Pamek AB

2.3

3 omdömen om Pamek AB

Felix T
Skrev om Pamek AB

Bemöttande är bra, men ringer man 5 gånger så kanske dom svara 1. Ett företag som inte kan sin sak, dom kom hem till mig och killgissade lösningar som gjorde saken värre. Fick ta in ett annat företag för att verkligen lösa problem.

Er Byggare (Erby AB)
4.6/5 i betyg av 288 omdömen 4.6 av 288 omdömen

Hundra poäng av hundra möjliga. Alla inblandad,e på alla nivåer från snickarna, till elektriker, målare och chauffören som körde lastbilen

Bali Fastighets Ab B Bali Fastighets Ab B
Anna-Karin V

Exceptionell service! De var punktliga, kunniga, noggranna, prisvärda och extremt proffsiga och dessutom mycket trevligt bemötande. Jag fick hembesök med goda råd och en prisoffert redan samma dag som jag hörde av mig. Av alla hantverkare som jag anlitat genom åren är detta min hittills bästa upplevelse. Jag anlitade Pamek AB till att byta badkarsblandare, hämta och installera badkar, avlägsna duschväggar och montera krokar. Jag fick all hjälp jag önskade mig både billigare, snabbare och proffsigare än vad jag hade vågat...

Sara Sofia Josefin A

Kan INTE rekommendera Pamek. Felinstallation, svarar inte när man försöker få tag i dem. Inte service-minded

Köksland i Veberöd
4.8/5 i betyg av 46 omdömen 4.8 av 46 omdömen

Fantastiskt bra köksåterförsäljare som rekommenderas varmt. Mycket bra service, utbud och hjälp hela vägen från idé till monterat kök. //