OUTL1

OUTL1

• BadgeTwoThousandReviews
2 214
3.5

OUTL1 stoltserar med att tillhandahålla produkter av högsta kvalitet till konkurrenskraftiga priser genom att direktimportera varorna från fabrikerna, helt utan onödiga mellanhänder. Vår verksamhet är onlinebaserad, vilket innebär att vi kan erbjuda våra produkter till förmånliga priser med låga marginaler. Genom att eliminera...

2214 omdömen om OUTL1

Sedan starten hos Reco 2020

Emanuel M

Beställde gräsklippare som fanns i lager och betalade extra för snabbare leverans. tog snarare väldigt lång tid. Sedan funka den inte. Det är sådant som händer men ska hanteringen av ärendet ta flera veckor ??

Bengt L
Skrev om OUTL1

Bra kommunikation. Dock tog de längre tid än väntat men varan är jag nöjd med.

Joakim K

Köpte en pool från bestway. Mycket bra pris men väl lång leveranstid, nästan 1 månad. När jag ringde kundtjänst efter några veckor sa de att det inte fanns någon bortre gräns gällande leveranstid. Det kändes varken tryggt eller seriöst.

Peter N
Skrev om OUTL1

Mycket längre leveranstid än utlovat! Blev kontaktad av fraktbolaget endast 50 min innan leverans!! Dessutom dåligt emballerat Spabadet vägde 320 kg enligt hemsidan, men fraktbolaget uppgav 205 kg!???

Josefine M

Jag skulle få mitt paket efter 2-5 dagar men har efter snart 3 veckor fortfarande inte ens kunna få ett besked om när leverans kommer ske.

Arnela H

For the first time I ordered on 17. September and still didnt get my order. Im receiving emails that there is any problem but still waitting. Bad service. Dont recommend.

Ulf P
Skrev om OUTL1

bara bratycker jag lite sen leverans

Ewa A
Skrev om OUTL1

Håller precis på med en reklamation pga felleverans. Så inget omdöme ännu från mig.

Vaylet P

Dålig och väldigt sen leverans

Lars V
Skrev om OUTL1

Efter en månad har jag fortfarande inte sett till min order... Fick ett mail att ordern "fastnat mellan deras lager och DHL terminal", jag fick då efter samtal välja att "sända om ordern" vilket jag gjorde men efter det var det dött som i graven igen. Nytt samtal nu en månad efter ordern blev lagd så "är det leveranssvårigheter men det ska komma nästa vecka". Återstår att se hur det blir med det... Riktigt jävla dåligt!

Bertil L

Jag beställde en paviljong för 9438:- och i annonsen stod det fri frakt, men när jag fick räkningen står det frakt 1999:- Mvh Robert Lindqvist GOTLAND

Ulla-Kerstin A

Om jag hade fått min beställning skulle jag svarat på detta. Tyvärr har den inte kommit till mig Hoppas på en förklaring.

Eva M
Skrev om OUTL1

Säljer roterande så kallad varmkompost som påstås ha "isolerande funktion" och klara temp ner till -10 (art nr 8102 VarmKompost Tumbler, 160L). Bristfällig beskrivning på webbsidan, kundtjänst inte tillmötesgående. För äran att ångra/returnera varan vill de ha 300:-. Jag skulle undvika att handla av dem, om jag var du.

Ulrika P

Saknar fortfarande vinkylen som verkar har fastnat mellan ert lager och DHL. Hoppas det löser sig, så kan nog inte säga att det känns speciellt tryggt att handla från er. Vänligen Ulrika

Per H
Skrev om OUTL1

Jag jar inte fått det jac beställde, trots att det är flera veckor sedan. Jag har däremot fått meddelanden om att försening föreligger till idag. Jag har fortfarande inte fått det jag beställde.

Tore H
Skrev om OUTL1

Bra priser men fruktansvärt ur kassa leveranser har inte fått iväg min vara till DHL på 14 dagar så jag har inte fått leverans nr än

Yvonne O

Kan inte svara hur produkten är, har inte levererats ännu

Hans P
Skrev om OUTL1

Har inte fått leveransen än. Kan därför inte lämna något omdöme nu.

Naser M

Dålig kvalitet,lång tid leverans

Livio B

Bra bemötande från kundtjänst

Margareta N

Beställde ett växthus den11/9 som tyvärr ej kommit ännu????

Masooma H

Jag har köpt en elbil för min barn för en vecka sen och det har inte kommit det än, jag behöver det snart för hennes fördelsdag present.

Daniel R

Beställning och betalning fungerade väldigt bra. Däremot så väntar jag fortfarande på leverans av vara efter 3 veckor. Tog över 1 vecka innan återkoppling att beställning hanteras.

Christer J

Mycket bra uppdatering uder tedans gång. Uppskattat

Johan W
Skrev om OUTL1

Extremt långsam leverans. Har fortfarande inte fått den lilla reservdel jag beställt. Konstiga förklaringar som de skickat sent gör att jag helt tappat förtroendet för Outl1.

