Alla kategorier Dator Skåne Lund Parkster AB

• Wesam A

2019-01-03

Wesam A skrev om Parkster AB
    Tack för hjälpen
    Betalningen är tydligen schemalagd till en dag efter att fakturan gått ut och nu har jag fått en påminnelsefaktura på +60:-. Vad är det här för bluff? Dagen innan originalfakturan gick ut betalade jag, det t.o.m står i ert system!

"En betalning för den här fakturan kommer snart att dras från ditt konto."

Det borde inte skickas ut en påminnelse då eftersom jag aktivt gjort allt jag kan. Läs mer
  • Susanne L

2018-08-30

Susanne L skrev om Parkster AB
    Skickar ut fakturorna så sent att man inte hinner betala. Läs mer
  • 2018-03-06

Björne S skrev om Parkster AB
    Stark avrådan!!
    Sämsta bolaget och jag avråder alla från Parkster och dess app.
    Rent kriminella faktureringsmetoder.
    Verkligt kundfrånvänd kundservice funktion.
    Stark avrådan mot Parkster!!

Nej, ni har ej lyckats bringa klarhet i frågan, jag vet att ni kommer att svara att ni besvarat min reklamatio. Ni har bara ytterligare visat en kundfrånvänd attityd och avsaknad av kundfokus samt bristfälliga faktureringsmetoder med syfte att utverka avgifter och andra påslag istället för att utföra er grundaffär på ett seriöst sätt, dvs ta betalt för parkering. Läs mer
  • 2016-12-24

Henrik P skrev om Parkster AB
    Fick en faktura på 43:- varav det faktiska priset på parkeringen var 14:-, med andra ord så var fakturan var dubbelt så dyr som parkeringen. Sen står det klart och tydligt "inga extra kostnader" i deras reklam vid automaterna. Är ju bara skrattretande. Akta er för detta bluff företag! Läs mer