Alla kategorier Hotell Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Palace Hotel

Palace Hotel

Sankt Eriksgatan 115, 113 43 Stockholm — Visa karta

Fyrstjärniga Elite Palace Hotel är beläget i Vasastan, en av de trivsammaste stadsdelarna i Stockholm.
Gredelbyleden 138, 74171, KNIVSTA
Nova Park Conference
Magdalena S:
Vi fick ett mycket bra bemötande av personalen på Nova Park och servicen var otroligt bra. Det gjorde att våra konferensdagar blev väldigt l...

Läs vad 3 kunder tycker om Palace Hotel

• Anders K
    Anders K skrev om Palace Hotel
    Bra hotell, stora, luftiga rum med bra sängar och riktiga kuddar, inga små tunna hotellkuddar. Personalen var bra och efter erfarenheter från Elite i bland annat Malmö så var detta faktiskt riktigt fräscht och trevligt.
  • Annika T
    Annika T skrev om Palace Hotel
    Var på detta hotell under nyårsnatten med min sambo 2010/2011 som jag tyckte var helt ok, men jag kan inte tycka att hotellet håller samma standard som den vid Henriksdal ( Elite Hotel Marina Tower ) standard kanske var fel ord alla som jobbar där är super bra på alla sätt men känns inte lika lyxigt som Marina Tower. Här skulle jag kunna tänka mig att bo om jag var i Sthlm i affärer men kanske inte för att lyxa med ens käresta. Frukosten var super :-)
    Självklart åt vi en matbit på Bishops men jag gillar den som är på Mariatorget bäst :-)
  • Jenny R
    Jenny R skrev om Palace Hotel
    Bodde här för ett tag sedan och var mycket nöjd. Trevliga rum, bra priser. Bodde här under alla hjärtans dag och vi beställde en korg med champagne, frukt och choklad till bra pris. Deras restaurang med en härlig middagsmeny och frukost är väl värt att kommentera. Det enda som jag kände mig smått snuvad på var varmvattnet i duschen. Ville ta ett bad men fick bara fram halvljummet vatten. Dock var vattnet i handfatet kokhet så efter ha fyllt champagnehinken ett antal gånger blev badkaret fullt:) Trevlig personal var det också. Ett plus är att dom finns på flera andra ställen i Sverige. Trots badkarsinsidenten var jag en nöjd kund som checkade ut.

Sankt Eriksgatan 115, 113 43 Stockholm