Palace Hotel

Palace Hotel

Ring 08-566 217 00 www.elite.se
2.8

Fyrstjärniga Elite Palace Hotel är beläget i Vasastan, en av de trivsammaste stadsdelarna i Stockholm.

4 omdömen om Palace Hotel

Patrik B
Skrev om Palace Hotel

Ger en stor varning för detta hotel, Har tyvärr varit här en gång tidigare och fick nu genomlida det för andra gången. Fruktansvärda sängar, bättre att sova på gatan, stor varning för detta väldigt nedgångna hotell, usch. Man får tvätta sig i sprit när man kommer hem.

Anders K
Skrev om Palace Hotel

Bra hotell, stora, luftiga rum med bra sängar och riktiga kuddar, inga små tunna hotellkuddar. Personalen var bra och efter erfarenheter från Elite i bland annat Malmö så var detta faktiskt riktigt fräscht och trevligt.

Annika T
Skrev om Palace Hotel

Var på detta hotell under nyårsnatten med min sambo 2010/2011 som jag tyckte var helt ok, men jag kan inte tycka att hotellet håller samma standard som den vid Henriksdal ( Elite Hotel Marina Tower ) standard kanske var fel ord alla som jobbar där är super bra på alla sätt men känns inte lika lyxigt som Marina Tower. Här skulle jag kunna tänka mig att bo om jag var i Sthlm i affärer men kanske inte för att lyxa med ens käresta. Frukosten var super :-) Självklart åt vi en matbit på Bishops men jag gillar den som är på Mariatorget bäst :-)

Jenny R
Skrev om Palace Hotel

Bodde här för ett tag sedan och var mycket nöjd. Trevliga rum, bra priser. Bodde här under alla hjärtans dag och vi beställde en korg med champagne, frukt och choklad till bra pris. Deras restaurang med en härlig middagsmeny och frukost är väl värt att kommentera. Det enda som jag kände mig smått snuvad på var varmvattnet i duschen. Ville ta ett bad men fick bara fram halvljummet vatten. Dock var vattnet i handfatet kokhet så efter ha fyllt champagnehinken ett antal gånger blev badkaret fullt:) Trevlig personal var det också....