Alla kategorier Dator Skåne Lund Parkster AB

Läs vad 3 kunder tycker om Parkster AB

• Björne S
    Björne S skrev om Parkster AB
    Stark avrådan!!
    Sämsta bolaget och jag avråder alla från Parkster och dess app.
    Rent kriminella faktureringsmetoder.
    Verkligt kundfrånvänd kundservice funktion.
    Stark avrådan mot Parkster!!

Nej, ni har ej lyckats bringa klarhet i frågan, jag vet att ni kommer att svara att ni besvarat min reklamatio. Ni har bara ytterligare visat en kundfrånvänd attityd och avsaknad av kundfokus samt bristfälliga faktureringsmetoder med syfte att utverka avgifter och andra påslag istället för att utföra er grundaffär på ett seriöst sätt, dvs ta betalt för parkering. Läs mer
  • Tengu H
    Tengu H skrev om Parkster AB
    Slarvat bort betalningar och skickat extrafakturor på betalningar efter man skickat underlag för att man redan betalat parkeringen.
    Kundtjänsten är oorganiserad och även om de flesta jag pratat med har varit trevliga så har de inte haft någon koll på vad man faktiskt kontaktar dem om och de avslutar ärenden utan att ens läsa igenom det så man får kontakta och öppna ärendet igen flera gånger innan de ens utreder. Läs mer
  • Henrik P
    Henrik P skrev om Parkster AB
    Fick en faktura på 43:- varav det faktiska priset på parkeringen var 14:-, med andra ord så var fakturan var dubbelt så dyr som parkeringen. Sen står det klart och tydligt "inga extra kostnader" i deras reklam vid automaterna. Är ju bara skrattretande. Akta er för detta bluff företag! Läs mer