Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Bromma Riksby Pälsklingar

Pälsklingar

Vävstolsvägen 5, 168 75 Bromma — Visa karta

Hundtrim nära Brommaplan. Vi delar lokal med djurtillbehörsaffären Zooklart. Vardagsklipp/trim. Även olika hundkurser.
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Övriga företag nära Pälsklingar:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 5 kunder tycker om Pälsklingar

• Lina
    Lina skrev om Pälsklingar
    Pälsklingar har flyttat och finns inte längre i Bromma.
  • Agneta W
    Agneta W skrev om Pälsklingar
    Mycket mycket nöjd, med såväl själva trimningen som med Linas generositet när det gäller att dela med sig av sitt kunnande. Hit kommer vi flera gånger! Ytterst noggrann, proffsig, verkligt kunnig, engagerad och engagerande - rekommenderas på det varmaste!
  • Anna D
    Anna D skrev om Pälsklingar
    Lina är jätteduktig och har verkligen tålamod, även med sådana hundar som inte är så vana. Till Lina vill vi gärna komma tillbaka!
  • Louise E
    Louise E skrev om Pälsklingar
    Mycket nöjd hund. Mycket nöjd kund.
    Vi börjar bli stammisar hos Lina och kan varmt rekommendera henne. Hälsar Louise med dvärgschnauzer Lova
  • Maria L
    Maria L skrev om Pälsklingar
    Lina är verkligen professionell! Med en lugn och säker hand förvandlade hon min lilla trasselsudd till en riktigt stilig herre! Både jag och hunden blev jätte nöjda och vi kan verkligen rekommendera Pälsklingar.

Vävstolsvägen 5, 168 75 Bromma