att göra detsamma.

Emelie B

Väldigt krånglig och dyr returprocess och ihopmontering. Jag sålde vidare min produkt på blocket istället.

Sofia A
Skrev om OUTL1

Väldigt bökigt att göra en retur och dålig kommunikation från företagets sida.

Clas B
Skrev om OUTL1

Väldigt nöjd med mitt köp samt imponerad av leveranstiden för det på under en dag rekommenderas varmt 👍

Khadija H

Produkten var väldigt fin och barnen var nöjda med den, men den har ingen stege att klättra upp på.

Anton H

1-3 dagars leverans, tog över en vecka. Produkterna var skadade

Jörgen L

Alldeles för lång leveranstid för något som finns på lager. Vilseledande att man kan köpa förtur för att få prylarna snabbare utan att det blir så i verkligheten.

Lars L
Skrev om OUTL1

dåligt med instruktioner för montering och inga bruksanvisning för larmet .

Pernilla W

Prisförändring på produkten man beställt dagarna efter man beställt pool. Förändring på 1400kr då föredrar de att man skickar tillbaka varan som de står för frakt på till mig. Så de kostar dem 2 frakter till mig o 1400kr mindre i omsättning in på samma vara, istället för att kreditera 1400kr. Då är det dessutom inom distanslagen med ångerrätt på 14 dagar. Snacka om dåligt miljötänk.. hanteringen är inte heller gratis för dem med returen samt skicka ny…ok att man gör prisjustering på varor .. men sättet man löser de på...

Mathias L

Bra leveranstid! Enkel webbshop. Jag är nöjd

Shuan J

Snabbleverans, bra kvalite. Bra kundservice

Simon H
Skrev om OUTL1

Snabb leverans, otroliga priser! Outstanding helt enkelt!

Olle B
Skrev om OUTL1

Snabb leverans ännu ej uppackad

Lena M
Skrev om OUTL1

Jag beställde en studsmatta o den uppfyllde väl förväntningarna. Levererades som lovat jag är nöjd med helheten av köpet.

Olof S
Skrev om OUTL1

Bra produkter bra service och kundkontakt

Svar från OUTL1

Hej Olof! Vad kul att du är nöjd med både produkter och servicen du fått av vår kundtjänst. Tveka inte på att höra av dig om du har några frågor eller funderingar i framtiden. Med vänliga hälsningar, OUTL1.se ------------------------------------------------------- Sök i vår kundserviceportal för vanliga frågor och svar: https://kundservice.outl1.se/sv

Sören S

Har inte fått 1 av 2 levererade så vet ej

Thomas A

Köpte elcykel Bra pris å förvånande snabb leverans ang cykel så funkar den jättefint…men jag bara bara haft den 2 veckor å hunnit cykla 2 ggr på den så vi får se

Maria &
Skrev om OUTL1

Snabb, informativ, professionell. Jag köpte ett komplett duschset.

Sylvia M

Har inte fått hjälp. Markisen var krökt och ligger på marken på avfarten istället för där den var menad. Ingen kontakt som fungerar. Ingen verkar ta ansvar och pengarna vill man ha.

Ida L
Skrev om OUTL1

Jag gjorde beställningen 6/7 och har fortfarande inte fått mina varor, inte heller en medelande att dom har packat min order! Dåligt!!

Lilly O
Skrev om OUTL1

Köpte en 6 m terrassmarkis. Var skeptisk till kvalitet, till det lågt sstta priset

Johan L
Skrev om OUTL1

Funkade bra. Levererades inom uppgiven tid.

Yanyan T

Snabb leverans och bra bemötande

Birgit G

Snabb och säker leverans med DHL. Verkar vara mycket bra kvalitet på varan tillsammans med en suverän manual.

Stina S
Skrev om OUTL1

Snabb leverans och produkten som jag förväntat mig! Man får vad man betalar för

Roger J
Skrev om OUTL1

Transportern funkade inte alls.

Kent S
Skrev om OUTL1

Kaos fel produkt levererades Dator problem påstås vid ny lev och retur Först ingen produkt sedan passa tider för lev sedan för retur Mycket dåligt

Peter D
Skrev om OUTL1

Lätt beställning. Bra och trevligt bemötande från kundtjänst. Supersnabb leverans. Bra kvalitet på produkten.(tippbart cykelställ för dragkrok.)

Sven O
Skrev om OUTL1

Helt ok att handla. Supporten för robotgräsklipparen var urusel.

Petra O
Skrev om OUTL1

Levererades snabbare än förväntat! Köpte utemöbler.

Sonja Elisabet Ö

Otroligt snnabb leverans vilket vr mycket positivt. Svårt med alla delar till både bord o stolar hade jag vetat att det var så många skulle jag inte köpt. Stoldelarna står kvar i förrådet o de "gamla stolarna används otroligt besviken över detta.

Joakim S

"Fynd på poolvärmepump!" Jag köpte en poolvärmepump på OUTL1 fyndavdelning. Priset var reducerat med ca 30%. I beskrivningen stod det att varan kunde varit uppackad och eventuellt ha något litet skönhetsfel. Hela "skalet" i plast är sprucket och trasigt på flera ställen. Det är trasiga infästningar, det fattas skruvar mm. Topplocket i plast är också trasigt och verkar passa dåligt (även om man limmar ihop det och fixar infästningen). Jag misstänker att hela chassit är vridet. Jag har inte hunnit koppla in pumpen ännu, så...

Juha Aarne H

Snabb leverans och tydliga och klara instruktioner

Pia F
Skrev om OUTL1

Värsta service. Passa er för dessa skojare!

Diar O

Dårlig og jeg er ikke førnøyd med outl1

Stefan L

Enkelt att handla, likaså med betalningen.

Reijo T
Skrev om OUTL1

Snabb leverans och bra pris

Lena F
Skrev om OUTL1

Jag är nöjd med leverans och produkt.

Filtrera omdömen