Var snabba på att ta kontakt efter förfrågan om arbete. Vid besöket var det bra service och trevligt bemötande. Bra försklaring av arbetet också.
Parant Bil & Motor AB
Om företaget
Parant Bil & Motor AB är en fristående bilverkstad i Täby, grundad 2013 av far och son med en vision om kundfokus och ökad transparens i bilbranschen. Företaget är anslutet till både Mekonomen och Däckia, godkänt enligt branschstandard och satsar på kvalitet, tydlighet och modern teknik. Här möts du av utbildade mekaniker, tydliga...
301 omdömen om Parant Bil & Motor AB
Sedan starten hos Reco 2023
Funkar bra med kommunikation och allt gjordes bra med bilen och allt fungerar som det ska.
Dom hör inte av sig när bilen var kvar jag ringer dom då var bil klar dom hade någon mycket att göra rep var och bra är nöjd
Alt fungerade jätte bra och smidigt 👍vi kommer igen, tack
Trevligt bemötande och klara besked vad som gäller med tider och pris
Trevliga och snabba och kunniga Tack
Trevligt bemötande och som lyssnar in på kundens önskemål. Mkt nöjd med den hjälp jag fick till min bil.
Snabbt omhändertagande, och trevligt bemötande!
Fick tid samma dag som förfrågan om hjälp Trevligt mottagande och meddelade tider följdes Gott mottagande
trevlig personal bra jobb rimligt pris
Bra bemötande det räcker väl så.väntar på att få en tid för åtgärd mvh Anders
Mycket snabb lösning på ett för mig oroande problem med skydd av bilens underrede
Snabb service och bra kontakt, det var enkelt att lämna in sin bil och få den fixad.
Bra pris och bemötande samt snabbt åtgärdat
Kanonbra service, trevligt bemötande!😄
Snabba, serviceminded och med ett glatt humör fixade dom mitt problem.
Bra service/bemötande av personal
Missförstånd om utlämningstid löstes bra med lånebil. Dokumentation om förhållandet innan åtgärd (hjulinställning) visade en annan bil och en annan dag vilket är förvirrande. Fick dokumentation efter åtgärd och hoppas och tror att allt är som det ska.
Alltid svårt att bedöma en bilservice. Du lämnar in en fungerande bil och hämtar ut en fungerande bil med den skillnaden att plånboken är tom. Lite så känns det men klart att bilen fått sina vätskor och ordentligt checkad. Jag har letat ett tag efter ett pålitligt serviceställe och hoppas nu att jag äntligen hittat rätt. 5 plus kanske kommer efter nästa service.
Snabb och smidigt bemötande personalen var vänlig och upplevdes mycket kunnig
Snabb och vänlig service. De tog sig tid att förklara fel och problem med bilen på ett för mig lättförståeligt sätt. Känner mig trygg med deras kompetens. Mycket nöjd kund!
Oerhört serviceinriktad personal. Väl utfört jobb.
Trevlig personal och bra kommunikation!
Bra att jag fick tid direkt kl 08, och kunde vänta där i kundmottagningen medans dom kollade min A/C
Bra bemötande och trevlig personal.
Trevligt bemötande och utmärkt service. Kan varmt rekommendera!
Bra och trevlig service. Allt gick smidigt och nöjd med servicen av bilen.
Mycket bra bilverkstad. Snabba, trevliga och pålitliga.
Alltid Väldigt trevligt bemötande!
Toppen bra tack snabbt perfekt service
Blev väl bemött då jag ringde, man fixade en lucka för att snabbt hjälpa mig då bromsbackarna var totalt utslitna.
Superbra service och lösningsorienterad personal
Fantastisk service, både åt mitt företag där vi servar flertalet bilar och privat. Kostnaden ligger i linje med servicen man får och är enligt mig försvarbar.
Upplevelsen var helt ok och jag fick ett bra bemötande
Bilen är bra nu jämfört med förut
Väldigt bra! Snabba, tillmötesgående och kommunikativa. 😊
Man får snabbt en tid och jobbet blir bra utfört. Alltid trevligt och proffsigt bemötande. Jag har varit kund i över 10 år och kommer fortsätta vara det. Jag rekommenderar dom starkt! 🌟
Snabba och utmärkt service, rekommenderas!
Trevliga och bra service. Ringde när bilen var klar.
Trevligt bemötande och professionellt utfört av arbetet!
Enkelt och smidigt. Superbra med incheckning och utcheckning utöver vanliga öppettider. Billig lånebil.
Jättebra service, väldigt nöjd!
Jag uppskattar deras hantering av hur man lämnar in bilen och hur man kan få tillbaks sin bil via en fantastiskt bra lösning eftersom man inte alltid hinner dit före fem. Sen gör de vad de ska och hittar lösningar på krångliga problem. Efter det att jag skrivit klart detta omdöme ska jag ringa dem igen eftersom jag fick nedslag på besittningen igår.
Mycket gott bemötande och hjälpsamma.
Bra 👍 .,Bra att få låna hyrbil .
Smidigt enkelt att hämta och lämna. Bra kommunication
Suveränt mottagande och bra information Under arbetet Verkar ha bra kunskap om det dom fixade på min flakbil👌🏽
Smidigt, kommunikativt, pålitligt Klockrent helt enkelt!
Blev korrekt bemött och den efterfrågade tjänsten, reparation av personbil, utförd på ett bra sätt.
Tacksam för snabb hjälp. Problemet konstaterat och åtgärdat på några timmar.