Josefine O

jag har inte ens fått min produkt å fattar inte riktigt

Sonia S
Skrev om OUTL1

Oseriöst företag, har gått 3 veckor och inte fått varan ,skickat , än . Kommer aldrig beställa något i från er , länge !!!

Ali A
Skrev om OUTL1

Vart ska jag börja… kort och gott rekommenderar jag er att handla på en annan hemsida. Finns många sidor som säljer för samma prisklass. Denna sida är minst sagt en cirkus.

Miron F
Skrev om OUTL1

Var nöjd med priset ni hade tack för allt ni är bäst

Shanti L

Köpte ett planteringsbord. Tyvärr var ett skruvhål inte synkroniserat m dom andra så det gick inte att skruva ihop det. Jag fick lösa det med en smal spik, inte optimalt men det gjorde att jag åtminstone kunde använda bordet. Efter kontakt m kundtjänst fick jag frågan om jag ville "nöja" mej m bordet som det var o få 50% av kostnaden tillbaka. Det var ok för mig. Tyvärr tog det flera veckor o flera mail från mig innan jag fick tillbaka pengarna (enligt dom så var det pga hög arbetsbelastning) Men allt löste sig o i det stora hela är jag nöjd o kan tänka mig att handla där igen.

Mohammad S

Jag har inte fått min beställning

Joakim A

De är så dåliga på att leverera.

Olof F
Skrev om OUTL1

Fanns i lager men dök ändå inte upp. Sonens födelsedagspresent uteblev… handla inte här.

Anna A
Skrev om OUTL1

Det är Två veckor sedan jag beställde, Fakturan fick jag för 1,5 vecka sedan. Paketet har ännu inte lämnat deras lager..

Tomas T
Skrev om OUTL1

Jag har inte fått mina varor än och väntar fortfarande

Leif E

Produkten uppfyllde förväntningarna

Andreas L

Som vanligt kommer dessa "betyg" i princip samtidigt som beställningarna är gjorda. I detta fall beklagade Outl1 sig vid 2 olika tillfällen att produkten blivit/ blir sen i leveransen. Ja kan bara hoppas att den kommer innan snön. Har därför inte testat någon produkt och kan där av inte ge något vidare omdömen än 3, vilket i sig är överdrivet generöst utan att fått någon vara.

Py B
Skrev om OUTL1

Står på hemsidan att de har lager utanför Sthlm. Jag beställde en vara, betalade extra för att varan skulle prioriteras då jag ville ha den snabbt. Har ni väntat i 2 veckor och det har stått bra länge nu att paketet inte kommit till Sverige än. Märkligt när man har lager i Sverige enligt hemsidan.

Jonny H
Skrev om OUTL1

De lever inte upp till de löften om levtans inom 1 - 5 arbetsdagar som de lovar på hemsidan där beställningen görs. Varorna är beställda för 15 dagar sedan och ännu inte levererade. Dessutom är det en fraktkostnad upptagen på fakturan trots att det står gratis frakt på hemsidan. Hur lång tid kan det ta att lägga upp en uppgift om att de brottas med tillfälligt längre leveranstid?

Wasana E

Ni är bäst och jag har rekommenderat tillmina vänner.

Michael E

leveransförsening 2 veckor ......

Emma S
Skrev om OUTL1

Kundtjänst kan inte gå tag på lagret/ han ingen telefonkontakt med dom. Man får inte svar på sina frågor och min produkt har ännu inte lämnat lagret, den skulle varit mig tillhanda senast för 1 vecka sedan. Begär återkoppling både via Mail och telefon men inget händer. Bedrövligt.

Hans Fredrik Peter G

Väldigt dåligt. jag beställde en sak för över 1 vecka sedan såg dagen efter att det blivit 2 beställningar. Nu 7 dagar efter jag kontakta dem om detta så fick jag mail om att varorna lämnat lagret och det enda svarat är att jag ska betala 300 kr i retur för att dem inte fått kontakt med sitt egna lager på mer än 1 vecka nu.

Carina L

Fungerade i stort sett bra. Men fortfarande i förpackning omonterad. Mycket att sätta ihop. Behöver hjälp med detta. Beställde en roddmaskin

Jonas A
Skrev om OUTL1

Jag har inte fått varan än!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svetlana B

Jag har köpt cykelvagn som jag såg fram emot att få Max om 5 arbetsdagar. Tyvärr efter 2 veckor väntande bestämde jag att annullera min köp. Jätte långa leverans tider….. Kundservice är trevligt och hjälper till med olika frågor, snabb svar om man skickar meddelande.

Feride R

Snabb leverans och bra varor. Hela köpet enligt förväntningarna.

Thomas T

Tyvärr jag har inte fått mina beställda varor än

Olle S

Får inte grejerna, står leverans 2dagar men är inte skickat efter 2veckor

Majbritt N

Har handlat ett flertal gånger på Outl1och aldrig haft något bekymmer förrän nu när min vara inte dyker upp. Har ri gt ett flertal gånger och dom sägeratt den har fastnat någonstans. Inte bra för det händer ju inget .